Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @lieveheersbeestje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! heerlijk zeg al die goed berichten!

@ Maartje: Sterkte hoor meid, hoop dat het eind van de misselijkheid nu een beetje in zicht gaat komen. Krijg je nog steeds acupuntuur?

@Irene: mooie echo hoor! Zal wel een geruststelling zijn. Wel jammer dat je zon onvriendelijke echoscopiste had! Volgens mij kan het geen kwaad dat je placenta aan de voorkant ligt, je zal alleen de babay wat later voelen.

@Klieke: Gefeliciteerd met je schoonzus!

2. heeey meiden!

zoo ff tijdje niks van mij laten horen!

maandag had ik cursus en dinsdag een bruiloft.. gisteren al veel bijgelezen.. en vandaag de rest!

Hier alles goed!

Alleen vandaag dan nog werken.. en dan vanaf morgen ff een week weg! naar Frankrijk lekker hoor!

Ben nu druk bezig..(ja nu even niet danhaha)
    maar om alles af te krijgen.. ben afgelopen week niet heel veel op kantoor geweest!
    maar ga het wel redden denk ik!
    ff doorsjeesen!

In frankrijk heb ik ook gewoon internet...
    dus ik houd jullie op de hoogte!

3. sorry... ff geen reacties op jullie allemaal.. maar heb wel alles gelezen hoor!

4. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    ja idd maakt mij ook niks uit..
    belangrijkste is dat t gezond is natuurlijk..
    maar ben zo nieuwsgierig =)

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Agenda

Anne36 -> 9 Mei VK
    Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur)
    Nynke -> 9 Mei VK
    Moon85 -> 10 Mei Echo
    Misoh -> 11 Mei Gyn controle
    Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
    Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo
    Doris -> 14 Mei VK
    Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
    Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur)
    Marianne30 -> 15 Mei VK
    Stay Funny -> 15 Mei 20 Weken echo
    Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur)
    Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur)
    Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur)
    Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo
    Pjetje -> 21 Mei Pretecho
    Xenas81 -> 22 Mei VK
    Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo
    Lvdwerf -> 23 Mei VK
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur)
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
    Denisse -> 24 Mei VK
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur)
    Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur)
    Missyess -> 29 Mei VK
    Chrisje79 -> 29 Mei VK
    Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo
    Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur)
    Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur)
    Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK

Jotim30 -> 2 Juni Pretecho
    Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo
    Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo
    kissflower -> 5 juni vk
    Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur)
    Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur)
    Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo
    Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur)
    Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo
    Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo
    Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
    kissflower -> 14 juni 20 weken echo (12.15)

Even mijzelf in de agenda gezet.
    Heb hier verder niet veel nieuws.. Heb snel even alles bij gelezen.
    Maar heb even geen tijd om op iedereen te reageren.
    Fijne dag allemaal!

Liefs kiss

6. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hi Denisse,

Dit is wat er over op de site van het bekkencentrum stond. Dit zijn de bekkenfysiotherapeuten die Pilates geven :

Pilates is een trainingsmethode die gericht is op spierketens i.p.v. isolatietraining (trainen van één spier) Bij de oefeningen ligt het accent op houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling, concentratie en beheersing met de doelen:

Preventie voor bekken- rugklachten
    Versterken of behouden van de kracht van de bekkenbodem
    Verbeteren van de doorbloeding
    Minder gewichtstoename
    Mentaal sterker
    Makkelijkere bevalling
    Minder complicaties bij de bevalling
    Sneller herstel na de bevalling
    Betere fysieke conditie

Omdat PERFECTPILATES een low impact activiteit is (rustig uitgevoerd) is het zeer geschikt voor zwangere vrouwen en vrouwen net na de bevalling.

De groepslessen bestaan alleen uit vrouwen en iedereen kan op elk moment van de zwangerschap instromen. Het niveau wordt hier op aangepast. Na de bevalling kan je blijven komen tot dat je je sportactiviteit die je voor de zwangerschap deed weer op kan pakken. Maar ook niet zwangeren zijn van harte welkom. Heb je last van het rug en of bekkengebied en wil je deze weer krachtig en sterk maken kom dan ook gerust eens mee doen.

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

ben ik weer eventjes...

Ik heb echt weinig tijd om nog vaak hier te komen, wel jammer....als ik s avonds thuis kom van werk (wat soms pas 19uur is ofzo..en ben dan om 9.00uur sochtends begonnen) ben ik nog steeds erg moe..
    ook nog last van rig enzo...laatste tijd til ik gewoon weer volop mee maar geef wel steeds aan als het teveel is dat het niet lukt. Zo laten ze mij de laatste dagen bijvoorbeeld alle 10 de babies (ook grotere dus van een kilo of 10..) naar boven tillen enzo (naar bed) ..maar dan zal het wel moeten....als collega dan weer er is geef ik aan dat ik even geen kinderen meer uit bed haal enzo want krijg dan echt een rotgevoel in mn buik/zij/heupen...echt vervelend....

Morgen met mn moeder trouwjurken kijken! heb er veel zin in!

as dinsdag controle bij VK. 22 mei naar Fontys, een echo..dan weten we misschien of het een jongen of een meisje wordt, spannend!
    Alleen kan ik op mn werk waarschijnlijk niet eerder weg want we hebben nog steeds geen extra leidsters (komen over ongeveer 2 weken dagje meedraaien, de sollicitanten) dus daar baal ik echt heel erg van..heb die afspraak echt al een hele tijd staa, al 2 maanden ofzo...die moet ik dus gaan verzetten.....echt niet leuk....:(
    Hoop dus wel dat ik dan snel erna kan komen...

Ik ga nog op mn gemak alles doorlezen!
    heb wel snel gelezen dat sommige de baby voelen. Ik voel de kleine al vanaf week 15 of nog iets eerder....echt heel erg leuk! het wordt steeds duidelijker!
    Super mooi dus!

Liefs

Syl

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ben al enige tijd lid op het forum, maar heb "hier" eigenlijk nog nooit eerder een bericht geplaats.

Dus bij deze.... :)

Groetjes Vanessa

9. hoi saartje!

welkom hier!

hoe ver ben je nu?

10. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dank je wel. Ben nu ruim 15 weken.
    (banner werkt niet optimaal zie ik)...

Ben uitgeteld 30 oktober

11. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @lievebeesje – gefeliciteerd met je nieuwe baan. En laat het geluk je maar lekker toelachen, je hebt het vast dubbel en dwars verdiend.

@Irene - mijn placenta ligt ook aan de voorkant het nadeel is dat je de beeb pas heel laat gaat voelen en soms zelf bijna je hele zwangerschap niet. Voordeel is dan wel weer dat je niet helemaal bont en blauw getrapt wordt van binnen

@sylvia – klinkt heel bekend druk druk druk, hier gaat het ook de hele dag door, omdat ik alleen op pad ben moet ik gewoon alles tillen.

Tjonge wat een dag, voel nu echt mijn buik wel hoor. Ik ben de laatste twee weken echt zo mega gegroeid dat ik inmiddels last heb van lang op de grond zitten en tillen. Vandaag dus bij twee klanten giga veel kabel moeten leggen en dat is allemaal op de knietjes en in moeilijk begaanbare hoeken. Aan het einde van de dag in een huis geweest, echt wilde eerst omdraaien zo vies was het daar. Ik heb tijdens de hele installatie mijn neus dichtgehouden was bang dat ik zou moeten overgeven van de lucht die er hing. Jullie kennen cast dat programma van die twee poetsdames nog wel, nou deze man had daar wel aan mee kunnen doen. In de gang lagen al gewoon lege blikjes van eten, je kon de huiskamer niet normaal inlopen alles stond vol met rotzooi en vuil. Snap niet dat iemand zo kan leven, maar goed heb het weer overleefd. Heb ook nog nooit zo snel een installatie gedaan bij een klant hihi.

Ik heb trouwens wel de laatste weken heel weinig zin in avond eten, als ik in de supermarkt loop heb ik ook gewoon nergens zin in.

Ik krijg de kinderwagen van mijn moeder ik moet dus even aankijken welk budget ze hiervoor heeft.

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Hier ben ik even. Ik heb niet de puf om uitgebreid te reageren vandaag, maar ik lees wel mee hoor!

@Saartje; welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!

@Sylvia; je hoort vrij te krijgen voor ziekenhuisbezoek hoor!

@Martine; ja, ik krijg nog steeds acupunctuur en dat houd me op de been. Maar echt fit is anders! :(

@Anne; mag je niet weigeren als het ZO vies is?! Lijkt me echt heel erg om dat te moeten doen. Bleh!

Verder weinig nieuws hier. Ik heb via marktplaats een hele mooie box gekocht voor weinig. Ben er helemaal blij mee. Zaterdag ga ik hem halen. Ik zal wel ff een foto in mijn album zetten.
    Verder in volle spanning voor mijn screeningsecho (20 weken echo klinkt zo raar, want ik ben dan pas 18w5d) a.s. maandag. Manlief is dan jarig. Een mooier cadeau kon ik niet bedenken ;)
    Fijne avond!
    Maartje

13. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden,
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties na mij 'zeur-verhaal' over het missen van mijn familie die ver weg woont. Grappig dat meer meiden ervaren dat het gevoel van 'missen' sterker wordt als je zwanger bent.

Hier is verder alles goed.
    Gister bij de gyn geweest. Bloeddruk was redelijk dus nog steeds geen medicijnen:JIPPIE!
    Baby groeit goed, en mijn buikje helemaal. Voor mijn gevoel is mijn buik de afgelopen 2 weken echt giga gegroeid, grappig hoe snel dat kan gaan :D
    Wel moet ik er aan wennen dat niet alleen mijn buik groet, maar mijn kont en bovenbenen ook..Ach ja, het hoort erbij. Hopelijk gaat het er na de bevalling allemaal snel weer af :)

Ik voel de baby vanaf deze week ineens ook. heel duidelijk, echt leuk. Ik kan het niet echt trappen noemen, maar tis meer alsof ik hem / haar voel draaien en bewegen. Ik vind het wel gezellig, maar het kriebelt soms zo dat ik niet stil kan blijven zitten :) Wel grappig.

Nou meiden, kga even op marktplaats kijken of ik een leuke box kan vinden. Allemaal veel suc6 de mensen die morgen naar de gyn / vk moeten, en tot snel weer!
    liefs,
    liedel

14. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sylvia je moet echt rustig aan doen op je werk hoor. 10 baby's de trap op en af tillen. pfff....zou er nu ook niet aan moeten denken, heb erge last van rug en een beetje van bekken. Maar denk aan jezelf hoor en belast je niet te zwaar.

Ik zit nog helemaal na te genieten van mijn echo van gisteren. Ik pak steeds de foto erbij en kan maar niet geloven dat dat lieverdje in mij groeit. Het is zo'n wonder ik ben echt helemaal vertederd en verliefd!
    Weten jullie eigenlijk al wat voor zwangerschapscursus jullie gaan doen? Ik weet het nog steeds niet. Twijfel tussen Yoga, Samen bevallen of Haptonomie. Maar ik vraag me eigenlijk of of haptonomie ipv yoga of gym ofzo kan of dat het meer iets is om erbij te doen. Weten jullie dat?

Liefs Irene

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallooo dame's

OOww ik heb nu het idee dat ik de kleine nu ECHT voel! :D
    Ik voel allemaal plopje en dingetjes net onder mijn navel, net alsof er allemaal lucht belletjes inzitten. Kan dat? Of zijn t de darmen :(

16. jaaaaaa ik heb hem net ook gevoeld... (of haar) links van mijn navel ongeveer

echt een fantastisch gevoel ahhaha!

me is happy!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

oooow ik ben helemaal blijjjjjjjjj :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/
    Onze superrrbaby's! :)

18. jaaaa echt he!

aahhh laat die schoppies maar komen!

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Welkom Saartje leuk dat je er ook bij bent

Ik weet niet meer wat ik voel een hoop plopjes en zo. Maar ik heb het idee soms dat het veel te hoog is wat ik voel. Vanmorgen nog met de angelsound geluisterd en dan moet ik heel ver beneden luisteren. Snap er niks van.
    Maar goed hartje doet het heel goed daar gaat het om.

Ik weer met kopje thee op de bank moet echt opknappen. Mijn mannetje is maandag jarig en morgenavond hebben we een feestje waar hij niks vanaf weet.

20. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    gefeliciteteerd met je man jotim ik voel me alles behalve lekker heb ontzettend last van mn darmen , heb een spastische darm hoop niet dat hij weer gaat ontsteken wel weet ik nu zeker dat het de baby is die ik steeds voel erg grappig gevoel op na dinsdag hoop dat ik dan ook een echo krijg bij de gyn weet iemand van jullie of dat altijd standaard is bij een gyneceloog?

Deel Deze Pagina