Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    aaaah bah jellie wat rot.. zullen wel lange dagen voor je worden.. sterkte...

Meiden komt de verloskundige praktijk niet!?

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Jellie, sterkte gewenst in deze moeilijke tijd......

3. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    verloskundige praktijk bedoel ik op tv net 5

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee :cry: Komt normaal om 8 uur op SBS, maar daar is voetbal op deze week...Grrrrr

5. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    mvm is net weg, vanaf volgende week vrijdag mag ik meedoen!
    testje was goed. Pfieuwww...

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mooi zo! Goed werk ;)

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    MvM heeft mijn ook gebeld. Dinsdag komt ze langs.

8. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemorgen mammies :)

Linda84: goed man. Ik heb echt leuke spulletjes gekregen van die vrouw en ben gister begonnen met pissen in een kannetje ;) wel ff wennen!

Ik heb vandaag wel het gevoel dat ik minder last van krampjes en [pijn in mn (.)(.) dan gister...maar laat ik maar niet gaan doemdenken.
    Heb ook die filmpjes gekeken die iemand (sory ik weet nie meer wie :oops: ) op blz.32 had gezet...erg interessant.

Je staat er gewoon niet bij stil wat er in je lichaam allemaal moet gebeuren om zo'n klein mensje creëren :confused:

9. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    mooi is dat he? ik heb ook een dvd gekregen van mvm.. nog niet bekeken hoor...
    maar volgens mij is dat net zoiets :)

10. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    goede morge dames,

Jellie wat super vervelend, ik weet dat dit woord de lading niet dekt maar goed. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en hopelijk zien we je snel met goed nieuws terug op het forum! heel veel sterkte.

Ik zelf was gisteren super duizelig
    Ik was aan het sproten en moest gewoon mijn wedstrijden opgeven.Dat is echt niet voor mij maar ik kwam niet in de wedstrijd en op een gegeven moment allemaal sterretjes. Ja dat is niet goed dus stoppen.. :cry: Was niet leuk voor mijn maatjes en daar baal ik wel van.Ik kon ook niet uiteleggen waarom dus was even ongemakkelijk.

ga zo de verloskundige bellen en mvm

fijne dag allemaal groetjes bianca

11. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    o ja ps
    een kleine tip ik werk in de kinderopvang, ik weet niet of jullie al een oplossing hebben voor jullie toekomstige frummel. maar de wachtlijsten voor kinderopvang lopen weer op... Ik weet dat het vroeg is maar mijn advies; vraag het gewoon aan, inschrijven kost niets en opzeggen kan altijd nog. Wie het eerst komt wie het eerst maalt zo werkt het helaas dus.. Ik ga me vandaag ook inschrijven.
    groetjes bianca

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Bedankt voor de tip Bianca! :thumup:

Maar welke sport beoefen je eigenlijk?
    Kan me voorstellen dat je baalde dat je moes stoppen :(

Ik dans zelf salsa en afgelopen zondag was ik op een feestje en
    werd ik ff paar keer goed rondgedraaid ..nou ik merkte wel dat ik sneller van mn stuk was dan normaal hoor.
    Het heeft natuurlijk ook een enorme impact op je lichaam deze verandering :)

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is Mvm net geweest. Weer een mooie positieve test. Ik mocht ook gelijk beginnen. Ben wer helemaal blij met de test.:)

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Jaaaah helemaal leuk hè! :)

Ik kreeg er de tranen van in mijn ogen ;)

15. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hoi sabine

ik doe aan badminton. Op een leuk niveau maar ja. Baalde dat ik mijn maatjes zo moest teleurstellen.en ik kon ook niet uitleggen waarom lastig maar goed.

Heb net mijn telefoonrondje gehad. Heb me voor kinderopvang aangemeld, wordt terug gebeld door mvm en ik heb op 8 maart een afspraak bij de vk

zo en nu ga ik heerlijk wandelen in de sneeuw met mijn schatje, onze maddox :)

groetjes bianca

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Jee wat een sneeuw he :confused:
    Heb besloten om na mijn sol. gesprek maar thuis te blijven werken...Gelukkig kan dat!. Sol gesprek ging wel goed. Hoor begin volgende week of ik op tweede gesprek mag.
    Mocht dat zo zijn, dan zal ik het daarna wel niet meer worden, omdat ik als alles goed gaat 4-5 maanden later na het beginnen er al weer uitlig...Nou ja, ik zit nu ook prima!

Heb net ook MvM aan de lijn gehad. Ze komt morgen rond 18.30. Ze vroeg me ochtendurine in een potje te bewaren. Kon volgens haar hele dag bewaard worden...Nou ja, als zij het zegt...Zorg voor de zekerheid dat ik tegen die tijd ook weer moet plassen hihihi

Jellie; hoe gaat het met je :cry:

17. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    tegen mij zei die dame van mvm dat het niet uitmaakt wanneer je de urine geeft, ochtend of avond... maar goed...
    hier sneeuwt het ook gezellig :)

18. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Nou hier begint de sneeuw ook! Leuk gezicht hoor maar vooral zolang je niet naar buiten hoeft!

Ik begin nu eindelijk beter te slapen, de afgelopen 2 weken kon ik gewoon niet in slaap vallen, of werd om uur of 4/5 al wakker.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe oktober mamma's!

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ben net al teruggebeld. Ze waren zo enthousiast over mijn gesprek van vanochtend, dat ze me ondanks dat ze nog niet iedereen hadden gezien wilden uitnodigen voor een 2de gesprek. Di om 16 uur. Voel me wel vereerd hihi Eerst met 4 pers geselecteerd uit ruim 70 reacties en dan nu al meteen uitgenodigd voor 2de gesprek. verwacht alleen dat het daarmee zal ophouden....

Moest het ff kwijt :D

Denise; ik zei ook al dat ik tig testen had gedaan met middag urine tegen MvM. Nou dat ging ook, maar voorkeur ging bij haar uit naar ochtendurine...Prima hoor!

Martine; fijn dat je weer slaapt! Ik werd vanacht wakker met onwijze pijn aan mijn boobs. Ben op mijn rug gaan liggen. Heb ik overdag totaal geen last van :(

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Elvira, wat een goed nieuws! En heb je wel gezegd dat je zwanger bent of niet? (ik geloof dat je het wel van plan was).

Vanochtend stond ik op, weg pijn in de borsten. Moest wel even slikken, maar ik weet inmiddels dat de klachten en de signalen met de pieken en dalen komen. Maar toch wel klote dat het me zo onzeker maakt. Net heeft vriendje weer een beetje moed ingesproken en me gerustgesteld. Hij heeft er een goed gevoel over, dus ik moet me er aan overgeven. Ik vind het te ver gaan om al een vroege echo aan te vragen. Ik mag over 4 weken naar de echoscopiste en hoop daar een schattig buitelend minibeebje aan te treffen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik hoor niemand eigenlijk over erge misselijkheid. Of zou dat nog moeten komen? Van mij mag het in ieder geval wegblijven! :p

Deel Deze Pagina