Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

OOw wat leuk een dametje erbij!
    Gefeliciteerd :D

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Stay Funny, gefeliciteerd! Gaaf zeg een meisje! En fijn dat de echo goed was.

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hoe gaat het bij jullie met het verzinnen van namen?
    Wij zijn er uit :D
    We hebben een jongens- en een meidennaam!
    Mooi optijd dacht ik zo ;)
    Wie weet komt er voor de bevalling nog een andere naam voorbij, maar kan het me haast niet voorstellen 8)
    Ik ga het jullie niet vertellen, hebben jullie in oktober ook nog een verrassing ;)

Groetjes Doris

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Stay Funny: gefeliciteerd met jullie meisje.

Namen, praat me er niet van. Nu bij de derde lijkt het moeilijker dan ooit. Maar het gaat lukken hoor. :)
    Fijn dat jullie er uit zijn Doris. Scheelt weer een hoop nadenken.

5. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Appeltje, meneertje is er goed voor gaan liggen zeg :).

@Ready, ook een goede echo, heerlijk! Ik ben wel een klein beetje jaloers hoor op al die dames die nu al de 20 weken echo hebben gehad. Aan de andere kant, ik mag volgende week lekker gluren :p.

@Choco, willen jullie het weten als ze het kunnen zien met de 20 weken echo?

@Annn, dat voelen komt ook binnenkort, maar hartslag horen is ook mooi!

@Anne36, wat voor werk doe je? Een ontsteking tussen je heup en je ruggegraat, klinkt pijnlijk... Hopelijk is er gauw verbetering!

@Irene, pijn in mn onderbuik heb ik ook wel eens en ook die afscheiding is herkenbaar.

@Nynke, hoe is het inmiddels met je voeten?

@Denisse, meer opruimerig? Ik zit er met smart op te wachten, maar nog niks van te bekennen hier hoor ;).

@Astrid85, jij komt ook uit Gelderland, misschien is het wel dezelfde cursus ;). Het valt me wel op dat je ook overal foldertjes krijgt over borstvoeding enzo ;).

@Chrisje79, het lijkt me behoorlijk beroerd zo boven de pot hangen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet dat soort acties heb gehad en ik hoop het ook zo te houden... Sterkte.

@Maartje06, wat een nare berichten zo om je heen en in zo'n korte tijd... Sterkte.

@lvdwerd, klinkt niet zo fijn allemaal. Pas goed op jezelf hoor! Als je zo twijfelt over uitdrogen zou ik niet tot volgende week wachten, maar even de huisarts bellen, wat maartje ook zegt. Sterkte!

@Cathy, gefeliciteerd en welkom hier :).

@Lievebeesje, :).

@Doris, hier kon ik bij het aanvragen aangeven of ik het kraampakket ook wilde of niet (IZZ), heb toen aangekruist van niet, maar misschien ga ik het toch alsnog proberen aan te vragen, anders moet ik alles zelf bij elkaar gaan sprokkelen... ;). Ik moet er dus voor bijbetalen omdat we niet de aanvullende verzekering hebben, 35 euro geloof ik.
    Namen zijn we hier ook wel uit, maar die blijven nog even geheim :p.

@Stay Funny, ook jullie een goede echo, super! En een dametje op komst, leuk hoor!

Vandaag de hele dag gewerkt en ik voel het nu wel weer in mn stuitje... (volgende week fysio :)). Maar lekker gewerkt op zich, morgenochtend nog en dan lekker lang weekend! Mijn lief heeft ook lang weekend, dus ik denk dat ik maar eens ga voorstellen om de zolder op te ruimen zodat we de a.s. babykamer op kunnen ruimen en dingen naar zolder kunnen gaan verplaatsen. Nu nog niet zoveel buik en nog lekker mobiel, dus dan hoeft manlief niet alleen te sjouwen (zwaardere dingen mag hij sowieso wel lekker doen, haha).

Welterusten, Nijnie

6. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hoihoi!

nou, zo te zien is er niemand die het hartje op een site heeft staan.
    maar... als jullie nou nieuwsgierig zijn hoe die van ons klinkt... check de beebiesite maar!
    onder "filmpjes" staat ie...

groetjes!

7. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi

Gefelicteerd met alle mooie 20 weken echo's!
    hoelang waren jullie daar nou binnen ong?

@Ann , ik heb het iedergeval nergens staan nee, heb wel een angelsound maar weet niet precies waar dat snoertje nou in de comp moet...

@Laura: sterkte zeg, hoop dat je snel weer opknapt, en inderdaad probeer genoeg te drinken, kleine slokjes.

Vandaag weer bij VK geweest, hartje klonk weer mooi, en alles was goed gegroeid :D

Aanstaande maandag hopen wij ook zon mooie 20 weken echo te krijgen! En ben ook wel eerrruuggg nieuwschierig wat het wordt! Maar het belangrijkste is dat het gezond is!

Voor degene die willen weten wat het geslacht is, gaan jullie het vertellen?

8. Poe namen...soms als ik jullie zo hoor dan denk ik echt dat ik enorm achter loop! Wij hebben nog geen kamertje, nog geen namen of wat dan ook.
    Ik vind een naam vrzinnen echt verschrikkelijk. Ik vond het al zo moeilijk om namen voor mijn huisdieren te verzinnen, hihi. En uiteindelijk kwamen we dan ineens met een naam. Dus hopelijk krijg ik ineens nog een geniale ingeving...

9. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Nijnie - ik werk voor het grootste telecom bedrijf :) als monteur. Ik installeer Internet plus bellen bij klanten.

10. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Ook nog geen kamertje hier, geen namen nog (wel over nagedacht natuurlijk) dus je loopt nog niet achter hoor!

Gefeliciteerd met je meid Stay Funny!

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Nijnie: wij willen het wel weten maar ik weet niet of ik het hier ga vermelden.

Wij hebben namen en het kamertje is bijna klaar. En ik heb, denk ik, de beeb vanochtend gevoeld. Het waren mijn darmen in ieder geval niet. :)

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen Kletstantes

Wat een verhalen weer.
    Wij hebben wel een naam voor een meisje maar niet voor een jongen. toch wel moeilijk een naam te vinden die je bijna niet hoort en die ook bij het gezin past.
    zo eerst schoolzwemmen en dan de kinderen na school heel even en dan is het weer een lang weekend vrij. Zal proberen straks even de pagina bij te werken.

@Stay Funny, gefeliciteerd een meisje

@ doris heb het ook gewoon online gemeld vij mij ziekenfonds.

@ ann heb het hartje wel op me pc staan maar nog nergens online. Ga straks kijken ( luisteren )op je site

@ martine wij gaan proberen het geslacht voor ons te houden maar of dat gaat lukken dat weet ik niet.

13. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedemorgen allemaal

wij hebben ook alleen nog maar een meisjesnaam e nog geen jongensnaam en met het kamertje zijn we ook nog niet bezig dit omdat we eerst gaan verhuizen begin juli en de baby bij ons op de kamer komt
    gisteren waren we dus bij de gyn en toen zeiden we dat we het hartje nog niet hadden gehoord waarop de gyn zei dat het ook niet nodig was omdat het hartje te zien was op de echo wel een beetje een domper in juli krijg ik een andere gyn en stiekum ben ik daar best blij om wel jammer dat het niet echt klikt

6 juni hebben we weer een afspraak bij de gyneceloog

14. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Leuke meisjesnaam hebben wij ook al wel, maar jongensnamen....dat vind ik dus echt moeilijk! Iemand leuke ideƫen?

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nou, ik heb me opgegeven voor een cursus, het wordt samen bevallen. Mijn mannetje vond het eigenlijk wel handig als hij er ook een beetje bij betrokken wordt zodat hij me straks goed kan helpen, en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. Ik kan alleen pas eind augustus beginnen, omdat de cursus niet in de zomervakantie wordt aangeboden. En dan ben ik al 31 weken! Wel een beetje laat misschien, maar ja het kon niet anders.

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
    Marianne30 -> 15 Mei VK

Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur)
    Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur)
    Martine -> 21 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
    Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur)
    Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo
    Pjetje -> 21 Mei Pretecho
    Xenas81 -> 22 Mei VK
    Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo
    Lvdwerf -> 23 Mei VK
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur)
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
    Denisse -> 24 Mei VK
    Nijnie -> 24 mei 20 Weken echo
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Astrid85 -> 25 Mei VK
    Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur)
    Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur)
    Missyess -> 29 Mei VK
    Chrisje79 -> 29 Mei VK
    Ready -> 29 Mei VK
    Floortje -> 29 Mei VK
    Nica -> 29 Mei 20 Weken echo
    Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo
    ElviraR -> 30 Mei 20 Weken echo (14.00 uur)
    Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur)
    Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur)
    Nijnie -> 30 mei VK
    Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK
    Klieke -> 31 Mei Pretecho
    Nica -> 31 Mei VK

Jotim30 -> 2 Juni Pretecho
    Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo
    Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 5 Juni VK
    Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur)
    Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur)
    Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur)
    Lievebeesje -> 6 Juni Gyn
    Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur)
    Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo
    Maris -> 8 Juni 20 Weken echo
    Nynke -> 9 Juni VK
    Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo
    Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur)
    Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo
    Doris -> 12 Juni VK
    Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo
    Maartje06 -> 13 Juni VK
    Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur)
    Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Nijne, waar heb jij die cursus dan? Zou wel grappig zijn zeg!
    Ik hem 'm in Herveld.

Wij hebben ook al namen, de jongens naam staat eigelijk al vast, alleen de meisjes naam is wel moeilijk hoor. We hebben 1 leuke maar die hoor je tegenwoordig steeds meer :(

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Wij hebben ook al namen! We zijn er ook uit voor een meisje, alhoewel dat een stuk moeilijker was... Ben gewoon alle geboortekaartjes sites afgestruind om te kijken of ik iets leuks tegen kwam! Misschien voor anderen een goed idee om zo inspiratie op te doen... Hmm, misschien dat ik 't hier nog wel ga vertellen, vind het erg leuk om dit soort dingen met jullie te delen!

Liefs Chris

19. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Goeiemorgen dames! (nog net morgen ;) )

Wij hebben de namen voor allebei al vast staan en het kamertje staat nog klaar van de 1ste dus we zijn al in grote lijnen klaar voor de baby!
    Uiteraard nog wat kleine dingetjes kopen ,maar de grote aanschaf hebben we al.

Ik heb de afgelopen week weer ineens veel meer last van bandenpijn hebben jullie dat ook?
    Verder voel ik me goed afgezien van de onzekerheid die ongetwijfeld iedereen voelt (met name net voordat we weer naar de vk mogen) :(

Ik heb van het begin af aan gezegd dat ik het gevoel heb dat dit een jingetje wordt en de laatste keer zat ik goed met mijn gevoel dus ik ben benieuwd.
    We willen het alleen niet van te voren weten dus het is sowieso afwachten tot oktober.

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik heb gisteren 3 dikke namenboeken uit de bieb gehaald en die gaan we in onze vakantie doorspitten (zondag vliegen we naar Spanje). Het is wel iets makkelijker nu we weten dat het een jongetje is.
    Vraagje: zouden jullie ook nog naar een naam van het andere geslacht zoeken? For just in case?

Nog nieuws van Sofieke? Die heeft haar 20-weken echo vandaag.

Stay Funny... een meid, wat leuk! Gefeliciteerd! Had jij ook al een voorgevoel?

Martine, ik geloof dat het de echo zelf 20 minuten duurde. Ik heb er in totaal een half uur gezeten.

Nijnie.... nee meneer had geen gene om zijn zaakje te laten zien... :)

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina