Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Tjeempie zeg wat groeien jullie hard allemaal. Bij mij stelt het nog niet zoveel voor hoor. Na het eten wel dan schrik ik er zelfs van, maar verder zie ik nog maar een klein buikje. Zal wel bij iedereen anders zijn toch? Ik vind dit best een rare periode in de zwangerschap. Bijna alle klachten zijn weg, ik voel de beeb nog niet en de 20 weken echo duurt nog zo lang (oke, 7 juni al, maar voor mijn gevoel dan...) Hebben jullie dat nou ook, dat je echt denk van: ik wil zo graag wat voelen! Moet ook zeggen dat ik af en toe nog vrij onzeker ben, dan denk ik echt van ben je er nog wel kleintje? Maar ik hoop maar dat ik hem/haar heel snel ga voelen, dat lijkt me zo gaaf!

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    weten jullie hoe je kinderopvang toeslag precies aan moet vragen?
    iemand ervaring mee?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Halloo iedereen,

Pfft ben blij dat de verjaardag er weer opzit! :D
    Ben wel moe hoor, wat een drukte. We zaten lekker buiten tot het begon te regenen :x Maja vooruit, is maar 1 x per jaar.

Ja kan je die kindertoeslag gebeuren gewoon aanvragen bij de belasting dienst? Volgens mij krijgen wij niet zo bar veel, €45 per maand. Tenminste dat had ik berekend op de toeslagen site...
    En 1 dag kost hier ongeveer €60 :confused: Tenminste als ik met mijn zwangere hoofd goed heb gekeken, ben tegenwoordig niet meer zo helder :oops:

4. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Hier een berichtje vanuit Amerika.
    Ik ben hier vrijdag aangekomen voor een congres, maar voel me echt niet happy. Ik ben vreselijk misselijk de hele tijd en heb behoorlijk last van diarree. Ik denk dat het van de jetlag komt (9 uur tijdverschil).
    Ik heb vandaag dan ook besloten om m'n ticket om te laten boeken, zodat ik morgen weer terug kan vliegen.

Hebben jullie nog tips om je beter te voelen, de vlucht zal namelijk nu ook niet echt een pretje zijn.

Liefs lolli

5. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden hier is alles goed en voel beebje ook regelmatig bewegen das een heel fijn gevoel
    ik kan soms niet meer dan 1 a 2 bakkies senseo/koffie verdragen dan komt er zuur bij een boertje omhoog en das niet echt prettig :( ,maar verder gaat het heel erg goed met mij ik groei al lekker dus heb nix te klagen :)

liefs nica

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jotim: bedankt en ze is vreselijk verwend.

@Pjetje: heel veel plezier met de echo. En je buikje groeit mooi. Fijn om weer wat van je te lezen.

@Nica: ik heb hetzelfde moet nog wachten tot 30 mei.

@Martine: gefeliciteerd met je 20 weken en veel plezier met je echo morgen.

@Nijnie: ik heb heerlijk geslapen. De kids waren zo moe dat ze tot 07.45 sliepen en dat is uitslapen hier. ;) Met jou verder alles goed?

@Kissflower: ben blij dat ik niet de enige ben die vocht vast houd. Gelukkig heb ik het alleen nog maar s'avonds.

@Anne: gelukkig is het geen ontsteking al is banden pijn ook zeker niet prettig.
    Ben je er al uit of je nog contact opneemt met je ex?

@Missyess: ik hoop voor je buuv dat alles nu goed gaat. Zijn jullie flink opgeschoten met klussen?

@Xenas: o, leuk zo'n fotoshoot. Enige idee wanneer die uit komt?

@Murizz: fijn om weer wat van je te horen. Heel veel plezier bij de echo morgen.

@Irene: iedereen is wel onzeker hoor. Het is mijn derde maar ik ben ook nog onzeker. Ik hoop dat je de beeb snel mag voelen.

Hier gaat alles goed. Heb een nieuwe buik foto in mijn album gezet. Mijn buikje begint nu toch echt te groeien.
    Verder kan ik niet wachten tot ik de 20 weken echo heb ben zo benieuwd of alles goed is. Morgen weer werken na 10 dagen vrij. Gelukkig is het maar voor twee dagen daarna ben ik er weer drie vrij. Meiden ik ga lekker bank hangen tot later!

7. NiCa

NiCa Bekend lid

erg is dat he als je nog moet wachten ben heel erg benieuwd hor het met ons beebje is nouja duurt gelukkig niet zo heel lang meer dus ik denk dat ik het wel red :p

liefs nica

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Marianne30 -> 15 Mei VK

Martine -> 21 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
    Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur)
    Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo
    Pjetje -> 21 Mei Pretecho
    Xenas81 -> 22 Mei VK
    Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo
    Lvdwerf -> 23 Mei VK
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur)
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
    Denisse -> 24 Mei VK
    Nijnie -> 24 mei 20 Weken echo
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Astrid85 -> 25 Mei VK
    Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur)
    Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur)
    Missyess -> 29 Mei VK
    Chrisje79 -> 29 Mei VK
    Ready -> 29 Mei VK
    Floortje -> 29 Mei VK
    Nica -> 29 Mei 20 Weken echo
    Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo
    ElviraR -> 30 Mei 20 Weken echo (14.00 uur)
    Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur)
    Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur)
    Nijnie -> 30 mei VK
    Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK
    Klieke -> 31 Mei Pretecho
    Nica -> 31 Mei VK

Jotim30 -> 2 Juni Pretecho
    Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo
    Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 5 Juni VK
    Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur)
    Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur)
    Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur)
    Lievebeesje -> 6 Juni Gyn
    Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur)
    Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo
    Maris -> 8 Juni 20 Weken echo
    Nynke -> 9 Juni VK
    Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo
    Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur)
    Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo
    Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur)
    Doris -> 12 Juni VK
    Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo
    Maartje06 -> 13 Juni VK
    Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur)
    Smeetje -> 14 Juni VK
    Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur)

9. Tja... heb in april meegedaan met een Missverkiezing Plus size...
    was super leuk..

Daarna contact gehouden met de meiden via msn enzo..
    en ik wil dit sorrt dingen ook heel graag doen.. zeker omdat ik 'vol' ben en nu ook zwanger!

dus heb ik een mail gestuurd naar de vriendin. en later kreeg ik een mail of ik met deze reportage wil meedoen..

Je hebt wekelijks de vriendin..
    Maar de vriendin Xlarge.. komt 2 of 3 keer per maand uit.. volgens mij..
    de ene keer gaat hetover wonen.. dan over eten.. en dan weer over gewicht..

het gaat dit keer over gewicht.. en hoe ik er tegenover sta!

wordt volgens mij heel erg leuk!

10. Nee nog geen idee...
    maar tuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hai wilde even zeggen dat het heel leuk is nu mn moeder er is en dat ik het eerste jaar geen kleertjes meer hoef te kopen, met alles wat ik van een vriendin en nu van mn moeder heb gehad....Woensdag komt steeds dichterbij en ben eigenlijk best een beetje zenuwelappig...Over drie kwartiertjes ga ik richting de 30....hihi, dan word ik 26....Gefeliciteerd Anne, met de goede uitslag, heel fijn!Doris, leuk dat je een jongetje krijgt...En een fotoshoot...Moet je mij niet voor hebben, sta er altijd zo stom op, :)

Op iedereen waar ik ff niet op gereageerd heb, heb het een klein beetje druk nu, hihi, komt wel weer...

Groetjes!

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ mariekebalm: wacht maar tot je 28 betn...dan voel je het echt knijpen hoor :| :| :( :)

13. goedemorgen meiden!

vandaag weer cursus... tis een cursus van 4 x.. en dit is de 3e.. ben er dus bijna vanaf..

Eindelijk morgen controle..
    hoop dat ze het hartje nu beter vinden als de vorige keer...

en vanavond natuurlijk de fotoshoot! spannend!

14. Niet meer actief

Goede morgen!

@ NIca..dank je wel! tis nog maar een kleintje, maar ben er al wel trots op :) hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je echo op 29 mei!

@Martine...super 20 weken alweer, wat gaat het hard zeg! heerlijk gevoel lekker op de helft al!

@Nijnie...veel plezier donderdag hoop dat je een mooie echo hebt!

@Kiss...vervelend he dat vocht...laatste weken iets minder last van, maar ik hou het vooral in mijn bovenbenen, billen en enkels vast..erg vervelend :( maja voor een goed doel he ;)

@Anne36...dank je meis...ik heb hier bewust voor gekozen idd..gewoon leuk en we zijn heel nieuwschierig wat voor geslacht ons kindje heeft, al moet ik zeggen dat ik nu meer uitkijk naar ons kindje te zien en hopelijk te horen dat het er allemaal goed uitziet dan wat het geslacht is..heb ook zoiets van, als ukkie het vandaag niet wil prijsgeven dan denk ik dat ik het zo hou en gewoon afwacht tot de geboorte!
    Hoop dat je uitslag goed is meis..en fijn dat je geen ontsteking hebt!

@missyess, hoop ook voor je buurvrouw dat het goed zal gaan...en speuren naar een leuke babykamer is ook wel heel erg leuk hoor ;)

@xenas81...leuk joh zon fotoshoot! veel plezier!

@murizzz1...heel veel plezier met je echo vandaag...tuurlijk gaat alles goed zijn met je beebje...maar die onzekerheid is heel normaal..daar zeur je helemaal niet over..ik zit ook op een zenuwstoel vandaag hoor...tblijft toch altijd een wonder als alles goed gaat! waarschijnlijk kom je straks terug met nieuws over een prachtige echo!

@Irene...ik voel de kleine ook nog bijna niet...ben er soms ook best onzeker over, vooral omdat ik het bij mijn vorige 2 zwangerschappen al rond de 13 weken voelde...en nu nog steeds bijna niks! maar idd kijk er wel enorm naar uit hoor...tis toch een bevestiging als je je kleine voelt, maar het zal snel genoeg komen en dan kunnen we ook heerlijk genieten van de beweginkjes!

@lolli, wat vervelend meis dat je je zo slecht voelt, ik heb geen tips helaas, maar hoop wel dat het snel veel beter met je gaat! sterkte!

@Nynke...wauw meis jij hebt ook al een heel mooi buikje! heerlijk zeg! suc6 met werken, kan me voorstellen dat je er niet zoveel zin in hebt!

@mariekebalm...kan me voorstellen dat het fijn is dat je moeder er is...wat leuk zeg dat je al zoveel kleertjes hebt gekregen! gefeliciteerd met je verjaardag! kus

Hier enorm zenuwachtig voor de echo! hoop dat het snel kwart over 2 is! hoop zo dat alles in orde is met onze uk!

dikke knuffel voor iedereen!

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen allemaal,

Kom even vlug voorbij gevlogen.
    Iedereen met een echo vandaag heel veel kijk plezier. Geniet er van. ik ben jaloers op jullie.

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Martine, Bolletje, Murizzz1 en Pjetje heel veel plezier met jullie echo vandaag!

Marieke gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet er van dat je moeder er nog een paar daagjes is!

Xenas heel veel plezier met die fotoshoot vanavond, spannend hoor!

En ik voelde de beeb pas vorige week echt goed (dat ik wist dat dat de beeb moest zijn zeg maar ;) ) En afgelopen weekend voelde mannetje hem ook al schoppen!
    Dus als je nog niks voelt, het kan zo ineens gebeuren ;)

Groetjes Doris

17. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    goedemorgen allemaal!

nou, een nieuwe week staat weer voor ons, met zo te zien mooi weer in het vooruitzicht! lekker!

jammergenoeg heeft de hooikoorts mij afgelopen weekend getroffen, en ik weet (weer) hoe vermoeiend dat kan zijn!
    zometeen maar een telefoontje naar de huisarts of hij ook iets voor me heeft...

een vraagje voor de mams "die al wat voelen":
    afgelopen weekend dacht ik ook iets te voelen.
    maar ik vind het wel heel moeilijk te herkennen!
    ik vond het namelijk niet te vergelijken met een zeepbel, of een vlinder-gevoel.
    t was toch wel meer een schopje!
    maar... het kan ook een "borrel uit de buik" zijn, of een "tikje" van een buikspier.
    iemand een hint/tip?!?!
    ik ga natuurlijk in de komende dagen wel merken of het al echt de BiB was, of toch wat anders.
    (hoop het, dat 'ie het was!)

@anne36 fijn dat de uitslag goed was!
    helemaal omdat je daar toch wel e.e.a. van af zou laten hangen. opgelucht en vrolijk verder zwangeren!

voor iedereen een goede week!

.

18. NiCa

NiCa Bekend lid

graag gedaan maar meis het maakt niet uit of het klein is het belangrijkste is dat je er zelf trots op bent :) en dat ben je dus ook dus meis geniet er lekker van voor je het weet ligt je kleintje in je armen :)
    en verder een hele fijne dag gewenst :thumup:

liefs nica

19. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he nica,

nog bedankt voor je reactie op de beebiesite!
    (vond ik erg leuk!)

groetjes!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marieke: van harte gefeliciteerd. Meid ik word dit jaar werkelijk 30. Dan ben ik echt oud(volgens mijn nichtje van 11).

@Xenas: succes met je cursus en heel veel plezier vanavond.

@Pjetje: dankje wel. Meis ik weet zeker dat met je beeb alles in orde is. Nogmaals heel veel plezier straks.

@Annn: ik denk toch dat je de beeb hebt gevoelt. Ik voel ook geen plopjes maar meer klopjes of schopjes. Mss een tip: bol je wang eens op en tik daar eens tegen aan. Ze zeggen dat je dat gevoel ook voelt als de beeb schopt.

@Doris: dat heb ik nu ook. Eerst voel je weinig of twijvel je en als je zeker weet dat het de beeb is voel je het steeds vaker en harder.

@Meiden met een echo laten jullie snel wat horen?

Hier alles weer rustig. De verjaardagen zijn weer achter de rug en de oudste is weer naar school. Nu nog de moed opbrengen om te gaan opruimen en schoonmaken. Een fijne dag en geniet van het mooie weer.

Groetjes Nynke

Deel Deze Pagina