Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Kissflower wat leuk voor je meis! Wat bijzonder moet dat zijn. Ik heb nu ook het gevoel dat ik iets voel, maar weet het niet zeker. Het voelt als heeeel licht gekriebel en net als wat Kissflower zegt dat er met een kwastje aan de binnenkant van je buik wordt gestreken, heel lichtjes. Zou dit HET kunnen zijn? Oh ik vind het zo lief als ik er aan denk dat dit mijn kleintje is!

Nog echo uitslagen vandaag? Ben benieuwd!

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Heb met mn fototoestel een paar foto's gemaakt van de echo's maar is niet echt duidelijk, maar goed het is iets. staan in mn album

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Moon, hopelijk blijft het u beter gaan en kan je eindelijk echt genieten van je zwangerschap!

@ Anne, ik neem 6 weken van te voren verlof, en dan ook nog 3 weken vakantie er vooraan :) Ik ga dan in het nieuwe jaar pas weer beginnen :D Ik kom dan voor maar 8 uur per week weer terug.

@ Kissflower, super dat je ook je kindje hebt gevoeld, geniet ervan!

@ Chrisje, owh wat een chaos, kan me voorstellen dat je daar niet blij van werd :cry:

@ Martine: Gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Groetjes Doris

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Prachtige foto's Martine, echt lief!

5. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Joehoe!
    Ben weer terug van de 20 weken echo. Het was geweldig! Alles was prima. LIggen precies op schema.
    Hij of zij weegt nu 490 gram. Zo schattig. Mooie profiel echo mee gekregen en een echo van twee kleine voetjes. OO ben helemaal gelukkig. Kan niet wachten tot begin oktober.
    We hebben gekozen om Niet te willen weten wat het geslacht is van ons kindje. Heb over vier weken weer een echo, dus als we het alsnog willen weten, kan het dan ook nog.
    O ik ben zo blij!

Sorry voor ego bericht maar zit zo op mijn blauw/roze wolk dat ik geen eens meer weet wie wat gezegd heeft.

6. murizzz1

Joehoe!
    Ben weer terug van de 20 weken echo. Het was geweldig! Alles was prima. LIggen precies op schema.
    Hij of zij weegt nu 490 gram. Zo schattig. Mooie profiel echo mee gekregen en een echo van twee kleine voetjes. OO ben helemaal gelukkig. Kan niet wachten tot begin oktober.
    We hebben gekozen om Niet te willen weten wat het geslacht is van ons kindje. Heb over vier weken weer een echo, dus als we het alsnog willen weten, kan het dan ook nog.
    O ik ben zo blij!

Sorry voor ego bericht maar zit zo op mijn blauw/roze wolk dat ik geen eens meer weet wie wat gezegd heeft.

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Murizzz1 gefeliciteerd met jullie mooie echo, en lekker van gaan genieten!

Groetjes Doris

8. murizzz1

O sorry twee keer gepost. Wat stom!

9. murizzz1

@ Doris---- Dank je wel. Erg lief van je

10. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Murizz gefelicieerd, wat fijn zeg dat alles goed is!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Martine: gefeliciterd met je mooie echo. De foto's zijn mooi hoor.
    En idd zwangerschappagina twee keer openen. Bij de ene lees je en bij de ander antwoord je.

@Murizz: ook jij gefeliciteerd met je mooie echo. Zweef mar lekekr door op je wolk.

12. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    euhm.. heb alles gelezen..
    vind t zo moeilijk om op iedereen te reageren..

maar kwam even melden dat ik wel mee lees =)

groetjes Stephanie

13. Volgens mij heb ik ook last van zwangerschapsdementie! Ik probeer een adreslijst op te stellen van mensen die een geboortekaartje gaan krijgen. En ik kan gewoon niet op de meeste achternamen en straatnamen komen! Terwijl ik ze anders 100 keer kan zeggen. Stom zeg!

@Martine: Mooie foto's hoor! Leuk om je kindje zo te zien.
    @Murizz: Fijn hoor zo'n mooie echo. Blijf nog maar lekker op je roze/blauwe wolk zitten

14. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hier nog zo een, lees wel mee, maar weinig te melden.
    zou trouwens die ecoli bacterie schadelijk zijn voor de kleine? ik woon in hoofddorp, en vroeg me af of het kwaad kon.. drink in ieder geval geen kraanwater...

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dag oktober-mama's. Ik ben redelijk nieuw hier.. hoewel ik al een tijdje meelees, heb ik me onlangs pas officieel aangemeld!
    Ik vroeg me af of ik zo af en toe wat mee mag kletsen hier. Ik ben namelijk ook een oktober mams.. als alles goed gaat (en daar gaan we vooralsnog wel van uit ;) ) beval ik rond 24 oktober!

Ik ben voor de tweede keer in verwachting van een eerste kind! Dat wil zeggen, ik heb twee pracht zonen (van 14 en 11 jaar oud) en mijn lief en ik krijgen nu een eerste kindje van ons samen.

Alles gaat goed, weinig kwaaltjes aardig buikje met een drukke beeb erin en de uitslag van de combi-test (ik ben al oud! :evil: ) was zo goed dat we in één keer uitgetest waren :thumup: Op 8 juni pas de 20 weken echo en ik geloof dat wij vooralsnog niet willen weten wat het wordt! ;)

gr. Nienke

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @nica, ik zit nu de hele tijd over mijn buik te aaien, maar nog geen reactie.. hihi.. Vanavond maar weer eens proberen.. Was echt vaag, ik voelde dat gekriebel tot in mijn tenen, whaha! Ik wist meteen dat dit mijn kindje was, had nog nooit zoiets gevoeld!

@ chrisje, wat vreselijk zeg! En ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen! Hopelijk kun je alles goed regelen met de verzekering!

@ Martine, wat een geweldige prachtig mooie echo zeg! wees er maar trots op :)

@ Irene, wat jij omschrijft dat gekriebel... Ik denk het eigenlijk wel dat het je kindje is! Ja het is eigenlijk een beetje moeilijk te omschrijven.. Ik vind het gevoel een beetje een combinatie van zachtjes drukken tegen de binnen kant en zachtjes strelen met dus een kwast ofzo.. hihi..

@ Murizzz wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad!

@ missyess.. ik heb er ook last van.. die dementie, ik vergeet ook de stomste dingen haha! Maar kan er wel om lachen..

@ Nienke, welkom hier! En natuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk mag je gezellig met ons mee kletsen! Hoe meer zielen....
    Je zegt dat je 8 juni pas de 20 weken echo hebt, ach dan heb je hem nog altijd eerder als mij... heb het pas 14 juni :)

Liefs kiss

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

pffff. ...en ik vind 8 juni al lang duren ;)

gr. Nienke

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Martine, supermooie foto's zeg! Wat een prachtig mensje zeg!

Murizz, van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Nienke, wij hebben op 6 juni onze 20 weken echo! Is "al" over 2 weekjes hoor ;) En oud? Vast niet! Gezellig dat je hier mee komt beppen! Zoals je ziet wordt er nogal wat afgekletst !

Liefs Chris

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Je bent zo oud als je je voelt.. en gelukkig voel ik me niet oud (maar ben het wel ;) )
    Fijn dat ik mee mag kletsen! Leuk om op deze manier met zwangerschap bezig te zijn. Ben overigens erg gevoeling voor forumverslaving, (ben ook erg actief op een paardenforum) dus hoop dat ik mezelf een béétje kan inhouden ;)
    Als jullie verder nog wat willen weten hoor ik het wel!

20. Niet meer actief

haai!

De echo was leuk :) we hebben al heel snel mogen ontdekken wat we krijgen..alleen hebben we besloten het een verassing te houden ;) kan het dus ook hier niet aan jullie vertellen omdat er vriendinnen meelezen ;) voor zover ze heeft gekeken was iig alles ok met ons ukkie en daar zijn we het allergelukkigst mee!

dikke knuf!

foto's van ukkie in mijn album!

Deel Deze Pagina