Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey meiden!

hoeveel uur werken jullie nu? en hoeveel gaan jullie werken..

ik moet binnenkort met mijn directeur gaan praten..
    over verlof enzo!
    wel spannend hoor

ik werk nu 40 uur en ga naar de 24.. dus lekker 3 dagen..

zometeen bij ons in de tuin... (van kantoor) lekker lunchen...
    mijn zusje komt mee lunchen samen met mijn neefje! gezellig!

2. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ik werk nu 40 uur. en straks na mijn verlof..
    geeeeen idee. werk via uitzendbureau en het werk wat ik nu doe, is er straks niet meer.
    kan hier in ieder geval blijven tot mijn verlof begint.

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    We hebben onze Kruimel weer gezien! Alles was goed, ook tijdens de echo erg beweeglijk, dus alles was vrij moeilijk te bekijken en meten. Op een gegeven moment lag het heerlijk te duimen, zo lief om te zien. Het ligt voornamelijk met de beentjes naar beneden en lag helemaal opgevouwen. :)
    Alles zat er op en er aan: 4 hartkamers, bovenlip mooi gesloten, 3 vaten in de navelstreng, enz, enz, maar.....

Bij beide niertjes zit wat vocht, dus moeten we komende woensdag voor een extra echo en misschien met 30 weken weer. Ze maakte zich geen zorgen, anders had ze meteen een arts gebeld.

Wij hebben een vermoeden dat we gezien hebben wat het is, maar dat houden we lekker voor ons. We zien het na de geboorte wel.

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik werk 3 dagen voor een baas en de rest voor mezelf. Ik blijf die drie dagen ook gewoon werken straks! Manlief werkt voornamelijk 's avonds en in de weekenden.. dus er is bij ons bijna altijd iemand thuis...
    Ik vind die drie dagen overigens echt een kadootje hoor.. heerlijk dat het nu financieel zo kan...bij de vorige twee ben ik fulltime (of bijna fulltime) blijven werken... Ben dus ook vast van plan om me bij deze derde helemaal een slag in de rondte te gaan genieten! ;)

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!
    Alles goed met iedereen? Andrea, fijn dat je de kleine weer hebt gezien! Hoop dat alles idd goed is! Anders geloof ik er ook heilig in dat ze dat wel gemeld had!
    Gisteren bij de opticien waren mijn ogen idd wel wat achteruit gegaan... Maar omdat het maar een kwart is, veranderen ze dat niet in de lenzen, omdat het door de zwangerschap kan komen... Ik hoefde het trouwens helemaal niet te zeggen, want hij vroeg: Hé, wat zie ik nou, gefeliciteerd... En ja, logisch, want ik heb echt al een enorme buik! Zal gauw ff een foto in mijn album zetten!

Ik werk zelf 40 uur en wil straks 3 of 3 en een halve dag gaan werken. Vriendlief werkt in een kledingzaak dus werkt altijd op zaterdag en is dan doordeweeks een dag vrij... Kan 'ie lekker bij de kleine zijn!

Echt vreemd, onze kleine is normaal heel druk, maar vandaag heb ik 'm amper gevoeld... Wil dan 't liefst gelijk de vk bellen, maar moet me maar niet ongerust maken...

Fijne dag vandaag allemaal, de meiden met een echo HEEL VEEL PLEZIER en voor iedereen die vanmiddag lekker vrij is: Lekker genieten van het mooie weer!

Liefs Chris

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemiddag dame's!

Wij hebben vanmorgen de box uitgezocht bij de babydump! Vind m super super mooi, beetje prijzig maar ja....
    Het is een box van bopita, met platte spijlen, en vierkante poten.
    Nu nog de katten eruit zien te houden. We gaan ballonen erin hangen en leggen denk en de plantspuit gereed houden!

Vanavond krijgen we waarschijnlijk nog wat visite, want ik ben vandaag 22 geworden :D Van mij mogen ze mijn verjaardag overslaan maar ach.... ;)

7. heeey astrid! gefeliciteerd meid!

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Astrid van harte!

9. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Astrid gefeliciteerd! Geniet lekker van je dag, kan vast niet meer stuk met dit prachtige weer 8)

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Xenas: Ik blijf straks 8 uur werken, 2 middagen. 1 Dag past mijn moeder op, de andere neemt mij mannetje wat eerder vrij en begin ik wat later als de andere dag. Dus das wel errug lekker denk ik. Als ik wil kan ik altijd weer meer uren gaan werken, maar dit lijkt me vooral in het begin wel heerlijk!
    Maar ik vond het ook erg lastig om dat nu al te beslissen.

@ Andrea, ws is het niks, maar wel fijn dat het even extra gecontroleerd wordt. En dan kan je je beeb nog een keer bewonderen ;)

@ Astrid, gefeliciteerd met je verjaardag! En ach, als ze dan toch komen moet je je maar laten verrassen door alle grote kadoos die ze meebrengen ;)

Groetjes Doris

11. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Astrid!

Op onze site staan de echofoto's!

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Astrid, van harte :).

Terug van 20 wk echo, geen afwijkingen gezien :). Geslacht was niet goed te zien, echoscopiste hield een grote slag om de arm...
    Mooi om te zien, maar de printjes die we meekregen vielen ons nogal tegen.
    Ik ga het voor nu hierbij laten en iets van eten maken.

Groetjes Nijnie

13. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    gefeliciteerd met je verjaardag
    en gefeliciteerd met de mooie echoos, wat jammer nijnie dat het niet goed te zien was krijg je nog meerdere echoos?

14. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he ladies!

wat een leuke berichten allemaal.
    en de buiken gaan groeiennnnn!

ik wil jullie (alvast) een fijn weekend wensen.
    morgen middag gaan we een paar dagen weg, kamperen bij een festival (opwekking).

ondertussen gaat hier alles goed!
    nu ik de beeb herken, voel ik hem haar zo vaak!
    leukkkk!

groetjes!

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    gefeliciteerd met je verjaardag Astrid! Ah nijnie, weet hoe het voelt, heb de laatste drie keer al helemaal géén foto's meegekregen..:( volgende keer dus idd maar videobandje mee, dan beweegt het ook nog, is wel leuk....Je zou eens moeten vragen of dat bij jou ook kan...

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Gefeliciteerd Astrid!

17. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goedenavond dames..
    nou, vandaag op controle geweest. hartje was zeer hard te horen, leek wel of iemand heel hard touwtje aan het springen was, 150 BPM..
    helemaal blij!
    nog twee weekjes, hebben wij onze echo...
    leuk!

18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    In principe geen echo's meer, ik hoopte een beetje dat ze nog een keer wilde kijken omdat ze ook de lip niet goed kon bekijken. Maar helaas...
    Een pretecho vinden we beiden erg duur... dus dat wordt em waarschijnlijk niet. Over een week of 20 hebben we ons kleine wondertje hopelijk in onze armen, dan kunnen we hem/haar bewonderen zoveel we willen ;).

Nijnie

19. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wat leuk zeg dat iedereen nu zo ongeveer de 20-weken echo heeft! We moeten nog wachten tot 12 juni, en wachten duurt dan zooo lang, ben zo nieuwsgierig! Mijn buik is zo ineens heel erg gegroeid en ik kan de baby nu ook voelen bewegen, heerlijk gevoel zeg!

Ik ben gisteren veel te druk geweest, alle ramen gewassen buiten en ben 2 uur aan het strijken geweest..... Heb nu mega-rugpijn en toch wat last van mijn buik.. Gelukkig nu lekker lang weekend, morgenvroeg maar lekker in bad, relaxen.

Astrid gefeliciteerd met je verjaardag!

20. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Smeetje: ik moet ook 12 juni voor de 20 weken echo en ik vind het ook lang duren. Maar ons geduld wordt vast wel rijkelijk beloond.

@ Astrid: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina