Moon, GEFELICITEERD ! Ik hoorde bij de juli mama's dat je weer zwanger bent. Lekker van genieten meid!
Hey Angel; Zou het dan toch kloppen dat de kwaaltjes vanaf week 6 komen Oh dat wou ik je nog vragen: hoe groot was jouw beeb bij de eerste echo? Liefs Bobbie
Nou Moon, hier nogmaals van harte meissie! Ga er lekker van genieten! Dames, ik begin een zenuwachtig te worden, morgen eerste echo! Duimen jullie voor me dat het goed zit [-o< Moet er om 10.40 zijn! liefs Marjo
Ik duim voor je Marjo! Laat je snel weten hoe het is geweest? Voor de liefhebbers, ik heb een commercieel echobureau gevonden die echo's vanaf 7 weken doet (uitwendig). Dus als je verloskundige je nog niet wilt doorsturen en je kan écht niet wachten, dan kan je hier terecht. http://www.babyvision.nl/echografie.html Ik ga het - in overleg met lief - niet doen omdat ik 3 weken later al een echo krijg. Maar het is wel een goed alternatief voor de dames die gek worden van onzekerheid.
Spannend... je moet er niet te veel van verwachten meis. Waarschijnlijk zie je alleen 1,2 of 3 vruchtzakjes met alleen nog eierdooier er in. Of al een heel klein beebje (bolletje hihi) Onder me www staat me site op die site staan echo's van 6weken (onder onze sterretjes) En 2de vruchtzakje zit er verschroppeld aan , aan de bovenkant van het 1e vruchtzakje. Ja lekker ingewikkeld moon.
Hier nog een oktobermama. Volgens de calculator kom ik uit op 7 oktober (anderen zeggen weer 10). Mag over 3 en een halve week naar de verloskundige (wat duurt dat lang, pas bij week 9) en dan hopen we het hartje te kunnen horen. Alles gaat nog goed, heb niet echt last van kwaaltjes, maar zoals ik van anderen lees kan dat vanaf week 6 nog komen. Ik wacht in spanning af. Alle anderen oktobermama's ook gefeliciteerd! Groetjes Franka
@ appeltje Da's misschien wel een idee voor meiden die onzeker zijn, maar stel dat je dan een vage uitslag krijgt? Inwendig kunnen ze vlgs mij toch net iets meer zien, dan zit je je natuurlijk helemaal op te vreten.. Ik laat gelijk wat weten hoor morgen, ben ook erg benieuwd wat er te zien is. En hoeveel het er zijn, want heb dus 3 eisprongen gehad ha ha lang leve de clomid Ieeeeeeeeeh zeer spannend! Moon: Zal zo ff in je album kijken! Kun je het al een btje bevatten inmiddels? xxx
@ marjo Ja bevat het nu wel hihi. Heb ook weer lekker last van maag zuur. Had eigenlijk gehoopt dat me dat dit x bespaard zou blijven maar helaas. @ appeltje Ben met marjo eens. Inwendig zie je dan meer dan uitwendig. Omdat het dan nog zo klein is.
Ja, ze zeggen dat je het kan zien als je een volle blaas hebt. Maar goed, ik doe het ook niet hoor..... ook vanwege dubieuze uitslagen. Dan ga je er met meer vragen weg dan dat je er kwam. Misschien toch niet zo'n handige tip dus...
Een echo bij Ziekenhuis of VK kan ook dubieus zijn. Als ie heel vroeg gedaan wordt. Daarom vaak rond de 12 weken.
Hier ook nog een onzekere .... Ik denk aan je morgen Marjo! Ik heb trouwens al heel wat afgesurfd op het net en al meerdere berichten gelezen van mensen die met 6 wkn het hartje al zagen....Misschien ben jij daarvoor net iets te vroeg? Ach ja, als je maar iets in je buikje ziet zitten he! Bull terrier; of het slim is om te zeggen dat ik zwanger ben in een 2de sol gesprek weet ik niet. Maar ik heb nu een vaste (en ook leuke) baan. Als ik het niet zeg en ik wordt aangenomen, moet ik het toch gaan zeggen tegen de tijd dat ik begin. denk dat ze dan helemaal niet blij met me zijn. Ik denk dat eerlijk zijn in dit geval het beste is en als ze me daardoor niet willen, dan is dat maar zo...Voel me al vereerd dat ik met 3 anderen uit de 70 brieven ben gelecteerd en voor een 2de gesprek mag komen! Pfff nog 4 nachtjes....ben blij als het maandag, echo-dag is hihihi Krijg ik ook weer wat meer gedaan misschien...
Hee meiden, Elvira: Ik denk altijd maar zo, eerlijkheid duurt het langst! En tuurlijk is het een moeilijke afweging maar denk dat je er meer mee zit als je niks zegt en je dan later om onduidelijke reden ontslag krijgt tijdens je proefpreriode (wat ik natuurlijk niet hoop) Wel lekker he voor je zelfvertrouwen dat ze zo positief over je zijn of niet Veel succes! Hoe gaat het verder met je? Jij mag nu ook gaan aftellen tot de 1e echo! Spannend meissie Salsabine: Kweet het hoor Waren die eerste weken maar voorbij he! Maar ik ben ook zo onzeker omdat ik de eerste week steeds wat rozig verlies heb gehad.. Meiden, ik duik lekker mn bedje in. Moet er morgen om 10.40 zijn. Gaan jullie heel hard voor me duimen? Denk indd dat het nog te vroeg is om een hartje te zien kloppen maar iig kunnen ze de vruchtzak(jes?) zien! Ik houd het bijna niet meer van de spanning joh! tot morgen en slaap lekker dames! dikke kus
Marjo; ik ga ook voor eerlijkheid! Kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt...Ik denk aan je en duim me suf hoor! Ik voel me nog steeds onzeker...omdat ik eigenlijk niks voel. Hopelijk kan de echo me gerust stellen. Nog 4 nachtjes... Ik ga nu ook lekker pitten. Ben sinds vanavond eigenlijk het eerst wat meer moe geloof ik (Yes ik heb een klacht ) Truste en zet 'm op morgen lieverd!