Hey dame's ff een ego berichtje Hier gaat het opzich goed ( met mij) en met de kleine ook wel. We hebben alleen een hele hoop gedoe achter dee rug en het is nog niet af gelopen ben ik ban. Om het even kort te maken; hier in de buurt hebben we een kamp-familie. Erg asociaal en vervelend. Dit speelt al bijna 10 jaar (zolang wonen wij hiernog niet maar alle buren bijna wel) En gister is het volledig uit de hand gelopen. Na meerdere nachten overlast was het gister overdag alweer raak ( een burenruzie om een dochter die aan de drugs zit). Mijn vriend en de buren hadden het er behoorlijk gehad hiermee en de situatie escaleerde nogal. Al met al zijn er behoorlijke klappen gevallen en meerdere arrestatie's verricht. Mijn vriend gelukkig niet want hij hield zich redelijk rustig. Wel zitten er meerdere "aanstichters" (de buren) op dit moment vast. Ze zijn al erg vaak met de politie in aanraking geweest, de buurman heeft zelfs meerdere verkrachtingen van bejaarden op zijn naam staan.... Maar nu zitten we dus met de bedreigingen van die buren. Ze sturen het kamp op ons af, vermoorden ons, slaan de ramen in, etc. etc. Nu hebben we natuurlijk aangifte gedaan. Gelukkig is de hele burrt opgestaan en bijna iedereen heeft aangifte gedaan. Ik ben bezig met handtekeningen aan de woningbouw en gemeente om ze hier weg te krijgen. Hopen dat het lukt Maar ja, ik maak me nu erg druk om de kleine want ik wil zo min mogelijk stress hebben. Lukt niet echt nu, vandaag zijn er weer bepaalde personen langs geweest. Direct weer de politie gebelt en weer zijn er arrestatie's verricht. Erg jammer dit allemaal want wij hebben hier een super leuk clubje met de overige buren en we wonen hier erg mooi. En ik verdom het ook om te verhuizen voor zulk tuig. Sorry voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt! Ik ga bijna met angst de deur uit op dit moment! Hoop dat het snel opgelost is
Hey Astrid Wat een rot situatie zeg! Ik snap hoe je je voelt ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten... Ik woonde in een wijk in Utrecht waar het niet bepaald lekker wonen was...Ik heb er wel voor gekozen om weg te gaan daar.. En dat scheelt zoveel stress. Het is goed dat je met de rest van de buurt wel goed kan vinden maar straks gebeuren er vreselijke ongelukken... En je zit daar neem ik aan wel steeds met angst Ik wil zeggen sterkte ermee en kijk goed uit! Kus Samantha
Ja ik hou me rustig, en mijn vriend ook. We proberen het nu zoveel mogelijk te vermijden en mochten ze langskomen kunnen we direct de politie bellen. Gelukkig wonen ze een paar straten achter ons en niet naast ons. De straat waar ze wel wonen hebben ook gigantisch veel overlast. Ze proberen ze al erg lang weg te krijgen, het nadeel is dat er veel mensen bang voor ze zijn. Bij ons in de straat valt de angst mee gelukkig en is het meer woede. Tevens hebben we hier een belangrijk figuur in de straat wonen die goede vriendjes met de burgemeester e.d. is. Waar ik wel bang voor ben is dat het van kwaad tot erger gaat, en dat als de woningstichting of gemeente hier niets aan gaan doen het ercht in eigen hand wordt genomen. En dan is iedereen nog verder van huis... Pfft het is allemaal wat, ik zit hier echt niet op te wachten!
Dat geloof ik graag dat iedereen vind dat ze weg moeten.. Succes ermee en ik hoop dat jullie met zn allen wat bereiken! Groetjes
Bedankt voor de tips allemaal! ben nu doodop eerst geschilderd vanmorgen daarna gewerkt, nu net thuis...morgen maar eens even uitslapen! @Astrid: tjonge zeg wat een situatie, hoop dat het wordt opgelost, hier wordt je ook niet echt relaxed van....succes ermee!
Hoi hoi, Ik ben mijn bed weer uitgedreven door de rugpijn Pfff, balen hoor! @Astrid; wat een rotsituatie zeg! Ik zou me ook niet zomaar weg laten pesten! Wel fijn dat de politie het serieus neemt! Probeer er zo min mogelijk stress van te hebben he! Al weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan! Ik hoop dat jullie met zijn allen gedaan krijgen dat ze weg moeten. @Martine; ik hoop dat als je dit leest, je lekker uitgerust je bedje uit komt! Grts, Maartje
@maartje, Hier slaap ik overdag tegenwoordig maar een paar uurtjes, zo valt het niet zo op dat de nachtjes zo kort zijn. En veel plezier met baby knuffelen bij je vriendin. @Maris, oh hier wilde ik ook een quinny aanschaffen dan ga ik toch maar voor een mutsy (ook op aanraden van een vriendin van me) @Astrid, succes met de hele situatie, ik hoop dat het in de buurt weer wat rustiger wordt. Ben ik nu de enige hier die nog niet begonnen is met het babykamertje, ik vind het allemaal zo vroeg. Heb mezelf voorgenomen na de vakantie van mijn broer dan ben ik 25 weken de zolder bij hun leeg te gaan trekken, dan heb ik nog 10 weken om alles op orde te krijgen. Zijn er al mensen die de box in de kamer hebben staan. Zometeen naar het internationale hulpverleningsevenement, dit is een evenement van het brandweer museum in wouw, maar er komen brandweer, politie en andere hulpdiensten uit belgie en Nederland. Er worden van allerlei dingen gedaan, ben benieuwd. Mijn broer is 1 van de organisatoren en die is er helemaal vol van, dus maar even kijken en ach is altijd leuk om naar mannen in uniform te kijken En heb VIP kaarten dus komt helemaal goed.
@Anne; overdag slaap ik ook, maar doordat ik zo vreselijk moe ben, is dat eigenlijk niet genoeg. Ik ben ook nog niet echt met de babykamer bezig hoor. Ik ben wel de meubeltjes aan het verzamelen, maar das meer omdat ik niks beters te doen heb! Veel plezier vandaag!
ik wil jullie allemaal een fijne 2de pinksterdag wensen hopelijk is het weer wat beter dan gisteren hier heeft het erg geregent liefs nica
@ Anne: Wij zijn ook nog niet met de babykamer bezig hoor. Wel met de zolder want daar moet alles heen wat nu op de babykamer staat 8) Zijn nu het laminaat aan het leggen op zolder. Volgende week hopen we te beginnen met laminaat leggen op de andere slaapkamers en zodra dat klaar is beginnen we maar is met de babykamer Dusssss, ver voor de 25 weken zullen we hier ook niet beginnen met de babykamer Groetjes Doris
goedemorgen meiden! jeetje astrid wat een verhaal...ze wonen bij ons in het dorp ook.. we hebben zelfs 2 van die kampen..die vlak bij elkaar wonen.. maar elkaar niet mogen.. dat is al een keer tot een steekpartij gekomen,.. waarbij een het niet overleefde.! mijn ouders hebben er ook vlak bij gewoond... mijn moeder is een keer achterna gezeten door zo'n idioot.. omdat de honden van ons blafde... toen heeft ze snel bij iemand aangeklopt en naar binnen gegaan. Mijn zusje heeft vroeger wel met sommige in de klas gezeten.. dus we kennen ze wel bijna allemala.. maar leuk is het niet.. vandaag stap 2 met het opknappen van het kamertje... we moeten de muren een beetje opschuren.. en dan de meubels.. lekker een klusdagje! jaaaa leuke bikini he maartje haha
@Missyess, ik hoor het ook van mensen die de quinny buzz pas hebben. En toen ik het bij prenatal vroeg zei die dame daar ook dat ze vrij veel klachten krijgen over de quinny's. Maar ik vind het wel mooie wagens! Kleertjes kopen, leuk he! Ik heb tot nu toe alleen maar rompertjes gekocht, maar ik wil eigenlijk ook wel wat pakjes aanschaffen... Mijn gewone shirts worden wel aan de korte kant, maar zwangerschapsshirts daar lijk ik nog in te zwemmen . Heb al wel 2 shirts in de kast liggen, maar nog niet aangehad. Heftig, na 4 jaar je relatie beƫindigen, kan me voorstellen dat je zusje er verdrietig van is. @Astrid, dat lijkt me echt naar als het zo onrustig is in de buurt! Hopelijk gaat de handtekeningen actie werken. Het is toch jammer dat een hele buurt zoveel last heeft van 1 zo'n familie... Dan zit je toch ook niet lekker. Hopelijk is het gauw weer wat rustiger of opgelost (zou nog mooier zijn). @Martine, lekker geslapen na zo'n drukke dag? @Maartje, wat vervelend dat je zo last hebt van rugpijn . @Anne, ons kamertje is besteld en de kamer zelf is nagenoeg leeg. Maar verder hebben we nog niet zoveel gedaan hoor . De box staat oo nog niet, want die is er nog niet, maar die verwacht ik wel binnen nu en een paar weken. Veel plezier met mannen in uniform kijken . Iedereen een fijne 2e pinksterdag, met niet al te veel nattigheid. Groet Nijnie
@ Anne: wij waren ook van plan om pas na week 25 te beginnen met de babykamer. Aangezien ik me nu weer zo moe en misselijk voel zijn we nu al begonnen. Doen steeds een klein beetje. Eerst het bureau verplaatst naar de andere kamer. Flink karwei aangezien het aan de muur hangt. Daarna de kamer gewit in een paar dagen. In 1 dag is teveel. Kan niet meer zo lang staan. Krijg ik last van mijn schaambeen. Voelt zeurderig. Ga er vanuit dat het komt doordat het kraakbeen aan het verweken is. Vandaag de kleur aanbrengen. Hebben net de muur afgeplakt. Zal wel foto's posten als het klaar is. Verder gaat het wel redelijk op de vermoeidheid en misselijkheid na. Dutjes overdag doen gelukkig nog steeds wonderen. De kleine gaat ook steeds duidelijker schoppen. Vooral tussen 23 en 24 uur. Net als ik wil slapen denkt 't ik ben wakker... Ach ja, komende week ben ik zoiezo nog 100% ziek thuis. Moet er nog even niet aan denken om te gaan werken en mezelf naar het werk toe te slepen. Al zou het maar voor een halve dag zijn. We hebben trouwens van 't weekend besloten niet naar Noorwegen op vakantie te gaan ! Ik voel me bij lange na niet goed genoeg om het hele stuk te reizen om dan daar op een camping te gaan zitten. Als ik me over een paar weken wat beter voel (hoop ik) ga we een last minute Schotland doen en anders een paar dagen hier en daar weg in de buurt. We zullen wel zien. Nu eerst de babykamer en dan naar de groentetuin! Iedereen een fijne 2e pinksterdag. Groetjes Silvie
Wou dat ik de baby ook al voelde, zijn er nog meer meiden die niks tot nauwelijks wat voelen? Mijn gyn zei dat het normaal was; maar als ik dit allemaal zo lees....
tussen de 18 en de 20 weken gemiddeld dat je het leven kan gaan voelen , maar kan ook ergens in de 5e maand ofzo vooral bij een eerste kan het even duren voor je het herkent. Zolang je echo's en hartje luisteren allemaal goed is bevonden bij controle's moet je geen zorgen maken. p.s. We zijn precies even ver en jij moet ook je 20 weken echo nog hebben lees ik , ik krijg de mijne a.s. woensdag.
wat leuk dat het gefilmt is jullie kleintje ik heb morgen me 20 weken echo maar me vriend kan er niet bij zijn zouden ze dat dan voor je op kunnen nemen op dvd ofzo : want een foto is maar zo stil he : al vast heel veel kijk plezier woensdag liefs nica
@ Nica, Je zou het ook zelf kunnen filmen, is wat omslachtig misschien maar voor het geval het niet opgenomen kan worden op een andere manier... a.s. woensdag gaat mn man weer mee, en dan met een camera die ook geluid opneemt, we nemen de gehele 20 weken echo op. Ook die ga ik op youtube plaatsen of in iedergeval een deel ervan.
monique das heel leuk maar me vriend kan helaas niet vrij krijgen me zoon gaat mee die heeft vakantie voor hem wel spannend hij is 8jaar alleen geweest en nu krijgt hij er een broertje of een zusje bij hij zegt dat hij een broertje wil denk dat iedere jongen dat zou zeggen. nou meid geniet woensdag van je echo! liefs nica
Ik bedoelde jij zelf filmen ook jij hebt zicht op het scherm vanaf het bed/onderzoekbankje terwijl de echo word gemaakt.