Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Ik ging ook heen voor mijn rust. Hihi. Kan beter nu een week in bed blijven liggen. Heerlijk.

2. hey meiden!

@ avalon.. goed idee van je om wat later te gaan.. lees mijn verhaaltje maar...
    @ anne.. nog leuk nieuwtje.. Sharon.. van Within Tempation is familie van mij!

Nu mijn verhaal!
    het was super leuk!
    we hebben iets langer dan een half uur naar ons kindje liggen kijken!
    het was zoo leuk..
    maar doordat ik wat overgewicht heb.. kon ze het toch even wat moeilijker zien..(het geslacht) dus andere dingetje tig keer gezien...
    hersentjes.. hartje.. niertjes alles was goed!

daarna moest ik nog even een beetje gaan huppen daarzo... in de hoop dat het kindje zich nog ging draaien.. lag namelijk steeds zijn handje of zijn beentjes in de weg... voor zijn geslacht!

uiteindelijk zegt ze... heeeeee daar zie ik wat!

We krijgen een JONGETJE!!! zooo leuk!
    ze wist het niet helemaal zeker.. maar voor 70% zeker kon ze het zeggen!

me is zooo happy! :D

hahaah

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ook hier nog een keertje Xenas: GEFELICIFLAPSTAART! Echt heel erg leuk!
    :whistle: :whistle: :whistle:

Liefs Chris

4. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden ben ik weer we hebben onze ukkie gezien alles is goed en zoonlief vond het mooi om te zien maar is later de kamer uit gegaan omdat het lang duurde het liep allemaal zowieso erg uit moest er om half12 zijn we waren een half uur te vroeg,maar uiteindelijk was ik pas om 10 voor 12 aan de beurt maar ik heb heb er wel van genoten :)

foto volgd nog :)

liefs nica

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh Xenas, fijn een jongen! Super meid! Lekker genieten nu!

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nica, fijn om te horen dat alles goed was!

Liefs Chris

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Xenas, gefeliciteerd met je kereltje!

Hier gaat het wel redelijk.... De buren ruzie is nog steeds gaande maar maak me er nu minder druk om. Heel de buurt stond vanochtend bij de woningstichting en bij de gemeente op de stoep. Ook hebben we er een advocaat achter aan zitten. De kans is erg groot dat ze eruit worden gezet! Dat zou erg fijn zijn.

Over 2 weken de 20 weken echo... pffft was het maar zover. Wie had die echo trouwens nog meer bij Jan Koning?

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Floortje; Jeetje meid, dat klinkt niet echt als een weekje ontspannen en uitrusten!

@Chrisje; FIjn dat alles goed was met je kleintje! Nu wel rustig aan doen he meid. Ik weet hoe lastig het is, maar het moet.

@Xenas; gefeliciteerd! Een ZOON!! Wat leuk!

@NiCa; fijn dat de echo goed was! Ben benieuwd naar de foto!

@Astrid; Dus er zit wel iets van schot in de zaak! Dat is fijn. Laten we hopen dat jullie samen voor elkaar krijgen dat de rust terugkeert!

9. Iedereen met een mooie echo: gefeliciteerd!

Hier gaat alles wel redelijk. Gisteren teveel gedaan dus vandaag weer boeten. Al geslapen tot half 10 en of 11 uur weer naar bed gegaan. Even nog gelezen en al snel in slaap gevallen. M'n mannetje heeft me maar om half 2 wakker gemaakt en is brood voor ons gaan smeren.

Gisteren de kleur in de babykamer aangebracht. Is erg mooi geworden! Zijn vandaag om stof gegaan voor nieuwe gordijntjes en nieuwe vloerbedekking. De oude was door en door versleten en hebben nu gekozen voor een couponnetje vinyl. Leek me het handigst, als er dan geplast of gespuugd wordt op de vloer is het zo schoon. Aangezien we nog maar max. 1,5 jaar in dit huis wonen dus gekozen voor vinyl. In het nieuwe huis willen we laminaat gaan leggen, maar dat duurt nog wel even.

Nu eerst maar eens eten gaan koken, begin nu toch wel honger te krijgen.

Groetjes,

Silvie

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Chrisje: Wat super dat je vriend de beeb nu ook voelt! En toch maar ff rustig aan doen vanaf nu, ook al is dat errug lastig!

@ Nienke07: Wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk slaap je vanavond weer beter!

@ Sofieke: Heerlijk toch, hier ook (op mn rug na) geen klachten. Als ik de verhalen hier zo lees prijs ik mezelf ook gelukkig ;)

@ Choco: Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@ Floortje: Jeetje, wat een vakantie hebben jullie gehad zeg! denk je ook lekker relexed naar de zon te gaan...
    Fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Xenas: Gefeliciteerd met jullie mooie echo, ook een jongen, leuk!!

@ Nica : OOk gefeliciteerd met jullie goeie echo!

Groetjes Doris

11. Agenda

Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur)
    Nica -> 29 Mei 20 Weken echo
    Missyess -> 29 Mei VK
    Chrisje79 -> 29 Mei VK
    Ready -> 29 Mei VK
    Floortje -> 29 Mei VK
    Andrea -> 30 mei extra 20 weken echo i.v.m. niertjes (9.30 uur)
    Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo
    ElviraR -> 30 Mei 20 Weken echo (14.00 uur)
    Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur)
    Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur)
    Nijnie -> 30 mei VK
    Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK
    Klieke -> 31 Mei Pretecho
    Nica -> 31 Mei VK

Jotim30 -> 2 Juni Pretecho
    Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo
    Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 5 Juni VK
    Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur)
    Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur)
    Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur)
    Lievebeesje -> 6 Juni Gyn
    Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur)
    Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo
    Maris -> 8 Juni 20 Weken echo
    Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo
    Misoh -> 8 Juni controle VK
    Nynke -> 9 Juni VK
    Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo
    Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur)
    Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo
    Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur)
    Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur)
    Doris -> 12 Juni VK
    Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo
    Maartje06 -> 13 Juni VK
    Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
    Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur)
    Smeetje -> 14 Juni VK
    Xenas81 -> 19 Juni VK
    Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur)
    Astrid85 -> 22 Juni VK
    Choco -> 27 juni VK ( 09.00)
    Denisse -> 28 Juni VK[/quote]

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @Nienke: uitslapen was gister redelijk gelukt, maar was toch 10.00 al weer onderweg naar de praxis....

@liedel: veel sterkte hoop dat je thuis kan blijven

@xenas, kirstenyana en Nica: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

heb vandaag dagje school gehad dus ben niet aan het verven geweest, vond ik ook wel even beter zo want ze zijn met lakverf in de weer en dat is toch wel troep om de hele dag in te staan.

13. dank jullie wel meiden!

14. NiCa

NiCa Bekend lid

dank je wel meiden

liefs nica

15. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Chris, haha dat deed die kleine van ons dus ook en nog steeds. Maar inmiddels heeft manlief hem/haar wel gevoeld! Ook vanavond op de bank ;).
    Volgens mij kijken ze met bloeddruk meten vooral naar de onderdruk, dus dat is die 104 dan... Ik had tussen de eerste en de tweede keer bij de VK nogal wat verschil in bloeddruk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze de eerste keer vlak na het bloedprikken heeft gemeten en ik toen niet helemaal lekker was geworden...

@Anne, ik hou sowieso neit zo van harde muziek eigenlijk... Maar ik was vanmorgen even bij een collega op de groep die vrij hard K3 had opstaan. Er kwam geen protest vanuit mn buik, dus misschien vond de kleine het wel mooi, haha.

@Maartje, ik werk op een peuterspeelzaal.

@Xenas, hihi ik zie het al helemaal voor me dat je daar hebt staan huppen. Blijkbaar had het toch wel het gewenste effect! Hier heeft die echoscopiste alleen maar zitten porren in mn zij in de hoop dat onze kleine zou draaien, maar dat deed hij/zij niet. Van harte met de goeie echo!

@Nica, ook alles goed, mooi zo :).

Ik heb een drukke dag achter de rug. Ondanks dat ik maar een halve dag gewerkt heb was ik echt volkomen gaar toen ik thuis kwam. En dan te bedenken dat ik donderdag een hele dag moet, wil er nog even niet aan denken. Maar is voorlopig ook de laatste keer dat ik een hele dag werk. Mn buik deed zeer, maar nu ik wat op de bank heb gehangen lijkt het weer wat beter. Vanavond op tijd mn bed in in elk geval!

Nijnie

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Xenas: wat leuk...een jongen!

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey meiden,

Heb nog steeds zo weinig tijd om hier vaker te komen, vind ik wel jammer..
    Maar heb er weer snel doorheen gelezen. heb weer mooie echo's gezien, mooie buikfoto's en veel meiden weten al wat het wordt! leuk zeg!
    Wij weten as donderdag misschien wat we krijgen...ben wel heel benieuwd hoor..ben dan 19 weken....

Verder voel ik onze kleine vandaag heel erg goed en vaak, echt heel leuk! :D

Vandaag een maxi cosi met voetenzak gekocht, ook wel blij mee! Is Red flame Reflection, vind deze erg mooi.

Heb ook al een buik/rugdrager van Baby Bjorn gekocht via marktplaats, was maar paar keer gebruikt.

Vanaf deze week zou ik eindelijk minder mogen werken op dindag. had een tijd terug al gevraagd of ik op dinsdag minder mocht werken, niet meer de middag, of in ieder geval niet meer het afsluiten tot 18uur.
    Nou, ik mocht dus vanaf vandaag van 9-12.30uur werken. Ik natuurlijk helemaal blij, precies wat ik het liefste wilde! Scheelt zoveel!
    Rond uur of 15 zag ik dat ik oproepen had gemist van het werk..ik bel dus terug......vertellen ze me dat het zo op deze manier eigenlijk toch niet kan, want nu staan er met afsluiten alleen nog maar collega's niet nog moeten leren afsluiten zeg maar (werk op kdv) dus dat ik niet meer alleen de ochtend kon werken maar voortaan alleen de middag..........ik zei dus al dat juist de middag het probleem is, en dat het te zwaar is omdat ik er dan alleen voor sta...en aangezien ik moe ben, steeds meer lichamelijke klachten krijg (lijkt zeer veel op beginnende bekkenpijn helaas) wil ik dus niet afsluiten.....
    maarja, heb maar gereageerd met: dat het wel zal moeten ook al wil ik het liever niet.....ze zeiden dta er dan wel paar babies naar de groep ernaast konden..maar daar is echt niet het probleem mee opgelost..ik sta er dan alleen voor van 16.30-18uur..plus het poetsen naderhand: opruimen, stofzuigen, dweilen en op dinsdag zjn we nooit eerder weg dan uur of 18.30/18.45uur...
    Ik baal echt zo onzettend hiervan! was zo blij dat ik eindelijk alleen op dinsdag de ochtend hoefde te werken (werk op andere dagen ook wel, alleen vrijdag vrij) en nu schiet het dus helemaal niks op....vanaf volgende week ben ik dus weer harstikke moe enzo......pfff...sorry voor mn geklaag maar heb echt al veel last van mn bekken en ben ontzettend moe (slaap ook best slecht door de klachten)

NOUja...2 juli heb ik geukkig al vakantie...3 weken! (7 juli trouwen!)
    en daarna nog 1 weekje en 2 dagen werken en dan loopt mn contract af...(ik krijg pas na bevalling weer nieuw ander contract maar ik ga iets anders zoeken)

Sorry voor mn geklaag nogmaals...ben het wel kwijt nu..

As onderdag naar Fontys voor echo..om 11.45uur..ben benieuwd of we kunnen zien wat het wordt :)

Oja, wat betreft muziek luisteren met koptelefoon: hier heeft je beebje echt geen last van nee.

Liefs

Syl

18. wat betreft het luisteren van muziek:
    Ben vrijdag nog naar het Friso feest geweest en dus in harde muziek gestaan. Had de kleine volgens mij helemaal geen last van. Niet extra actief ofzo en geen harde buiken. Dus lijkt me allemaal geen probleem. Bovendien lijkt me je hartslag en het gerommel van de darmen veel harder te klinken voor de kleine gedurende de hele dag, dan even een muziekje van buitenaf.

@ Sylvia: als ik jou was zou ik me gewoon weer ziek melden. Als je nu al last krijgt van je bekken en je werkgever wil niet met je meedenken om je werk lichter te maken dan hebben ze het aan zichzelf te danken dat je het niet meer vol kan houden.

Heb eerste plaatje van de babykamer bij m'n foto's gezet, naast een nieuwe buikfoto.

Groetjes Silvie

19. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het wordt steeds spannender...
    Donderdag echo... Ik hoop toch echt dat ze voor 100% kunnen zeggen wat het wordt, anders durf ik het toch niet te geloven en lekker te gaan shoppen.

Vandaag VK, bloedruk 120/70, baarmoeder 1-N, ligging: bal. En ja hoor: 70 kilo! Ik weeg dus vanaf nu meer dan voor mijn zwangerschap, Hoera! Na al dat spugen kom je dus ook wel aan zodra je daar (bijna) mee ophoudt.

@liedel: sterkte meid! maar alles voor je kleine meisje he?

@ iedereen met leuke echo! Gefeliciteerd.

Groetjes,

Cornelieke

20. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden de beloofde foto staat in mijn album!

liefs nica

Deel Deze Pagina