Agenda Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo ElviraR -> 30 Mei 20 Weken echo (14.00 uur) Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Nijnie -> 30 mei VK Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Klieke -> 31 Mei Pretecho Nica -> 31 Mei VK Jotim30 -> 2 Juni Pretecho Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 5 Juni VK Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur) Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Lievebeesje -> 6 Juni Gyn Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur) Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo Maris -> 8 Juni 20 Weken echo Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo Misoh -> 8 Juni VK Nynke -> 9 Juni VK Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur) Doris -> 12 Juni VK Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Maartje06 -> 13 Juni VK Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur) Smeetje -> 14 Juni VK Xenas81 -> 19 Juni VK Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 juni VK (9.30) Andrea -> 17 augustus Structurele echo niertjes (9.00)
veel meiden gisteren een echo gehad en en en? en de meiden van vandaag...spannend! veel plezier! hier alles goed.. hoe voelt bandenpijn trouwens?
Banden lopen aan de zijkant van je baarmoeder. Vaak voel je het als een stekende pijn in je liezen of langs de zijkant van je baarmoeder. Vooral bij het maken van een rare beweging, zoals omdraaien in bed of ineens opstaan.
Hallo allemaal! Als ik naar de agenda kijk hier op dit forum.. Zie ik ineens dat de maand alweer bijna om is.. Hihi.. Wist dit natuurlijk wel, maar nu pas dringt het tot mij door hoe snel zo een maand eigenlijk is gegaan zeg! Voor ik het weet heb ik ook de 20 weken echo.. haha ja, kan echt niet meer wachten Verder is me rug bijna over, niet echt last meer van. Wel vanacht behoorlijke bandenpijn gehad, maar ach... hoort erbij Liefs kiss
INderdaad bandenpijn voelt als steken... Maar heb het af en toe ook als een spierpijn gevoel.. Heeeeel vervelend ook! liefs kiss
nou bij deze... heb ik ook banden pijn.. wat is dat idd een vervelend gevoel zeg! trouwens jotim.. dat kastje ziet er leuk uit!
meiden ik ben er weer alles was goed ook met ons ukkie hartje was heel mooi te horen en lag volgens de vk met het hoofdje richting de onderkant maar dat kun ze nog niet helemaal met zekerheid zeggen,bloeddruk was ook goed en daarna ben ik het centrum nog ff in geweest en heb ff 2 positie korte broeken gescoort liefs nica
Oh voelt bandenpijn zo, daar was ik ook wel benieuwd naar! Ik heb er niet zo veel last van gelukkig, af en toe wel wat steken en krampen en wat spierpijn gevoel, maar kan er mee leven. Waar ik nou benieuwd naar ben is hoe een harde buik voelt. Mijn buik is af en toe (naast dat ie echt al dik begint te worden) mega opgezet en dan lijkt het echt alsof ik uit elkaar knap. Is dat een harde buik, of niet? Of komt er ook pijn bij kijken. Ik hoor iedereen maar over harde buiken vandaag...
Hallo allemaal, Het is even wennen... maar wij krijgen een zoon!!!! Dat had ik dus niet gedacht! Maar heel blij, dat natuurlijk wel. Met 16 wkn. voelde ik de baby al bewegen en toch ligt de placenta aan de voorkant van mijn buik, apart he? Verder was hij gigantisch druk, haalde een hartslag van 176 bpm. Dus weer een fabeltje de wereld uit geholpen. Jongens kunnen ook een hoge hartslag hebben. Voor de 3d en 4d ging hij steeds wegkruipen (of in mijn lies, of in mijn rug) nu hebben we wel een paar zijkant fotootjes en die oortjes zijn ook heel lief hoor! (zwijmel) Alle foto's in m'n album. Nu ga ik morgen lekker shoppen! Groetjes, Cornelieke PS: voor alle andere meiden met echo's, geniet ervan!
@ Klieke: Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met de andere echo's is gegaan! Groetjes Doris
@Klieke; een ZOON! Wat goed zeg! Heb je straks van alle smaken wat Tis ook wel goed voor het maandgemiddelde. hihi @NiCa; fijn dat alles goed was! @Andrea; wat leuk dat de VK alles samen met je zoon deed! @Nienke; wat een rottig verhaal zeg! Goed dat je er werk van hebt gemaakt! @Missyess; wat rot...een extra echo! Je moest er vast heel lang over nadenken! Wat ik nou weer heb....Ben ik lekker bij mijn vriendinnetje geweest, wil ik de auto achteruit de oprit op rijden, begint hij opeens enorm te roken. Er brandde geen lamp of niks, alleen maar rook! Dus ik snel de motor uit en weg wezen. Mannetje gebeld en die heeft de wegenwacht gebeld. Nu maar afwachten wat er mis is. Ik ben wel blij dat het pas thuis gebeurde. Ik moet er niet aan denken om nu langs de snelweg te staan! Nou ja, afwachten maar weer!
Even snel berichtje van mij. Gisteren echo gehad alles was goed! Zagen het bewegen zo schattig! Over 2 weken weer echo
Hee dames, hier een bericht van mij. Ik heb het op het moment super druk ,maar ik kon het niet laten om even te vertellen dat het gister geweldig was! We wilden niet weten wat het was ,maar voor de rest hebben we alles mogen bewonderen en alles zag er goed en gezond uit! Deze beeb is bijna net zo groot als de 1ste met de 20 wkn echo en zij was 49 cm en 3345 gr ben dus heel benieuwd of dat hetzelfde blijft. Ik moet nu echt gauw verder. Ik lees later de pagina's bij en reageer ik weer op jullie.
moon: wat geweldig nieuws! Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan je hebt het zo verdiend! Die dokter die je eileider wilde verwijderen heb je die nog wel eens gezien of gesproken? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig wat hij ervan zegt. Je zou zo iemand toch ik weet niet wat willen doen Geniet ervan!
Hoi dames, Kom ook nog snel even langs in alle drukte op het werk! Ben zo moe en het is nog maar half vier... Nuja, verder gaat alles lekker hier, een leuke actieve baby die ik bijna ieder uur van de dag voel. Is echt wel fijn! @ Klieke, fijn joh een jongentje! Lijkt me toch wel leuk als je al 2 meiden hebt, kan hij zich lekker laten verwennen door de grote zussen @ Moon, wat een goed nieuws meis! Kan je nu stilaan wat genieten van je zwangerschap of blijft het nog wat bang afwachten? @ Maartje, hoe gaat het met de auto? Wat een gedoe seg en inderdaad gelukkig dat je gewoon thuis kunt wachten. Dames, ga weer verder werken in de hoop dat ik dan over een uurtje of zo naar huis kan!
Nee die hebben we nooit meer gehad. Die andere zei dat ze erg voorzichtig waren vanwege de miskramen Nou denk dat het meer onvoorzichtig was. Maar ja.. als je dit dan ziet dan maakt dat alles weer goed
he moon! wat heerlijk dat alles tot nu toe goed verloopt! spannend, over 2 weken weer een echo. succes ermee! hier begint de buik te groeien, ineens! allemensen... gaat hard zeg! (joepie!)
@ Maartje, ik ben ook een klaagkoningin hoor. Vooral hier thuis Wehehehe maar vandaag bijna nergens last van. Goed geslapen en een heerlijk humeur @ Kliek gefeliciteerd met jullie zoon! Ow ik heb maar eens weer een buik foto erin gezet Ik krijg een bolletje hehehehe
NOu, dat kan er ook nog wel bij....ik word net door mijn man gebeld dat een vriendin van ons vanacht is overleden aan kanker. Ze was al ruim een jaar ziek, maar het komt toch nog onverwacht. Ze is maar 40 jaar geworden. Een verdrietige Maartje