Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Irene, als je je zorgen maakt kan je altijd de VK een keer bellen.

@Samantha, wat balen zeg dat ze je contract niet verlengd hebben... heb je al wat meer duidelijkheid over het waarom?

@Choco, ik zal volgende keer eens even vragen om die verklaring, want die heb ik nog niet gehad. Half juni afspreken met mn leidinggevende over wanneer ik met verlof ga enzo...

@Chrisje, ook last van zwangerschapsdementie? Hier ligt mn bureau vol met van die gele post-its... Ik vergeet echt alles als ik het niet opschrijf... Hihi.

@Sylvia, fijne baas zeg... dan heb ik het geloof ik toch wel erg getroffen. Toen ik het werd teruggebeld na mn gesprek bleek dat ze meer uren voor me in gedachten hadden dan ik zelf had bedacht (omdat ik toen al zwanger was en voor mezelf had besloten wat ik maximaal wilde werken). Dat heb ik toen verteld en toen ze aangaf dat ze verder wilde kijken of ze wel iemand voor het volle aantal uren kon vinden, heb ik verteld dat het was omdat ik zwanger was en niet omdat ik niet wilde.
    Toen ben ik toch aangenomen voor het aantal uren dat ik zelf in gedachten had :). Het kan dus ook anders...
    Ik zag laatst online leuke luiertassen, alleen toen ik de prijs zag waren ze lang zo leuk niet meer (over de 100 euro...). Ik heb geen idee wat een beetje een gangbare prijs is voor zo'n tas, maar 50 euro vind ik geloof ik voor mezelf echt wel het maximum...
    Wat een mooi plaatje van jullie meisje, wauw :).

@Andrea, balen dat je zo last van je bekken hebt, toch maar naar de fysio...

@Jetteke, ook al een klein eigenwijsje, onze kleine lag ook niet helemaal goed voor de echo en die kreeg de echoscopiste ook niet omgedraaid ofzo... Fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn op de echo en gefeliciteerd met jullie a.s. zoon!

@Xenas, heerlijk dat ventje, hij blijft er zowat in hangen zeg ;).
    Mooie echo, op die eerste foto, is de kleine daar aan het duimen?

@Missyess, ik heb na zo'n dutje over het algemeen altijd wel weer meer energie. Maar hoor inderdaad van heel veel mensen dat ze er alleen maar duffer van worden...

Hier alles ok, ben blij dat het weekend is.
    Groetjes Nijnie

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo meiden

Ff snel.
    vanmorgen na de vk geweest. potverdorie weer 4 kilo erbij.
    wel was ze heel tevreden en groeit allemaal goed.
    Kijk bij de etos of bij kruidvat eens voor een leuke luiertas scheelt een hoop. Of een online winkel maar geen bekende babywinkel.
    Ik heb de luiertas nooit veel gebruikt heb op een gegeven moment een makkelijk tas gekocht en die is echt versleten.

Morgen pretecho echt spannend. Vlug weer verder met de verbouwing.
    Morgen foto's van de echo en dat de kamer klaar is.

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hier even snel de link van youtube met het kindje van mijn vriendin:
    http://www.youtube.com/watch?v=0roALYxI2zY

Verder even geen reacties,want ik ben helemaal gesloopt na een lange en emotionele dag.
    Weltrusten! Maartje

4. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag eens heerlijk geshopt, samen met mijn papa en mama.
    Jongens rompertjes, jongens sokjes, jongens broekje met bijpassend shirt met lange mouwen, jongens babydoek, jongens knuffeltjes, jongens aankleedkussen hoezen, jongens mutsje...
    Slingers met hoera een jongen! witte en blauwe balonnen, blauwe knijpertjes...

Best uit mijn dak gegaan dus. :oops: Went dus best snel, zo'n jongentje.. haha :)

Lekker weekend nu, geniet ervan!

Groetjes,

Cornelieke

5. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hallo dames,

Even snel een berichtje van mij. Ik knap nog niet echt op, maar ik val nu in ieder geval niet verder af. Ik zag toevallig dat ik op de lijst 10 jaar ouder ben gemaakt. Ik ben voorlopig nog steeds 21, dus zou iemand dat aan kunnen passen ;)

Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie. Ik hoop snel weer wat meer energie te hebben om alles bij te kunnen lezen.

Liefs Laura

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje
    2. Floortje (27) -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. – Meisje
    4. Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    5. Doris (25) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    6. Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - Meisje
    7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober – 2de - Verrassing
    8. Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste – Verrassing
    9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober – 1ste - Verrassing
    10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - ..
    11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - Jongen
    12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. – Geheim
    13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    14. Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - Jongen
    17. Misoh (30) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    18. Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - ..
    19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    21. NiCa (31) -> 13 Oktober – 2de -..
    22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - ..
    23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de – Jongen
    26. Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - ..
    27. Lolli (..) -> 14 Oktober – 1ste - Verrassing
    28. Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste – Meisje
    29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - ..
    30. Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - ..
    32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - ..
    33. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - ..
    34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    35. Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - Jongen
    36. Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    37. Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - Meisje
    38. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de – Verrassing
    39. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - ..
    40. Maris (30) -> 24 Oktober – 1ste - ..
    41. Irene (..) -> 24 Oktober - .. – Verrassing
    42. Nienke07 (39) -> 24 Oktober – 3de - Verrassing
    43. Sylvia (24) -> 25 Oktober – 1ste - Meisje
    44. Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    45. Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    46. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    47. Astrid85 (21) -> 30 Oktober – 1ste – ..
    48. Choco (28 ) -> 31 Oktober – 1ste - ..

7 Meisjes
    6 Jongens
    14 "Verrassingen"
    2 Geheim

Tuurlijk Laura! Wat rot dat je je ook nog steeds zo beroerd voelt! Ik ken het gevoel helaas! Sterkte!

Wij gaan naar ons strandhuisje en blijven daar waarschijnlijk tot maandag, dus ik ben er even niet.
    Fijn weekend allemaal! Maartje

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

OOoww ik zie nu ook dat ik nog als 21 jarige op de lijst sta, maar ben al 22 hoor wehehehe :) ;)

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Meiden, even een ego berichtje vanaf de camping. Hier gaat alles prima. De echo was helemaal super. Alle was prima en we hebben een aantal erg mooie foto's. Die kan ik pas plaatsen als we zondag weer thuis zijn. We weten wat het word een JONGEN!. Totaal niet verwacht maar zeker heel welkom. Ik moet er wel even aan wennen. Stond net al bij de meisjes kleding te kijken ipv de jongens. :oops: Verder gaat eht met mijn bekken niet goed, ik ga dan ook per maandag volledig de ziektewet in en hoop zo uit een rolstoel te kunnen blijven. Meiden dit was het voor even maandag reageer ik weer uitgebreid.

Dikke kus Nynke

9. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wow, de jongens zijn weer aan de inhaalslag begonnen, het worden er al hoe meer!
    Leuk zeg!
    Wij hebben besloten dat we het niet willen weten, maar nu ik jullie zo hoor, word ik zo nieuwsgierig!
    Maar ja, vriendlief wil het echt niet weten duss...

Morgen 19 weken en ik ben nog maar 1 kilo gegroeid en heel veel konden het helemaal niet aan me zien. We hadden gisteravond bruiloft en ze vroegen zich af waarom ik niet dronk. Zwanger? En bijna op de helft? Ik was toch echt nog niet dik.. Dus moet nog even wachten voor ik met mijn buikje kan pronken!

10. Hoihoi

We hebben vanmorgen die proefecho gehad! Het was echt heel leuk. Ik heb bijna 45 min onder het apparaat gelegen. Ze hadden heel veel foto's nodig want ze hebben dinsdag hun eindpresentatie, daar gebruiken ze dus onze baby voor, hihi. Ze moesten dus alles goed in beeld krijgen. Ze mochten geen uitspraken doen over de gezondheid, maar alles zag er goed uit. Mooi 4 kamerbeeld van het hart, maagje en blaas gevuld, 2 niertjes gezien. Het kindje was lekker beweeglijk en het had ook de hik, heel grappig.
    En nu de grote verrassing.......totaal niet verwacht maar wij krijgen een....
    MEISJE!!!

We houden het dit weekend nog even voor onszelf. Dinsdag krijgen we de officiele 20 weken echo en als dan bevestigd wordt dat het een meisje is dan vertellen we het aan onze ouders. Ik heb mijn moeder net al lekker nieuwsgierig gemaakt, gnagna. Zij zijn er nog steeds van overtuigd dat het een jongen is!

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Nynke, leuk zeg een jongen!
    @Misyess Een meisje! Wat leuk! Echt grappig dat iedereen denkt dat het een jongen word en het is een meisje, hihi..

Mijn vriend en ik denken allebij dat het een jongen is, vele denken dat trouwens.. Mijn schoonpa denkt een meisje.. Ben echt benieuwd.. Nog 1,5 week wachten :(

Liefs kiss

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    En.... Ik ben vandaag op de helft!

Dit is echt mega snel gegaan!

Zit er ook aan te denken, toen ik wist dat ik zwanger was, en hier op het forum aan het kijken was voor het eerst.. De mensen die toen rond de 20 weken zwanger waren, zijn nu bezig met de laatste loodjes of hebben hun kindje al in hun armen! Dat gaat echt mega mega mega snel!

Denk dat het zo oktober is :)
    Als het maar niet een te warme zomer word.. Mijn ringen kan ik echt savonds niet meer om :( olifantenpootjes :(

Liefs kiss

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    En zie nu pas dat er ook alweer februari- mama's zijn! Dan zijn onze kindjes alweer 4 maand oud!

Ooohh nu ga ik echt ophouden om zo te denken.. De tijd gaat me echt veelste snel af en toe :)

Liefs kiss

14. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ nynke: echt leuk he? na twee meiden toch een jongen. Wij wisten ook niet wat we zagen. hihi Veel plezier met shoppen!!!

@missyes gefeliciteerd met jullie meid!!

Sanne heeft vandaag een knuffelmuziekje gekocht voor haar broertje met de sesamstraat tune, erg leuk.

Verder nog een slaappakje met mutsje en een shirtje gekocht.
    Nu is het wel weer genoeg (voor even.) Heb tenminste nu wat omme bij te verheugen. De verbouwing is pas 1 september klaar, dus dan kan ik pas gaan zwijmelen in de babykamer.

@ alle meiden die nog op de echo wachten, het is de moeite van het wachten waard!

Liefs,

Cornelieke

15. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden!
    Nou, ik ben nog steeds thuis gelukkig. Nu al meer dan een week lig ik echt plat, en de weeen nemen af. Ik moet me wel rustig houden, maar ik ben zo blij dat het gestopt lijkt te zijn! Ik heb wel nog wat pijnscheuten, maar het echte 'puffen' is al 2 dagen weggebleven.
    Ik hoop dat het zo blijft, en dat het elke dag een stukje beter gaat en dat onze kleine meid nog heel wat weekjes gezellig in mn buik blijft schoppen!
    We zijn in iedergeval opgelucht dat het niet heeft doorgezet, en zijn een beetje van de schrik aan het bekomen. Echt vreselijk, ik dacht vorige week woensdag echt dat ik mn kindje zou verliezen, bah. Maar gelukkig gaat alles prima met haar, en is ze eigenwijs genoeg om lekker in haar 'huisje' te blijven.
    Meiden, heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, echt super!
    Ik ga nu even bijlezen, zodat ik ook weer een beetje weet wat er bij jullie speelt.
    Veel liefs,
    een opgeluchte liedel en haar kleine meid

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Liedel, fijn om te horen dat het goed gaat met jullie! Dat de weeen gestopt zijn! Wat was dat schrikken zeg! Doe het lekker rustig aan meid! Ik hoop ook dat het zo door blijft gaan, dat ze nog vele weken lekker in je buik blijft trappelen!

Liefs kiss

17. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden jullie kunnen er nog eentje bij op tellen want wij krijgen namelijk ook een...ZOON!

liefs nica

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo dames

Poeh wat veel mensen weer die een echo hebben gehad.

Nica gefeliciteerd met jullie Zoon
    Nynke jij ook van harte met jullie zoon
    MissYes wat leuk een Meid

Maartje heb je het lekker gehad in je strandhuisje ?
    Lvdewerf Doe je rustig aan.

Vandaag hadden we onze pretecho.
    Het was een hele leuke vrouw. Ook goed scherm dus goed zichtbaar allemaal. Foto's komen allemaal in mijn album.
    Het gezichtje hebben we niet goed kunnen zien. Steeds maar verstoppen achter de vuistjes. Op de dvd is het heel leuk. Af en toe probeert ze te schudden zodat er gedraait wordt maar mooi niet. Nu al eigenwijs.
    Het geslacht was daarin tegen heel duidelijk te zien. En wij krijgen na een zoon en een dochter er weer een zoon bij.
    Mijn voorgevoel klopte helemaal. was echt een bevestiging dit. Opa en Oma's ook trots. Kwamen een kopje koffie drinken en wij hadden slagroomsoesjes met blauwe muisje.

19. jaaaa cool he!

20. hoi meiden....

Vandaag drukke dag gehad...

vanmorgen vroeg naar mijn zusje.. prenatal capelle aan de ijssel onveilig gemaakt..

heb 2 leuke setjes gekocht.. waarvan 1.... wit shirtje met blauwe letters.. papa's kanjer.. een wit mustje sokjes en een blauw broekje.. die geef ik aan rob met vaderdag haha

en sinds vandaag weet ik ook zeker dat het mijn mannetje is die ik voel... en op een wel heel bijzondere dag.. vandaag zijn wij namelijk 1 jaar getrouwd!

het is veel te snel gegaan dit jaar.. maar het was zeker een onvergetelijke dag!

Deel Deze Pagina