1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen 6. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - Meisje 7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 8. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste - Verrassing 10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. 11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 14. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing 16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - Jongen 17. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing 18. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - ..Jongen 19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 21. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de -..Jongen 22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje 25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen 26. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. 27. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 28. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. 30. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing 31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - ..Meisje 32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - ..Jongen 33. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. 34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 35. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen 36. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 37. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 38. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 39. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - .. 40. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - .. 41. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Verrassing 42. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 43. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje 44. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 45. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 46. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim 47. Astrid85 (21) -> 30 Oktober 1ste .. 48. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - .. 8 Meisjes 9 Jongens 14 "Verrassingen" 2 Geheim Volgens mij klopt het lijsjte zo weer.
Liedel, fijn dat je nog steeds thuis bent en dat het beter lijkt te gaan. Ik hoop dat jullie kleine nog gezellig wat weken in je buik blijft wonen! Weer allemaal jongetjes en meisjes voor in het lijstje, leuk hoor! Ik heb gisteren gewinkeld, voor mezelf en ook een schattig shirtje voor de kleine gekocht bij V&D. Nijnie
@liedel: wat fijn dat alles nu weer rustiger is.... dat die kleine meid nog maar lekker lang in je buik blijft zitten... De jongetjes en meisjes houden zich aardig in evenwicht op de lijst... ben wel benieuwd wat de eindscore zal gaan worden... Hier gaat alles wel ok. Ben erachter dat het niet uitmaakt of ik de ene dag helemaal nix doe of juist een klein beetje. Moet mezelf gewoon een beetje inhouden en alles met de rem erop doen... dan is het wel te doen. De volgende dag ben ik hoe dan ook weer misselijk en moe. Het moe zijn wordt nu wel langzaamaan iets minder. Hebben die medicijnen voor m'n schildklier toch effect... Begin er nu langzamerhand wel spijt van te krijgen dat we niet weten wat we krijgen... een jongetje of een meisje. Gisteren naar de stad geweest om weer wat klein spul te kopen. Heel moeilijk lopen doen over welke kleur. Heb uiteindelijk wel een leuk shirtje kunnen vinden bij de prenatal. Alles is zo overduidelijk jongen/meisje of is heel erg flauw van kleur. Wij houden van wat fellere en frissere kleuren... da's alleen lastig om aan te komen zonder dat er dan opgeprint staat: It's a Boy of It's a Girl.... grrr Volgens mij denken m'n schoonouders wel dat we weten wat het wordt. Aangezien we de babykamer aqua (dus blauw) en limoen hebben gemaakt. Dus dan zal het wel een jongetje worden. Vinden wij gewoon lekker frisse kleuren die niet geslachtsbepaald zijn... maargoed... er werd alweer gevist... Ga er nu maar eens een eind aan breien... Iedereen een fijne zondag... Groetjes Silvie
@ Nynke: Wat super een jongen, zal idd wel ff wennen zijn @ Missyess: Altijd leuk zo'n extra echo!! Gefeliciteerd met jullie meid @ Liedel: Fijn te lezen dat je thuis bent en dat de weeen afgenomen zijn. Doe rustig aan en dan blijft jullie meisje vast nog wel even lekker waar ze is @ Nica: Gefeliciteerd met jullie zoon!! @ Jotim: Ook een jongen, gefeliciteerd met de mooie echo! @ Xenas: Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk 8) Een mooier kado had je niet kunnen krijgen natuurlijk! Fijn om al die goeie berichten te lezen! Groetjes Doris
@Nynke, Nica en Jotim: Gefeliciteerd met jullie knulletjes! @Xenas: Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! Zal weer even wat fotootjes plaatsen in mijn album! Nu we weten dat het een meisje is, is het wel een stuk makkelijk met de naam verzinnen! Een jongensnaam vonden wij zoooo moeilijk! Nu twijfelen we tussen 2 meisjesnamen. Maar we hebben nog even om erover na te denken, haha.[/img]
@Nynke, Nica en Jotim: Gefeliciteerd met jullie knulletjes! @Xenas: Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! Zal weer even wat fotootjes plaatsen in mijn album! Nu we weten dat het een meisje is, is het wel een stuk makkelijk met de naam verzinnen! Een jongensnaam vonden wij zoooo moeilijk! Nu twijfelen we tussen 2 meisjesnamen. Maar we hebben nog even om erover na te denken, haha.
Dag meiden, Ik lees al weken met julli verhalen mee en heb het gevoel dat ik jullie allemaal al ken. Ik wilde steeds al een berichtje achter laten maar..............kwam er gewoon niet van. Nu ik op de 20 weken ben beland en me wat zekerder ga voelen wil ik toch wel graag met jullie mee kleppen. Ik hoop dat ik welkom ben.
meis je bent vanharte welkom hier op dit gezellige forum dus klets gezellie met ons mee liefs nica \/
Marize natuuuurlijk ben je hier van harte welkom! Hihi.. Fijn gevoel he, dat je over de helft bent? Ik heb het vadaag geviert met me vriend.. naar de stad geweest... 1 truitje gekocht, 1 broekje, vestje en sokjes en een mutsje.. Oohh word er echt vrolijk van ! Iedereen met mooie echo's gefeliciteerd! Liefs kiss
meis ik krijg ook de kriebels om kleertjes voor ons ukkie te kopen maar doe het meestal toch niet weet dat alles goed is .ik ga denk ik deze week ff neuzen bij de zeeman of zo kun hele leuke kleertjes kopen liefs nica
OW iedereen gefeliciteerd met de goede echo's en jullie kereltjes en meisjes! @ Marize; welkom! Ooeeeh nog andershalf weekje Kan echt niet wachten op onze echo! Maar wie had er nou nog meer een echo bij Jan Koning? Was volgens mij nog iemand
Wèèèèèèèèèè, ik ben de verbouwingen zooooooooo zat! Hahaha, echt, word gek hier... Gefeliciteerd allemaal met jullie jongens/meiden en xenas gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk... Verder alles ok hier, behalve dus dat ik uitgeput ben en moet woensdag en donderdag zoveel reizen, als ik daar maar een beetje heelhuids afkom....Maar denk het wel..Mn papa en mn broertje zorgen normaalgesproken goed voor me
Goedemorgen dames Het is hier wel rustig hoor. Iedereen een lekker weekend gehad. Wij hebben gisteren ons petekind gedoopt. Drukke dag. zal straks foto's van de kamer in mijn album zetten 1tje is klaar. Vandaag druk dagje voor mij Marize wat gezellig dat je mee komt kletsen. we zijn tegelijk uitgerekend zie ik.
@ marieke... schiet het wel al op? foto's willen we zien haha! @ marize... tuurlijk! welkom hier meid! @ missyess... mooie foto's meid! @ allemaal... hier alles goed.. Gisteren naar scheveningen geweest... was natuurlijk erg lekker weer.. en we hebben lekker poffertjes gegeten! heerlijk! ff een offtopic tussendoor.. spaart er iemand pickwick waardepunten?