Hahaha, weer tegelijkertijd Chrisje! Wat een mooie foto's! Echt superduidelijk! Geniet, geniet, geniet!
Hahah, inderdaad Maartje, goeie timing steeds! Thanks voor je lieve reactie! Zucht, kan amper wat doen hier op 't werk... ben zo blij! Zat er vd week 's avonds eens zo over na te denken dat onze zwangerschappen eigenlijk verschillende mijlpalen kennen... eerst de 10 weken echo, dan 2 weken later dat we "door" de 12 weken heen zijn... Daarna de (eventuele ) echo met 20 weken en 8 weken later is ons kindje levensvatbaar... Nog eens 9 weken later mag je thuis bevallen en dan gaan we al richting bevallen... Grappig eigenlijk. Zo gaat de tijd echt heel snel! O ja, en natuurlijk ook nog verlof tussendoor \/ Liefs Chris
@ Chrisje, gefeliciteerd meid met je roze wolkje! Leuk toch dat gevoel! En inderdaad die mijlpalen maken dat het heel snel vooruit gaat! Ik ben alweer op weg naar de 25 weken volgende week! jeetje, nog 10 weken daarna en de eerste bevallingen komen er al aan. Spannend! @ Maartje, lekker uitrusten vandaag hoor want na al die fysieke en emotionele inspanningen van gisteren heb je dat nu echt wel verdiend! Pfff, ik ben echt zo moe! Had gisteren een deadline en heb quasi non-stop van 7u30 tot 23u30 gewerkt en dat voel ik nu toch wel hoor! Is ook veel te veel natuurlijk, maar goed vandaag even rustig aan en morgen een dagje vrij voor een extra lange echo bij fontys! Kijk er al zo naar uit om nog eens een uur lang naar onze dochter te gaan kijken!
@ Chrisje, gefeliciteerd met je goede echo! Nu ik nog.... Hoop dat ze morgen bij de "pret"echo ook kunnen zien of alles goed is.... En dan volgende week een onze echte 20 weken echo! Ooeeeh ik vind het zooooooo spannend, morgen kunnen we een UUR lang naar ons kleintje kijken! Zwijmelzwijmelzwijmel En hopelijk kunnen we zien wat het wordt! Ik had eergister een droom dat ik de kleine op de echo zag, en heel duidelijk een piemeltje zag bungelen, wegheheheh Ow en vriendlief heeft afgelopen weekend de kleine ook gevoeld! Vooral s'avonds op bed voel ik de kleine flink stuiteren, en als ik mijn hand op mijn buik leg kruipt ie er echt naartoe. Ow ik kan niet wachten tot de kleine er is! EN genieten van 16 weekjes vrij Ow Sofieke ik kan duso ok niet wachten, zou trouwens echt leuk zijn als we elkaar tegenkwamen. Zouden we appart liggen voor de echo? Of gezellig bij elkaar?
op naar de 400 pagina's meiden!jeeh @chrisje... haha ziet er idd wat raar uit het oogje.. maar wel heeeel grappig.. wij gaan binnenkort ook voor een pretecho.. snel een afspraak maken.. en volgende week.. is het zover.. dan mag ik voor het eerst oppassen op mijn neefje zoooo leuk... is voor mijn zusje ook een hele stap.. ze gaat hem voor de 1e keer uit logeren brengen! spannend!
Haha, Xenas... ik moet er toch ook steeds een beetje om lachen om dat oogje... Het is net alsof 'ie ons zit aan te kijken... Maar op een ander beeld wat ze liet zien, zag je dat de oogleden gesloten waren. Ze zei dat de echo soms net even iets dieper "kijkt" en je dus dit kan zien... Oh, heerlijk zeg, oppassen op je neefje! Hoe oud is 'ie? Kun je vast mooi oefenen, haha! Liefs Chris
Hallo allemaal! Weer mooie echo´s gezien! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben gisteren naar de vk geweest. Bloeddruk was perfect 110/60, mijn baarmoeder is nog steeds aan de grote kant maar moest mij daar niet druk over maken. De kleine trapte nog even tegen haar hand aan toen ze aan het voelen was.. Errugg schattig, hihi! Me kindje is dan ook de laatste dagen duidelijk aanwezig, echt wel gezellig! Ook nog even een perfect hartje gehoord, alles was dus helemaal ok! Nog 8 dagen en dan eindelijk de 20 weken echo. Kan gewoon niet wachten. Met hoeveel zijn jullie allemaal eigenlijk naar die echo gegaan? Er zijn namelijk een paar mensen hier die graag mee willen, mij maakt het niet uit, wil het wel graag met mensen delen... maar mijn vriend en ik vragen ons af of je wel andere mensen ook mee mag nemen en hoeveel. Liefs kiss
@Chrisje; ik kan me helemaal voorstellen dat je concentratie ver te zoeken is! Nou, ze moeten het maar even begrijpen, vind je niet?! @Sofieke; ik doe helemaal niks vandaag! Sterker nog, ik kan ook niks! Zelfs de strijkplank blijft nog maar een dagje langer in de huiskamer staan, want ik heb er geen puf voor. Jij maakt ook lange dagen! Jeetje mina! Pak goed je rust hoor! En alvast veel plezier morgen! @Astrid; Veel plezier morgen! Wat leuk dat jou vriend jullie kindje al voelt! Mijn man wil ook zo graag, maar hij is steeds of net te laat of de kleine schopt niet hard genoeg om het goed te voelen. @Xenas; wat leuk! Een oefen-neefje! Hij is nog heel jong toch?! @Kissflower; wat fijn dat alles weer goed was! Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Ik wil nog graag een pretecho en dan zou ik het heel leuk vinden om mijn oma, zusje en vader mee te nemen, maar ik vind het zoveel mensen. Ik zie me al aankomen met vijf man! Hihi
Agenda Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur) Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Lievebeesje -> 6 Juni Gyn Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur) Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo Maris -> 8 Juni 20 Weken echo Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo Misoh -> 8 Juni VK Marize -> 8 Juni 20 weken echo (10.15 uur) Nynke -> 9 Juni VK Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur) Doris -> 12 Juni VK Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Maartje06 -> 13 Juni VK Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur) Smeetje -> 14 Juni VK Xenas81 -> 19 Juni VK Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 juli VK (13.30 uur) Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) heb mijzelf er even bij gezet, de volgende afspraak
Agenda Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur) Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Lievebeesje -> 6 Juni Gyn Astrid85 -> 7 Juni echo fontys Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur) Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo Maris -> 8 Juni 20 Weken echo Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo Misoh -> 8 Juni VK Marize -> 8 Juni 20 weken echo (10.15 uur) Nynke -> 9 Juni VK Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur) Doris -> 12 Juni VK Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Maartje06 -> 13 Juni VK Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur) Smeetje -> 14 Juni VK Xenas81 -> 19 Juni VK Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 juli VK (13.30 uur) Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur)
Hé Kissflower, ben ik weer... mag ik er ook bij op voor mijn volgende bezoek aan de VK? Zelfde dag als jij, om 9.30 uur! Thanks! Volgens mij mag je met een pretecho best een paar mensen meenemen. Bij de 20 wk echo via de VK (de screeningsecho zeg maar) is dat volgens mij anders. De VK zei tenminste tegen ons dat we er maar met 2 mensen bij mochten zijn.... Liefs Chris
Natuurlijk Chrisje, haha.. je staat erbij hoor Agenda Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur) Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Lievebeesje -> 6 Juni Gyn Astrid85 -> 7 Juni echo fontys Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur) Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo Maris -> 8 Juni 20 Weken echo Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo Misoh -> 8 Juni VK Marize -> 8 Juni 20 weken echo (10.15 uur) Nynke -> 9 Juni VK Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur) Doris -> 12 Juni VK Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Maartje06 -> 13 Juni VK Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur) Smeetje -> 14 Juni VK Xenas81 -> 19 Juni VK Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 juli VK (13.30 uur) Chrisje79 -> 3 juli VK (9.30 uur) Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur)
hallo mede as mamaas even een berichtje van mij kant ben de laatste tijd erg druk met de aankomende verhuizing en een weekje op vakantie geweest en post niet zoveel maar lees hier wel regelmatig mee we hebben de 20 weken echo vandaag gehad en allres leek goed alleen de baby lag tegen mn navel aan dus was het moeilijk om hem-haar in beeld te krijgen ze kon ook de hartkamertjes niet goed zien en darom krijgen we over 2 weken een extra echo , verder moet ik me laten prikken op zwangerschapssuiker morgen en mn bloeddruk was erg laag die was 90 om 54 nog nooit zo laag gehad en ik heb lactolose gekregen voor mn spastische darm want die veroorzaakt steeds harde buiken bij me onze baby is ontzettend bewegend en ik geniet enorm van die schopjes mn placenta lag netjes tegen mn rug aan nou dat was even een update van mij kant de andere met 20 weken echoo ook veel succes en plezier
Mijn neefje Joey is nu 9 maanden.. echt super schatje is het! check anders even ..http://www.joey290806.beebiesite.nl/ dan zie je hem!
Ik heb trouwens een leuke site gevonden, weet niet of jullie die kennen.. Maar je kunt precies zien hoe groot je kindje nu is en hoveel die weegt. Ik link wel ff : www.vaderschap.org dan links klikken op volg de ontwikkelingen van je ongeboren kind.. Liefs kiss
Ohhhhh Xenas! Wat een schatje! Die wil ik ook wel een tijdje lenen hoor! Heel veel plezier met hem! @Lievebeesje; fijn dat alles goed was! Enne....een extra echo is nooit weg toch!?
meiden kan je vertellen... tis ook echt een schatje.. mijn zusje heeft een bevalling van 32 uur achter de rug.. maar als je hem nu ziet... is ze dat allemaal weer vergeten!
ooooohh... Xenas, da's echt een enorm schatje zeg! Wat een lekker ding! En eh, staat jou ook goed hoor! Een geboren mama! Liefs Chris