Zo hier weer even een reactie, sorry reageer even niet op iedereen. Heb wel alles gelezen. Wat een week zeg, heb niet veel meer gezien dan mijn bed en mijn bank. Hoopte dat na het bezoekje van de physio ik van de pijn af was, maar helaas. De pijn in mijn heup/bekken blijft. Vandaag 20 weken echo, kan ik eindelijk weer even genieten van mijn zwangerschap. Zo ben weer klaar met klagen. Leuk hoor dat er toch al zoveel mensen willen weten wat het wordt en dat de jongens en meisjes aardig elkaar in evenwicht houden, hebben jullie het oook al aan iedereen in je omgeving verteld. Ik krijg steeds de vraag, waarom vertel je het iedereen al. Ik vind het weinig uitmaken of ze het nu al weten of pas over 5 maanden, kunnen ze mooi gericht shoppen voor me (hihi) en ik krijg nu wel uit alle hoeken kleertjes en spullen. Zelfs van vriendinnen van vriendinnen. Voel sinds van de week mijn meisje echt de hele dag door kriebelen door mijn buik, wat is dat toch een geweldig gevoel. Gister trouwens op zoek gegaan naar kinderdag verblijf, tjonge is nog niet zo makkelijk. De eerste waar ik kwam zaten vol tot half 2008, bij de tweede kon het nog wel maar moest wel heel snel zijn. Je moet dus bijna al voor je bevruchting je kind in laten schrijven, want anders mag je echt geen eisen maar stellen. Qua dagen enzo.
@Astrid en Irene: heel veel plezier bij de echo vandaag. @Anne: klachen mag af en toe best. Pijn is gewoon een rot iets. Heel veel plezier bij je echo vandaag. Ik heb het geslacht ook al aan verschillende mensen vertelt hoor. Ik kan dat toch niet voor me houden. Het is wat met die KDV's. Ik hoop dat je er snel een kan vinden. Ik heb vandaag een goede dag zo te voelen. Daar ga ik dan maar eens van profiteren en mijn huiskamer een beurt geven. Kan ik daarna lekker in de tuin bijkomen. Tot later.
Goeiemorgen dames! Ik zie weer een hoop leuke berichten en echo foto's Super om je beeb zo te zien hè 8) Ik zag dat ik uit de agenda was verdwenen ,maar ik heb maandag 11 juni om 14.15 nog steeds de afspraak met de vk. (kan misschien weer toegevoegd worden? Ik ben op het moment weer iets beter heb zondag echt plat gelegen van de griep! Ik hoest dan altijd heel erg veel en ik had het idee dat de kleine op een gegeven moment een trap terug gaf om me te zeggen dat ik moest ophouden met die buik te schudden Ik vond het ook echt zielig (weet niet of ie er wat van voelt ,maar lijkt me niet leuk de hele dag in een schuddend huisje te zitten) Ik voel me nu iig weer een stuk beter. Ik heb trouwens het idee dat we een paar dames missen of heb alleen ik het gemist? Ik hoop dat alles goed is met ze. Nou ik ga weer gauw wat doen1 Groetjes!
Nou, hier ben ik dan ook weer een keertje.............ik kom er gewoon niet aan toe om hier te reageren. Sorry dames, ik schaam me diep, dat ik jullie zo heb verwaarloosd! Afgelopen dinsdag ben ik weer op controle bij de verloskundige geweest. Bloeddruk was prima, grootte van de baarmoeder ook. Precies zoals het moest zijn. Gisteren hadden we dan eindelijk onze 20-weken echo. Eigenlijk was die een week eerder, maar omdat we die avond naar het theater gingen, heb ik de afspraak verzet. Met onze beeb is alles goed! Hartje mooi verdeeld in vieren, maag en nieren prima, ruggewervel zag er goed uit, mooi gesloten. Blaasje gevuld. Volgens de berekeningen en metingen die er worden gemaakt loopt onze baby precies op schema zoals het hoort. 21 weken 5 dagen! Het enige wat ze niet kon zien was de lipjes, omdat de baby met het ruggetje naar ons toe lag. Maar ik ga er van uit dat dat ook oke is. Verder gelukkig geen klachten, voel me prima! Heb nergens last van. Hoop maar dat de rest van mijn zwangerschap zo verloopt, dan komt het helemaal goed! Liefs, Divanaatje
O ja, wil iemand even in de agenda vermelden dat ik op 2 juli mijn volgende controle heb bij de verloskundige? Bedankt!
Martine -> 5 Juni Pretecho (21.00 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Astrid85 -> 7 Juni echo fontys Anne36 -> 7 Juni 20 Weken echo (13.10 uur) Irene -> 7 Juni VK & 20 Weken echo Maris -> 8 Juni 20 Weken echo Nienke07 -> 8 Juni 20 Weken echo Misoh -> 8 Juni VK Marize -> 8 Juni 20 weken echo (10.15 uur) Nynke -> 9 Juni VK Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Bolletje -> 11 juni VK (14.15 uur) Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Choco -> 12 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Smeetje -> 12 Juni 20 Weken echo (14.45 uur) Doris -> 12 Juni VK Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Maartje06 -> 13 Juni VK Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo Kissflower -> 14 juni 20 Weken echo (12.15 uur) Smeetje -> 14 Juni VK Xenas81 -> 19 Juni VK Lievebeesje -> 19 juni extra echo Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Nica -> 28 juni VK (09.20) Missyess -> 29 juni VK Divaantje -> 2 juli VK Kissflower -> 3 juli VK (13.30 uur) Chrisje79 -> 3 juli VK (9.30 uur) Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Als het goed is klopt hij weer. @Bolletje: knap maar gauw weer op. Griep is niet leuk en ik geloof best dat de beeb af en toe niet blij met je was. Welke dames mis je dan? @Divaantje: fijn weer wat van je te horen. Gefeliciteerd met je mooie echo.
@Kirstenyana; wat een mooie buik heb jij al! Ik heb ook wel het idee dat mijn buik ineens harder groeit, maar hij is nog niet zo groot als die van jou. Hoeveel zijn jullie eigenlijk al aangekomen? Ik heb geen idee wat normaal is, omdat ik zo ben afgevallen. Ik ben nu dus pas anderhalve kilo zwaarder dan voorheen. @Nynke; ik ben in ieder geval lichamelijk weer herstelt. Gisteren was echt een vreselijke dag. Ik was doodziek, maar nu gaat het wel weer. IK hoop dat je vandaag lekker kan genieten van je goede dag! Ga je ook nog iets voor jezelf doen?! @Marize; ik heb me vreselijk druk gemaakt in de week voor de 20 weken echo! Zelfs zo erg dat ik er van overtuigd was dat ons kindje dood was, omdat ik nog niks voelde. Ik durfde daarom ook oma niet mee te nemen. Uiteindelijk was natuurlijk alles goed en blijkt mijn placenta aan de voorkant te liggen. Vandaar het weinige gevoel. @Maris; fijn dat je iets meer rust hebt van je dakkapel! Mannen kunnen zo heerlijk relativerend zijn! @Anne; wat vervelend dat je nog zoveel last van je bekken hebt! Doe maar rustig aan! Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij doet met het geslacht. Wij wilden het nu niet weten, maar als ik dat wel had gewild had ik het ook gewoon aan iedereen vertelt hoor! Wat maakt het nog uit!? Over vier maanden weten ze het ook! Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het een leuk gezamelijk geheimpje vinden met hun partner samen. Lekker doen waar je je goed bij voelt! @Bolletje; wat balen, de griep! Wordt maar snel weer helemaal beter! @Divanaatje; goed om weer wat van je te horen! Geeft natuurlijk niks als je even geen tijd hebt. Alleen wij, zorgzame mutsen, denken dan meteen het ergste! Ben blij dat het zo goed met jullie gaat! @Astrid, Anne en Irene; veel plezier vandaag! Zo, ik ga snel douchen, want ik heb zo een gesprek met mijn werkgever. Ik wil die 2x2 uur bespreken. Het levert hen en mij namelijk niks op en het put mij enorm uit. De bedrijfsarts zag ook het nut niet helemaal, dus ik wil graag andere afspraken maken. Tot later! Maartje
Tnx! Ooeeeh ik zit nu al in de zenuwen. Moet eerst werken tot 13.00 uur en dan met de auto naar eindohven
Hoi Allemaal Ben even een paar dagen niet geweest..wat een geklets zeg! Veel mooie echo's weer vorbij zien komen! Heb dinsdag avond mijn pretecho gehad, was echt super mooi! De kleine had alleen constant de handjes voor het gezicht, maar zitten hele mooie foto's bij. Heb er wel iets van 32 op disk en nog een dvd, dus heb weer wat om naar te staren Ga zo even proberen wat foto's in mn album te zetten.
goedemorgen meiden.. @ maartje.. ik ben nu 5 kilo aangekomen... denk wel dat ik over die 12 heen ga maar hoop het natuurlijk niet.. @ kirsten.. mooi buikje meid ik zal van de week ook eens een buikfoto weer gaan maken! verder alles goed... al slaap ik de laaste niet zo vast meer... maar goed.. ohh nog ff door beppen meiden.. we hebben bijna de september mama's ingehaald met onze paginass hahaha!
@ Martine, wat een mooie echo's zeg! Ik denk dat ik met 28 weken de 3d echo ga doen.... Is wel duur zeg
@ martine.. wat een coole foto's zeg! wij doen ook pretecho.. alleen nog afspraak maken! @ allemaal.. mijn vriendin die ook zwanger is.. en ik gaan samen zwangerschapsyoga doen.. zij gaat vandaag bellen voor afspraak.. cool he!
@Maartje: kom maar voor je zelf op hoor meid. Als 2x2 uur teveel is is het jammer voor je werk. Jij bent nu het belangrijkste. Zeker na deze zware weken voor je. Ik ben net even de stad in geweest voor mezelf. Nu maar even flink bijkomen n het huis komt later wel. @Martine: wat een mooie foto's zeg!
Goedemorgen allemaal! Martine, wat een prachtige foto's! Super zeg! Wij willen toch ook nog wel een pretecho... Althans, ik vond het wel een leuk idee om de aanstaande oma's mee te nemen voor een echo! Ik schrok me inderdaad alleen wild van de prijzen... 2D kost 80,- en 3 of 4D 110! Pff, voor de fun vind ik dat wel erg veel geld.... Xenas, super joh, yoga! Ik wil me ook nog graag aanmelden, maar vergeet het steeds... Net als een afspraak maken bij het kinderdagverblijf trouwens... ahum... Liefs Chris
goedemorgen allemaal Wat een mooie echo's weer. Denise gefeliciteerd met je meisje Pretecho prijzen verschillen heel erg. Stukje verderweg kan alweer goedkoper zijn goed zoeken. Ik heb de dvd al 2 keeer bekeken en het is echt genieten. Straks komt me moeder en gaan we weer kijken. Voor de rest gaat alles prima me buik groeit hard. Probeer heel veel te lezen maar schiet er af en toe een beetje bij in. Wat me wel opviel volgens mij hebben we lang niks meer gehoord van salsabine @ maartje ik heb ook een eigenzaak, heb alleen geen verzekering afgesloten. Omdat ik maar bijverdien heb ik besloten er gewoon tijdelijk mee te stoppen. Geeft me meer ruimte en tijd en misschien heb ik dan wel weer zin om er mee te beginnen. Nu kijk ik erg uit na het moeder zijn. Alleen moeder zijn.
Wat me wel opviel volgens mij hebben we lang niks meer gehoord van salsabine Had even gekeken ze is begin mei voor het laatst online geweest das dus al een hele poos geleden ja, hopen dat het niks ernstigs is gr Marianne
Nu jullie het zeggen idd. Zal ik salsabine een mailtje sturen? of komt dat stom over? Als ik naar het lijstje van de oktober mama's kijk missen we er heel erg veel. Maar Salsabine en Elvira vallen het meeste op. Al zie ik Elvira wel bij andere topics weer terug. Misschien vinden de volgende dames het leuk om het oktober lijstje van Jotim weer aan te vullen? Astrid Anne Irene Maris Nienke Misoh Marize Pjetje Denisse Nica Divaantje Chrisje 79 Misschien dat Jotim dan de dames die niet posten kan verwijderen? Zo houden we een overzichtelijk en actuele lijst. Is maar een idee hoor.