Hihi, Nynke, ik sta er wel tussen, bijna onderaan! Heb ik alleen met mijn echte naam gedaan, Christy! Vandaar! Is een goed idee om de lijst mooi actueel te houden! Mis salsabine inderdaad al een tijdje! Hoop dat het goed gaat. Een mailtje is niet stom volgens mij hoor! Ik zou het in ieder geval op prijs stellen! Liefs Chris
dames, ik heb toch nog laten weten dat ik een meid krijg ben alleen niet zo actief meer, want ik heb het de laatste tijd ernstig druk op mijn werk.. time fly's!
oww.. je bedoelt met afspraken... mijn volgende afspraak is pas weer 28 juni.. staat er wel tussen geloof ik..
Hoi Denisse, nee ik bedoel het lijstje van oktober mam's die Jotim bij houdt op een website. Kijk maar eens naar de link onder de berichten van Jotim. @Chrisje: aha, nu weten we de ware naam van je dus. @Astrid: mail dan even je gegevens door naar Jotim. naam,leeftijd, getrouwd/vriend, hoeveelste kind, uitgerekende datum door naar Jotim. Die kan alleen die lijst aanpassen. @Jotim: ik hoop niet dat je het erg vind. Het geeft wel weer extra werk voor jou.
Hallo Allemaal, Gisteren een mooie 20-weken echo gehad. Het was fantastisch nieuws. Onze kleine groeit voorspoedig en volgens plan. Er waren geen afwijkingen te zien, dus onze kleine doet het echt fantastisch. We zijn zo blij. En we weten wat het is. We krijgen een ZOON. Zo grappig dit. We waren er allemaal heilig van overtuigd dat we een meisje gingen krijgen en nu blijkt het een jongen te zijn. Zo leuk. Een hele leuke verrassing dit. Als het een meisje was geweest, dan hadden we waarschijnlijk zoiets gehad van : Ja, dat wisten we al. Dit was echt zo'n leuke verrassing. We liepen de hele dag rond van "We krijgen een Zoon. Wow. We krijgen een Zoon". Zo heerlijk onwerkelijk. De echo op zich was niet echt een supersucces. Het was wel duidelijk dat het een medische echo was, want het was zakelijk en er werd weinig tegen ons gezegd. De echoscopist sprak alleen met zijn assistente en het enige wat hij tegen ons zei, was dat het een jongen was en dat alles goed was. We gaan nu over een paar weken maar voor een pretecho naar één van de echoburo's en dan hopen we een wat gevoeliger ervaring mee te maken. Fijne dag weer allemaal. Ik zal kijken of ik snel eens wat foto's kan scannen. Knuffel, Marianne
Marianne: gefeliciteerd! Gaaf he een jongen? Het gevoel went wel hoor. Ik ben er nu, na een week, wel aangewend. Jammer dat de echoschopist zo weinig vertelde. De vrouw die onze 20 weken echo deed verteld juist alles wat ze zag en deed.
Zo, even de lijst bijwerken met de laatste gegevens. 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen 6. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - Meisje 7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 8. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste - Verrassing 10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. 11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 14. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing 16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - Jongen 17. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing 18. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - ..Jongen 19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 21. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de -..Jongen 22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje 25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen 26. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. 27. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 28. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - 1ste - Jongen 30. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing 31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - ..Meisje 32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - ..Jongen 33. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. 34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 35. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen 36. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 37. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 38. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 39. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - .. 40. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - .. 41. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Verrassing 42. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 43. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje 44. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 45. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 46. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim 47. Astrid85 (21) -> 30 Oktober 1ste .. 48. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - .. 8 Meisjes 10 Jongens 14 "Verrassingen" 2 Geheim
Hoi meiden, Hier alles goed, ik begin het stilzitten nu echt moe te worden, maar ja, tis voor een goed doel. @Jotim: ik sta ook nog niet op de site, of hou je die niet meer aktueel? weet ik eigenlijk niet. Nou ja, ik ben in iedergeval samenwonend en mijn uitgerekende datum is 3 oktober. Leuk he, zo'n DVD, ik heb er ook eentje en kan er ook niet genoeg van krijgen. Zo'n gek idee dat dat bewegende mensje in je buik zit. @ Nynke: Nee hoor, is helemaal niet stom om salsabine een mailtje te sturen. @Denise: gefeliciteerd met je meid! @Marianne: Wat leuk, een zoontje, dat je gevoel je zo voor de gek kan houden he? Ik was er eerst van overtuigd dat ik een zoon zou krijgen, en nu krijg ik een dochter. Wel grappig. @Astrid, Anne en Irene: Veel plezier! @Maartje: fijn dat het lichamelijk weer iets beter gaat. Liefs, liedel
Ik weer mooie echo's voorbij zien komen, echt helemaal top! Zonde dat ze zo zakelijk waren bij sommige echo's. Alle keren is het bij ons nog mooi uitgelegd wat we allemaal zagen. En als ik de vergelijking jongen/meisje zo zie, gaat het mooi tegelijk op. Hier gaat het redelijk. Gisteren lekker vrij geweest om samen met Ryan naar de musical Nijntje te gaan. Was helemaal geweldig, maar lekker zat ik niet. Vanaf dinsdag weer ontzettend pijn met zitten/lopen/staan. Vandaag dus even naar m'n werk geweet om dit te bespreken, maar helaas had mijn leidingegevende geen tijd en ze heeft me ook niet meer teruggebeld. Ik hoop dus dat dit morgen nog gebeurt, aangezien ik vanaf komende week toch echt 1 dag in de ziektewet wil! Daarna nog even naar de Prenatal geweest en even wat leuke kleren gekocht, ben helemaal happy!
Marianne, een zoon, wat leuk! Gefeliciteerd zeg! Lekker he, op zo'n roze wolk drijven na je echo Jammer zeg, dat ze zo zakelijk deden... Was bij ons gelukkig niet zo. Alles werd heel precies uitgelegd door de verloskundige! Met de pretecho zal het vast allemaal anders zijn Marianne! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Wie wil er bij mij bij 't lijstje bij zetten dat we 't geslacht een verrassing willen houden? Ben er niet zo handig in namelijk, hahah... Thanks! Ja Nynke, da's waar... heb ik mijn echte naam verklapt, haha! Maar dat vind ik helemaaaaaaaal niet erg Liefs Chris
@ avalon! jeeh een jongen.. lekker van genieten meid.. wanneer beginnen jullie met de kamer? wij waarschijnlijk volgend weekend! jeeh
Ik heb Salsabine een mailtje gestuurt. Ben toch heel benieuwd want ze was redelijk actief hier. Ik heb drie mooie echo foto's in mijn album gezet. Ik kan er uren naar blijven kijken, vind het zo bijzonder.
Wauw Nynke, wat een prachtige foto's! Kan me voorstellen dat je daar uren naar kan kijken ja! Wat een mooi wezentje is het he.... *zwijmel* Haha! Lekker van genieten! Liefs Chris
mooie foto's nynke! ik ga nu lekker op mijn balkonnetje zitten.. met een leuk tijdschrift....WIJ haha
Hallo dame's Wij hebben vanmiddag echt een fantastische echo gehad! Alles was perfect in orde! En we krijgen een KERELTJE! Ik zal zo even de echo foto's erin zetten. Wat ook erg leuk was, Sofieke was er ook bij ! Die werd kreeg een echo aan de andere kant van de kamer. Het was een examen echo en eigelijk moesten 2 examen kandidaten bij mij echoën, maaaarr die kleine van ons was veelste druk. Hij stuiterde alle kanten op en ze konden bepaalde dingen soms niet goed in beeld brengen.We hebben een "uitzonderlijk druk kindje" volgens die mevrouw Maar dat was absoluut niet erg, geen adhd zei ze, maar in een kleine in fantastische conditie! Ik ben echt super trots, we gaan zo lekker shoppen voor de kleine, gelukkig is het koopavond.
Astrid, hartstikke fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Heerlijk he! Lekker genieten en mooi gaan shoppen Ben benieuwd naar je foto's! Liefs Chris
Hallo allemaal, Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was echt perfect. Geen bijzonderheden of rare dingen, alles gewoon zo als het hoort zeg maar. Qua afmetingen was ik ook precies 20 weken dus dat is ook allemaal in orde. Ben echt super de super blij want ik was toch wel heel erg zenuwachtig. En nu komt het: wij krijgen een MEISJE Wij zijn er echt heeeel erg blij mee en het is erg grappig want de hele familie dacht dat het een jongetje werd. Ben erg gelukkig op dit moment en zit op een roze wolk Goeie berichten verder van iedereen en prachtige echo foto's gezien. Fijn dat het met iedereen zo goed gaat!