Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ben benieuwd naar de verhalen van Marjo.... :)

2. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Marjo83 : ben benieuwd hoe het is gegaan hoor!
    Ik heb ook roze verlies gehad 2x deze week dus ben benieuwd hoe je echo was :) :)

Nynke: bedankt voor je geruststellende woorden, het ligt niet aan mij ik weet dat iedereen hier net zo paranoia en ongerust is en het is wel fijn om herkenning te hebben hoor dat is zo heerlijk aan dit forum.
    Dat je gewoon ff lekker je ei kwijt kan ;)

Heb thuis nu ook een aantal mooie positieve testen liggen en dat is toch wel DE bevestiging hoor, heb ook net als jij weinig sysmptomen alleen begin nu in de avond wel te merken dat ik echt gesloopt ben hoor!
    Normaal lig ik eerst nog tv te kijken in bed maar de laatste 2nachten ben ik te moe om te kijken en val ik als een blok in slaap :) ...waar mijn vriend nu iets minder blij mee is volgens mij ;)

Hebben jullie trouwens gewoon sex nu? Misschien een stomme vraag hoor maar ik vind het een beetje eng om nu te vrijen...ben bang dat het loskomt ofzo hahaha weet ik veel :(

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ divanaatje, ik heb mijn eerste echo ook pas op 12 weken dus 20 maart. De ynaecoloog heeft wel even gevoeld of alles ok was en allerlei andere testen gedaan waardoor ze oordeelde dat ik gewoon gezond zwanger was en er dus geen noodzaak is voor een vroege echo. Dus hier ook gewoon wachten...

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ salsabine

Hihi ik had eerste x gehuild na de sex toen ik wist dat ik zwanger was.
    Was ook nog is 2dagen na onze trouwdag dus huwelijks nacht heeft ie niet gehad hihi.
    Nu wel gewoon gedaan.
    Het kan geen kwaad maar is wel heel eng natuurlijk.

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh wat ik nog zeggen wou.
    Weet niet of jullie dat al hebben.
    Maar had bij vorige zwangerschap een 9 maanden dagboek gekocht van marianne amelink.
    Dat is echt leuk.. kun je van alles in schrijven.
    En elke maand je kwaaltjes, veranderingen en wat je kwa buikomvang, borstomvan, heupwijdte en baarmoederhoogte gegroeid bent.

6. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ik heb mk gehad in september, krijg over ong 5 weken pas een echo. maar deze keer vind ik het niet zo erg dat het wat langer duurt.
    heb er wel een goed gevoel bij. over drie weken eerste afspraak bij de vk...
    salsabine, maak je maar niet druk hoor! licht roze is niet zo erg, als je maar geen ongi krampen erbij hebt en stolsels....

groetjes!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denisse

Hoe ver was je?

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben ook al het 9 maanden dagboek aan het invullen. Heb ik bij de eerste twee ook gedaan en is ook leuk voor later.

En ja hoor ik heb tijdens de zwangerschap gewoon sex. Gewoon de hele zwangerschap door. Het is soms even zoeken naar een handig standje. Maar ons sex leven is niet anders als voor de zwangerschap. Maar dat is voor iedereen persoonlijk denk ik.

9. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    7 weken...
    maar ik had al bloedverlies gehad op 4 weken en op acht weken begon het weer..
    had er al niet zoveel vertrouwen in.. deze keer wel.
    geen drupje rood gezien deze keer.. ;)

10. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Marjo, Ik ben erg benieuwd, hoe is het gegaan?!

Salsabine, wij hebben nog wel sex, maar wel veel minder (en erg voorzichtig). Ik ben 's avonds best wel moe. Je leest overal dat het geen kwaad kan, maar ik vind het toch wel een beetje eng. Maar je hoeft natuurlijk geen gemeenschap te hebben, het kan ook op een andere manier :)

11. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    hahaha ja dat kan Lient ;) :)

Ik ga het wel proberen hoor maar ik denk echt dat het anders zal zijn...ik zal een stuk voorzichtiger zijn,in het begin vooral denk ik.
    Na 12weken kunnen we weer van leer trekken :) :)

Nynke & Moon wat leuk van dat boek, misschien dat ik dit weekend ook wel zo'n boek ga halen zodat ik het kan bijhouden.

PS. waar blijft Marjo nou...wil haar verhaal horen :rolleyes:

12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    hee salsabiene, je merkt echt geen verschil hoor als je bezig bent....
    maar ja. ieder zijn eigen keuze he ;)
    knuffelen is ook lekker!

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden, ben terug met goed nieuws hoor :D :D

Het is er 1tje! En het vruchtje zit prachtig in het midden van de baarmoeder. Hartje konden we helaas nog niet zien kloppen want daar is het net te vroeg voor. 28 febr. heb ik de 2e echo! Spannend, het dringt nu pas wat meer door! Ben helemaal gelukkig en hub ook. Zal gauw de echo inscannen en in mn album plaatsen!

dikke kus

14. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    1tje maar? ;)

Geweldig Marjo, we zaten hier al in spanning te wachten. En nu genieten maar!

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja, viel me een btje tegen eerlijk gezegd 8)

Whaaahaaaa gekheid natuurlijk! Ben superblij joh! En het risico op complicaties is gewoon een stuk kleiner. Ik heb een klein btje ondergewicht dus het is ook gewoon stukken beter voor mn lichaam dat het er 1 is. Ben gewoon helemaal euforisch nu ha ha :D

16. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje marjo, wat fijn!
    Ik heb m'n eerste echo de 19e.
    Ben erg benieuwd wat er dan al te zien is..

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat super voor je marjo. Fijn dat het beebje er echt zit. Nou volgende keer nog een mooi kloppend hartje

xx

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Marjo, wat fijn om te lezen. En de 28e zal je een mooi kloppend hartje zien. Je weekend is goed begonnen dus!

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat een fijn nieuws! Op naar de volgende echo met kloppend hartje... :D

20. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx allemaal! Kheb hem ingescand trouwens en in mn album staan. Weten jullie ook zo ongeveer hoe het er rondstreeks deze tijd bij jullie uitziet :)

Deel Deze Pagina