Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Astrid: gefeliciteerd meid! Gaaf hoor een jongen. En mooie foto's zeg!

@Irene: ook jij van harte gefeliciteerd met jullie meid. Geniet maar lekker van je roze wolk.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Zo, even de lijst bijgewerkt.

1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje
    2. Floortje (27) -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. – Meisje
    4. Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    5. Doris (25) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    6. Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - Meisje
    7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober – 2de - Verrassing
    8. Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste – Verrassing
    9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober – 1ste - Verrassing
    10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - ..
    11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - Jongen
    12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. – Geheim
    13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    14. Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - Jongen
    17. Misoh (30) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    18. Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - ..Jongen
    19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    21. NiCa (31) -> 13 Oktober – 2de -..Jongen
    22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - ..
    23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de – Jongen
    26. Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - Meisje
    27. Lolli (..) -> 14 Oktober – 1ste - Verrassing
    28. Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste – Meisje
    29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - 1ste - Jongen
    30. Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - ..Meisje
    32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - ..Jongen
    33. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - ..
    34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    35. Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - Jongen
    36. Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    37. Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - Meisje
    38. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de – Verrassing
    39. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - ..
    40. Maris (30) -> 24 Oktober – 1ste - ..
    41. Irene (..) -> 24 Oktober - .. – Meisje
    42. Nienke07 (39) -> 24 Oktober – 3de - Verrassing
    43. Sylvia (24) -> 25 Oktober – 1ste - Meisje
    44. Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    45. Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    46. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    47. Astrid85 (21) -> 30 Oktober – 1ste – Jongetje
    48. Choco (28 ) -> 31 Oktober – 1ste - ..

10Meisjes
    11 Jongens
    13"Verrassingen"
    2 Geheim

3. jeeee een jongen en een meid erbij!
    genieten meiden!

4. Hallo allemaal
    Ik was vandaag laat uit mijn werk, bah. Ons KDV is tot 19.00 open en daar maken sommigen ouders maar al te graag gebruik van. De laatste werd om 19.10 pas opgehaald...Eer dat je dan thuis bent..dan nog eten..en dan is de avond alweer om.
    Hier is alles goed.
    Gisteren kwamen mijn ouders en mijn zusje eten. En daarna de film van de 20 weken echo kijken. Ze zaten al dagen inspanning om het geslacht te weten. En toen dus eindelijk duidelijk werd dat ze een kleindochter krijgen moesten ze allebei huilen, zo lief!
    Wij vertellen ook gewoon aan iedereen wat het wordt hoor. Ik verspreek me toch steeds, heb het steeds over 'ze'. Dus ja dan is het wel duidelijk. Alleen wil mijn schoonmoeder niet weten wat het wordt! Een beetje flauw vind ik dat want dan moeten wij er dus rekening mee houden dat zij het niet wil weten..

@Martine: Wat een mooie foto's! Echt mooi om het zo te zien. Ik wil ook nog wel graag een 3d echo. Waar ben jij geweest? Ik vind het wel een beetje duur nl.
    @Maartje: Ik weeg me 1 keer in de week, morgen is mijn weegdag weer. ;) Maar in totaal ben ik nu 3 kg aangekomen. Dus het valt nog best mee. Maar het ging de laatste weken wel ineens hard. Heel de tijd kwam ik niks aan en toen ineens een kilo per week! Dus ik let nu toch een beetje op.
    @Xenas: Leuk dat je met een vriendin op yoga gaat. Ik zou ook best willen, maar heb idd niet zo'n zin om alleen te gaan. En ik vind het een beetje duur allemaal. 143 euro kost het hier!
    @Avalon: Wat fijn dat alles goed was op de echo! En gefeliciteerd met je zoon! Bij ons was het precies omgedraaid, iedereen dacht dat het een jongen werd en het bleek dus een meisje. Dus het was voor ons ook een grote verrassing.
    Jammer toch dat sommigen echoscopisten tijdens de 20 weken echo zo afstandelijk doen. Ik heb dat heel vaak gehoord, mensen kwamen dan echt een beetje telleurgesteld terug! Nu ik het zelf heb meegemaakt weet ik hoe bijzonder het is voor aantaande ouders om je kindje zo te zien. En je wilt juist alles weten! Bij ons deed onze eigen vk de echo en ze heeft echt alles erbij verteld, wel heel fijn.
    @Nynke: Mooie foto's! Ja het blijft leuk he om te zien. Ik heb de video inmiddels al drie keer gezien en ik zou hem nu wel weer willen zien, hihi.
    @Astrid: Leuk een jongetje! gefeliciteerd. Grappig dat sofieke er ook was.
    @Irene: Een meisje wat leuk! hihi, bij ons was het dus ook precies hetzelfde, hier dachten ze ook dat het een jongen werd. Waar blijven de foto's?

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik post ook regelmatig dus ik heb mezelf er ff tussen gezet.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Choco: meis je staat al bij de oktober mama's.

Weltrusten allemaal en totlater.

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Astrid een Jongen gefeliciteerd echt gaaf
    Irene jij ook een mied ook van hart
    Nynke wat goed van jou om salsabien een mailtje te sturen mooie foto's
    Avalon een jongen gefeliciteerd
    Xena wij beginnen oook dit weekend aan de kamer. Meubels hebben we al staan opgeslagen.

Allemaal binnenkort ( lees dit weekend )ga ik de pagina bijwerken. Ik was er al aan begonnen maar nog niet online gezet.
    Die erop wil ( ook de nieuwe dames zijn welkom ) graag een pbtje
    met naam, leeftijd, uitgerekende datum, relatie, geslacht
    Het is wel leuk als iedereen op de pagina staat. Ook de meiden die nu niet zo aktief zijn misschien straks wel als ze met verlof zijn.
    Kan altijd nog verwijderen. Als je een wbsite hebt van de baby mag je die erook bij zetten zet ik er dan achter. Misschien leuk om daar styraks foto's van de baby's neer te zetten.

zo ik ben me bedje in.

8. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @Avalon: Wat fijn dat alles goed was op de echo! Gefeliciteerd met jullie zoon!
    @Nynke: Mooie foto's!
    @Astrid: Een jongetje, leuk! gefeliciteerd.
    @Irene: Gefeliciteerd met jullie meid!

Ik ben in Santpoort Noord geweest voor de pretecho, bij 3dbabywatch, super mooi, aardige vrouw ook, maar inderdaad niet bepaald goedkoop nee...110 euro....maar dan heb je wel een dvd van bijna 3 kwartier en een dvdmet rond de 30 foto's in 2 en 3 d.

9. hey missyess... ik zou er persoonlijk niet erg rekening mee houden hoor.. omdat zij het niet wil weten.. als jij het over ze hebt dan moet je dat lekker blijven doen!
    maar das mijn mening hoor!

jaa hier is het idd dan een stuk goedkoper!
    75 euro voor 12 lessen.. waarvan 2 de mannen mee moeten!

10. jeeeee weer een mijlpaal!

400 pagina's gaat lekker meiden!

weten jullie al wanneer jullie met verlof gaan...ik waarschijnlijk 10 sept..
    dan heb ik 5 weken vooraf...
    en 11 weken na.. de laaste week van het jaar hebben wij 'verplicht' vakantie.. en dus begin ik waarschijnlijk weer op 2 of 3 jan.. ohhh heb er nu al zin in!

11. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Vandaag dus 20 weken echo gehad, eigenlijk wel raar dat dit gelijk de laatste keer dat je je kindje ziet voordat je het straks vasthoud. Tenminste als alles goed blijft gaan dan. Alles zag er prima uit, we kregen echt een super uitleg van alles. Kindje had stevige botten en was behoorlijk van gewicht. Normaal zou ze rond de 350 gram moeten wegen en ze woog al 425 gram.

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

We zitten al op de 400 pagina's! Nog 1 pagina en we hebben de septembermama's ingehaald!

Ik ben trouwens al 9 kilo aangekomen. Best veel vind ik zelf, maar de verloskundige vindt het niet veel. Ik had hiervoor wat ondergewicht en mijn lichaam heeft daarom wat meer reserves aangelegd. Van haar mag ik - met mijn BMI - ca. 17 kilo aankomen. Hopen dat ik daar niet aan kom. Ik pas nu wel een beetje op met mijn eten, zeker omdat het nog niet duidelijk is of ik zwangerschapssuiker heb (zelf denk ik dat ik gewoon een groot kind heb).

Mooi echo's weer.... ik ga zelf nog een pretecho laten maken in 4D. Ik denk in week 27 ofzo. En dan heb ik in week 34 weer een medische echo. Ik zie mijn kindje nog geregeld de komende tijd!

13. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    @ misseyes: mijn schoonmoeder wil het ook niet weten. Inderdaad wel lastig. Ik heb haar ook gezegd dat ik mn best doe om het geheim te houden maar ik kan niet beloven dat het lukt. Het is wel makkelijker als je een jongentje krijgt, dan blijf je toch hij zeggen...

Anne 36± gefeliciteerd met de goede echo!

Waarschijnlijk ga ik op 10 september met verlof dus 4 weken en 3 dagen vantevoren. Ik wilde met 5 weken, werd er opeens een cursus verzet van juni naar 6 en 10 september... Die wil ik wel graag doen maar ik weet niet of ik het red, vooral omdat ik er ook voor naar Utrecht moet.. Ik plan er ook vakantie aan vast, begin ergens begin januari... Mooi vooruitzicht he, de rest van het jaar niet meer werken....

Ik kwam in het begin niet aan maar in de laatste 5 weken ben ik 6 kilo aangekomen, oeps! En ik ben al niet de lichtste. Moet niet in dit tempo zo doorgaan. Maar meer dan nog beter op mn eten letten en blijven bewegen weet ik er niet op te verzinnen.

Groetjes allemaal!

14. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

IK ben berplicht 6 weken van te voren met verlof te gaan ivm werk.
    Voordat ik zwanger was hebben we vakantie al gepland en heb ik 4 weken vakantie aangevraagd en gekregen,omdat CAlvin dan school vakantie heeft. Het komt nu zo uit dat ik na die 4 weken nog 3 dagen zou moeten werken. Maar in mijn werk is dat erg zwaar en heb ik die 3 dagen ook nog vrij. Dus mijn vakantie/verlof begint 20 juli!
    Tel de dagen al af hoor.

Toevallig gisteren gesprek met mijn baas gehad over evt. minder werken. Vind het werk toch zwaar worden en door slecht slapen kost het werk en de prive dingen best veel energie. Had mooi voorstel bedacht. Maar helaas baaas was het daar totaal niet mee eens....
    Hebben nu afgesproken dat ik de zware werkzaamheden niet meer doe. Maar ja dat verandert haast nix. Voel me best kl*te maar ben weer te mieperig om er wat over te zeggen.
    zal wel zien hoe het loopt maar weet nu al dat het maandag weer een drama wordt...

15. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Vergeet te zeggen dat ik pas 2 januari weer begin met werken!
    Goed vooruitzicht he..

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Even heel snel een berichtje van mij. Ik heb de grootste moeite om jullie bij te houden de laatste tijd! Dit weekend gaat dat ook weer niet lukken, want ik hoop weer op het strand te zitten.

In het gesprek met mijn baas ben ik iets minder goed voor mezelf opgekomen dan ik had gewild. Ik zit nog steeds aan de 2x2 uur vast, maar we hebben wel goede afspraken gemaakt over de invulling. Ik kom om contact te houden met mijn collega's en niet om echt inhoudelijk dingen af te krijgen. Als het wel lukt is het mooi meegenomen, maar het moet niet.
    Vandaag heb ik een afspraak voor mijn nieuwe bedrijfje, dus ik ga er snel vandoor. Ik probeer vanmiddag nog even te posten, maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken. Zo niet, fijn weekend allemaal!

Liefs, Maartje

17. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Da's bijna een half jaar, Murizzzz!
    Als het maandag niet gaat moet je een afspraak maken met de bedrijfsarts. Die kan dan bepalen wat je wel en niet kunt en daar meot je baas zich aan houden.
    Je kunt je evt ook ziekmelden als het niet meer gaat dna kom je uiteindelijk ook bij de bedrijfsarts terecht....

18. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wat kunnen die bazen toch allemaal moeilijk doen. Ik heb nog steeds geen telefoontje gehad van hun. Als ik nog niets gehoord heb als ik weer moet werken vanmiddag, dan ben ik straks naar onze personeelsfunctionaris!
    Ik ga zelf 29 augustus met verlof, 6 weken van te voren, want ik weet nu al dat ik het anders niet trek. Na mijn vakantie moet ik nog 3 weken en 2 dagen werken.
    Ik begin 4 februari weer met werken. Ik plak aan mijn bevallingsverlof nog wat vakantieverlof en ouderschapsverlof.

19. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hoe gaat het met iedereen? Het is weer bijna weekend, heerlijk! Ik hou het hier niet uit op mijn werk, het is ca 30 graden in het gebouw waar ik werk (een school) en we hebben geen airco dus...pfffff! Ik ben nog steeds in de wolken na mijn echo van gisteren. Heb mijn eerste echte meisjeskleertjes al gekregen van mijn moeder, echt superlief! En mijn mannetje zit de hele tijd te glunderen, die ziet het helemaal zitten een kleine meid. :D Zijn er nog echo's vandaag of belangrijke dingen?

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Missyess: schoonmoeders niets dan gezeur. ;) :) Grapje hoor. Joh, gewoon praten en als je je verspreekt is het dan jammer.

@Xenas: ik ga officieel met verlof op 30 aug. En begin dan in Januari weer. Neem na mijn verlof nog vakantie op.

@Anne: fijn dat ook deze echo goed was.

@Appeltje: ik ben ook al 8 kilo aangekomen :oops: Maar het lijkt toch alsof dat allemaal in mijn buik zit. Mijn benen en heupen zijn niks dikker.
    Hoe gaat het met je harde buiken?

@Jetteke: gek he hoe snel de kilo soms kunnen gaan.

@Murizzz: lekker lang verlof hoor. Als het werken echt te zwaar word gewoon de bedrijfsarts inschakelen, je hebt recht op aangepast werk.

@Maartje: jammer dat je baas niet mee wilt werken. Mocht het nu niet gaan dan gewoon weer naar de bedrijfsarts. Succes met je afspraak en heel veel plezier in je strandhuisje.

@Andrea: gek word je soms van bazen die niet mee willen denken. Ik hoop dat de bedrijfarts mij wel begrijpt.

Jeetje, wat en weer zeg! Het is hier in huis nu al 26 graden. Ik wou zoveel doen maar ga heerlijk in de schaduw zitten zo.

Bij de vk was alles weer goed.

Voor iedereen een fijn weekend en doe rustig aan.

Deel Deze Pagina