Hier een been die vanmiddag geen interesse had in de muziek... goed het was ook niet echt mijn smaak eerlijk gezegd . Ik heb geprobeerd om te kijken of ik het hartje kon horen door een stethoscoop, maar ik had sowieso teveel geluid in de kamer (oven en tv waren aan) dus ik heb niks gehoord, straks op bed nog eens luisteren . Nijnie.
Oeh...ik wordt nu regematig geschopt. Wat een raar gevoel is dat. Hmm..denk dat ik ook maar een muziekdoosje ga aanschaffen.
Mooie buik Marieke! Hier heb ik eigenlijk nog niet echt speciaal muziek opgezet voor de beeb, moet ik misschien toch is doen! Verder moet ik ook oppassen met niezen Gaat gelukkig nog steeds goed Groeten Doris
Ja, ben er nu erg trots op, en heb nog een supermooie taille wat je niet van deze kant kan zien, ik draag hem mooi naar voren, heerlijk, kan er wel uren over wrijven ook, hihi
Hallo allemaaaaaal ! ben zoooo happy, heb eindelijk de 20/weken echo gehad! Alles was helemaal super in orde ! Mijn kindje was heel druk zat met de voetjes helemaal in de lucht te trappelen en met de handjes te zwaaien.. Traantjes volgde bij mij natuurlijk! Zoo geweldig mooi om eindelijk mijn kindje te zien! En wat een mooi kindje heb ik zeg! Echt een schatje! Hihi..! En wij wilden heel graag weten wat het werd. En het is wat wij allemaal dachten: Een jongetje!!!!!!!!!!!!!! Krijg dus een zoon! Geweldig! De naam hebben we ook al.. Als het een meisje was geweest had ze Liz Vera Alicia geheten!! Vera omdat mijn vriend zijn zusje Arev heet en dat omgedraait dus Vera is en Alicia omdat Alice de 2e naam van mijn moeder is.. Maar goed, geen meisje dus, maar een geweldige zoon! Ik ben dus helemaal blij! De foto's volgen nog, nu ff geen zin in... komt denk ik morgen.. Laat ik wel weten Liefs Kiss
hoihoi moest zoveel lezen! Ga ook maar niet op iedereen reageren want dan moet ik te ver terug zoeken! Ik werk nu wat meer, dus is het ook meteen een stuk drukker. Ik heb niks te klagen als ik het zo allemaal hoor! Ook geen last van urine verlies. Wel moet ik vaak plassen en heb ik af en toe bandenpijn. Maar dat is het enige. Nou, ik zal binnenkort weer op iedereen reageren. Ga nu lekker filmpje kijken. XXX
kissflower gefelicteerd met je zoon vind dat jullie een mooie meisjesnaam hebben. Wie weet kan je hem ooit nog gebruiken.
hier nog iemand die in oktober is uitgerekend en wel de 22e oktober. allemaal gefeliciteerd en dat er nog meer by mogen komen groetjes nancy
Iedereen: ALLES OK DAAR? Krijg allemaal enge dingen te horen met noodweer enzo? Gefeliciteerd kissflower! Ben benieuwd naar de foto's! Welkom Nancy!
Marieke, hier alles ok. Net wel een aardige plensbui gehad, maar verder valt het hier erg mee. Ik las dat Hoogeveen nogal last had gehad van het weer, maar daar woon ik niet in de buurt. Nancy, welkom hier. Ik ga slapen, welterusten. Nijnie
@ kissflower: gefeliciteerd met jullie zoon!! @ Nancy: Welkom! @ Marieke: Hier (nog) geen noodweer te bekennen, af en toe een paar druppen regen, maar das dan ook meteen alles (gelukkig..) Maar als ik het nieuws zo zag was het op veel plaatsen idd wel anders! Groeten Doris
@ marieke.. nice belly girl! @ kissflower.. gefeliciteerd met jullie zoon...(mooie naam ook voor het meisje) @ nancy.. welkom meid...enne.. nog gefeliciteerd met je zwangerschap.. Vandaag 1e keer fysio voor mijn BI ben benieuwd.. heb zo'n charmante onderbroek aan vandaag.. maar das meer omdat ik niet in me string wil staan bij iemand onbekend hahaha! daarna heb ik de dag verder vrij genomen!
goede morgen dames. iedereen alweer druk zo te merken.. ik ga volgende week vrijdag lekker een weekendje weg.. heerlijk! ik ga met mijn zus en zwager een lang weekendje naar duitsland, vlakbij de ardennen.. gaan daar mijn oom en tante even 'pesten'. die staan elk jaar op een camping. wel lekker om er even tussenuit te gaan! bij mij gaat alles lekker zijn gangetje. geen klachten gelukkig... fijne dag allemaal!
@Marieke: mooie buik hoor! En wij hebben hier geen noodweer gehad gelukkig. @Kissflower: gefeliciteerd met je mooie echo. Gaaf hoor een jongen. @Nancy: welkom hier. Even een korte reactie van mijn kant. Hier gaat het nog niet best. De therapeut weet het ook niet echt meer. Ach, nog maar 17 weken. Ik zal het weekend niet online zijn. We hebben het erg druk met bezoek en verjaardagen. Allemaal een fijn weekend en tot zondagavond.
Hallo allemaal, @Andrea; ik heb hier ook nog een muziekdoosje liggen. Ga er meteen mee aan de slag! @nijnie; gewoon blijven proberen meid! Beeb wordt vanzelf enthousiast (of valt er lekker bij in slaap, ook goed toch?!). @Choco; wonderlijk he?! Ik blijf het ook maf vinden hoor! @Marieke; Wat een mooie buik! Daar mag je zeker trots op zijn! Hier heeft het wel hard geregend, maar verder niet. De tuin (lees: het onkruid) staat er weer groen bij! @Doris; ik heb ook nog geen speciale muziek opgezet. Ik draai wel heel veel muziek, dus dat krijgt hij vast mee. @Kissflower; gefeliciteerd met jullie ZOON!!! @Nancy; welkom bij de oktober-klets-mama's! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je de 20 weken echo al gehad?! @Xenas; hahaha, wat goed dat je daar over na hebt gedacht! Dat zou ik dus mooi vergeten! @Denisse; wat heerlijk! Een paar dagen ertussenuit! Ik ben jaloers! @Nynke; bah, wat vervelend dat het zo slecht gaat! Doe je wel rustig aan?! Hier verder geen bijzonderheden. Was om 7 uur weer klaar wakker van de pijn in mijn rug. Echt balen is dat! De dag duurt al zo lang! Grts, Maartje
FF snel berichtje. Ik heb eigenlijk al de hele zwangerschap wel eens bloedverlies, de enne week wel dan weer niet. Tot deze week, al een aantal dagen achter elkaar, het stopt en gaat niet de hele dag door.Na een paar keer vegen met papier is het zo goed als weg.Vannacht 03h00 ben ik te erg geschrokken, toen had ik een dikke plas bloed met velletjes in mijn wc papier en ben ik de VK gaan bellen. Ondertussen is het gestopt en moet ik om 10h15 bij de VK zijn ze gaat toch even kijken of het misschien een poliep of iets anders is. Oja geen buikpijn erbij, wel gespannen buik maar ik denk dat dat komt van de zenuwen............heeft iemand anders ook wel eens bloedverlies?
@ Marize; jeetje dat is schrikken zeg! Ik hoop dat alles in orde is! Ik heb tot nu toe helemaal geen bloed verloren dus kan er niet over mee praten @ Kissflower, gefeliciteerd met je mooie echo en wat leuk, ook een kereltje!
Goedemorgen! Marize, ik schrik me wild van je berichtje! Rustig aan doen hoor! Sterkte straks bij de VK! Wel even laten weten hoe het is gegaan hoor! Dikke knuf! Nancy, welkom hier! Gezellig meebeppen! En inderdaad: nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Marieke, wat een prachtige buik heb je! Lekker trots op zijn! Mooi he, als je je taille nog hebt! Heb ik gelukkig ook nog. Gisteravond ff geshopt bij Promiss... Daar hadden ze al sale en de verkoopster gaf aan dat ik snel moest zijn, want ze stoppen met de positiemode... Alles wat er nu dus hangt, is het laatste! Tipje voor de meiden die daar wel eens hun spulletjes weghalen! Heb zo'n leuk tuniekjurkje met een zwarte riem net boven de buik... Accentueert mijn buik en mijn taille... haha... Ben normaal niet zo iemand die met iets "showt", maar mijn buik is echt een uitzondering! Xenas, succes vandaag bij de fysio! Haha, ik heb 2 boxers in mijn ondergoedla liggen, voor het geval dat ik ergens in mijn ondergoed moet staan... Kan me dus goed voorstellen dat je niet in je string wil staan daar! Kissflower, van harte gefeliciteerd met jullie ZOON! Prachtige meisjesnaam zeg! Ben nu verschrikkelijk benieuwd naar de naam voor julile ventje Fijne dag allemaal! Liefs Chris