Marize wat een schrik... ik hoop dat alles in orde is! Gisteren werd ik gebeld dat het kamertje er is, wacht nu nog op bevestiging van de vervoerder wanneer ze het komen brengen. Volgende week hopelijk. Box en wagen enzo hebben we nog niks van gehoord, wacht nog een paar weekjes anders ga ik bellen. Verwachting was in week 21 namelijk en het is inmiddels al wk 24, ik ben niet ongeduldig ofzo hoor . Ik ga even lekker op bed, muziekje luisteren, boekie lezen en wat dommelen . Nijnie
Hahhaa, ja, ik vind ook dat we meer buikfoto's moeten plaatsen! Ik ga dit weekend gelijk ff een poging wagen... Mooie foto's Kissflower! Liefs Chris
Dag lieve meiden allemaal, Ten eerste bedankt voor jullie lieve medelevende berichten. Nou ben bij VK geweest. Bloeden was weer gestopt maar moet nu toch eens bij de Gyn langs om het na te laten kijken. Het kunnen verschillende dingen zijn, poliep, hele gevoelige baarmoeder. Overdag heb ik dus ook wel eens een beetje bloedverlies maar dat is te verwaarlozen. De VK vertelde me omdat je s'nachts plat ligt het bloed wat je normaal over de hele dag verliest in de schede blijft en daar gaat het dan stollen waardoor je dus wat stolsels hebt. (lijkt op velletjes) dat komt er dan in een keer uit. Maar goed ik moet zo wie zo een weekje rustig aan doen en mag niet werken. Ik hoef pas de 12 de Juli naar de Gyn. das best lang wachten, maar als het bloeden heel erg aanhoud dan krijg ik een spoed afspraak en ik moet woensdag op controle bij de VK. Ze heeft ook nog even naar de baby geluisterd en gevoelt en dat was allemaal prima..............nu maar gewoon hopen dat het niet blijft bloeden..............dan is er niets aan de hand...............
hoi marize wat vervelend maar gelukkig dat alles in orde is met de baby zal voor je duimen en doe rustig aan groetjes nancy
hey marize.. sterkte meid! komt goed hoor! ik ben net bij de fysio geweest.. heb oefeningen meekregen voor het opstaan en zitten.. volgende week gaat ze gerichter naar mijn rug kijken..zit ik hier met een charmante slip haha.. gelijk maar ff uitdoen! die dingen zitten voor geen meter!
Marize, Gelukkig dat met de baby alles goed blijkt! Maar toch, kan me voorstellen dat je je met die bloedingen niet op je gemak voelt, je weet nu toch nog niet waarhet door komt. Jammeer dat je toch nog zo lang op de gyn moet wachten.. Sterkte!
He marize, fijn om even van je te horen! Wat vervelend allemaal zeg! Wel een geruststelling dat alles met de ukkepuk in orde is! Hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden en aanpakken! Knuf Chris
jeetje, marize... hopen dat het verder niks ernstigs is! he, ladies... zijn/komen jullie ook al dicht bij de 24 weken?!? want dan is onze beeb ook voor de wet een bestaand mensje, he! toch wel leuk/fijn, telkens die mijlpalen! (onze beeb is vanaf dinsdag "officieel iets" ...)
Hoi Ann! Ik moet nog 3 weekjes voordat 't zover is Maar wel weer zo'n leuke mijlpaal trouwens, dat wist ik helemaal niet! Zijn jullie al bij de gemeente geweest voor de erkenning? Wij nog niet... moet nog steeds een afspraak maken... Maar ja, als je allebei 40 uur werkt, wordt het een beetje moeilijk... Helaas moet vriendlief op donderdagavond ook altijd werken dus dan wordt 't ook niet wat! Zucht, en ik wil me ook nog aanmelden voor zwangerschapsyoga en we moeten ook nog steeds een afspraak maken voor een intakegeprek bij het kinderdagverblijf... Liefs Chris
Marize, fijn om te horen dat het met de baby goed gaat! Ik heb een buikfoto in mijn album staan, die is begin deze week gemaakt Ow en onze kinderwagen is er! Denk dat we hem vandaag of morgen maar op gaan halen
@marize: fijn dat met de kleine alles goed gaat. hoop dat het bloeden wegblijft. @kissflower: gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie foto's hoor. Ben net een uurtje terug uit de stad. Heb alles wat ik moest hebben. Het wel is enorm benauwd hoor om zo rond te sjouwen. Heb een legging achtige broek gehaald voor de gym en yoga (en natuurlijk om overdag mee door het huis te sjouwen). M'n oude joggingbroek ging echt niet meer. Zakte steeds af, zelfs met een buikband eroverheen. Ook nog maar even een nieuwe bh gekocht. Schrok weer eens van de maat. Zit nu op 85 H. Pfff. Vind het nu wel genoeg. Volgens de verkoopster hebben ze ook niet groter dan H. Vond m'n eigenlijke DD al meer dan groot genoeg. Het is nu wel een voedingsbh geworden. Net zo gemakkelijk voor straks. Ga nu maar even op bed liggen. Oogjes zijn weer aan het dichtvallen. Iedereen alvast een prettig weekend.
@Liedel; ja, koud douchen en topless zonnen zijn goed om je tepels een beetje te 'verharden'. De huid kan dan wat meer hebben als je borstvoeding geeft. Gelukkig zon ik altijd topless, nu nog wisseldouchen, maar das minder op de vroege ochtend. @Kissflower; wat een mooie echo! Ik wil ook mijn wagen! NU! @Marize; ik ben heel blij dat alles goed is met jullie kindje! Nu rustig aan doen hoor meid! Het is het allemaal niet waard! @Xenas; ik dacht dus dat die broekjes met pijpjes heel lekker zouden zitten, dus die had ik eerst gekocht. Mooi niet dus! Ben toch maar weer overgestapt op strings! @Annn; joh, dat wist ik helemaal niet! Dus vanaf volgende week is onze beeb een echt mensje. Cool! Vanaf hoeveel weken kunnen ze een kindje ook alweer in leven houden tegenwoordig?! Is dat ook 24 weken of 27? Ik weet het niet meer. @Chrisje; erkennen hoeven wij niet, wij zijn al vier jaar getrouwd. Hier werd aangeraden om kinderdagverblijf al voor de 12 weken te regelen. Is dat bij jullie anders?! @Astrid; wat een beschaafd mooi buikje heb jij zeg! Ik zal dit weekend ook weer even een buikfoto maken. Volgens mij schrik ik er zelf van als ik het op beeld zie. Mijn buik is echt wel gegroeid de laatste weken! Ik zal ook even een foto maken van de blouse die ik nu aan heb. Ik vind het heel bijzonder om hem te dragen. Mijn moeder heeft hem gemaakt voor zichzelf toen ze zwanger was. Ze heeft hem alleen nooit afgemaakt. Mijn tante heeft hem nu voor mij afgemaakt, zodat ik hem kan dragen (Mijn moeder is namelijk al 3,5 jaar geleden overleden). Echt super dat ik hem nu wel aan kan. Zo is mama toch een beetje bij mij!
@Misoh; Meid, ik zit ook al op 75H hoor! Ik koop mijn bh's bij een winkeltje in Alkmaar waar ze bh's verkopen t/m K dus als je ooit nog groter moet dan is het er wel hoor!
Gelukkig maar. Vrees dat als het gaat stuwen met borstvoeding dat ze dan nog wel gaan groeien. Goed om te weten dat het er wel is.
Hallo @Kissflower: Leuk een jongetje! Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed was. Mooie foto's zeg! Die eerste lijkt precies op die van mij! @Nancy: Welkom hier! @Marize: Wat spannend zeg allemaal. Doe maar lekker rustig aan. In ieder geval fijn dat alles nu goed was. @Astrid: Mooi bolletje hoor! Leuk dat je wagen er is! Kun je al lekker gaan proefrijden. Hier is alles goed. Vandaag precies 22 weken. Mijn buik gaat ineens echt hard groeien. Steeds meer mensen durven nu te vragen of ik zwanger ben, hihi. Ik zal sraks even een nieuwe buik foto maken. De zwangerschap van mijn buurvrouw is toch mis gegaan. Dus ze kwam meteen aan de deur om te vertellen dat we de box mochten hebben. Ik vind het wel fijn dat we haar spulletjes kunnen gebruiken, maar voel me er wel een beetje rot over. Zij hebben nu besloten dat ze geen kindje meer willen, ivm haar leeftijd, gezondheid en miskramen. Ze bood ook meteen al haar zwangerschapskleding en babykleertjes aan! Oh ja, een belangrijke tip voor jullie als de baby er straks is! Leer de baby om in het eigen bedje te slapen! Ik heb op mijn werk een paar baby's die de hele dag huilen (lees: krijsen) En ze willen absoluut niet in bed slapen. Wat blijkt nou: 1 moeder laat het kind de hele nacht aan de borst drinken. En ze laat hem nooit huilen. Een andere moeder loopt de hele dag met de baby in de draagdoek. En ze wiegt hem in slaap (ook overdag) en legt hem dan in HUN bed! Dus op de creche zijn ze niet te genieten. Want wij hebben niet altijd tijd om ze de hele tijd op schoot te nemen of in slaap te wiegen. Ik ben nu dus echt doodmoe van deze week werken. Ga dit weekend echt bijslapen!
Dank je wel! Ik zelf ook regelmatig als ik mezelf in de spiegel zie. Ik lijk namelijk ook heel erg op mijn moeder.