Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow maartje dat is wel een hele mooie gedachte!

Dank jullie wel voor de complimenten, van mij mag mijn buik al wel wat groter zijn hoor :oops: Ik heb van die lage heupbroeken en die pasik nog gewoon, dan lijk ik helemaal niet zwanger :( Dus die heb ik zo min mogelijk aan :p

En we hebben de kinderwagen net opgehaald, wat een super fijn ding zeg! Je hebt 'm zo inelkaar en ik ben gek op die kleurtjes!
    Heb er even een foto van gemaakt, en heb de box meteen maar mee gefotografeerd. Zal ze ff in mijn album zetten.

2. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Marize – Ben blij dat het met de baby goed gaat, nu maar hopen dat ze snel vinden waardoor je dat bloedverlies steeds hebt.

@xenas81 – Ja leuk zijn die slips he, zo heerlijk charmant.

@Chrisje79 – ik zou toch maar een dagje vrij gaan plannen, zeker voor het kinderdagverblijf, wij hebben er hier best een aantal, maar de meeste waren al vol of net niet de dagen die ik wilde.

@Maartje06 – wat speciaal zeg, wel fijn dat ze er zo ook een beetje bij is.

Zal van de week ook weer eens buikfoto maken, al heb ik het idee dat het deze week wel meevalt met de groei van mijn buik. Wel merk ik dat de verslavingen steeds erger worden. (hihi) de bakken ijs zijn niet aan te slepen. Volgende de week ga ik heerlijk de zolder bij mijn broer en schoonzusje leegtrekken, eens kijken wat ze allemaal hebben voor mijn kleien meid. Hoorde wel dat ze de box nog uitgeleend hadden en die komt voorlopig niet terug, moet dus op zoek naar een box en een commode deze is nog in gebruik bij mijn broer.
    Lang leven het internet, dus dat komt ook wel goed.

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    @Marize, gelukkig alles goed met de baby, een hele geruststelling!

Nieuwe foto's in mijn album. Verder even geen zin om te posten, m'n stuitje doet onwijs zeer, dus moet weer gaan liggen. Donderdag mag ik wel eindelijk naar de fysio!

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Marize: doe maar rustig aan. Blij om te horen dat het met de kleine goed gaat.

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hayy...

Wilde ff zeggen dat ik de foto´s van mijn buik er ook op gezet heb. Toen mijn vriend de foto´s had gemaakt en ik ze terug zag schrok ik! Wat een mega buik zeg! maar wel echt heel leuk!

Ook een foto van de kinderwagen erop gezet :D
    Ben er echt blij mee!

Liefs kiss

6. NiCa

NiCa Bekend lid

je hebt een prachtige buik meis :)

liefs nica

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hallo lieve meiden

wat een mooie buiken zeg. Dat heb ik ook. :) Zal straks wel vragen of ze een foto van mijn buik willen maken.

@ marize: doe rustig aan meid

@ maartje aahhh wat een mooi verhaal is dat.

Morgen weer verder aan de babykamer. Joepie ben wel trots op mijn ideeën.

jammer dat ik nog niks heb voor het geboortekaartje.
    Iemand nog ideetjes vraagt deze ervaren dame. Voor jezelf vind ik het zo moeilijk. Voor andere stukjecake. Maar nu vreselijk.
    Vind al me ontwerpen wel mooi maar wil iets heel speciaals voor me zelf natuurlijk weer.

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Mooie buikies!

9. NiCa

NiCa Bekend lid

ik ga zelf het kaartje ontwerpen voor ons ukkie maar weet alleen nog niet van hoe en wat ik ga het via de pc maken met psp(paint shop pro)

liefs nica

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo dames

Uitslapen was er niet bij. Stom eigenlijk ik kan dat helemaal niet meer sinds ik zwanger ben.
    Nu even lekker wakker worden. Heb best goed geslapen.

@ nica ik doe het als me werk. Weet niet of je dat nog hebt meegekegen en ook heb gekeken op de lijst die ik heb gemaakt.
    Als je Advies wilt over hoe en wat dan kan je het me altijd vragen.

11. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen allemaal,

@jotim zoiets had ik begrepen het lijkt ons gewoon erg leuk om het kaartje zelf te maken omdat ik best mooie dingen met psp kan maken enzo :oops:

liefs nica

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Ik dacht toch echt dat ik vandaag tante zou worden. Ik heb zo slecht geslapen vanacht! Elke twee uur wakker. Dus ik dacht; 'mijn schoonzus is vast aan het bevallen'. Maar nee hoor, helemaal niks. Sterker nog, ze was vrijdag voor controle naar de gyn (41w6d) en die zei doodleuk dat ze de noodzaak van zondag inleiden niet zag! Dat was haar eerder wel beloofd, dus het viel een beetje rouw op haar dak. Uiteindelijk mag ze zondag wel naar het ziekenhuis als er plek is op de afdeling. Afwachten dus maar weer!

@Astrid; Wat heb jij een gave box! (je wagen natuurlijk ook, maar die kende ik al ;) )

@Anne; ik heb bijna alles van internet! Goed zoeken en goed afdingen, dan heb je topspullen voor bijna niks! Heerlijk!

@Andrea; wat een lieve foto's en wat een mooie banner! Beterschap!

@Kissflower; Wauw meid, je lijkt wel hoogzwanger! Mooi hoor! Ik schrok me ook dood toen ik gisteren een foto van mezelf zag (en dan val ik nog mee vergeleken bij jou!)

@Jotim; ik ben helemaal niet crea, dus ik kan je zeker niet helpen. Sorry.

@NiCa; wat leuk dat jullie dat zelf gaan doen! Das dus echt niet voor ons weg gelegd.

Zo, nu lekker douchen. Tot laterrrrrrrr
    Maartje

13. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Jotim & Nica: Wij gaan ook het kaartje zelf maken, aangezien ik zelf nog wel creatief ben en manlief ook. Gelukkig denkt onze drukker erg met ons mee. We hebben daar ook onze zelfontworpen trouwkaarten heen gedaan en met het kaartje voor de kleine doen we dat ook. Jeroen die had al heel lang leuke ideeën voor het kaartje en samen hebben we daar nog wat leuke dingen bij bedacht, dus ons kaartje is in ons hoofd al zo goed als klaar.

Verder ga ik deze week zelf nog even een kastje maken voor op de kinderkamer die onder de wasbak gaat komen. Jeroen zal me daarbij wel een beetje helpen want ik houd het helaas nog steeds niet vol om zelf actief bezig te zijn, dus het zagen en dergelijke zal ik aan hem over moeten laten.
    Als het kastje klaar is, ga ik zelf een muurschildering maken op de muur in de babykamer.

Sinds de echo ben ik echt niet meer te houden, het kamertje moet nu echt zo snel mogelijk af.... vast weer eens last van nesteldrang. Wat erg zeg die hormonen! Jeroen durft al bijna niet naar de volgende pretecho, want hij is bang dat het dan nog erger is, hihi!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Laura

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Maartje, dank je wel!
    Ben zelf ook helemaal gek op die box! Wilde hem vanaf het begin af aan al hebben, alleen manlief vond hem te duur :x Nu hebben we heb gekocht van het geld dat we voor onze verjaardagen hadden gekregen, dat vond hij minder erg...mannen.... :rolleyes:
    Ik vind het ideaal dat de box wat kleiner is, begrijp niet zo goed wat ik met zo'n joekel moet. Ow en hij matched met de rest van het interieur ;)

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb de foto's van mijn buik en van de hes van mama in mijn album gezet!

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee Dames!

Was ik ook weer even.
    Gister drukke dag gehad.
    Geshopt in groningen, maar viel me wel tegen helaas. Kreeg al snel last van mn rug en meer naar de voorkant (liezen en schaambeen ongeveer.)
    Dit had ik nog niet eerder gehad zo erg, iemand die dat herkent?

Maar gelukkig wel wat leuke kleren gevonden, dus kan weer even vooruit!

Vandaag dus weer extra last, dus we doen lekker rustig aan!

Ga niet op iedereen reageren, want jullie hebben echt ongelovelijk veel gekletst!

Wil alleen even tegen Marize zeggen dat ik blij ben dat alles goed was met de beeb, wat een schrik! Doe rustig aan meid!

En Maartje, Wat een mooi idee dat je het bloesje van je moeder nu aan kan, hij is erg mooi wees er trots op!

Ik kreeg vandaag een brief dat ik dinsdag al met de pufles kan beginnen! Had net 2 dagen geleden het inschrijfformulier opgestuurd! Vond het al erg vroeg, maar zag later dat er 3 weken uitvallen door vakantie, dus dan klopt het weer!
    Zijn er al meer meiden begonnen?

Groetjes Doris

17. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maartje, mooi zeg! Zien we je ook gelijk helemaal, hihi, vind het wel leuk de gezichten achter de meiden te zien....En wat een mooie buik ook, mag je echt trots op zijn hoor!

18. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Maartje: Mooi zeg dat je dit nu kunt dragen. Staat je goed!

@ Doris: Ik heb zelf wel vaker last aan de voorkant bij mijn schaambeen en in de buurt van mijn lies. En op andere momenten heb ik het weer heel erg in mijn rug, maar nooit te gelijk. Schijnt er volgens onze echoscopiste mee te maken te kunnen hebben dat de kleine met het hoofdje naar beneden ligt, aangezien het hoofdje in verhouding vrij zwaar is. Daarnaast lag onze kleine ook nog eens vaak helemaal met de kin op de borst, en dan leunt het dus extra op die banden daar. Ik zou me er dus verder niet druk om maken. Ik was er juist wel opgelucht onder aangezien ik zelf vanaf begin af aan in stuit heb gelegen, en ik dus nu in ieder geval een beetje hoop heb dat onze kleine niet ook in een stuit draait.

Liefs Laura

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @lvdwerf - oh wat grappig dat de pijn zich hierdoor zo verdeeld. Bij mij ligt ze ook steeds met het hoofdje naar beneden. Tenminste op alle echo's die ik heb gehad. Wel werd me verteld dat ze nog makkelijk kan gaan draaien hoor.

20. Wow, ik zag net mijn 2 buikfoto's uit mijn album naast elkaar en het is ineens hard gegroeid in 4 weken tijd! hihi, grappig hoor.
    @maartje: Mooie foto hoor! Inderdaad erg mooi dat je moeder het ook nog heeft gedragen.

Deel Deze Pagina