Goedemiddag meiden! Straks ff wat pagina's bijlezen.... Xenas... heb met het verhaal gelezen... Oh my goodness... Ben blij dat dit niet zo vaak voorkomt zeg! Gelukkig gaat alles weer beter! Ik heb regelmatig last van harde buiken... Niet echt prettig... Ik merk wel dat onze kleine heel actief is, dus inderdaad, misschien raakt de baarmoeder daar af en toe wel wat geïrriteerd van! Zie eigenlijk ook niet zo tegen de bevalling op! Alleen het inscheuren of inknippen... daar ben ik wel heel bang voor... Terwijl dat iets is waarvan ik elke vrouw nog heb horen roepen dat ze dat ABSOLUUT niet gevoeld hebben... 't is het idee denk ik.... Nou ja zeg... ging ik net naar de wc... heb ik mijn eerste uitstulpseltje aanschouwt van mijn navel... Hij gaat dus nu al uitpuilen! 'K was best wel in shock eigenlijk.....hahaha! Liefs Chris
Nog meer kluspech vandaag: Ik echt een supermooi wenge-badkamermeubel gekocht, ga ik die vandaag in elkaar zetten: Eerste twee schroefjes blijven steken, met geen mogelijkheid uit elkaar te halen, grrr, na een half uur lukt het eindelijk.. Denk je dat je het ergste gehad hebt, klopt de handleiding niet...Nou, hoop maar dat de plankjes iig op de goede plek zitten... Deurtjes verstellen lukt ook niet, lijken wel te groot(?) en heeft ook geen zin, want het meubel is een beetje gammel, wacht wel tot ie aan de muur hangt en verstel dan. Deurknop deurtje rechts zit scheef, hoe krijgen ze dat voor elkaar? En van deurtje rechts bladdert ook het fineer aan de randen af...Zal dus terug moeten met deurtje rechts naar de winkel (is de derde keer al dat we voor dit meubel teruggaan, 1e keer waren ze de wastafel er "vergeten" bij te doen, tweede keer kwamen we erachter dat de deurknoppen niet in de doos zaten...) Ik kap er nu mee, kan niet meer, Fred moet de rest maar bekijken..... GRRRRGRGRGR, hormonen gieren door mn lijf...
hahaha Nica.. moest wel ff lachen hoor toen ik net las dat je dacht dat het van mij was.. nee dit verhaal komt van een andere site .. maar moest het ff delen met jullie.. zoo naar.. en gelukkig komt dit maar weinig voor! maar echt bizar he!
hihihi chris je bent niet de enige de mijne begint ook aardig uit te puilen en ik heb nog steeds me eigen piecing in en als het pijnlijk wordt doe ik er een zwangerschapspiercing in hihi maar ben wel super trots op mijn buik! liefs nica
ja zeg dat wel xenas daarom zei ik ook ben ik dan blonT ik hoop dat we het geen van allen mee zullen maken en hopelijk komt het met de moeder goed want het lijkt me echt niet fijn zo'n bevalling! ik zie ook nog niet echt tegen de bevalling op maar heb wel zo iets van hopelijk gaat deze anders als me eerste en lekker thuis ,bij de oudste ben ik trouwens wel bewust in het ziekenhuis bevallen hoor,maar nu heb ik gekozen voor thuis liefs nica
heey allemaal! jeejtje wat een bevallingsverhaal.. Ff schrikken is het wel.. Want inderdaad, het kan natuurlijk echt heel zwaar worden. Denk er zelf nog niet echt over na.. Ben wel ook nieuwsgierig naar hoe het zal gaan. @maartje, van harte gefeliciteerd! Verder heb ik niet echt iets te vertellen.. Eigenlijk vroeg ik mij af of bij ons nu de jongens of de meisjes voorlopen? volgens mij is de lijst niet echt meer bijgehouden of wel? Liefs Kiss
@ kissflower: Als het goed is klopt ie nog! En de jongens en meiden gaan gelijk op Als er iets veranderd moet worden stuur maar een pb! 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen 6. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - Meisje 7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 8. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste - Verrassing 10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 14. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing 16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 17. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing 18. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen 19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 21. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de - Jongen 22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje 25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen 26. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 27. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 28. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 30. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing 31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje 32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen 33. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen 34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 35. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 36. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen 37. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 38. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 39. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 40. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing 41. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 42. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 43. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 44. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje 45. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 46. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 47. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim 48. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen 49. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - .. 12 Meisjes 12 Jongens 15 "Verrassingen" 2 Geheim
De oktober mama's zijn flinke kletstantes idd. @Marieke: stomme kastjes ook. Ik hoop dat het nog goed komt meid. @Maartje: vertel, vertel hoe was het bij de kleine? Hier ook al een bijna uitpuilende navel. Ik merk ook wel dat mijn buik ineens hard begint te groeien en dat terwijl de kilo wel redelijk gelijk blijven. Ach ik zie wel waar het schip strand. Ga nu heerlijk naar bed. Truste en tot morgen.
Hoi Hoi, Ik kan het niet bijhouden hoor, ik zit duidelijk te weinig "relaxed" achter mijn pc. Op het werk heb ik wel de hele dag de pc aan, maar om daar nou op zwangerschapspagina te gaan kijken, dat gaat me te ver! Grappig dat ik bij jullie lees over kloppende buiken. Dat ontdekte ik vandaag bij mezelf ook, ik vond het heel typisch maar blijkbaar hoort het er bij? Mijn man is helaas vreselijk ongeduldig. Afgelopen zaterdag heb ik in de trein een heel intiem moment met ons meisje meegemaakt, ze kwam echt naar mijn hand toe en ging daar zitten schoppen. Ik wilde heel graag dat mijn man dat ook zou meemaken, maar ja, voor hem is 2 seconden handen vasthouden al heel romantisch, dus langer dan 3 seconden houdt hij het tot nu toe niet vol om aan mijn buik te voelen... zucht... Hij zit nu trouwens de hele week in Amerika, dus ik ben moederziel alleen thuis met onze twee katten (vreselijk verhaal over Poes Macho!). Heb ik dus wel mooi de tijd om bij te beppen hier! O ja, wat ik nog wil weten: zijn er hier meiden die al ervaring hebben met bijv. zwangerschapsgym? Ik zit wel op gewone yoga, maar twijfel nu of ik er nog iets speciaal zwangerigs bij wil doen. Aan de ene kant lijkt het me eerlijk gezegd een beetje onzin, maar wellicht is het heel leuk om daar "lotgenoten" te onmoeten? Of juist niet? Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Groetjes Maris
@Maris: ik heb bij de eerste de cursus samen bevallen gedaan. Er leuk en vooral heel gezellig. Lekker kletsen met andere mama's in spe. Bij de tweede heb ik niks gedaan, waarom niet, geen idee ik wist niet wat ik wou wist het meeste ook al. Nu ga ik een cursus cesar doen. Vooral om mijn bekken stabiel te houden en te kletsen met andere mama's. Wij wonen nog niet zolang in Borne en zo kan ik misschien wat leuke contacten op doen. Meiden ik ben helemaal blij. Het gaat nu al drie dagen stabiel met mijn bekken. Moet mijn energie wel verdelen maar ik kan weer wat meer. Ik zag vandaag op de weegschaal ook dat ik een kilo ben afgevallen, raar maar waar. Ik ga zo eens wat in huis doen. Tot later weer.
Goeiemorgen! @ Maris: Vanavond kan ik het je vertellen, dan heb ik mn eerste les @ Nynke: Fijn dat het weer wat beter gaat, maar nu vooral rustig aan doen he! Ik ga straks voor het eerst naar de cesartherapie, hoop dat ze wat goeie tips voor me heeft! Verder gaat het hier lekker, kan echt genieten van mn zwangerschap! Groetjes Doris
Agenda Xenas81 -> 19 Juni VK Lievebeesje -> 19 Juni Extra echo Anne36 -> 20 Juni VK (8.30 uur) Astrid85 -> 22 Juni VK Nijnie -> 25 Juni VK Choco -> 26 Juni 20 Weken echo Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Appeltje -> 27 Juni VK Mariekebalm -> 27 Juni Echo Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Nica -> 28 Juni VK (9.20 uur) Missyess -> 29 Juni VK Misoh -> 29 Juni Gyn Jotim -> 29 Juni VK Sofieke -> 30 Juni VK Divanaatje -> 2 Juli VK Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Maartje06 -> 11 Juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur)
goedemorgen dames Gaat volgens mij met iedereen redelijk goed. ja toch ? In mijn album mijn creatie op de muur na alle tegenslagen nog niet af maar komt wel. marieke klussen valt niet mee he Xena wat een verhaal. Ik kijk erg uit na de bevalling. weet dat het niet makkelijk is. Maar vind het zo'n bijzonder moment. Zo iedereen genieten van het mooie weer vandaag ( maartje, hup na je strandhuisje )
Dames vanavond deel twee van de serie "het leven voor de geboorte" Op ned.2 om 22.50. Deze wordt erg intressant voor ons, is precies de periode waar we in zitten. Dus zet de dvd/video recorders alvast klaar, mocht je het niet redden zo laat.
Goedemorgen! @ Sylvia wat erg van je katje! Wij hebben er 3, waarvan 1 ook maar al te graag de weg over steekt Ben echt bang dat ie aangereden gaat worden! En vanavond weer dat programma kijken! Ik ga hem denk ik maar weer opnemen. Heerlijk weer, en ik heb gelukkig vakantie! Jammer dat het mooie weer niet doorzet, maar vooruit. We kunnen nu lekker uitrusten. Vandaag alweer 21 weken, pfoeh wat gaat dat hard!
@Anne thnx! Ik ga het zeker opnemen en anders kijken.. Ben erg benieuwd.. Heb deel 1 niet gezien, maar deze lijkt me wat interesanter Verder gaat hier alles goed. Merk dat me zoontje steeds harder trapt! Hihi.. Druk mannetje.. Liefs kiss