Aaaah, arme Maris, gelukkig heb je ons nog! Ik had hem er misschien al wel een keertje opgezet, maar had hem laatst weer bekeken en vond hem zo leuk, weet zeker dat jullie hem ook helemaal goed vinden!: http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html Dikke welterustenkusjes uit Frankrijk!
Hihi, hier dus ook geen water meer, het is nu één uur en we geven het op...Jongens hebben vandaag de waterleidingen aangesloten, en dus niet gecheckt of het goed zat? Resultaat: lekkende wc-kraan, onmogelijk om het nu goed te krijgen...Als het aan Fred lag waren we nog tot 6 uur bezig geweest maar meneer moet om 6 uur weer op om te gaan werken...Bel morgen wel even een goede vriend op of ie komt helpen, zo niet, bel ik dus mooi een loodgieter, dan kost het maar wat.....Water is dus nu afgesloten maar we gaan iig slapen....
Goedemorgen dames Nou chrisje dat is echt schrikken. Gelukkig dat je mannetje in orde is. Maartje is niet goed hoor dat je bent gevallen. Want als je zelf weet dat jedaar niet bent gaan liggen. Doe heel rustig aan. De voorderingen staan bij de foto's ja het gaat wel mooi worden hoor. ANN geen last van maar ik denk wel dat het makkelijk daar door kan komen. Xena hoe was je suiker Liedel gezellig dat je er weer bent. hihi grappig dat je broertje schrok Ik heb gisteren ook weer zitten kijken maar ik wil bevallingen zien. zal je zien zijn wij straks allemaal bevallen dan komt het allemaal weer op tv. Toen ik zwanger was van roxanne was het heel veel op tv. Dochter lief heeft vandaag een studiedag en die gaan we maar eens invullen op een leuke manier.
goedemorgen meiden! hier alles goed.. eindelijk weer eens lekker geslapen.. Heb helaas het begin gemist van de aflevering gisteren maar na een kwartier waren we toch thuis.. hoef ik alleen maar vannavond het 1e kwartier op uitzending gemist te kijken haha! Gisterenavond bij een oude schoolvriend van Rob geweest... was erg gezellig! We hadden hem zeker 5 tot 6 jaar niet gezien!
Goeiemorgen dames! Wat is dat toch met dat water hier Hoop dat jullie allemaal snel weer een lekkere warme douche kunnen nemen! Gister eerste les van de zwangerschapscursus gehad, was wel leuk. Hebben meteen wat kleine oefeningen gekregen tegen kuitkramp! En zowaar.....vannacht voor het eerst sinds nachten GEEN kuitkramp! Dus ik heb er ook al wat aan gehad 8) Ga zo even van het weer genieten en vanmiddag werken. Echt erg, ik ben al aan het aftellen Nog maar 5 1/2 week Groetjes Doris
Goedemorgen! Iedereen weer wakker? Wat een benauwd weertje he! Ik was helemaal klam toen ik hier aankwam op 't werk, bleh! Mijn arme schat werd vanochtend om 5 uur helemaal beurs en stijf wakker... Al met al hebben de spieren een flinke opdoffer gehad denk ik... Echt ALLES deed 'm zeer... Heb al gezegd dat 'ie beter wel in beweging kon blijven om zijn spiertjes warm te houden... Hé Marieke, ben erg benieuwd naar dat filmpje! Kan 'm hier op 't werk helaas niet afspelen, maar ga 't bij mijn ouders binnenkort wel ff proberen! Ziet er in ieder geval erg mooi uit! Jotim, ik heb laatst op youtube.com een paar bevallingen gezien... Had je daar al gekeken? Iedereen een hele fijne dag vandaag! Hopelijk blijft het erge slechte weer een beetje uit! Liefs Chris
Goedemorgen allemaal, Het weer ziet er hier erg dreigend uit, maar het is niet echt koud. Heel maf. Ik weet ook echt even niet wat ik aan moet trekken. @Nijnie; Ik wil ook nog graag zo'n t-shirt bestellen voor de papa en voor de opa. Ik dacht dat ze die rompertjes ook voor opa's en oma's hadden, maar die kon ik mooi niet vinden. Een zwempak zoeken......nou dat heb ik dus opgegeven. Zelfs in een XXXL komen mijn borsten er aan alle kanten uit en de rest van mijn lijf zwemt erin. Ik geloof dat het niet mogelijk is een betaalbaar badpak te kopen als je kledingmaat 40 hebt en cupmaat 75H! Ik hou het maar bij mijn bikini! @Maris; is het besmettelijk? Die problemen met water?! Want dan stop ik nu met kletsen hoor! @Marieke; Ik heb nu ff geen concentratie, maar ik ga je filmpjes zeker later bekijken! @Jotim; Gelukkig weet ik dat het komt door de drukke dag ervoor. Ik heb gewoon veel te veel gedaan. Vandaag dus nog een rustdag en dan ben ik vast wel weer herstelt. @Doris; kijk, die cursus was het nu al waard! @Chrisje; werk ze! Ik krijg als het goed is zo visite van mijn vriendin met haar drie weken oude zoontje. Gezellig! Grts, Maartje
Hihi, 'algehele waterproblemen bij oktober-mama's'..wel grappig. Hier nog steeds geen warm water. Op zn vroegst zijn vrijdag de onderdelen binnen om de combi-ketel te maken, en het kan dus ook nog wel eens maandag worden..zucht... Inderdaad benauwd vannacht, en nu is het weer hier ook zo vreemd. Niet echt zon, wel warm en drukkend, bah. Vandaag maar weer eens rijles gehad, was ik meegestopt na dat gedoe met die weeen, maar ben vandaag weer begonnen. Tis echt triest, bijna 25 en nog geen rijbewijs...En ik MOET het hebben voordat de baby er is, of in iedergeval voor januari, anders is het onmogelijk met werken en brengen en halen bij opa en oma etc..Bovendien woon ik hier in een klein dorp, er is hier geen eens een supermarkt, en voorheen deed ik alles met defiets, maar dat gaat nu niet echt, dus ik MOET het gewoon zo snel mogelijk hebben..Kben alleen niet zo'n talent, dat stomme autorijden... Nou meiden, kga ff koffiezetten, ik kom straks wel weer ff spieken. Liefs, Lianne
@ liedel.. succes meid.. met je rijlessen.. is allemaal erg duur he! Tis zeker algemene waterproblemen hier! en ik hoop dat jullie weer snel lekker warm kunnen douchen en water tappen meiden!
@ Astrid ook ik moet een rehsus prik.. Ik heb namelijk negatief bloed.. Ik heb geen idee of het pijn doet.. Maar denk dat dat heel erg mee valt na een bevalling Dan heb je al zoveel pijn gehad.. *slik* Maar ik ben niet bang voor een prik ofzo.. Vind dat geen probleem.. Liefs kiss
Oeh, is dat zo'n prik in je bil? Zelf nooit gehad, heb gehoord dat het wel meevalt... Hier heb ik een doppie op de lekkende leiding gezet en gelukkig is het zo'n flexibele, die hangt heel zachtjes boven een emmer te druppen nu, kan ik tenminste douchen en vooral schoonmaken, heb echt een mega vies huis!Een vriend van ons is het kraantje en de koppeling bij hem thuis aan het repareren, ging er iets mee doen, maar ik heb niet begrepen wat, één of ander woord in het dialect van hier...Nou, als het maar gemaakt word, vind ik alles best! Verder is Fred teruggeweest met het deurtje van het kastje, ze hadden er nog maar één en daar zat een heel klein krasje op de linkeronderhoek. Ik zeg: doe maar! Is minder erg dan dat het fineer loslaat lijkt me zo... Zal zodirect even wat fotootjes maken van het voorlopige resultaat... Daar alles verder ok? Hoorde dat het weer niet zo lekker was?
Nou ik kijk meer tegen zo'n prik op als tegen de bevalling... stom hé ? Ik hou niet zo van naalden Maar ik heb genoeg vet op mijn bil zitten, dus het zal denk ik wel wat meevallen (hoop ik...)
@Chrisje: nou das is zeker schrikken, gelukkig is heeft hij zelf niks. @Sylvia: wat erg van je kat, heb ook 2 katten moet er niet aan denken dat er wat met ze gebeurd. @xenas: hoop dat het allemaal meevalt met je bloedsuiker gehalte @Maris: herkenbaar die van mij heeft er ook zeer weinig geduld voor...mannen... @marieke: nou das ook balen zeg!. Er is wel een hoop klus leed zo te lezen. En je badkamer begint al mooi te worden! @Liedel: succes met de rijlessen, komt vast goed
Maartje, Simply Colors en GoodMoodKids hebben leuke dingen die je kan laten bedrukken. Mijn bikini past niet meer, voorkant is toch dusdanig gegroeid dat ik dat niet meer voor elkaar ga krijgen... Liedel, koud water brrrr. Maar het is in elk geval water . Wij hebben hier afgelopen weken al 2 keer een storing gehad met t water. Hele gemeente zat zonder, erg fijn. Maar het was ook met een paar uur weer verholpen gelukkig. Succes met rijles, lijkt me lastig als er toch zo'n druk achter zit... Marieke, een bad, ik ben jaloers! Nijnie
Ja, goed hè? Wilde ik per sé voor de baby en ook toekomsitge kind (eren) , is wel zo handig...Fred helemaal zelf getegeld, goed hè? De vloer heeft mn vader gemaakt...Ben er erg blij mee, vind de kleurtjes ook mooi...Accesoires worden straks een beetje bamboe-stijl met lekker fris groen, heerlijk!
Hallo dames! Ik moet ook de rhesusprik. Na de bevalling krijg je het niet altijd hoor! Alleen als je baby positief bloed heeft krijg je een prik anders niet! Rond de 30 weken zwangerschap krijg je wel een rhesusprik om t e voorkomen dat je lichaam antistoffen gaat aanmaken als je tijdens je bevalling in aanraking komt met het bloed van je kindje (kan dus alleen kwaad als je kindje positief is) De prik wordt inderdaad in de bil gezet en met de pijn valt het mee. Het is een wat branderig gevoel in de bil ,maar doet niet super pijn of zo. Ik weet niet of jullie er ervaring mee hebben ,maar het is te vergelijken met een pregnyl injectie (dat brand ook iets) Ik zit met een dilemma en wil eens kijken wat jullie er van denken. We kregen gister een brief van mijn man z'n werk dat we op 29 sept een familiedag hebben. De reis gaat naar Warner Brothers Movieworld in Oberhousen(of zoiets) met bussen. We komen rond 11.00 u aan en hebben om 17.00 u een amerikaans buffet en om 19.30 gaan de bussen weer terug. Ik ben 18 okt uitgeteld en weet dus niet in hoeverre dit verstandig is (mijn dochtertje liet 11 dagen op zich wachten na de datum) Wat er ook nog bijkomt is dat onze dochter gek is op Dora en dat we daar de mogelijkheid krijgen om met Nickelodeon figuren op de foto te kunnen (dus waarschijnlijk ook Dora) Wat zouden jullie doen als jullie de keus hadden? Ik heb zoiets van gewoon doen ,maar mijn man twijfelt of het wel goed voor me is (wel lief natuurlijk). Dus bij deze graag jullie advies!