hey meiden! wat een verhaal he! ongeloflijk! maar goed.. vandaag weer een toppie dag! als ik meer slaap voel ik me stukken beter haha! hmm hoe zou dat toch komen haha!
wat was dat schrikken zeg van benthe dat het niet waar is! Nu wil ik er ff nie meer over nadenken.. Gisteren eindelijk een xtje de koptelefoon erbij gehaald, muziek aan en ding op me buik. Mijn vriend legde zijn handen op mijn buik en ja hoor! Meneer werd wakker en begon me toch te schoppen! Hahaa, mijn vriend kreeg er een lachkick van! De schopjes worden echt zooo duidelijk, me buik gaat dan zelfs iets omghoog, echt geweldig! Verder heb ik eigenlijk niets te vertellen.. Alleen dat de weken zo ontzettend snel gaan! Vinden jullie dat ook? Het is soms echt niet meer bij te houden! Liefs kiss
Het gaat echt heel snel. Ik moet er af en toe echt bewust bij stil staan. Daarom wil ik toch weer een cursus gaan doen. Ben ik in elk geval een uurtje per week heel bewust met beeb bezig!
Pffff...het gaat supersnel. Ik zorg er voor dat ik 's ochtends voordat ik opsta ukkie ff voel. Soms duurt het wel een uur maar ook wel korter. En 's avonds hetzelfde ritueel.
Hallo meiden, Ik dacht zal ook maar weer eens wat van me laten horen! Hier gaat alles echt uitstekend, totaal geen last van kwaaltjes of iets, dus dat is echt ideaal. Ik vergeet gewoon wel eens dat ik zwanger ben! Erg he? Op mijn werk is het echt superdruk, heb dus niet veel tijd om te reageren. Vaak heb ik savonds geen zin of tijd meer om achter de pc te kruipen, vandaar dat ik zo weinig reageer. Ik ben nu al 2 keer naar de zwangerschapsyoga geweest, het is nog niet echt mijn ding. Maar misschien moet ik ook nog wel wennen. Ik hoop dat ik straks bij de bevalling wel wat aan de ademhalingstechniek heb, zodat ik de rust wat kan bewaren. Tja, dat verhaal van Benthe heb ik eigenlijk niet echt gevolgd. Wel had ik gisterochtend ineens wat twijfels, toen ik reacties van haar las op andere berichten. Toen dacht ik nog: hoe kun je al zo 'vrolijk' reageren op anderen?!? Maar ik had niet in de gaten dat ze zo ziek is! Tot zover! Liefs, Divanaatje
hee dames, vinden jullie het ook zo onwaarschijnlijk dat er vrouwen zijn die er pas "achter" komen dat ze zwanger zijn als ze aan het bevallen zijn? af en toe is mijn dametje zo actief dat ik denk, hoe kun je zoiets nou niet doorhebben? of sta ik alleen in mijn stelling?
Hallo meiden, Daar ben ik weer. Ik heb mijn twee werkuurtjes er weer opzitten en lekker een boterhammetje gegeten. Ik heb eigenlijk wel een goede dag! Nu dus niet in de valkuil vallen en meteen weer van alles gaan doen! @Denisse; ik snap daar ook niks van hoor. Ik word helemaal beurs geschopt soms. Bovendien is mijn buik ook echt niet te missen! Het verhaal van Benthe zelf is gisteren verwijdert. Het verhaal van Mvjanelle staat nog wel in de lounge. @Divanaatje; jouw zwangerschap klinkt voor mij als een droom! Heerlijk joh! Misschien moet jij nummer twee maar voor mij baren @Kissflower; ik probeer ondanks de lichamelijke ellende ook meer stil te staan bij het zwanger zijn. Zelfs als je thuis zit vliegt de tijd (terwijl het aan de andere kant niet voorbij lijkt te gaan)! Tijd voor een dutje! Tot straks! Maartje
Dat verhaal van Benthe heb ik (gelukkig) niet meegekregen. Maar net wel even door dat topic zitten bladeren, wat triest dat je op zo'n manier aandacht moet vragen... Dan gaat het vast niet goed met je (in elk geval in psychisch opzicht niet). Hier alles ok, druk, maar het is nog wel te overzien. Nog 5 halve dagen werken en dan heb ik zomervakantie! Wat een luxe! Nijnie
Nou ik heb er bij alle drie de zwangerschappen niet omheen gekund dat ik zwanger was. De oudste heeft me zelfs een gekneusde rib bezorgd. Maar je hoort dit soort verhalen wel vaker. Vreemd lijkt het me zeker! @Maartje: fijn dat je een goede dag hebt. Lekker van genieten even. @Nijnie: heerlijk vooruitzicht zeg 5 dagen werken. Heb je na de vakantie ook gelijk verlof? @Divanaatje: heerlijk genieten van je zwangerschap.
Tja, dat verhaal van Benthe...Gewoon geen woorden voor.... Ik ben erachter dat de pijn niet vanuit mijn bekken komt, gelukkig. Ik heb wel een overbelaste bilspier en dat kan alleen maar weg gaan door rustig aan te doen en te masseren. Volgende week dus weer voor een massage en verder op mijn werk maar kijken hoe het gaat. Verder is onze kruimel erg actief, zo was Ryan helemaal niet. Vanaf het begin dat ik schopjes voelde, was het ook wel eens onderin en dat is nu nog steeds. Maar de schopjes worden schoppen, dus dat is soms erg vervelend kan ik je vertellen. Ineens zo'n schop in je kruis vanuit binnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je al die maanden niet merkt dat je zwanger bent, maar toch gebeurt het. Wij weten het natuurlijk en letten dan ook op alles natuurlijk, dus dat zal ook wel meespelen.
hey meiden hier ben ik weer kreeg gisteren een mailtje dat er weer een melding was dus ik klikte er op kreeg ik dus te zien dat er een spoed onderhoud was en na 5 min zo het weer terug zijn ik later weer proberen nix dus dacht ik open maar ff een oud mailtje en ja hoor ik kan er weer op en moest een aantal pagina's lezen en had geen mailtje ontvangen,dat was balen ben niet nieuwsgierig ik hoor iedereen over bente wat was er met haar?(sorry dat ik misschien nieuwsgierig overkom) verder gaat het hier zijn gangetje nog steeds moe en soms behoorlijk emo liefs nica
@NiCa; Benthe was een 15 weken te vroeg geboren kindje. Haar 'moeder' schreef op dit forum (al vanaf de zwangerschap van haar andere kinderen). Vanaf februari was te lezen hoe het met haar ging en wat ze allemaal doormaakte. Ze schreef ook mee bij de julimama's. Vorige week werd bekend gemaakt dat Benthe overleden was. Heel veel vrouwen hier hebben heel erg met de ouders meegeleefd tijdens dit proces. Nou bleken er een aantal zaken niet te kloppen in het verhaal. De mods zijn het toen gaan uitzoeken en toen bleek dat het verhaal verzonnen was. Benthe (en waarschijnlijk ook haar broer en zus) bestaat helemaal niet. De site van deze vrouw bleek gevuld met verzonnen verhalen en gejatte foto's van amerikaanse sites. Heel erg naar allemaal. Vandaar ook het ongeloof en de ophef op het forum. Dit is het verhaal in vogelvlucht, maar nu weet je een beetje waar het over gaat.
jeetje maartje wat een rotstreek zeg en helemaal als alle meiden zo met haar mee leefden! sorry dat ik zo nieuwsgierig was liefs nica
Van harte Angelina, uit het stukje boven je reactie maak ik op dat het de vorige keer mis is gegaan... Hopelijk gaat het nu wel goed! @nynke, na de vakantie ga ik nog 4 wkn werken (als alles gaat zoals het moet gaan, zoals het op dit moment gaat moet dat namelijk prima kunnen, maar dat zien we tegen die tijd wel weer). Ik werk in principe tot 4 wkn voor mn uitgerekende datum.
Ik heb net Pjetje en Klieke een pb-tje gestuurd omdat we al even niks hadden gehoord. Alles gaat goed met ze maar ze hebben het druk. Missen we nog meer meiden? @Nijnie: fijn dat het zo lekker met je gaat. Geniet ervan!
1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen 6. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - Meisje 7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 8. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 9. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste - Verrassing 10. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 11. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 12. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 13. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 14. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 15. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing 16. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 17. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing 18. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen 19. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 20. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 21. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de - Jongen 22. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 23. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 24. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje 25. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen 26. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 27. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 28. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 29. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 30. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing 31. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje 32. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen 33. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen 34. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 35. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 36. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen 37. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 38. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 39. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 40. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing 41. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 42. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 43. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 44. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje 45. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 46. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 47. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim 48. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen 49. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - ..
@ Nynke: Fijn dat alles goed met ze gaat! Moet eerlijk bekennen dat ik het af en toe niet meer bij kan houden wie er wel niet heeft pas heeft gereageerd. Heb ook het idee dat veel meiden nu wat minder komen. Zal hier straks als iedereen vakantie of verlof heeft een kippenhok worden, er wordt nu al zoveel gekletst 8)