Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedeavond dames.

Ik heb geen Hyves :( :( :( hoe moet ik nu mee doen aan de nieuwe hype van ons.

Iedereen die heeft gereageerd met ooh dat was schrikken.
    Ja dat was het zeker. Was toen 16 ging elke weekend stappen. Mijn vriendje zag ik al maanden niet meer.
    Ging nog naar school en reed op me puch maxi.
    Het is een heel verhaal maar door alle goede steun van mijn moeder ( en nu nog ) is het voor mij een hele bijzondere ervaring geworden.
    ben ook trots op mijn pubere zoon over 2 weken wordt hij 16.
    16 jaar geleden was ik net zo oud als hij nu is en ik verwacht me 3de kind en me laatste. Hij was ook bij de bevalling van mij dochter en hij maakt het bewust mee vindi k heel bijzonder. De band is ook wel heel nauw. Lang zijn we met zijn 2tjes geweest en dat was heerlijk. Jammer genoeg is de vader uit beeld verdwenen. Maar ik vergeef hem. Hij was ook 16 geen steun van zijn ouders. Soms vind ik het heel moeilijk om te lezen hier op het forum jonge moeders. Het is niet makkelijk en zeker niet alleen.

Nomen Welkom hier heb je pb ontvangen en ik zal je op de lijst zetten.

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nomen welkom en van harte :).

Hyves-en, ik zal eens even kijken, maar ik geloof dat ik die hype toch nog even aan me voorbij laat gaan ;).

Ik heb vaak als ik in bed lig 's nachts en me omdraai dat ik een harde buik krijg (tenminste ik denk dat het dat is...). Het is ook vaak zo weer weg. Maar verder overdag heb ik het nog niet echt gemerkt...

Fijn weekend allemaal Nijnie

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jeetje wat een bijzonder verhaal jotim!
    En wat goed dat jullie er zo super uitgekomen zijn!
    kan me idd voorstellen dat je band met hem hierdoor extra sterk en bijzonder is geworden!

Petje af!

Groetjes Doris

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nomen: welkom!

@Jotim: jeetje wat een verhaal. Wel heel fijn dat je zoveel steun had/hebt van je moeder.

Ik zal eens even kijken op hyves.

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Marieke; je noodhoofdje?! Hahaha :) :) Valt toch best mee meid! Wel stoer dat je meteen een hyvespagina hebt gemaakt! Nu je oude vriendjes nog zoeken ;)

@Doris; Wauw wat een mijlpaal he! 50 mama's, das best veel! Ben benieuwd of daar ook 25 meiden en 25 jongens van komen.
    Wij gaan ons dit weekend op de kinderkamer storten. Behang uitzoeken, stof voor de hemel, enz. Maandag gaan we weer 'even' bij mijn nieuwe neefje kijken.

@Jotim; ik had niet graag in jouw schoenen gestaan op 16 jarige leeftijd. Respect voor jou! En wat bijzonder dat jullie band zo close is!
    Een hyvespagina is zo gemaakt hoor, kijk maar naar Marieke ;)

Mijn man is alleen naar een bbq gegaan op het strand. Ik redde het echt niet meer om er heen te lopen. Mijn rug doet echt pijn nu. Maandag kan ik gelukkig bij de fysio terecht. Hopelijk kunnen die wat voor mij doen.
    Zo maar lekker slapen, want ik ben eigenlijk best wel moe.

Tot morgen! Maartje

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ja het is me gelukt ik ben ook hyves
    Ga ik morgen wel in orde maken

Ja een heel verhaal aprat heeft ook een tijd geduurd voor ik er echt vrede in had. Je leven gaat verder en je moet er mee om leren gaan je hebt geen keus op zo'n moment. Als je het positief bekijkt dat is het allemaal heel bijzonder.

Ik ga lekker m ebedje in mijn vrouw jouw vrouw kijken vind ik erg ontstapnnend en dan slapen. Morgenvroeg kleine meid gewoon weer 7 uur waker.

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    En ook mij is het gelukt om een hyveslid te worden :D

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik laat hyves lekker aan me voorbij gaan. Heb er niet zo'n behoefte aan.

9. NiCa

NiCa Bekend lid

@nomen van harte welkom hier en babbel gezellie mee

liefs nica

10. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :D :D tralalalal ik is zo blij ga vanmiddag na mn dchter en kleinzoon toe :D mannetje lief is vandaag druk met vloer leggen en hij zei waarom pak je de trein vandaag niet ....tjsa waarom niet ze zijn thuis heb ik al even gecheckt ;) belde der op om te zeggen dat mn vriendin vanmiddag iets kwam brengen ......hihihi doet ze ook ze brengt mij mee :D dus straks 3 uur in de trein en dan kan ik ze omarmen , mijn weekend is goed dus jullie ook allemaal fijn weekend

en jotim mijn dochter was 15 en ik 17 nu zijn we samen zwanger het is inderdaad erg moeilijk als je zo jong bent maar heb er wel heel veel bewondering voor

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Lievebeesje heel veel plezier vandaag! Kan me voorstellen dat jou weekend niet meer kapot kan :D

Groetjes Doris

12. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Dag allemaal,

Heb nog niet helemaal teruggelezen, dus misschien staat het al ergens, maar ter info. Appeltje ligt in het ziekenhuis! Zie link: http://bluedaddy.punt.nl/

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow tering hey! Hoop dat alles goed komt! Zal voor ze duimen!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Jeetje wat rot voor der!

15. @Chrisje: ja dat klopt! Bij miss etam! Leuk issie he. Op dit moment hangt er alleen niet zoveel in de winkel. Ze hebben opruimingsuitverkoop, dus alle leuke dingen zijn al weg. Ik heb echt nog wat meer truitjes nodig.
    Ik wil de hyvespagina wel maken hoor! Is zo gebeurd. Ik zal mijn hyves zo ook ff onderaan zetten..

@Marieke: Gek dat je dan ineens 2 keer zo'n eng verhaal hoort in korte tijd.

@Kissfllower: Wat apart! Wel fijn dat ze er toch blij mee zijn. Oh, ik lees dat jij al een hyvespagina hebt gemaakt. Dan ga ik zo meteen ff kijken en lidworden! hihi

@Doris: Wij gaan met de auto naar Frankrijk. Dan kan de hond namelijk ook lekker mee. We nemen onderweg gewoon veel pauzes en ik kijk hoe het gaat. Alleen wel jammer dat ik die lekere kaasplankjes en wijntjes moet laten staan! haha

@Maartje: Ja hoor, het lukt met de telefoon. Wat is dat toch altijd leuk speelgoed, hihi.

@Nomen: welkom hier! en nog gefeliciteerd met de zwangerschap. Leuk een meisje! Wij krijgen ook een meid.

@Jotim: www.hyves.nl en dan gewoon jezelf aanmelden. Je hebt dan een eigen pagina waarop je vrienden kunt uitnodigen. En je kunt dus lid worden van publieke hyves, bijvoorbeeld de oktobermama hyves!
    Heftig verhaal hoor! Wel bijzonder dat je al zo'n grote zoon hebt.

@Ready: oh jee, dat had ik nog niet gelezen! Wat vervelend, ik ga snel ff kijken. Hoop dat lles goed gaat.

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Na een helse nacht zonder slaap, meld ik mij weer. Tis een beetje mistig in mijn hoofd, dus als de zinnen niet helemaal kloppen dan spijt me dat.
    Manlief was gisteren naar een bbq en zou een beetje op tijd terug zijn. Nou, om 01.30 uur was hij er nog niet en ik kan dan dus echt niet slapen! :rolleyes: Al met al dus elk uur weer gezien en nu doodop.

@Jotim; het is je gelukt! Je eigen hyves-pagina! Ik moest wel even heel goed nadenken voordat ik door had wie Jo Tim was. hahaha, blond!

@Lievebeesje; dat zijn nog eens goede berichten! Heel veel plezier vandaag!

@Ready; bedankt voor de melding. Wij wisten hier nog van niks. Wat een vervelende situatie weer zeg!

@Appeltje; heel veel succes meid. Ik duim met jullie mee!

@Missyess; heerlijk die speelgoedjes. Al heb ik wel een beetje spijt dat ik van Nokia naar Samsung ben overgestapt. Het is een prachtig toestel, maar het blijft wennen en ik mis een aantal dingen.

Ik ga zo behang zoeken voor de kinderkamer en stof voor de hemel van oma's wieg.
    Tot later!
    Maartje

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jeetje, schrikken zeg van appeltje!
    Hoop dat het snel beter met dr gaat!

18. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Appeltje: heel veel sterkte en ga lekker rustig aan doen. Niets moet alles mag.

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Bedankt Ready voor je berichtje.....

Ik ben inmiddels thuis na 2 dagen opgenomen te zijn geweest in het ziekenhuis.

Donderdag weer heel veel harde buiken gehad, 's avonds kwamen ze al om de 10 a 20 minten. En om 00.00 om de 5 minuten. Om 2.00 uur 's nachts toch maar de verloskundige gebeld. Ook al deden de harde buiken geen pijn, toch kan het voor ontsluiting zorgen. Die kwam meteen langs en heeft me getoucheerd en constateerde dat mijn baarmoedermond al de helft was verstreken (dat tuutje zeg maar) en dat er 1 cm ontsluiting was. Aan de buitenste rand dan, dus de baarmoeder zit in principe nog wel dicht. Maar dat is natuurlijk nog lang niet de bedoeling. Na overleg met de gynaecoloog moest ik meteen opgenomen worden. Dus wij om 2.30 uur 's nachts richting ziekenhuis. Daar heb ik medicijnen gekregen om de harde buiken tegen te gaan en er zijn kweekjes genomen.

Gisteren werkten die medicijnen weer uit en begon het weer. Eind van de middag zat ik op een gegeven moment met 4 harde buiken binnen een kwartier. Maar ik kreeg geen medicijnen meer.... mijn lichaam moest zich proberen zelf te herstellen. De gynaecoloog wilde zelfs niet toucheren om te kijken of de baarmoedermond verder verweekt was! Niet dat het zo'n fijn onderzoek is, maar ik voelde me daardoor wel wat onzeker. Wat als het verder open was gegaan?!
    Gelukkig zakte het na een tijdje weer en heb ik de nacht redelijk harde-buiken-vrij doorgemaakt. Nu zijn ze er wel, maar weer op de 'oude frequentie', elk half uur ongeveer.

Ik mag in ieder geval niet meer werken en moet nog rustiger aandoen dan ik al deed. Over 1,5 week weer langs de gynaecoloog voor nacontrole, dan gaat ze kijken hoe het daarbinnen nu aanvoelt. Dan wordt er ook besloten of ik bij de verloskundige mag blijven of de gynaecoloog onder controle moet. Ik hoop het eerste natuurlijk!
    Woensdag moet ik voor de gewone controle naar de verloskundige, dus ik
    denk dat ze dan ook nog wel even kijkt hoe het er nu voorstaat.

Nou, ik ga weer plat, want nacht 1 heb ik maar 1 uurtje geslapen en vannacht zat ik met een snurkende kamergenoot en puffende kamergenoot. Dat heeft wel zo zijn impact gehad op mijn nachtrust!

Bedankt voor de goede wensen!

20. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Appeltje fijn te horen dat het weer beter gaat en dat je weer thuis bent!
    En nu idd rustig aan doen, die kleine moet nog een tijd blijven zitten waar hij zit ;)
    hoop dat je lekker kan bijslapen!

Groetjes Doris

Deel Deze Pagina