Jeetje Appeltje wat een vervelende situatie, ik ga voor jullie duimen dat je niet zo veel harde buiken meer gaat krijgen. Rust maar goed uit, dat heeft bij mij m'n harde buiken doen verminderen.
appeltje fijn dat je weer thuis ben. Doe het rustig aan. jij en je kindje zijn belangrijk. Iedereen Yep heb het nu ontdekt kom wel veel bekende tegen. Opknappen van de kamer schiet niet echt op. Heb net een uur lopen zoeken naar de rolmaat. Heb het opgegeven. Hubbie moet maar even een nieuwe halen. Hahah maartje last van zwangerschapsdementie dat je moest nadenken wie ik was. grappig hoor.
Appeltje, rust goed uit meid! Jeetje wat een verhaal, hoop dat je harde buiken snel nog verder afnemen... Heb nog niet echt gezocht naar vrienden op Hyves of zo... Wilde genieten van mn laatste "rustige" weekendje, aangezien ik maandag het hoogseizoen induik...Heeft Fred besloten dat ie "even" de afvoer van het zomerkeukentje boven op het terras ging aanleggen, ik heb hem alleen nog maar horen schelden, hihi, gaat niet helemaal goed dus... Hij heeft gisteren ook mensen uitgenodigd voor vanavond dus hoop dat ie straks nog in staat is me te helpen met het huis schoonmaken, het is nml hard nodig en ik heb heel erg pijn in mn linkerlies... Gisteravond en vannacht alleen maar last gehad van kramp kramp en nog eens kramp...In mn voeten en onderbenen maar denk dat ik met het strekken een spier in mn lies verrekt heb, haha, heb ik weer...Voel me net een oud wijf af en toe... Zo, dat was weer mijn zeur-uurtje
@appeltje: lekker uitrusten en hoop dat je harde buiken nu zo veel mogelijk wegblijven nu je helemal thuis bent... wel een tikkie saai natuurlijk Wij zijn gisteren onze kinderwagen en maxi cosy op wezen halen bij de babydump. Zijn eerst nog even rond gaan kijken. Vraagt Diederik nog aan een verkoper, het valt ons op dat er bijna geen commodes zijn die diep genoeg zijn om de aankleedkussen niet zijdelings te leggen maar recht vooruit. Laat hij ons een paar kamers zien waarbij een verbreding te krijgen is. Staan we daar heerlijk te twijfelen. We zouden toch naar Ikea... alleen een commode en een ledikant... die kamer hier is wel mooi... en in de aanbieding... wel duurder dan de Ikea... moeten we niet eerst even overleggen... ach we betalen het verschil wel bij... kunnen m'n schoonouders niet verplichten ineens onze duurdere wensen te vervullen (krijgen de meubeltjes van hen)... zullen we het maar doen dan?... Ja da's goed... welke kleur... nog een keer overal langs... doe maar die midden kleur... ok en nu nog een verkoper.... Dus nu hebben we gisteren nog de inrichting voor de babykamer besteld. Over 8 weken wordt die geleverd. Vraagt de verkoper nog heel leuk, duurt wel 8 weken... haal je dat nog. Moest lachen... iedereen denkt dat ik al 7 maanden ben... heb maar netjes gezegd dat 8 weken vroeg genoeg is. Dat ik nu pas 24 weken ben. (Zullen ongetwijfeld wel meer van jullie hebben als ik zo al die buikfoto's voorbij zie komen). Ik zal even de plaatjes van onze mutsy (in ieder geval de reiswieg inzet, de wandelwagen inzet is grijs) en de maxi cosy in het album zetten. Iedereen nog een fijn weekend. Ga weer even relaxen (gisteren ook nog uit geweest naar het Fiesta del Sol... erg gezellig... en ookal was ik om 1 uur thuis... voel me nu net alsof ik een flinke kater heb... zei al van te voren... voor dit uitje mag ik twee dagen boeten...) Groetjes, Silvie p.s. ik zal eens kijken bij hyves, heb 't zelf nog niet en snap er nog niet bijster veel van... zal wel niet zo moeilijk zijn...
oooh gezellig fieste del sol. Dat wil ik ook wel weer een keertje. Misoh opgegroeit in eindhoven eigenlijk ? Ik wel heb daar tot me 22ste gewoond en geleefd Volgende week gaan we de spullen halen in eindhoven me moeder woont er nog dus ik duik dan altijd even de stad in. zo eerste verflaag zit er weer op nu even rusten dan gaat mannetje koken na het eten nog een keertje verven
@Appeltje; jeetje meid, wat heftig allemaal weer. Slaap maar lekker bij en hou je rustig, dan blijft je kleintje vast nog wel even gezellig zitten. @Jotim; ja sorry hoor. Omdat er Jo Tim stond, zat ik al te denken aan een oud oppaskind van mij. hihi @Marieke; wat vervelend die kramp. Dat heb ik gelukkig niet. Mijn mannetje besloot de tegels van onze achtertuin te gaan afspuiten met de hogedrukspuit ongeveer een half uur voordat we weg zouden gaan om behang te zoeken. Stond dus met pikzwarte benen in de tuin te grijnzen. Lekker ding. @Misoh; wat een leuke spontane actie! Zo zie je maar, als je niet op zoek bent gaat het veel makkelijker. Jullie hebben dezelfde wagen als wij alleen een andere kleur. Die van ons zou er anderhalve week geleden al zijn, maar is helaas nog niet gearriveerd. Wij zijn dus net op behangjacht geweest en we hebben wat gevonden! Het viel niet mee. WE wilden graag een retrobehang met rood en oranje, maar dat was dus veel moeilijker dan gedacht. Uiteindelijk zijn we bij de derde winkel (waar we ook eindelijk ECHT goed geholpen werden) geslaagd. Tenminste......we hebben een boek mee met een heel mooi behangetje erin en gaan er nu nog even een nachtje over slapen. Maar de kans is groot dat het wel wat is. Helaas moeten we wel een nieuw rolgordijn als we dit behang nemen, want die vloekt er erg mee. Maargoed, dat zien we dan wel weer. Nu lekker even op de bank hangen, want ik ben dood op. Tot later! Maartje
hey meiden! 23 weken alweer jeeh! vanavond een feest.. van vrienden die 10 jaar getrouwd zijn.. heb er zin in! fijn weekend!
@Appeltje: fijn dat je weer thuis bent meis. Lekker rustig aan doen nu hoor. Beeb moet nog 12 weken blijven zitten. @Marieke: hoe was je concert gisteravond? Wat is iedereen al druk met de kinderkamer. Ik heb er de kriebels van gekregen en manlief op zolder aan het werk gezet. Alles is nu ontvet en ik kan morgen aan het verven. Als de zolder klaar is kan ik onze slaapkamer verven en dan de babykamer. Maar daar ben ik zo klaar alleen de roze muren krijgen een ander kleurtje.
Leuk hoor! Mevrouw wiebelde erg in het begin, maar daarna was ze er denk ik wel aan gewend. Dansen was er dus nie bij, had de hele tijd kramp en stond dus mn voeten op te rekken...Hahaha, zal leuk gezicht geweest zijn!
Hallo! Leuk zeg de hyves pagina! Heel leuk om jullie foto's te zien! @Appeltje: Fijn dat je weer thuis bent. Rustig aan doen hoor! Ik hoop dat die harde buiken minder gaan worden. Nog een tip trouwens: Bij prenatal hebben ze weer uitverkoop. Ten minste, hier bij ons wel, maar ik neem aan dat dat in heel NL is. Wij hebben bijna de hele babyuitzet gekocht! Ze hebben bijvoorbeeld 2 bedhoezen voor 7,99. (normaal 5,50 p/stuk) Bijna alles is afgeprijsd, moltonzeiltjes, hydrofiel luiers, moltons, lakentjes, spuugdoekjes, hoezen voor aankleedkussen, enz. Tja, je hebt het toch allemaal nodig.. Ik ga lekker filmpje kijken! Weltrusten en tot morgen. trouwens, morgen gaan mijn vriend en schoonvader de babykamer behangen! Ik ben zo benieuwd hoe het wordt. Ik zal morgen foto's plaatsen.
goedemorgen heb een slechte nacht gehad. Dochter lief was aan het spoken. De babykamer is nog niet klaar. Maar de muren wel. Nu nog het raam en de vloer en dan is het klaar voor de inrichting. Ik ga eerst nog even heerlijk wakker worden met een kopje koffie.
@appeltje - tjonge wat zullen jullie geschrokken zijn, ben blij dat je weer thuis bent en nu lekker rustig aan doen. Heb me net ook maar even weer bij hyves gemeld, bleek dat ik al zo'n pagina had. Deed er alleen nooit iets mee, dus gelijk maar even geupdate. http://anneonline.hyves.nl/ was gister weer eens zo'n zwangerschapsboek aan het lezen en zag dat we al in de 6de maand van de zwangerschap zitten, wat gaat het nu ineens allemaal snel zeg. Bezoekje aan de verloskundige was vorige week niet echt spannend, alles was weer goed en madam was prima op schema. dus we mogen over 4 weken weer terug komen.
@maartje: wij (lees ik) heb ook lang zitten twijfelen over de kleur van de babykamer. Uiteindelijk eerst maar eens dekentjes wezen shoppen en toen gekozen. Bij ons was de kinderwagen trouwens 2 weken eerder binnen dan gezegd. @Jotim: ben niet groot geworden in Eindhoven. Woon hier inmiddels al wel bijna 12 jaar. Ben hier gekomen om te studeren en niet meer weggegaan. @marieke: vervelend hoor die krampen, heb ik gelukkig nog heel erg weinig last van, voel me wel zo nu en dan een oud wijf, vooral op gang komen na even zitten duurt wel ff. Ben net een eendje aan het worden met m'n waggelpas . Hier alles wel weer een beetje bijgetrokken. Nog een beetje suf maar niet meer het katergevoel van gisteren. Iedereen een fijne dag.
Goedemorgen meiden, IK ben weer uit de dood herrezen Pfff, ik had mijn slaap echt nodig geloof ik. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je zo diep slaapt, dat je helemaal brak wakker wordt?! Nou, ik dus wel! Ik heb er een nachtje over geslapen en ik ben nog steeds blij met het behang wat we uitgekozen hebben. Ik heb er een foto gemaakt (uit het behangboek) en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. We gaan hier een muur achter de commode mee doen. Brand maar los! @Xenas; lekker gefeest?! @Nynke; hihi, roze voor een jongenskamer is wel heel apart. @marieke; en al die mensen maar denken; wat danst die mevrouw vreemd @Missyess; bedankt voor de tip! Op naar de Prenatal dan maar! @Jotim; dat schiet al lekker op zeg! Wij moeten echt nog beginnen. @Anne; maand 6 alweer! Jeetje wat gaat het eigenlijk snel he. En dan te bedenken dat de eerste 12 weken wel een jaar leken te duren! @Misoh; ik ben jaloers! Manlief wil ook zo graag met de kinderwagen spelen. Hihi. Is dat een echt mannending?! Alles meot in elkaar en weer uit elkaar. Ik ga even douchen en meteen de douche schoonmaken, want het ziet er niet uit. Fijne zondag! Maartje
Jeetje appeltje hoop dat het een beetje rustig bij je blijft, voorlopig nog binnen blijven hoor kleine. Morgen heb ik mn examengesprek , begin al flink de kriebels te krijgen...., hopelijk kan ik morgen een feestje vieren [-o<
heey meiden! vandaag aan de oppas! mijn neefje joey is heel de dag bij ons.. hij is 10 mnd! super leuk.. maar hij wil niet slapen haha! dus heb hem nu maar in de maxicosi gezet... in de hoop dat hij wat rustiger wordt! Het feest gisteren was erg leuk..gingen rond 1 uur weg.. maar was nog anderhalf uur rijden naar huis.. dus lange dag geweest.. vandaag dan lekker Joey hier.. en vanavond gaat hij mee naar mijn schoonouders.. daar gaan we lekker eten..
@Maartje............ik vind hem echt geweldig super mooi. I.d.d niet alle muren mee doen want dan word het iets te druk............maar hij is echt super!
Goedemorgen dame's! @ Maartje, idd een leuk behang, alleen mijn smaak niet! Ik denk dat ik a.s. dinsdag maar eens mee ga doen met zwangerschaps zwemmen. Ben gek op zwemmen en voor de conditie is het natuurlijk erg goed! Pfft ik voel de kleine al erg bewegen ( ook aan de buitenkant) Alleen als ik het mijn mannetje wil laten voelen, beweegt de kleine niet of voelt hij hem niet. Erg frusterend want ik wil heel erg graag dat hij de kleine ook voelt schoppen :x Als de kleine draait voelt hij het trouwens wel...