Maartje: Supergaaf behangetje meid! Bij ons worden het lichte kleuren, denk lichtgroen of zo op de muren, het is een vrij donkere kamer nml... Xenas: Leuk, zo'n neefje! Wil ik ook wel...Ah, straks heb ik er ééntje van mezelf, hihi Hier is het een drama, volgens mij is de mama van het nestje musjes tegenover het dakterras niet meer...de papa zit te schreeuwen dat het een lieve lust is, maar moeders komt niet opdagen...Agossie...(waar je je allemaal niet mee bezig kan houden hè )
@Xenas; das wel een heftig weekendje zo! Geen tijd om uit te slapen oid. @Marize; dank je wel. Het is inderdaad alleen de bedoeling om er een muur mee te doen, met een witte commode ervoor. De rest van de kamer blijft wit. Ik zit nog wel te denken om een vierkant paneel te behangen om zo het patroon op een andere muur nog even terug te laten komen. @Astrid; geeft toch niks meid! Ik ben blij dat je eerlijk bent! Ons kindje is ook zo'n eigenwijs. Trapt mij de hele dag blauw, maar als manlief wil voelen is hij stil! @Marieke; dank je wel! Dit behang komt in de hoek bij het raam. De rest van de kamer is ook vrij donker en blijft dus ook wit. Ik maak het met de accesoires wel kleurig en gezellig. Wat een mussendrama! Wij hebben een nest duifjes in de boom. De kleine rakkers hupsen al van tak naar tak. Erg gezellig. Mijn man heeft vandaag ons terras uitgebreid met een rijtje tegels. Heerlijk! Het was net even te krap. De rest van de tuin is een puinhoop, want geld voor een complete renovatie hebben we niet. Ik ga maar eens verder met de rest van de badkamer. Ik heb vanmorgen de douchecabine gedaan, dus nu de rest nog. Grts, Maartje
@Maartje: zoooo...heftig behangetje hoor! Ziet er mooi uit. Is niet echt mijn smaak, maar goed jij moet het mooi vinden.
Hier wordt op dit moment druk behangen! Het ziet er al best leuk uit. En het roze barok behang is ook druk, maar ik denk dat het wel leuk wordt. @Maartje: Grappig behang. Ook druk idd, daarom verstandig om het maar aan muur te doen. Dat doen wij ook. @Martine: Succes met het examen! @Appeltje: Leuk je hyves pagina. Vooral die slideshow! mooi gedaan. heb je je al aangemeld voor de oktobermama's? Hoe voel je je nu?
Hoi meiden een tijdje niet online geweest want mn computer is stuk...snik..hij wil niet eens meer opstarten...ben nu bij mijn schoonouders maar heb geen tijd om op iedereen te reageren. Ik zal dus een tijdje niet online zijn, maar dan weten jullie in iedergeval dat ik niet weer in het ziekenhuis lig ofzo..gewoon technische problemen Ik hoop dat het deze week is opgelost... We hebben trouwens wel weer warm water meiden, tot snel!
De kamer is behangen! Het is idd druk, maar het ziet er wel leuk uit. (vinden wij dan) De andere muur is gewoon wit. De kast komt voor de drukke muur te staan, dus valt er al een deel weg. Aan de rustige muur komt de commode. Zoals je ziet is het een heeeel klein kamertje. 6m2 maar! Dus het wordt best krap allemaal. Euhm..ik weet niet hoe ik mijn foto gewoon onder mijn bericht zet, dus staat ie in het album..
heey allemaal.. Had net een heel verhaal getypt.. Weg.. PFfff word ik zoooo chaggie van Maar goed : Maartje vind het heel mooi hoor dat behangetje! En missyess ook heeeeeel gaaf dat behang! Voor mij een ventje, dus geen roze muur voor mij.. Nog verder ook niet echt in verdiept wat ik nu eigenlijk wil.. vind het heel moeilijk! Vrijdag hebben mijn vriend en ik eindelijk de erkenning geregeld En gisteren heb ik de hele dag familiereunie gehad.. was heeel erg gezellig! Nu weet ik het ff nie meer wat ik nog meer had getypt.. Als me iets te binnen schiet horen jullie het wel.. Veel liefs kiss
Miin vriend heeft de kleine gevoeld! Supertrots dat 'ie is. Ik zei nog tegen hem dat het wel een half uurtje kan duren voordat ukkie beweegt en dat was dus ook zo. Hij heeft net zo lang gewacht totdat hij iets voelde. Wij gaan dinsdag na de echo de erkenning regelen, dan is dat ook maar klaar. @ Liedel: fijn dat je weer warm water hebt. @missyess: is mooi geworden.
heey meiden! nou dat was me het dagje! ben KAPOT! had vanmiddag echt het gevoel dat dit helemaal niet voor me is weggelegt, maar als zo'n hummeltje helemaal tegen je aan in slaap valt is dat gevoel weer helemaa weggie! ten eerste de fles in de magnetronm laten exploderen haha heel mijn magnetron onder de zooi! fles gelukkig nog wel heel! daarna lag joey lekker op de grond te spelen.. ineens zegt rob.. jeetje zie je dat niet.. lag de arme jongen in zijn eigen spuug.. was zoooo zielig.. maar had het echt niet gezien! uiteindelijk heeft hij ook weinig geslapen maar goed ondanks dat was het een fantastische dag! morgen bloed prikken voor suiker.. heb wel hele lange dag... want moet voor me werk naar lelystad.. is bij mij zo'n anderhalf uur rijden..het hele evenement duurt tot ongeveer half 10.... pfff maar dan ga ik terug in de auto wel slapen hahah! dus dat wordt ook weer een hele lange dag! slaap lekker meiden! @ maartje.. cool behang.. ook niet heel mijn smaak maar das heel niet erg. @missyess jij ook leuk behangetje! x
Even een korte reactie want ik ga zo lekker mn bedje in! Mooie behangetjes maartje en missyess! Ik hou daar wel van Xenas succes morgen, ik moet niet aan zo'n lange dag denken voorlopig Ik heb het dit weekend echt super rustig aan gedaan en vandaag dan ook bijna geen last gehad van een harde buik. Alleen tijdens het lopen, maar dat had ik al langer. Dus toch gewoon oppassen dat ik niet teveel doe al is dat soms best lastig Slaap lekker meiden! Groetjes Doris
Wouw wat mooi en weet je wat het leuke is, wij hebben hetzelfde behang uitgekozen maar dan in het wit. Heb je die ook gezien? Mijn mannetje wil het een beetje neutraal houden en ik hou wel van een beetje appart dus dan maar een tussenweg. De losse spullen zoals opberg boxen beddengoed enz word allemaal roze, de rest word allemaal wit, wit en nog eens wit,de meubels(white wash), de muren, luxaflex (White wash) gordijnen..............als we het af hebben zal ik wel een foto laten zien.
Hihi Marieke Goeiemorgen dames, lekker geslapen? Ik mag strakkies naar de VK en manlief gaat ook eens een keer mee .
goedemorgen , wat leuk nijnie dat hij meegaat heb zo n leuk weekend gehad miste mijn kleinzoon zo erg dat ik de trein heb gepakt en na der toe ben gegaan hebben hele leuke fotoos gemaakt van onze bolle buiken zo de dokter maar eerst bellen door mijn penseline kuur heb ik een schimmelinfectie te pakken denk ik das heel wat minder
veel plezier bij de VK ik mag vrijdag weer. Gaat vlug he. slapen iets minder vanacht maar goed vanacht nieuwe poging. Verder weinig te melden.
@lievebeestje het is idd erg bijzonder dat moeder en dochter saampies zwanger zijn!wel gezellie zo met de bolle buikkies zo heb ik dat met me beste vriendin na 9 jaar zijn we weer saampies zwanger alleen zij van dr 4de kindje en ik van me 2de tis echt heel speciaal dus ik zo zeggen geniet er lekker van om saampies zwanger te zijn! @jotim ik mag donderdag weer heen en dan gaan zoonlief en vriendlief(als hij vrij kan krijgen) ook mee kan me er al helemaal op verheugen ik slaap 's nachts gelukkig nog wel goed alleen als vriendlief zijn hand op me buik legt gaat het flink te keer hihihi @iedereen een hele fijne dag gewenst liefs nica
Goedemorgen meiden! Allemaal een goed weekend gehad? Ik heb zaterdag lekker rustig mijn boodschapjes gedaan, mams heeft mijn haar geverfd en gisteren heb ik 2 wandjes van de babykamer in de muurverf gezet. We hebben gekozen voor een lichte limekleur als basiskleur en het fellere groen als accentkleur... Eén kort wandje gaan we schilderen in verticale banen met deze 2 kleuren, de lange wand wordt het lichte lime en de tussenwand wordt licht lime met die felle kleur in blokken op ooghoogte zeg maar... Daar komen dan weer lijstjes in met leuke afbeeldingen... Boven de commode zeg maar... Hoop dat jullie 't nog snappen zo... Gisteren dus 2 wandjes gesausd... Trapje op, trapje af... Ik heb nu SPIERPIJN! Mijn arme beentjes... Merk dat ik toch iets meer gewicht meedraag nu, hahah! Maar ja... als ik het vriendlief laat doen, weet ik zeker dat we het plafond alsnog moeten sauzen Missyess en Maartje, wat een superbehang! Helemaal mijn smaak! Vind persoonlijk babykamers het allerleukst als ze niet zo HEEL groot zijn... Dus echt erg mooi! Xenas, moest toch wel een beetje lachen om je oppasverhaal, haha! Maar wel een hele leuke dag gehad toch? Iedereen met een bezoek aan de VK, HEEL VEEL PLEZIER! Fijne dag vandaag! Liefs Chris
@Doris: al 50 mama's! Er zijn een aantal dames hier niet actief maar wel elders op het forum. Anz en ElviraR bijv. Van Pjetje,Salsabine en Klieke weet ik dat ze het druk hebben maar zo af en toe wel lezen. @Maartje: jammer dat je weer zo'n slechte dag had. Ik hoop dat de fysio je wat tips kan geven. Wat een gaaf behangetje! @Lievebeesje: hoe was het bij je dochter, heb je flink genoten? @Ready: bedankt voor je berichtje. Alles goed bij de Noabers? @Moon85: hoe is het met je meid, word de misselijk al minder? @Missyess: heerlijk hoor Frankrijk. Met pauzes onderweg is dat best te doen. Jou behangetje is ook erg mooi! @Marieke: hier is de kramp ook toegeslagen helaas. Fijn dat het concert gelaagd was. Hoe is het met het mussendrama? @Misoh: vaak als je er niet naar zoekt loop je tegen de leukste dingen aan. Fijn dat je nu alles besteld hebt. @Jotim: lekker dat het kamertje al zo opschiet. Ik heb de verf in huis nu nog de energie zien te vinden. Hier ook een wat moeilijk slapende jongste dochter. Ga vanmiddag maar even luieren op de bank denk ik. @Martine: succes met je gesprek vandaag. @Xenas: jij hebt een druk weekend gehad. Maar vast wel gezellig met zo'n kleine man. @Astrid: hier ook een draak in mijn buik hoor. Het is dat manlief heel soms geluk heeft anders zou hij me niet geloven. @Liedel: fijn weer wat van je te horen. Ik hoop dat de comp het snel weer doet. @Choco: leuk he als je partner het ook kan voelen. Zijn ze zo trots onze mannen! @Nijnie: veel plezier bij de vk. @Nica: jij ook een fijne maandag! Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn bekken houden zich kalm dus ik kan weer wat meer. De verf voor de kamers is uitgezocht, nu nog even de energie zoeken. Gelukkig komen mijn ouders in onze vakantie een week in huis en gaan ze ook schilderen en behangen. Allemaal en fijne maandag en tot later.