Goedemorgen allemaal, Weer een nieuwe week begonnen. Wat gaat de tijd toch snel. @Liedel; oh, wat rot! Ik kan echt niet zonder laptop op dit moment! Ben wel blij dat je het even gemeld hebt, anders gaan we allemaal weer van alles in ons hoofd halen. @Missyess; supercool! Helemaal mijn smaak! @Kissflower; daar kan ik dus ook helemaal niet tegen! Gelukkig gebeurd het op dit forum niet zo heel vaak. @Choco; wat is het toch wonderlijk he. Gisteren kon mijn man de kleine zelfs zien trappen! Heel vreemd om te zien. De poes lag op mijn buik en die vond het ook heel vreemd @Xenas; oh meid, ik zie het helemaal voor me! Oefening baart kunst meid! Veel sterkte vandaag. Ik hoop dat je de dag een beetje door komt! @Doris; dank je wel! Doe het lekker rustig aan meid! @Marize; klinkt supermooi! Ik ben benieuwd naar het resultaat. @Nijnie; lekker geslapen?! Veel plezier bij de VK! @Marieke; hahahahahaha Doet me denken aan die nieuwe tv show in NL waarbij ze in een dorp alle vrouwen weg hebben gehaald om te zien of de mannen het alleen redden. @Lievebeesje; wat fijn dat je weekend een succes was! Wat een bijzondere buikfoto! @Chrisje; ik krijg wel een beetje een idee, maar ik denk dat de foto's het uiteindelijk toch een beetje moeten verduidelijken Bedankt voor het compliment. Ik ben er ook helemaal blij mee. Nu snel bestellen en dan behangen. Dat hebben we dus nog nooit gedaan, dus maar even kijken of het wil lukken en anders hulptroepen inschakelen. @Nynke; fijn dat je bekken zich een beetje goed houdt! Kunnen je ouders hier ook evne langs komen?! Het gaat om een muurtje behangen. Ik denk een baan of drie! hihi Vanmiddag ga ik naar mijn kersverse neefje, maar zo eerst naar de fysio! Grts, Maartje
goede morgen dames.. hier weer es een berichtje van mij.. alles gaat lekker zijn gangetje, niks te klagen heerlijk even een weekendje weg geweest. wel veel gelopen, en dus wat spierpijn, maar ach. was heerlijk ontspannen! nu weer aan het werk.. blegh! nog zes weken en dan heb ik weer twee weken vrij.. ben nu al aan het aftellen.
goede morgen ladies! nou ik ben mijn week echt niet leuk begonnen! Ik moet toch bloed prikken voor suiker.. Nu eindelijk de moed verzameld.. om vanmorgen te gaan.. Van de week al dat labaratorium gebelt want ze moeten zo'n apparaatje meenemen.. Zit ik daar uiteindelijk 45 te WACHTEN.. ben ik aan de beurt.. hebben ze dat ding niet bij zich.... zooo niet eerlijk.. nu komen ze morgenochtend bij mij thuis langs.. maar goed, dan moet ik woensdag weer terug om dat app weer terug te brengen, omdat ik zelf natuurlijk moet prikken.. Ik helemaal over de rooie mijn schat gebelt.. want had het ff gehad.. Ook mijn handen doen zooo'n zeer... van het vocht.. lijkt wel of het met de dag erger wordt.. mijn voeten vallen wel mee.. hehe dat geklaag lucht op! *knuf voor jullie allemaal*
Ik heb een paar foto's in mijn album gedaan van kinderkamers. De roze is van mijn nichtje (1.5 jaar) Die kamer heb ik vorig jaar geschilderd. Het was echt leuk toen ze in de kamer kwam met haar mond open van verbazing..............de ander 2 foto's zijn van de jongens van mijn man. Ze hadden ieder eerst een eigen kamer maar omdat er nu een kleine op komst is zijn ze bij elkaar gegaan. Dat vonden ze helemaal niet erg. Ik vond wel dat ze een nieuwe kamer (behang, gordijnen, dekbedhoezen) mochten hebben omdat de baby kamer ook vernieuwd word. Ze (5 en 8 jaar) kwamen in de kamer en het was echt................wouw cool...........ze zijn er die dag niet meer uit geweest.
@Xenas; wat een ellende! Nou daar zou ik dus nu ook helemaal van slag door zijn! Hou je taai meid! Enne....klagen kan hier gelukkig altijd! @marize; wat een prachtige kamers! Echt heel mooi gedaan. @Denisse; fijn dat alles goed gaat!
Goeiemorgen Meiden! Hier alles goed, tot nu toe vandaag weinig last en lekker een extra dagje vrij, dus ga lekker rustig genieten vandaag @ Nijnie Veel plezier bij de vk! Leuk dat je mannetje ook mee gaat! Die van mij gaat eigenlijk altijd mee, maar dat komt omdat hij er vlakbij werkt en hij tussendoor altijd wel even weg kan. @ Lievebeesje: Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Kan je weer even vooruit Balen van die schimmel, hopelijk is het snel weer over! @ Chrisje: Ik ben benieuwd naar de foto's @ Nynke: Fijn dat je bekken zich even rustig houd, nu jij ook rustig aan blijven doen he! @ Maartje: Heel veel plezier bij je neefje! @ Xenas: Jeetje das echt balen om zo de nieuwe week te beginnen zeg... Klaag maar lekker van je af hoor @ Marize: wat een mooie kamer heb je ervan gemaakt zeg! Zie net dat ik nog 99 dagen te gaan heb, is toch ook wel weer een mijlpaal zo onder de honderd toch?! Allemaal een fijne dag! Groetjes Doris
Agenda Nijnie -> 25 Juni VK Choco -> 26 Juni 20 Weken echo Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Appeltje -> 27 Juni VK Mariekebalm -> 27 Juni Echo Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Nica -> 28 Juni VK (9.20 uur) Missyess -> 29 Juni VK Misoh -> 29 Juni Gyn Jotim -> 29 Juni VK Sofieke -> 30 Juni VK Divanaatje -> 2 Juli VK Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Maartje06 -> 11 Juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Zo..heb even de lijst erbij gepakt met afspraken.
Goedemorgen allemaal, Ik moet even klagen, Ik voel me zo ziek. Verkouden, hoesten en al mijn botties doen zeer. Jek. Vannacht heel slecht geslapen door de verkoudheid en maagzuur. Verder gaat het wel. Ben wel aan het werk gegaan. Moest wel want er is hier verder niemand op kantoor. Iedereen vakantie. Morgen naar de verloskundige, mijn moeder gaat ook voor de eerste keer mee. Vind ze haast nog spannender dan mij. Morgen hoor ik ook wanneer ik de spuit voor mijn bloedgroep moet halen. Geen idee hoe zo'n spuit heet. Wij staan nog steeds te dubben welke kleur wij de kinderkamer gaan geven. Willen graag een Pooh kamer maken, welke kleuren gaan daarin? Hmmm, groen, bruin en blauw. Wie heeft er nog een tip? Groetjes Floortje
Hallo meiden, Ik wilde vandaag heel vrolijk een berichtje komen plaatsen, maar dat werd vrij spoedig door mijn baas de grond in getrapt. Vorige week was ik zoooo ontzettend moe dat ik me woensdag ziek heb gemeld. Het ging gewoon niet meer. Ik ben 3 dagen thuis gebleven en heb mijn baas vrijdagmorgen een berichtje gestuurd om te laten weten dat ik me niet goed voelde en erg moe was. Kreeg ik vanmorgen een berichtje terug dat ik moe was en niet ziek en dat ik daardoor geen recht op ziekteverlof had. Deze dagen zouden als vrije dagen aangerekend worden. Pardon? Ik voel me harstikke beroerd. Ben heel erg moe en dan wordt er even gezegd dat ik geen recht heb om me ziek te melden. Daaronder nog een melding dat ik alleen ziek mocht zijn als ik een verklaring van de dokter of verloskundige kreeg. Even later kreeg ik weer een berichtje dat hij blij was dat ik er weer was en dat we vanmiddag overleg moeten hebben. Ik zie de bui al hangen. We hebben 'normaal' nooit overleg en nu opeens wel. Ik weet zeker dat hij gaat zeuren. Dat ik me niet zomaar ziek mag melden en dat als ik moe ben, dat ik maar wat meer moet gaan slapen enzo. Net of ik dat niet al deed. Ik slaap me rot op dit moment. Nou goed, als ze het hier hard gaan spelen, kan ik dat ook. Mijn bekken gaan met de dag meer pijn doen en als ik op een bepaald moment niet meer goed kan functioneren, dan meld ik me wel voor 50% ziek. Dan zijn ze me kwijt voor 50%. Sorry dat ik even tegen jullie zeur. Het zit me even hoog. Ik moet zometeen op gesprek komen, dus ik moest even van me afblazen. Verder heb ik wel een goed berichtje. Sinds vrijdag voel ik de baby heel goed. EINDELIJK Ik heb vrijdag de oordopjes van mijn mp3-speler tegen mijn buik gehouden. Zo gauw ik dat deed, voelde ik onderin mijn buik een raar gevoel. Ik had dit al veel vaker gevoeld, maar dacht steeds dat mijn darmen waren. Nu wist ik dat het de baby was. Sindsdien voel ik het steeds vaker en vandaag is ons manneke al de hele ochtend aan het trappen. Wat een energie, zeg. Dus ondanks het vervelende nieuws van mijn baas, toch ook wel heel erg mooi nieuws. Ik ben er zoooooo blij mee ! Fijne dag allemaal, Marianne
Ben weer goedgekeurd bij de VK . Bloeddruk netjes, buik gegroeid, kleine actief en het hartje weer gehoord . Mijn lief kan niet zo makkelijk mee, hij werkt hier 20 minuten vandaan en heeft het over het algemeen vrij druk op zn werk. Ik probeer de afspraken wel vroeg te plannen zodat hij mee kan eventueel, maar dat lukt niet altijd. Vorige week heeft hij met zn collega's overlegd of het goed was als hij later zou komen en dat vonden ze goed dus nu kon hij een keer mee. Echt onder de indruk was hij geloof ik niet, nuchter type is het ook . Bij de volgende afspraak heeft hij vakantie dus dan kan hij ook mee. Ik vind het wel leuk, vaak zit ik als enige alleen daar in de wachtkamer, vandaag was ik een keer de enige met vent . Groetjes Nijnie Agenda Choco -> 26 Juni 20 Weken echo Floortje -> 26 Juni VK Choco -> 27 Juni VK (9.00 uur) Appeltje -> 27 Juni VK Mariekebalm -> 27 Juni Echo Denisse -> 28 Juni VK Andrea -> 28 Juni VK (9.30 uur) Nica -> 28 Juni VK (9.20 uur) Missyess -> 29 Juni VK Misoh -> 29 Juni Gyn Jotim -> 29 Juni VK Sofieke -> 30 Juni VK Divanaatje -> 2 Juli VK Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Maartje06 -> 11 Juli VK Nijnie -> 23 Juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur)
@Marianne, wat een baas zeg! Als je zoo erg moe bent, hoe kan je dan gaan werken? Sorry hoor maar vind het echt heel stom dat dit van je vrije dagen af gaat! Heeft die man dan helemaal geen gevoel? Nou ik zou het inderdaad ook gewoon hard terug spelen als ik jou was! Wat denkt ie wel nie .. Pfff.. Kan daar echt kwaad om worden... Maar wel echt super dat je je kindje nu zoveel voelt, super gevoel is dat he?! Meer heb ik ook niet te vertellen.. veel liefs kiss..
@ Nijnie wat fijn dat alles goed gaat! Maar wat ik mij nu afvraag.. ga je vanaf nu ook vaker naar de vk? Ik moet volgende week weer en geloof dat het vanaf dan om de 3 weken is of niet? Veel liefs kiss
Hé Marianne! Goed voor jezelf opkomen hoor meid! Je hebt gewoon recht op ziekteverlof! Ze mogen blij zijn dat je ondanks alles toch het wel steeds probeert om weer aan het werk te gaan! Stelletje %&&$^&$! Word daar echt boos van! Pak je baas maar goed aan straks Volgens mij heb ik jou en marianne30 trouwens door elkaar gehaald op hyves... sorry hoor! Heerlijk dat je de kleine hebt gevoeld! Wat een bijzondere ervaring he! Kan er geen genoeg van krijgen! Ga v.d. week echt even proberen foto's van m'n buik en de babykamer te plaatsen... Is zo balen dat we zelf geen pc hebben, moeten we steeds naar een ander kleppen.... Nijnie, fijn he, als je ventje mee kan! Gelukkig werkt Rogier in de stad en plan ik mijn afspraak altijd in op zijn vrije dag... Gaan we gezellig saampjes! Zal zometeen wel iets minder worden als ik wat regelmatiger ga, maar de aanstaande oma's staan te trappelen om een keer mee te mogen! Liefs Chris
Oeh veel gekletst, laat jullie even weten dat alles ok is hier, vandaag begonnen op mijn nieuwe werk, ik heb zelfs zondag vrij en dat op een camping! Verder mocht ik zelf kiezen welke dag ik vrij wilde, aangezien het mij niet uitmaakte en dinsdags haar het best uitkwam heb ik dus ook dinsdags vrij. Mijn uren zijn van 9-12 en 15-19, heeeerlijk!Ik mag tussen de middag ('s avonds weet ik niet) ook gewoon gebruik maken van het zwembad.....relaxed baantje hè? verder zijn de mensen erg aardig en heb er helemaal zin in! O ja, als ik iest aan de andere kant van de camping moet doen heb ik zo'n golfkarretje tot mn beschikking, lachen joh, zo'n ding, gaat best hard!
@Doris; dank je wel! We gaan zo rijden! IK kan niet wachten hem te zien. @Floortje; lastig he, die kleurkeuze! Ik hoop dat je je snel beter voelt! @Avalon; Daar moet je dus echt tegenin gaan he! Hij kan niet zomaar je vrije dagen afpakken! Laat hem dan maar contact opnemen met de bedrijfsarts. Ik snap het ook niet zo goed, want omdat het zwangerschapsgerelateerd is, kost het hem helemaal niets! Wat een L*L! Laat je niet kisten hoor meid! @Nijnie; wat fijn zeg dat alles goed is. Mijn man gaat ook niet steeds mee. Anders moet ik altijd op maandag en zie ik steeds dezelfde VK. Als ik dan straks moet bevallen staat er misschien een volslage vreemde voor mijn neus. Ik wissel de dagen dus, zodat ik ze allemaal een keer zie. @Marieke; dat klinkt goed zeg! Klinkt bijna als vakantie! Zo en nu de auto in! Tot vanavond! Maartje
hoi meiden, vanmorgen weer naar de vk geweest, bloed, urine, bloeddruk, hartje alles was goed. ben tot nu toe 6 kgs aangekomen, daar was ze ook erg over te spreken. 17.07 mag ik weer en daarna wil ze mij weer om de twee weken zien.. Gisteren weer eens bij mijn paardje wezen kijken, ze loopt lekker in de wei ivm peesblessure, nog 5 weken en dan weer een scan, kijken of we haar weer aan het werk kunnen zetten.... Ik zelf stap er niet meer op maar mijn bijrijder gelukkig wel. as weekend gaan we aan de baby kamer beginnen! ik probeer vanavond een beetje terug te lezen zodat ik een beetje bij ben en misschien wel wat namen zou kunnen onthouden hahah
Jeetje Appeltje wat een toestand zeg. Wat fijn dat je weer thuis bent. Doe maar lekker rustig aan hoor! Verder alles goed hier. De laatste dagen wel weer wat last van hoofdpijn en ook rugpijn en vorige week waren mijn voeten en enkels ineens mega dik. Dat had ik echt nog nooit gehad, mijn schoenen pasten zelfs niet meer. VK maar even gebeld en ik moets langs voor extra controle. Ik moet nog meer drinken (ca 3 liter) en bleekselderij eten en mijn voeten vooral omhoog doen (tja hoe doe je dat op je werk, ben contstant aan het lopen!). Maar nu gaat het al weer beter, zal ook wel een beetje met de warmte te maken hebben. Verder voel ik mijn lieverd nu echt elke dag. De ene dag is ze mega druk en de andere dag weer wat rustiger. Laatst zaten mijn mannetje en ik in de bios en ze begon toch te schoppen, ik denk dat ze wat onrustig werd van het geluid. Ik zie mijn buik ook af en toe bewegen, echt super leuk om te zien zeg, wat gaat het hard opeens allemaal zeg! Hopelijk gaat alles goed met iedereen? Liefs Irene
Ik krijg een beetje de kriebels als ik lees hoeveel meiden al begonnen zijn - of zelfs al klaar zijn - met het kamertje. Wij kunnen pas vanaf dit weekend aan de slag. Onze toekomstige babykamer is nu een kattenkamer en die beestjes moeten eerst een nieuw kamertje krijgen. We hebben op zolder - naast een slaapkamer - ook nog een zijkamer waar nu de wasmachine en droger instaan. Daar komt vrijdag een dakraam in en dan verhuizen de katten een etage hoger. Dan kunnen we eindelijk beginnen aan de babykamer! Hebben jullie al geboortekaartjes uitgezocht? Ik heb vandaag een verschillende boeken van diverse collecties ontvangen en zit ze vandaag lekker door te bladeren. Heb ik nu tijd voor hè?! Harde buiken zijn er nog steeds, maar niet meer zo hevig als vlak voor mijn opname. Collega's waren erg bezorgd en ook mijn baas die riep dat ie me echt niet meer wilde zien daar. Ja, pas als hij op kraamvisite komt. Ook al adviseren zowel de verloskundige als de gynaecoloog te stoppen en was er van weer gaan werken geen sprake, toch wel fijn. Vrijdag de nacontrole bij de gynaecoloog. Ik hoop dat de ontsluiting niet erger is geworden. Ook hebben ze een onderzoek gedaan naar bacteriën bij de baarmoedermond (kweekje) om te kijken of die toename aan harde buiken daardoor kwam. Morgen gaan wij in ondertrouw! En dan gaan we ook meteen de datum van registratie regelen. We kiezen bewust voor geregistreerd partnerschap, omdat we in de toekomst misschien nog wel willen trouwen. Nu is in ieder geval alles goed geregeld voor die kleine en neem ik ook de naam aan van mijn vriend. @ Avalon, wat een vervelende baas heb jij zeg. Als jij je ziekmeldt ivm zwangerschap, dan hoeft je werkgever zelfs niet eens iets te betalen. Kunnen ze allemaal via het UWV verhalen. Maar niet je laten dwingen om vrij te nemen hè?! @ Irene, grappig is dat als je buik zo beweegt hè?! Soms schrik ik er nog wel eens van. Dan krijg ik ineens een trap uit het niets en lijkt het wel alsof ie door mijn ribben naar buiten wil. @ Nomen, ik had het eerder nog niet kunnen zeggen, maar welkom hier! @ Marieke, dat klinkt zeker als een relaxte baan. En helemaal die golfkar... zeker als je straks wat verder in de zwangerschap bent en lopen vermoeiend wordt. @ Nijnie, zelfde verhaal hier hoor. Vriend kan ook niet altijd mee naar de verloskundige. Ik plan de afspraak altijd vroeg - om 8.30 uur - dus als hij wil kan hij mee. Maar na mijn ziekenhuisopname is hij nog meer betrokken bij de zwangerschap, dus gaat hij woensdag weer mee. En ook vrijdag bij de nacontrole bij de gynaecoloog. @ Doris, leuk is dat om onder de 100 te zitten hè?! Ik had het zelf niet door (andere banner), maar bij mij is het ook zover. Morgen alweer precies 26 weken! @ Maartje, leuk behang. Lekker retro! Nou... verder was ik niet gekomen... ga even de rest van de berichten doorlezen. (En dan denk je dat je alle tijd hebt als je volledig thuiszit.... komt juist niets uit mijn handen).