Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

@nynke ik moet er zo ook nog door zoonlief moet vandaag voor B afzwemmen en dat gaat via school dus om 1uur sta ik in het zwembad waarschijndelijk helemaal doorweekt maar ja ik wil het niet missen dus heb het er voor over :) !en als ik terug moet vind ik niet zo erg thuis kan ik me eigen omkleden en moet om half3 al weer naar school zoonlief is om kwart voor 3 vrij en dan hoop ik nog ff het centrum in te gaan en dan weer naar huis en hopelijk kan ik onze viervoeter nog ff uit laten en dan ben ik er ook wel flauw van hoor ,ik ben afhankelijk van me fietsie heb geen rijbewijs tja en dan moet ik wel :p

liefs nica

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @choco; hoera! Eindelijk je echo! Geniet!

@Floortje; drie kilo valt toch best mee?! Of ben je totaal veel meer aangekomen? Ik ben juist blij dat ik eindelijk 3 kilo ben aangekomen!

@Xenas; jeetje meid, wat een dag! Doe het maar lekker rustig aan vandaag!

@Martine; ook van mij nog gefeliciteerd! Ik heb geen idee of beugels echt slecht zijn. Ik vind ze niet meer lekker zitten. Ik loop al vanaf week 8 in zwangerschapsbh's. De mijne zijn gevoerd (en duur), dus van doorschijnen heb ik geen last.

@Denisse; wij zijn ook nog niet echt met de kamer begonnen hoor. We zijn ons wel aan het orienteren en dingen aan het bestellen, maar dat komt ook doordat mijn man het meeste werk moet doen. Ik kan bijna niks.

@Nynke; Fysio was oke. Hij gaat een of andere steunband voor me regelen en verder ben ik gemasseerd (nooit erg natuurlijk! ;) ). Morgen mag ik weer en krijg ik oefeningen mee. Ik duim met je mee voor mooi weer!

@NiCa; hier zijn de eerste bomen alweer gesneuveld. Ik heb tot nu toe mazzel gehad. Steeds als ik naar buiten moet is het even droog!
    Succes met je drukke middagprogramma! Waai niet van je fiets! ;)

@Nomen; vreselijk he, die zwangerschapslingerie! :rolleyes: Ik heb een mooie bh van Anita. De rest is oerdegelijk en oerlelijk. Alsof je als zwangere vrouw geen mooie kleding meer wilt dragen!

@Astrid; wat leuk! Nog een extra echo! Geniet er lekker van. Ik ga zo bellen voor een 3d.

Ik heb mijn twee uurtjes thee leuten op het werk er weer opzitten. Ik blijf me behoorlijk nutteloos voelen hoor! En nou is volgende week ook nog de laatste week van mijn leidinggevende. Daarna is het helemaal superstil. Nouja, dat zien we dan wel weer.
    Ik ga zo nog even naar de acupunctuur en daarna denk ik lekker op de bank met een dvd-tje. Ik heb de hele serie Vuurzee op dvd. Heeft iemand die gezien?! Ik ben er heel benieuwd naar. Het is hier in het dorp opgenomen.

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Poeh Poeh, Meiden.

Wat wordt er veel geschreven zeg. Het is niet meer bij te houden. Het spijt me dat ik zo weinig reageer p jullie berichtjes. Ik lees ze wel hoor.

Ik wou even een update geven.

Ik heb gisteren mijn baas gesproken. Ik ging naar hem toe met het idee dat ik op mijn flikker zou krijgen, maar dat viel mee. Hij boodt zelfs een klein beetje zijn excuses aan. Hij zei dat hij het mailtje in opdracht van Personeelszaken had moeten sturen en dat hij het er niet mee eens was.

Hij gaf aan dat ik maar moest zorgen voor een verklaring van de Verloskundige. Dat zou beter werken. Ik ben gisterenavond even op spreekuur langsgegaan bij de VK, maar daar kreeg ik nul op request (of hoe je het ook schrijft).
    Ik kreeg daar te horen dat ik het eerst via de Arbo Arts moest spelen.

Tja, dus ik vanmorgen even overlegd met mijn chef. Hij zei dat ik aan PZ moest vragen om een afspraak voor me te maken. Ik dacht dat ik dat zelf kon doen, maar blijkbaar niet. Dus heb ik een mailtje gestuurd naar de Bitch van PZ en dan maar hopen dat ik reaktie krijg.
    Het is ook in hun belang dat ik een gesprekje met de Arbo Arts ga hebben. Dan kan ik gelijk over mijn bekkenpijn praten. Dit wordt slechter per dag, helaas.

Ik zal voor dat laatste deze week maar een afspraak maken met de (bekken)fysiotherapeute hier in Culemborg.
    Ik ben bang dat het niet beter gaat worden, alleen maar slechter. Ik moet echt hulp gaan vragen, wat dat aangaat.

Nou, dit was weer even de update. Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Ik hoop dat ik spoedig weer wat meer energie heb en dan ga ik zeker weer wat specifieker reageren.

Knuffel,

Marianne

4. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    @maartje06. Ik was tot vorige keer 3 kilo in totaal aangekomen. Nu dus in 4 weken 3 kilo. Dus totaal al 6 kilo. Was iets te snel.

5. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :oops: ik ben al 12 kilo aangekomen ben jaloers als ik jullie zo hoor maar die taarjes en chocola is zo lekker

6. Hallo allemaal

Vanmorgen bij de vk geweest. Alles zag er weer goed uit. Mijn gewicht was hetzelfde gebleven als de vorige keer. Best gek, want op de weegschaal thuis ben ik wel gewoon aangekomen..Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aantal kilo's wat erbij is! Ik geloof dat ik nu zo'n 5 kilo ben aangekomen. En ik snoep heus ook wel taartjes en chocola hihi. Maar ik probeer toch een klein beetje op te letten.
    Verder was mijn bloeddruk nog steeds laag, maar dat issie altijd al. 110/55. Baarmoeder navelhoog, dus ik heb allemaal niks te klagen gelukkig.
    31 juli moet ik weer.

Ik draag trouwens ook gewoon beugel BH's. Waar zou dat nu slecht voor zijn dan? Heb ik ook nog nooit van gehoord hoor. Als je nou borstvoeding geeft is het idd niet zo handig, dan knelt het de boel misschien af. Ik vind die groei bh's ook zo afgrijselijk lelijk. Met van die charmante uitsparingen voor je tepels, ziet er niet uit echt! Ik heb gewoon een maatje groter gekocht.

@Appeltje en Marize: Oh dat wist ik helemaal niet. Wat is dan jullie reden om voor GP te kiezen en niet om meteen te trouwen? Wij willen ook ooit nog wel trouwen, over een jaar of 2. Dan hebben we er een lief klein bruidsmeisje bij haha.
    @Irene: Ik was bij de miss etam wel goed geslaagd. Maar nu hangt er idd niet zoveel meer bij. Hopelijk komt de nieuwe collectie snel! Is er geen positiekleding winkel bij je in de buurt? Daar hebben ze altijd de wat duurdere merken. Ik vind mamalicious ook erg leuk en valt qua prijs nog wel mee. Bij babydump verkopen ze ook positiekleding en bij prenatal eigenmerk kleding.
    @Astrid: Veel plezier bij de echo! Lekker hoor zo'n onverwachte extra echo!
    @Maartje: Nee, ik ken geen vuurzee. Wat is dat dan voor serie?
    @Avalon: Wat doen ze toc altijd moeilijk he op het werk. jammer dat je vk geen verklaring wou schrijven. Dat komt omdat ze de laatste tijd veel strenger aan het controleren zijn. De arbo arts kan nl de vk opbellen om te vragen of het echt wel nodig is dat je minder gaat werken. Dus ze doen dat niet meer zo snel.
    @Floortje: Als je nu in totaal 6 kilo bent aangekomen valt het toch wel mee? Je zit nu ook in je groeispurt, dus waarschijnlijk loopt het zo vanzelf weer in. Als je idd zo door blijft groeien gaat het wel hard ja, hihi. Maar ik was de vorige controle ook ineens 3 kilo aangekomen in 4 weken tijd. En nu was ik hetzelfde gebleven..

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Missyess: fijn dat alles goed was.

Ik zelf ben nu zo'n 8 kilo aangekomen. Dit zit voornamelijk op mijn buik. Ik ga ervan uit dat ik de meeste kilo's na de bevalling wel weer kwijt raak en anders na de BV weer even goed opletten.

Ik lees net dat de eerste augustus baby al is geboren. Wel 5,5 weken te vroeg maar wel prima gezond. Raar idee hoor. Ik hoop toch dat "brammetje" lekker tot 37 weken blijft zitten.

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Avalon; wat een gedoe weer! Ik ben wel blij dat je op je strepen bent gaan staan hoor. Krijg je je vrije dagen ook terug als de bedrijfsarts het er mee eens is?

@Floortje; Nou meid, dat valt toch nog steeds heel erg mee?! Je kindje groeit nu ook snel!

@Lievebeesje; geloof me, je wilt liever 12 kilo aankomen, dan in mijn schoenen staan. :( ;)

@Missyess; weet ik nog niet precies. Als ik een paar afleveringen heb gezien, dan zal ik het vertellen ;)

@Nynke; jeetje nu al! Nou, laten wij nog maar even wachten he meiden!

9. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden ben ik weer en.....zoonlief heeft zijn B-diploma gehaald!mama supertrots :)

en wat voeding bh's betreft ik heb hele leuke bh's je hebt ze in allerlei kleuren heb een witte met op de bandjes roosjes en een zacht roze en ze zitten heel erg lekker maar denk dat het voor ieder verschillend is

liefs nica

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik ben ook al 9 kilo aangekomen! Ondertussen misschien al wel weer wat meer :confused:
    En dat terwijl ik echt niet veel meer ben gaan snoepen, ben eigenlijk juist veel gezonder gaan eten sinds ik zwanger ben. Ga er dus maar vanuit dat het meeste er na de bevalling ook wel weer af zal gaan.

De meeste kilo's kwamen er bij mij trouwens aan in de eerste weken, denk dat het ermee te maken heeft dat ik toen ben gestopt met roken toen was elk snoepje welkom ;)

Gister weer wat super leuke kleren geshopt bij duimeland, erg eel in de aanbieding en ik kreeg ook nog is 35 % extra korting als vaste klant (1x eerder wat gekocht haha)
    De mevrouw die mij hielp vroeg ook al of ik nog beugelbh's droeg, dat doe ik dus, maar dat scheen idd niet goed te zijn omdat het kan knellen. Maar ik vind die meegroeibh's ook maar niks, zit geen vulling in en dat heb ik toch nog steeds nodig ;)

@ Missyess: Fijn dat alles weer goed was!

@ Nica: Gefeliciteerd met het diploma van je zoon, heeft ie knap gedaan!

@Avalon: Hopelijk heb je snel een afspraak met de arbo arts, en neemt hij je wel serieus :(

@ Nynke: Hier ook al 2x met de hond buiten door de regen gelopen, maar denk maar niet dat ze wat doet als het regent :rolleyes:

@ Maartje: Ik ken de serie ook niet, maar het is heerlijk weer om met een dvd-tje op te bank te "hangen" :)

Groetjes Doris

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen, maar dat is van de laatste 2 weken.

De echo was weer erúg leuk! De kleine lag voor de verandering te slapen. Zoooo lief! Ik heb even een foto in mijn album gezet, waarop ie ligt te slapen. Volgens mij wordt hij rustig van autorijden, want hij is dan meteen stil. Net zijn pa, want die hoeft maar in de auto te zitten (niet rijden) en hij slaapt al ;)

Zometeen voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, kijken of dat wat is.... Is hier 5 min vandaan en kost 3 euro ofzo. Dacht kan het altijd ff 1 keer proberen toch?

Van het weekend naar mijn ouders in Friesland, een stukje rijden maar ach.... En volgende week wordt het eindelijk mooi weer! De laatste week van mijn vakantie natuurlijk. Daarna nog 10 weekjes en ook ik heb verlof.

Ow ff een vraagje.... De groei van ons kindje loopt elke keer een week ofzo voor. Nu was het weer 23.2 weken. Het hoofdje, beentjes en de buik omvang. Kan ik hier dan vanuit gaan? En kan het dan ook zo zijn dat ik misschien een week "eerder" beval?

12. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé meiden!
    Kom ff heel gauw koekeloeren! Kon ff op internet bij mijn oom en tante en dacht, gauw ff foto's in mijn album plaatsen! ff mijn buik laten zien ;)
    Astrid, wat een prachtige echo weer zeg! Wat super dat je weer mocht! Kijk nu al uit naar 25 juli voor de pretecho met de aanstaande oma's!
    Ik ben inmiddels 3 kilo aangekomen... valt nog wel mee geloof ik... Toch denk ik dat er nog wel meer aan zullen komen, maar ach... no big deal.. ahum...
    Nou, ga gauw nog ff weer bijlezen, allemaal een hele fijne avond!

Liefs Chris

13. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hier was ik alweer! Alles was goed vandaag, alleen de kleine wou niet echt lekker rustig liggen. Maar gelukkig is alles mooi compleet. We weten wat het wordt: een MEISJE

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Jullie schrijven echt ontzettend veel! MAar vind het wel leuk om steeds weer te lezen, het blijft hier gewoon ontzettend verslavend en gezellig!

@ Appeltje, wij zijn nog niet begonnen met de babykamer.. We weten nog niet goed welke kleuren we willen... Geboortekaartjes hebben we al wel gezocht.. Maar we zijn er nog niet helemaal uit. Vrijdag gaan we weer naar dat bedrijf om nog een keer goed te kijken.

@Martine, van harte gefeliciteerd met je diploma! SUPER!

@Klieke, lekker hoor dat je al bijna kerstvakantie heb!

@Irene, ik slaag meestal wel bij de H&M, Prenatal en miss etam.. Maar ja.. Je moet er eigenlijk echt tegenaan lopen. Als ik namelijk naar kleding ga zoeken omdat ik het echt nodig heb kan ik NOOIT iets vinden!
    Ik draag ook nog steeds beugelbh's :oops: wist helemaal niet dat het slecht was! Heb wel een grotere maat nu.. Zou niet eens weten hoe die zwangerschaps'bh's zitten..

@maartje06 ben het helemaal met je eens.. Vind het ook echt heel fijn dat iedereen zo met respect met elkaar omgaat.. Heb het op andere website's en forum's wel eens anders gezien!
    Bericht van marjo gezien, heb haar gefeliciteerd! Echt leuk voor dr!
    Ik ken vuurzee niet..

@Floortje ik ben inmiddels al 8 kilo aangekomen.. Maar heb er niet echt last van. Ik weet dat het erbij hoort. Eet verder gezond en gevarieerd, dus ik maak mij er niet echt druk om. Ik word trouwens bij de vk niet gewogen.

@Denisse, wij zijn ook nog niet begonnen met de babykamer. Heb ook het gevoel dat we daar nog wel tijd genoeg voor hebben.. al hoewel.. de tijd gaat steeds sneller!

@Nica, hier is het ook vreselijk HERFST achtig weer :( Vind ik echt nix aan! gefeliciteerd met de zwemdiploma van je zoon! Echt goed gedaan! (weet nog wel dat ik hem kreeg :D was echt super trots )

@Avalon, wel fijn dat je baas toch zijn excuses heeft aangeboden! Hopelijk word het nu allemaal goed geregeld!

@Astrid wat gaaf zeg een extra echo! En wat een schatje zeg! echt mooie foto weer! Mijn ventje loopt ook iedere keer een week voor op de groei.. Vraag mij nu ook wel af hoe dat dan zit, waar ik nu vanuit moet gaan.. En of ik nu ook eerder zal bevallen..

@chrisje MOOIE BUIK! :confused: Wees er maar trots op :D

@Choco! WAT LEUK!!!!! EEN MEISJEEEEEEEEE Gefeliciteerd!! Dacht je ook zelf dat het een meisje was???

Vandaag ben ik weer ff naar de stad gegaan.. Hele leuke rok gekocht! Staat me erg leuk al zeg ik het zelf :) En weer ff naar Name It geweest (weet nie of jullie die winkel kennen, maar is vol met babykleertjes :p ) Heb er veel kleertjes gekocht.. Echt erg, ik kan het gewoon niet laten liggen ! :rolleyes: Maar niet alleen kleine maat hoor.. Ook wel grotere dingen.. Maar zooo lieeff! haha!
    Heb ook nog een leuke buikband gekocht met voetjes erop met de tekst : kickin baby .. :p
    Nu snel bericht af typen.. want gtst begint ! verslavend!

Veel liefs kiss

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Choco gefeliciteerd met jullie MEISJE!!!!!!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Choco: onwijs gefeliciteerd meid! Leuk hoor een meisje.

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Vanaf het begin af aan al dachten mijn vriend en ik dat het een meisje zou worden. Thanx.
    @Nynke en Doris: thanx!

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje
    2. Floortje (27) -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. – Meisje
    4. Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    5. Doris (25) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    6. Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - Meisje
    7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober – 2de - Verrassing
    8. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje
    9. Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste – Verrassing
    10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober – 1ste - Verrassing
    11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing
    12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - Jongen
    13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. – Geheim
    14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    15.Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    17. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. – Jongen
    18. Misoh (30) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    19. Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - Jongen
    20. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    21. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    22. NiCa (31) -> 13 Oktober – 2de - Jongen
    23. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - ..
    24. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    25. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    26. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de – Jongen
    27. Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - Meisje
    28. Lolli (..) -> 14 Oktober – 1ste - Verrassing
    29. Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste – Meisje
    30. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen
    31. Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    32. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje
    33. Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - Jongen
    34. Kissflower (19) -> 20 Oktober – 1ste - Jongen
    35. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    36. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje
    37. Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - Jongen
    38. Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    39. Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - Meisje
    40. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de – Verrassing
    41. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing
    42. Maris (30) -> 24 Oktober – 1ste - Meisje
    43. Irene (..) -> 24 Oktober - .. – Meisje
    44. Nienke07 (39) -> 24 Oktober – 3de - Verrassing
    45. Sylvia (24) -> 25 Oktober – 1ste - Meisje
    46. Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    47. Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    48. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    49. Astrid85 (22) -> 30 Oktober – 1ste – Jongen
    50. Choco (28 ) -> 31 Oktober – 1ste - Meisje

14 Meisjes
    12 Jongens
    15 "Verrassingen"
    2 Geheim

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @NiCa; gefeliciteerd met je zoon! Wat een mijlpaal weer. Het blijft leuk he, al die kleine guppies in het water! :)

@Doris; het is er inderdaad echt weer voor. Ik heb al drie afleveringen gezien. Het is een dramaserie over een klein kustdorpje. Er wordt een turks meisje vermist. Verder ben ik nog niet gekomen, maar het is nu al heel leuk om naar te kijken!

@Astrid; wat een mooie echofoto weer! Ik weet niet precies hoe het zit met 'voor lopen'. Volgens mij kunnen ze de termijn alleen goed vaststellen in de eerste 12 weken. Daarna verschilt de groei per kind. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen.

@Chrisje; wat een prachtige buik heb jij zeg (en wat een prachtig ondergoed!). Daar mag je trots op zijn!

@Choco; gefeliciteerd met jullie meisje!!! Leuk hoor! Was je voorgevoel toch goed. Ik heb eigenlijk niet echt een voorgevoel, dus dat wordt echt afwachten.

@Kissflower; haha, een echte vrouw he. Lekker shoppen! Ik heb dat dus helemaal niet. Ik heb nog bijna niks gekocht voor de baby (wel veel gekregen).

Ik ga er voor vandaag een eind aan breien. Tot morgen maar weer (Joepie! Eindelijk naar de kapper. Mijn uitgroei is verschrikkelijk!).
    Grts, Maartje

20. NiCa

NiCa Bekend lid

@lieverds bedankt voor de felicitaties voor mijn zoon!

@choco gefeliciteerd met jullie MEISSIEEEEE!

liefs nica

Deel Deze Pagina