Avond dame's. Heb het super druk dus ff een ego berichtje. Een tijdje geleden had ik verteld dat we erg veel overlast hadden van onze achterburen... Nu zijn we gister naar de rechtzaak geweest om hun eruit te krijgen met een kort geding. En vandaag het goede nieuws; ze moeten eruit Iedereen is super blij en opgelucht, eindelijk er vanaf! En ze hebben meteen een straat verbod. Nog 3 weekjes uitzingen en we hebben een rustige zomer. Verder alles hier prima, de kleine beweegt als een stuiterbal in mijn buik. Ik voel hem de hele dag door en zie hem nu ook schoppen. Super lief. Dank jullie wel voor het antwoord op mijn vraag hoe dat nou zat met de groei. Ik ga gewoon uit van 30 oktober, en dan zien we wel verder
Nou, ze ligt zeg maar op haar rug met haar beentjes omhoog, zal kijken of ik dat filmpje ook kan vinden, dan kun je het misschien beter zien...Filmpjes zet ik op Hyvespagina...
Ah, got it... hahaha! Ga zo gelijk ook ff op hyves kijken! Mijn lieve neefje van 13 heeft ons ff tijdelijk zijn laptop geleend! Haha, zijn ouders mogen er nog niet eens naar kijken, maar hij opperde zelf dat we 'm anders ff een weekje konden lenen, hij vond het zo sneu dat we thuis nog geen pc hadden om te internetten... De scheet! liefs chris
@Maartje: ik heb ooit een vriendje gehad in Noord Holland n de kermissen daar zijn erg leuk idd. Neem nu lekker je rust en ga zondag lekker je rondje lopen. @Nica: fijn dat alles goed was bij de vk. @Liedel: erg he deze verslaving? Jammer van je bl oeddruk. Ik hoop dat hij zich nu koest houd. @Marieke: je dromen kloppen in elk geval niet meid! @Andrea: nu kan je er niet meer omheen idd, rustig aandoen en goed luisteren naar je lijf. Fijn dat alles goed was bij de vk. @Jotim: mooie buik hoor! Hoe gaat het met het kamertje en je kleine meid? @Sylvia: fijn weer wat van je te horen. Heerlijk vooruitzicht heb je nu. Straks lekker rustig aan doen en genieten van de laatste maandjes. @Denisse: verkleinen kan met paint of op www.fotoverkleinen.nl Succes ermee. @Missyess: ik was bij de eesrte ook de enige die een kind kreeg in de vriendengroep. Gelukkig is het contact wel gebleven allleen anders geworden. @Astrid: wat een heerlijk nieuws over je achterburen. Die drie weken zijn nu te overzien. @Chrisje: wat een superlief neefje heb jij zeg! @Nijnie: geeft niks hoor van de foto's. Heerlijk dat je bijna vakantie hebt meid. Hier nog steeds alles prima. We gaan het weekend aan de zolder beginnen. De kids gaan naar Opa en Oma (alweer) en wij aan het klussen. Een fijne avond en tot morgen.
Heb ff filmpje gewijzigd, wat langer gemaakt en een mooi muziekje achter gezet...Beeldkwaliteit is maar zozo, maar goed, het beste wat ik voor elkaar kon krijgen voor jullie! dikke kus...
(kom ook ff om het hoekje loeren) Zo, er is weer flink geklept hier. Hier gaat alles goed, ik voel de kleine elke dag en dan voornamelijk 's avonds. Ik heb zo'n zin om te shoppen voor babykleding maar ja de wintercollectie komt pas in september. Ach ik stuur m'n mannetje er wel voor op uit, die vindt dat wel leuk om te doen.
Jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen.........ik kan het bijna niet bijhouden. Vandaag even naar de fysio geweest, mijn onderug zat weer vast en ik ben nog steeds aan mijn bed gekluisterd omdat het weer slecht ging, qua bloedingen en harde buiken................. FF iets anders: Er komt een blonde vrouw bij de dokter,7 mnd. zwanger. Vraagt de dokter:en mevr.wat wilt u? Zegt zij: ik wil graag de pil. Dokter: bent u daar niet een beetje laat mee? Vrouw: jawel, maar m'n man heeft nu een ander gaatje gevonden. En ik ben niet van plan ook zo'n bult op m'n rug te krijgen! Euh niets tegen blonde vrouwen hoor.................ik ben zelf heel blond..................moest ff lachen.....
Choco, je kan al wel rompertjes shoppen of leuke T-shirtjes met lange mouwen of pakjes (alleen hangt er idd nog wel heel veel zomerspul...) (maar waar een wil is.... haha)
@Denisse; als ik met rechts op het bestand klik en dan bewerken kies, kan ik rechts in mijn scherm het formaat wijzigen. Op deze pagina is trouwens ook een fotoverklein-optie. Kijk maar eens links in het lijstje. @Lievebeesje; wat leuk! Mooi is hij he! @NiCa; fijn dat je weer goedgekeurd bent! @Andrea; dat lijkt me duidelijk: Rustig aan vanaf nu dus! Ik dnek dat we dezelfde bekkenband hebben gekregen. Ik moet zeggen; het helpt wel! @Liedel; arme jij! Ik moet er niet aan denken. Geen pc @Marieke; wat een schattig filmpje! Kan je nu no0g wel werken? Tussen het gezwijmel door?! @Jotim; mooi buikje hoor! @Xenas; hahaha lol @Chrisje; denk je wel om jezelf meid! @Nijnie; wat een heerlijk vooruitzicht! @Missyess; dat klinkt als een leuk feestje! @Silvia; fijn om weer evne wat van je te horen! GEniet lekker van je vakantie meid! Je hebt het verdient! @Astrid; dat zijn nog eens fijne berichten meid! Gefeliciteerd! @Nynke; gezellig is het zeker! Dit wordt al het tweede jaar dat ik maar beperkt heen kan en daar baal ik best een beetje van. Tis eigenlijk net een soort grote reunie. Alleen maar mensen van vroeger die allemaal terug komen naar het dorp. @Choco; met laagjes kleertjes kom je een heel eind hoor! Ik heb best veel met lange mouwtjes gezien. En het is nu uitverkoop. @Marize; WHAHAHAHAHAHAHA Ik ben vandaag naar de prenatal geweest en heb daar schattig beddengoed voor de wieg gekocht. O.a. een rood dekentje en een lakentje met het woord LIEF op de omslag. Echt heel lief. Verder heb ik me (op een joggingbroek voor de gym) ingehouden. Eerst maar eens zorgen dat het kamertje een beetje af is. Ben nu wel erg moe, dus ik ga lekker een tukkie doen. Weltrusten en tot morgen! Maartje
goedemorgen meiden! Vandaag boel op de planning.. Moet om 9.15 bij de knoarts zijn.. heb al sinds januari oorsuizen.. heeel vervelend en irritant! Daarna door (half 12 ) naar de fysio.. dan nog even werken haha vanavond gaan we wokken (mijn zusje was gisteren jarig) en daarna een verjaardag! druk dagje... maar moet goed komen.. gewoon rust pakken tussendoor toch..
Zo ben weer bijgelezen, stelletje kletstantante's haha. Tis eigenlijk heel rustig aan deze kant, wel de laatste week wat last van mijn darmen, waardoor ik misselijk wordt. Verder gaat alles zijn gangetje, ik voel mijn meisje nog alleen fladderen door mijn buik nog geen trapjes ofzo. Vind dat wel beetje jammer, maar dat komt allemaal vanzelf. Heb me gister een angelsound kado gedaan, nu ik geen echo meer krijg kan ik lekker af en toe eens lekker genieten van het kleine stoomtreintje in mijn buik. Ik had mijn geboortekaartje al helemaal klaar, maar ga nu ineens twijfelen en ga denk ik toch weer wat anders uitzoeken. Mijn buurman is verhuisd dus ik belde de makelaar of ik niet van flat kon ruilen deze heeft namelijk 2 slaapkamers en ik maar 1. Toen ik dus gister even ging kijken schrok ik best, je hebt dan wel 2 slaapkamers maar je woonkamer wordt kleiner. in totaal krijg je dus 4 M2 meer maar daar komt dan wel 150 Euro boven op je huur voor, nou dan slaapt ze maar mooi op mijn slaapkamer. Vind dat toch wel heel veel voor zo'n klein stukje wat het groter is.
Hallo allemaal, Ik heb lekker volgende week woensdag vrij en ga babyshoppen. Op zoek naar leuke dingen voor de babykamer (geen meubels, maar accecoires en badje enz..) enzo. Wie heeft er tips waar heen te gaan. Liefst niet al te dure winkels! Verder alles goed met iedereen? Sylvia, fijn dat je vrij bent, nu kan je lekker rustig aan doen. Marize, wat een toestand zeg dat die problemen aanhouden. Hoop dat het snel beter met je gaat! Liefs Irene
goede morgen meiden wil jullie allemaal een fijne dag toe wensen en geniet van de dingen die gaat doen! liefs nica
Goedemorgen meiden, Ik heb even een vraagje, want ik maak me toch wel zorgen. Vanaf 20 weken voel ik ons kindje heel goed en vooral heel vaak. Het is een echt energiebommetje. Nou is het me gisteren en eergisteren opgevallen dat ik hem veel minder voel. Is dat normaal of moet ik me echt zorgen gaan maken?! Het verschil is best wel groot en ik heb er vanacht helemaal slecht van geslapen. Weten jullie hoe dit zit?! En aan de ervaren mama;s: Wisselde het bij jullie ook zo?! Thanx! Maartje
Maartje geen zorgen hoor dat heb ik ook. De ene dag voel ik mijn beebje constant en de andere dag veel minder. Je hoeft het geloof ik pas vanaf week 28 dagelijks vaak te voelen. Zit echt wel goed hoor! Liefs Irene
goede morgen maartje ik heb het ook wel eens hoor voel ik hem ook niet(hihi nu ik dit typ krijg ik een reactie van...ik ben er nog alles is goed)heb je al eens geprobeert om languit op bed te liggen en je te concenteren op je buik?meetsal krijg je dan vanzelf een schop(je)en ik denk als je echt het idee hebt er klopt iets niet dan moet je ff de VK bellen misschien kan ze je gerust stellen want volgens mij met 28 weken moet je je kindje elke dag voelen hopelijk heb je hier wat aan meis sterkte! liefs nica
Goedemorgen meiden! Goed geslapen allemaal? Ik was weer eens erg vroeg wakker Volgens mij moet ik nog erg wennen aan de rust in ons nieuwe huis ofzo... (zijn namelijk gewend om in 't centrum te wonen) Marieke, ik vind het filmpje echt fantastisch! Toen vriendlief thuiskwam gisteravond heb ik 'm meteen laten zien zien! Vond hem ook prachtig, zat bijna met zijn neus tegen 't beeldscherm aangeplakt, haha! Volgens mij heeft onze kleine een groeispurt, want ik heb me een strak gevoel bij mijn buik... Echt zo'n oprekgevoel zeg maar... alsof al mijn spieren in één keer tegelijk op spanning staan... Jippie, nog 1 dagje werken en dan WEEKEND! Morgen toch echt verder met de babykamer, dan kan ik zondag de accentkleuren op de wand aanbrengen! Fijne dag allemaal! Liefs Chris
Hey meiden, bedankt voor de snelle reactie. Ik had ook al gelezen dat je pas met 28 weken je kindje dagelijks moet voelen en maakte me daarom eerst ook geen zorgen. Maar het verschil is ineens zo groot. Eerst dacht ik af en toe: Wees nu maar weer even rustig. Nu denk ik: Laat alsjeblieft even voelen dat je er bent! Pffff, ik ben normaal best wel een nuchtere kikker, maar sinds ik zwanger ben!