Maartje ik snap jou helemaal hoor. Ik typ wel zo vrolijk dat ik het precies hetzelfde heb en dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar ik voelde me af en toe precies als jij: bezorgd! En nu nog steeds wel eens. Maar diep van binnen weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, en dat moet jij ook niet doen!
Hé Maartje, was nog bezig met m'n berichtje toen jij typte! Maar ik heb het ook hoor! De ene dag is 'ie gewoon veel actiever dan de andere... Ga stiekem dan toch ff snel checken met de angelsounds en dan gaat 'ie gewoon lekker snel tjoektjoek hoor! Geen zorgen maken dus! Liefs Chris
Hoi allemaal wat en geklets hier zeg! haha Ik heb ook wel dat ik de kleine de ene dag beter voel dan de andere, maar dat schijnt normaal te zijn. Als ik de zenuwen krijg luister ik soms even met de angelsound dan ben ik weer gerust. Hebben jullie allemaal al de kinderopvang goed geregeld? Ik wordt er echt helemaal gek van, ik heb namelijk eigenlijk flexibele opvang nodig vanwege mijn wissellende rooster en en wisselende diensten, maar heb al tig van die kindercentra opgebeld en die hebben alleen de reguliere opvang...heb me nu net dan toch maar voor een aantal vaste dagen ingeschreven omdat ik anders echt een probleem heb straks... Ik hoop (konden ze me nu niet vertellen) dat het mogelijk is om de ene week 1 dag af te nemen en de andere week 3 (ivm met weekend diensten) (mn schoonmoeder past op in de weekenden) pfff wordt er een beetje rusteloos van, straks vind ik niks....
@Marize: hij is goed! Doe jij wel rustig aan meid? @Xenas: jij blij dat het morgen weekend is! Jeetje wat een drukke dag. @Anne: fijn om weer wat van je te horen. 150 euro voor 4m2 is wel erg veel geld. De kleine zal prima slapen bij jou op je kamer. @Maartje: ik ben een "ervaren"moeder maar maak me ook nog ongerust als ik de kleine niet voel. Ik weet dat het nog niet hoeft maar toch. @Chrisje: pas maar op je buik, na zo'n groeispurt wil je huid wel eens te hard oprekken met als resultaat.......striae @Martine: ik werk ook onregelmatig maar wij hebben een oppas aan huis. Hier alles rustig. Ik heb net de toekomstige babykamer geverfd, het roze word mooi lime. Vanmiddag de tweede keer en dan is het kamertje al weer af. Mijn jongste dochter krijgt straks onze kamer met als thema Pooh, nou heb ik gisteren van een moeder op school heel veel spullen gekregen, gordijnen, schilderijen, kapstokje en dekbedhoezen. Ik ben echt helemaal blij! Nu maar even rusten en straks weer vrolijk verder. Tot later!
Stelletje kletsgeiten Ben ik weer terug van de VK alles prima in orde hoefde niet eens op de weegschaal of ze zijn het vergeten. baby is niet te groot baarmoeder komt tot me navel. Bloeddruk ook goed. Alleen vaker RUST nemen even slapen overdag als het savond niet lukt weet nog niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Kreeg nog een kadootje mee, mutjes en sokjes. Leuk he. Nieuwe Vk aangenomen per 1 juli gaat ze daar werken jonge meid. Moet ik weer aan wennen. heb geen voorkeur wie er bij de bevalling is als mijn man en schoonmoeder er maar zijn. @ maartje je eigen niet druk maken. Wel kan je je baby nu al leren te regageren. Het zal even duren. Als je ligt met je hand op je buik te kriebelen. Elke dag op het zelfde plekje. Je zal merken dat je straks een reaktie gaat krijgen. Deed het altijd met mijn dochter en die volgende op een gegeven moment mijn hand van de ene na de andere kant. Lief lakentjes van LIEF vind ik echt super. @ martine mmmhh lijkt me moeilijk hoor. Gelukkig hoef ik daar niet over na te denken succes ermee @chrisje, veel plezier met he maken vaan de Bkamer en foto's he want daar zijn we gek op @ irene lekker na de grootste babydump gaan in de buurt. Of babystore. Prenatal warenhuis. V&D @ Anne nee schiet dan niet op. Lekker bij jou op de kamer kan je ook leuk plekje maken. @xena mmh druk druk druk ken het wel hoor. Veel plezier met wokken @ Andrea doe rustig aan ........ @sylvia geniet van je vrij zijn. je hebt het wel verdient. Iemand vergeten ? vast wel. Ga vandaag veel doen. In het weekend de meubels halen die bij me moeder staan in eindhoven. Meteen even na de babydump die is zondag open. En de grootste. Moet nog veel doen maar heb er wel echt zin in.
@Jotim: overdag rust nemen raade mijn vk me ook aan. Maar hoe in vredesnaam? Moet de oudste van en naar school brengen en de jongste slaapt tussen de middag helaas niet meer. Als jij een idee hebt, deel je hem dan met me?
Hallo kletstantes, Ben weer bijgelezen. Heb vandaag even geen tijd om te reageren. Gaan vanmiddag op vakantie twee weekjes in totaal en hier moet nog ff worden opgeruimd en de tassen ingepakt. M'n man is de poes naar het pension brengen. Het arme beestje wilde weer eens niet in de mand. Vanmiddag naar de gyn en daarna lekker weg. Hier gaat het wel redelijk. Pijn bij m'n schaambeen wordt langzaamaan iets minder gelukkig. Iedereen een goede paar weken... Groetjes Silvie
@ Sylvia: Wat heerlijk dat je nu al vrij bent! En nu alleen maar leuke dingen doen @ Astrid: Wat fijn! Kan je gaan genieten van een heerlijke rustige zomer! @ Marieke: Super filmpje! @ Marize: Wat vervelend dat het alweer minder ging, hopelijk blijft het nu goed gaan, doe rustig aan! @ Xenas: Heb je morgen wel een rustdag ingepland? Veel plezier vanavond! @ Anne: Das idd veel geld voor zo'n klein stukje zeg! Dan zou ik ook lekker blijven zitten waar ik zit! @ Maartje: Is volgens mij nu nog heel normaal hoor, maar als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen hoor! @ Martine: Hier geen kinderopvang nodig, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken. Hoop voor je dat je er snel meer duidelijkheid over hebt, geeft tenminste weer wat meer rust! @ Nynke: Wat een omschakeling zal dat zijn van al dat roze naar "jongenskleuren" Ben benieuwd naar het eindresultaat! @ Misoh: Hele fijne vakantie, geniet ervan! Zo, kletstantes! Ik ben weer bij geloof ik Hier gaat het prima. Redelijk rustige week gehad en merk dat meteen aan mn bekken, die houd zich dan ook een stuk rustiger! Nu al lekker weekend dus daar gaan we maar weer van genieten! Volgende week helaas nog een drukke week, maar daarna wordt het beter (dan hoef ik nog maar 3 weken 2 1/2 dag te werken en dan verlof ) Allemaal rustig aan doen! Groetjes doris
@ nynke ja wil ik ook wel weten als ik tussen 1 en 3 ga slapen wordt ik zo verrot wakker dat ik niks meer doe. ben een avond mens kan niet vroeg na bed gaan. Ik ga nu al om 22 uur was eerst altijd 24 uur vind ik al heel knap van mezelf. De vakantie komt er aan dan wordt het helemaal moeilijk. Werk ik ook nog vanuit huis regelmatig bellen er klanten. slaperig opnemen vind ik ook niet alles. @ Silvie veel plezier op vakantie en we zullen je missen de aankomende 2 weken.
Hallo lieve meiden, Bedankt voor alle bemoedigende woorden. Ik merk dat ik toch veel moeite heb om het van me af te zetten. Het verschil is gewoon ineens zo groot. Van vier weken lang elke dag meerdere keren, maar bijna niet. Bah, bah, bah! Ik ga zo maar even wat doen, dan heb ik wat afleiding. @Martine; ik werk ook wisselende diensten en heb me om die reden ingeschreven bij een gastouderbureau. Zij gaan zoeken naar een flexibele gastouder en op die manier betaal ik echt alleen de uren die ik af neem. @Nynke; leuk! Lime! Ben blij te horen dat ook de ervaren moeders wel eens ongerust zijn. Ik voel me zo'n muts! @Jotim; bedankt voor de tip. Ik ga het onze beeb meteen proberen aan te leren! Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik heb begrepen dat veel VK's niet meer wegen omdat het niet veel toevoegd. Ik ben alleen de eerste keer gewogen, verder niet meer. @Misoh; hele fijne vakantie! Goed dat je het even meldt, dan hoeven we ons geen zorgen te maken. @Doris; de VK is alleen voor spoed te bereiken op vrijdag en dat vind ik dit dan weer niet. *Zucht* Doe je wel voorzichtig volgende week! Tis zonde om het nog even in een drukke week te verpesten! Ik ga maar even strijken, dan ben ik in ieder geval even afgeleid. Liefs, Maartje
Meiden, heb echt last van mijn buik.... vooral rechtsonderin doet echt ontzettend zeer en ik ben geen pieperd... Het steekt enorm... Kan 't zijn dat die kleine uk op een spier ligt ofzo? Chris
@ Maartje: Ja, das hier idd ook zo op vrijdag.... @ Chrisje: Helpt het misschien als je er tegen aan duwt? Misschien dat ie dan wat opschuift? Ik had het van de week bij mn ribben, weet ook niet wat het was, maar na een tijdje was het weer helemaal weg... Misschien dat de beeb dan idd net op een verkeerd punt drukt ofzo Groetjes Doris
ik had het gisteren alsof je erge steek hebt,eerst bij de VK aan de rechterkant en later aan de rechterkant ik wist ook niet wat het was gelukkig ging het vanzelf weer over,was eerst angstig dat het me plasenta was,want die ligt namelijk aan de linkerkant maar alles is nu weer goed nergens last van. hopelijk gaat het bij jou ook snel weer over sterkte! liefs nica
ik heb het gister even bij de vk nagevraagd, heb er ook af en toe last van. rechts onderin een soort van pijn. kan zijn dat de kleine tegen je lies aanduwt en wat zenuwen bekneld. vaak helpt het bij mij om even te gaan plassen.. duwt dat er ook niet meer tegenaan.. tsja, onze kleintjes beginnen zo langzamerhand onze hele buik over te nemen, hihi
Hé meiden, bedankt voor jullie antwoorden! Heb toch voor de zekerheid de vk maar ff gebeld (wat een miepje ben ik he) en ze adviseerde me om mijn plasje ff in te leveren bij de huisarts, omdat dit soort steken ook nog wel eens door een blaasontsteking veroorzaakt worden... Haha, Doris, heb die kleine idd al een drukkertje de andere kant op gegeven! Nu schopt hij/zij daar gewoon vrolijk verder! Helaas blijft 't steken. Arme frummel, moet 'ie 't lekkere plekkie opgeven en waarvoor? Ga zo dus even naar de HA om m'n urine te laten checken en als 't goed is krijg ik dan vandaag de uitslag nog! Ik laat het ff weten zodra ik wat hoor, nogmaals bedankt hè! Ben blij dat we onze onzekerheden ook lekker met elkaar kunnen delen! Knuf Chris
Verstandig dat je toch urine gaat inleveren. Je kunt beter zeker weten dan blijven gissen. Afgelopen nacht heef thet heel lang geduurd voordat ik kon slapen. Oorzaak: ukkie vond het leuk om me wakker te houden met haar geschop. En die schopjes werden steeds harder. Ze is ok echt alleen 's middags en 's avonds actief. Jippie...bijna weekend!