hahaha, wat zijn we lekker bezig met zijn allen zeg! Allemaal van die bezorgde mutsen! Ik ben er inmiddels achter wat er bij mij is veranderd (Denk ik). Ik denk dat de kleine is gedraaid en nu veel meer naar beneden ligt te schoppen ipv naar mijn navel. Hij was net in ieder geval weer even aanwezig, dus mama's hartje is gerust! Ik ga nu de regen maar even trotseren en mijn behangetje bestellen. Tot later!
Oeh, wat een complimentjes! Ben helemaal trots op mn kleine meid en het filmpje, hihi maartje, maak je geen zorgen, ik heb haar vandaag nog niet één keer gevoeld zelfs, terwijl ze me normaal lens schopt. Zal wel liggen te pitten...Als je je kindje echt meerdere dagen helemaal niet voelt zou ik me pas zorgen gaan maken... Hee Nynke jij ook een Pooh kamertje?!Leuk! Silvie: Fijne vakantie, geniet ervan! Crisje: Lijkt op bandenpijn, fijn hè? Heb er ook erg last van op het moment. Heb af en toe het idee dat mn kind er aan de voorkant uit komt scheuren, aaarrrggg.... Xenas: Rustig aan hoor meis! Martine: Hoop dat je kinderopvang een beetje kunt regelen.. Ik hoef alleen morgen nog en dan is het ook een dagje weekend voor mij. Jammergenoeg is zaterdag wel de zwaarste dag (alle vertrekken en aankomsten "Homair"). Ik ga officieel pas 9 september met verlof, heb het idee dat er een aantal al heel vroeg mogen of ben ik kierewiet? (of allebei )
Hallo Ik heb vandaag een duffe dag. Mijn vriend is vanmorgen vroeg naar Parijs vertrokken (schoolreis) en komt vannacht of morgenochtend pas weer terug. En als ik ergens een hekel aan heb is het om alleen te slapen. Dan ben ik altijd een beetje bang Ik neem dus vanavond de hond maar mee naar de slaapkamer. Niet dat ik er veel aan heb want potentiele inbrekers zal hij net zo enthousiast begroeten als ons, haha. Gelukkig komt mijn moeder straks en vanavond blijft ze bij me eten, samen met mijn vader en zusje. Dus vanavond ben ik gelukkig niet alleen. Ik heb ook nog een filmpje op hyves gezet. Nog van de 20 weken echo. Nou, ik ga het huis maar eens schoonmaken en daarna weer lekker lui zijn!
Hahaha, marieke, 9 september "pas"? Ik moet nog wachten tot 25 september... Al denk ik op dit moment: Was het al maar vast zover! Liefs Chris
@Marieke: er werken een aantal meiden hier in het onderwijs en die hebben bijna zomervakantie en daar achter aan hun verlof. Daarom lijkt het zolang. Dus nee, je bent niet kierewiet. De Pooh kamer word voor onze jongste meid. Het thema voor de beeb weet ik nog niet. Meiden die onzekerheid blijft hoor. Bij elk rare pijntje, kramp oid denk je al bijna het ergste. Gewoon hier vragen en anders je vk bellen. Is niks raar. Ik heb net voor de 2e keer de muren gelatext. Ben bang dat het nog een keer moet. Dat stomme roze ook. Als het af is zal ik foto's in mijn album zetten. Tot later weer.
Hallo oktober mama's. Ik ben Diana. Ik lees al een poosje mee op deze pagina's maar wil toch ook wel mee doen in het forum. Ik heet dus Diana, ben 33 jaar oud, ben getrouwd met Marco. Ik heb een zoontje van ruim 2 en een half jaar. Ik ben nu zwanger van de tweede en uitgerekend op 11 oktober. Dit is 1 dag voor de geboorte datum van mijn zoontje, (12 oktober). Ik hoop gezellig met jullie mee te kunnen kletsen maar zal me waarschijnlijk eerst een beetje moeten inlezen om jullie te leren kennen. Dat ga ik echter niet al die 400 nog wat pagina's doen. Het zal dus misschien wel eens gebeuren dat ik wat vraag wat allang is verteld. Soory daarvoor. Groeten van Diana
Hallo Diana, welkom bij de oktober mama's. Het is hier heel gezellig en je leert ons snel genoeg kennen. Je hebt nog een maand of vier. We zijn tegelijk uitgerekend zie ik nu. Kijken wie er de eerste is.
Hoi Diana! Gezellig, van harte welkom hier bij de oktober-mama's! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Haha, ik benijd je niet met 400 pagina's bijlezen! We hebben hier af en toe al moeite met bijlezen na een paar daagjes weg van het internet In ieder geval gezellig meebeppen, we hebben nog even tot oktober om je te leren kennen Liefs Chris
Diaan, welkom en nee, zou ook niet alle 456 pagina's gaan lezen als ik jou was, krijg je meteen een overdosis en ben je glijk weer weg, hihi.... Nynke, oké, beetje vergiethoofd... hè, die stomme zwangerschapsdementie ook Hier voor de beebs een Winniekamer want ik moet wel, alles wat ik voor het kamertje heb gekregen van mn moeder is Winnie, hihi, vind het ook erg leuk hoor, anders deed ik het natuurlijk niet....
Hallo allemaal, Wat een gezelligheid hier weer! @Martine: Is een gastouder anders niets voor jou? Mijn man en ik zitten ook met wisselende diensten en vinden daarom een gastouder ideaal. Bij mij op het werk moet je ook vaste dagen inhuren. Ik zit vanaf volgende week 50% in de ziektewet. Heb alles zelf moeten regelen, want iedereen die dat anders doet, was vrij vandaag. Natuurlijk wel even de leidinggevende op de hoogte gebracht. Het worden 3 dagen van 4 uur, waarvan 2x op de groep en 1x op kantoor. Mijn man zit op het moment op een telefoontje van het ziekenhuis te wachten, het kan best zijn dat hij maandag al geopereerd wordt, maar dan kan ik meteen vrij krijgen. Heerlijk gevoel dat alles nu geregeld is.
Agenda Appeltje -> 29 juni Gyn nacontrole Misoh -> 29 Juni Gyn Jotim -> 29 Juni VK Sofieke -> 30 Juni VK Divanaatje -> 2 Juli VK Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Bolletje -> 5 Jullie VK (10.00 uur) Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Xenas81 -> 10 juli Pretecho (10.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 juli VK (8.40 uur) Nijnie -> 23 Juli VK Denisse -> 24 juli VK Andrea -> 26 juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)
heey! nou ben weer terug van een gezondheidsdagje.. Eerst naar het ziekenhuis... ik moest naar de kno arts.. nu moet ik eind juli terug komen .. dan worden mijn trommelvliezen doorgeknipt... ieeeuw! ik krijg via een gel een verdoving in me oren.. ik hoop dat het meevalt.. Daarna door geweest naar d fysio.. eindelijk fysio vrij weer.. alles gaat goed.. en zodra ik weer last krijg.. kan ik die oefningen blijven doen! dus moet goed komen! Morgen heb ik idd een rustdagje.. maar ik ga naar een tuincentrum.. vind ik altijd heerlijk.. zaterdag avond zijn we zoizo thuis!
Xenas doorknippen? my goodness... Hoop idd voor je dat het meevalt! En die verdoving is wel op zijn plek denk ik ja... Succes meid! Andrea, fijn dat alles geregeld is! Zou mooi zijn als je man maandag al terecht kan! Des te langer kan hij herstellen voordat jullie kleintje komt! Kan over een half uurtje bellen voor de uitslag van mijn urine... ben heel benieuwd! Liefs Chris
jaaa naar he! Er zit lucht achter mijn trommelvliezen.. en ze staan naar binnen.. tja dan krijg je dus suis.. ben wel blij dat er wat aan gedaan gaat worden.. maar of ik hier nu zo blij mee moet zijn.. hmmm
Nou, mijn gezeur is dus meteen afgestraft. Ik ben de hele middag in mijn blaas geschopt door onze uk! Rot kind! 8) En spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?!......Maak je niet druk!(voor degene met een generatiekloof; deze zijn komt uit de grote meneer kaktusshow. haha ) @Marieke; er zit een zomervakantie tussen (voor de leerkrachten onder ons) en ik moet 6 weken van te voren met verlof omdat ik in de ziektewet zit. Mijn laatste werkdag is dus 29 aug. @Missyess; Ik vond het ook altijd verschrikkelijk om alleen thuis te zijn. Zeker 's nachts! Maar inmiddels vind ik het heerlijk! Niet te vaak, maar af en toe het hele huis, bank, bed en afstandsbediening voor mezelf is echt genieten! Er is dus nog hoop. Hou je taai! @Nynke; joh, ben je lekker bezig. Je had niks anders te doen toch?! @Diana; welkom bij deze kletskousengroep! Gezellig dat je mee komt doen. Je mag hier alles vragen, want wij vinden niks gek en zijn dol op kletsen (dus nog een keer een verhaal vertellen is helemaal geen probleem). We hebben ook een eigen oktobermama's website en een eigen hyves, dus daar kan je je ook aanmelden. Hoe verloopt je zwangerschap?! @Andrea; heel verstandig dat je je rust pakt! Laten we hopen dat je man snel geholpen kan worden, dan kunnen jullie je daarna helemaal op de baby richten! @Xenas; fijn dat de fysio zo goed geholpen heeft! Ik hoop dat ze mij ook zo goed kunnen helpen!
@Xenas; dus eigenlijk heb je een soort tegenwind in je oor. Bah vervelend hoor! Fijn dat ze er wel iets tegen kunnen doen!
Klinkt erg pijnlijk, Xenas. Maar gelukkig kunnen ze er iets aan doen. Lekker dat je nu fysiovrij bent. M'n man is net gebeld: 11 juli moet hij op gesprek en dit is dan spoed. Dit hadden we dus echt niet verwacht. Maar aan de andere kant wel lekker dat we daardoor onze vakantie niet op hoeven te schuiven. Ik hoop wel dat hij het een beetje volhoudt tot die tijd.
@Andrea; 11 juli?! Jeetje das nog bijna twee weken! En dat is dan pas het eerste consult neem ik aan? Of gaan ze hem dan ook helpen?! Pfff, tis maar wat je spoed noemt!