Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik dacht ook meteen de operatie, maar dit is nog maar een extra consult. Hij zal in onze 1e vakantieweek wel geholpen worden, denk ik zo.

2. hahaah moet hier wel ff om lachen hoor!

ja.. je moet het geluid bedenken als je een schelp tegen je oor aan hebt om de 'zee' te horen!
    dit hoor ik dan 24/7

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Zit ik naar beneden te scrollen naar Andrea's laatste bericht, staat daar toch helemaal onderin beeld altijd reclame? Nu stond er: Echtscheiding online, snel! Plus het bedrag (wat volgens hun natuurlijk heel voordelig is :( ). Nou ja zeg... Het is een zwangerschapspagina... Ik weet (uit eigen hand helaas) dat 't soms wel 't beste is, maar vond het toch een beetje bot...

Maar goed... 11 juli Andrea? En dan eerste consult? Allemachtig, wat een wachtlijsten zijn er dan wel niet als dit spoed is!
    In ieder geval is e.e.a. nu wel in gang gezet en heb je een datum om naar uit te kijken!

Knuf Chris

4. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hallo iedereen!
    Ja, ik neem weer deel aan de digitale wereld! Ofterwel: mijn computer is gemaakt! Kben echt superblij, ik ben gewoon te verslaafd aan dit forum:)

Ik ben bijgelezen (Zonet 'even' meer dan 10 blz. gelezen, stelletje kletstantes!) en dus weer helemaal op de hoogte! Ik ga niet op iedereen reageren, want dan weet ik niet waar ik moet beginnen...
    Xenas: dat klinkt trouwens wel eng, trommelvliezen doorknippen. Maar dat suizen lijkt me ook wel iritant..
    Maartje: fijn dat je je beeb weer goed voelt. Hihi, wel grappig dat je meteen wordt 'afgestraft' door je kleine!

Ik ben een beetje nerveus. Moet a.s. donderdag weer naar het ziekenhuis, voor nog een hartfilmpje en een echo, en ik hoop zo dat alles goed is. Ik ben op zich altijd vrij positief, maar door al dat gedoe wordt je toch wel wat onzeker, bah. Ach ja, ik hoop maar dat die hogere dosis medicijnen werkt die ik nu heb gekregen voor mn bloeddruk, en dan gaat het vast helemaal goed komen!
    Ik voel onze kleine meid goed, dus ze is in iedergeval goed actief.
    Nou meiden, tot snel maar weer!
    Liefs,
    lianne

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nou, het is dus wel een urineweginfectie... Heel fijn... Maar ja, weet ik wel waar de steken vandaan komen in ieder geval! Kan zo een kuurtje ophalen!
    Ga er zo mooi vandoor, het is nu geloof ik droog... moet op 't fietsie!
    Doegie meiden!

Knuf Chris

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ maartje: Fijn dat je de beeb je weer flink schopt ;)

@ Marieke: Officieel stopik 6 weken van te voren (das 21 augustus) Maar heb er nog lekker 3 weken vakantie vooraan 8)

@ Missyess: Ik moet er ook niet aan denken om alleen te slapen hoor, hier gaat de hond dan ook altijd mee naar boven! :oops:

@ Diaan: Welkom hier en vraag maar raak :D
    Ik heb je bij op de "oktober-mama-lijst" gezet, kan je ook een beetje op zien wie er allemaal nog meer zijn hier!

@ Andrea: Fijn dat je het zo goed hebt kunnen regelen, zal je een hoop rust geven denk ik!

@ Xenas daar heb ik nog nooit van gehoord :confused: Hopelijk valt het mee! Fijn dat het door de fysio weer een stuk beter gaat!

@ Liedel: Fijn dat je er weer helemaal bij bent! ;)

@ Chrisje: Tja daar helpt een beetje duwen niet tegen.... ;) :D 8)
    Hopelijk is het met het kuurtje snel over!

Groetjes Doris

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje
    2. Floortje (27) -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. – Meisje
    4. Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    5. Doris (25) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    6. Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - Meisje
    7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober – 2de - Verrassing
    8. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje
    9. Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste – Verrassing
    10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober – 1ste -Geheim
    11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing
    12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - Jongen
    13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. – Geheim
    14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    15.Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    17. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. – Jongen
    18. Misoh (30) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    19. Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - Jongen
    20. Diaan (33) -> 11 Oktober – 2de - ..
    21. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    22. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    23. NiCa (31) -> 13 Oktober – 2de - Jongen
    24. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - ..
    25. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    26. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    27. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de – Jongen
    28. Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - Meisje
    29. Lolli (..) -> 14 Oktober – 1ste - Verrassing
    30. Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste – Meisje
    31. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen
    32. Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    33. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje
    34. Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - Jongen
    35. Kissflower (19) -> 20 Oktober – 1ste - Jongen
    36. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    37. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje
    38. Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - Jongen
    39. Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    40. Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - Meisje
    41. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de – Verrassing
    42. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing
    43. Maris (30) -> 24 Oktober – 1ste - Meisje
    44. Irene (..) -> 24 Oktober - .. – Meisje
    45. Nienke07 (39) -> 24 Oktober – 3de - Verrassing
    46. Sylvia (24) -> 25 Oktober – 1ste - Meisje
    47. Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    48. Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    49. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    50. Astrid85 (22) -> 30 Oktober – 1ste – Jongen
    51. Choco (28 ) -> 31 Oktober – 1ste - Meisje

14 Meisjes
    12 Jongens
    14 "Verrassingen"
    3 Geheim

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Andrea; nou ja, tis in ieder geval wel fijn dat er actie ondernomen wordt!

@Xenas; wat irritant zeg! Laten we hopen dat deze enge ingreep verbetering oplevert!

@Chrisje; nou, dat is inderdaad wel heel ontactisch op een pagina voor zwangere dozen! Urineweginfectie, getsie! Misschien moet ik toch ook maar eens wat urine weg brengen maandag. Ik heb ook vaak last van heftige steken in mijn onderbuik.

@Liedel; wat fijn dat je weer een pc hebt! Ik ben ook zwaar verslaafd en had ook echt met je te doen! Ik weet zeker dat je echo goed is donderdag! Hou vertrouwen in je lijf, meis (Moet ik zeggen na vandaag :rolleyes: :oops: ).

@Doris; wat een snelle actie weer van jou! Leuk dat het lijstje bijna compleet is! De dames (het zijn er nog 8 volgens mij) die nog missen, moeten die nog voor een echo? Of hebben die niks meer laten horen?!

9. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Hallooww!
    Ja ja eindelijk weer een berichtje van mij. IK lees wel bijna alles hoor, maar reageer niet zo vaak.
    Heel leuk om te lezen dat we ongeveer allemaal het zelfde meemaken met onze beebjes. Ik bedoel dan vooral de schopjes en de bewegingen die we voelen.
    Ben maandag bij gyn geweest. Alles was goed.Loop precies op schema. Bloeddruk iets aan lage kant, dus kans op grote beeb. Moet dagcurve doen voor suiker. Moet 's morgens nuchter bloedprikken. Dan om elf uur en om drie uur nog een keer. Ik HAAT prikken. Maar goed, het is voor een goed doel.
    Door middel van echo was er maandag geen rede om te denken dat beeb erg groot gaat worden. Verwacht ik ook niet. CAlvin woog ook "maar" 2750 gram bij de geboorte.

Vandaag op jongetje gepast van 3 maanden. ZO leuk! HIj sliep veel en speelde wat in de box, nam een flesje melk en sliep weer.
    Toen ik Calvin uit school haalde, dachten de moeders op het schoolplein dat ik al bevallen was! Werd zelfs gefeliciteerd!
    Calvin vond het p rachtig om even te oefenen met een baby in huis. Aaide kindje steeds over hoofd en zei lieve dingetjes....

Ga ff douchen en dan met dekbedje op de bank voor de tv hangen. Eerst Calvin in bad stoppen en in bed "gooien".

Tot gauw

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Andrea: fijn dat je ziektewet nu geregeld is. Geeft mss wat rust. Jammer dat je man niet eerder geholpen kan worden. 11 juli is een eind weg en dan nog weet je niet wanneer de operatie plaats gaat vinden.

@Xenas: auww :( het klink niet fijn maar ik hoop dat het wel resultaat heeft. De hele dag de zee horen is ook zo wat!

@Maartje: leuk he, de kaktusshow? ;) Jij wil graag de beeb voelen dan nu niet gaan zeuren hoor! ;) (grapje)
    Inmiddels is de kamer al voor de derde keer gedaan. Nu kan ik het nog.

@Liedel: welkom terug meid. ik hoop dat donderdag alles goed is, lastig hoor die bloeddruk.

@Chrisje: bah, lastig zo'n urineweg infectie. Gelukkig is er niks met de beeb.

@Missyess: hier gaat de hond ook mee als ik alleen thuis ben hoor. Een avond alleen vind ik prima. Maar s'nachts heb ik graag manlief thuis.

@Murizzz: fijn dat opzich alles goed was bij de vk. Prikken is niet leuk maar wel voor het goede doel. Sterkte ermee.

Hier is de energie op. Ik heb nu het kamertje voor de derde keer gedaan. Ik hoop dat het nu wel dekkend is. Manlief heeft de zolder geschuurd dus daar kunnen we ook aan de gang. Nu ga ik heerlijk bank hangen en optijd naar bed.

Truste en tot morgen.

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Hehe, ik heb zomervakantie :).
    Even bijtanken en dan nog een paar weekjes na de vakantie tot aan mn verlof.
    Heerlijk, ik moet zeggen dat het opstaan op het moment wat lastig is. In de zin dat ik eerder altijd vrij makkelijk de deken van me af gooide en uit bed ging. Nu wil ik eigenlijk het liefst gewoon nog even verder dommelen.

Komende tijd wat dingetjes regelen, lijstjes maken en vooral ook uitrusten.

Nijnie

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Lijkt hier wel een kippehok

kan dat zo toch niet bij bennen

@ maartje moest wel lachen hoor maar speciaal voor jou http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=30047
    En ik ben vandaag ook weer meer geschopt als de afgelopen dagen

@nijnie sinds ik zwanger ben kan ik niet meer uitslapen ben om 8 uur klaar wakker. Ach heb ik ook iets aan me dag.

@nynke schiet al op dus. Meer dan mij gedaan voor vandaag

@murizzzz gezellig dat je weer even langs wipt

@Xenas, auw vind het nu al een eng idee

@ andrea hoop dat ze vllug verder gaan plannen daarna

@chrisje aan die reclames kunnen ze weinig aan doen. Dat wordt geselecteerd op steekworden. Als je alleen maar over een bepaald onderwerp hebt dan krijg je daar een advertentie over. Eigenlijk niet op letten en ja die reclame staat er altijd boven en onder.

@ liedel ja wat fijn dat het allemaal zo vlug is gegaan

@ diana welkom in ons kippehok. ALs je ook op de lijst wilt bij mij zie onderaan mijn bericht even pbtje.

Ik heb vandaag niks gedaan aan de Bkamer moet het morgen zondag meubeltjes halen. Ben zo blij als een klein kind die net een zak vol kadootjes heeft gekregen.

Ben ik iemand vergeten ? Nou dikke knuffel voor de mensen die ik vergeten ben.

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hallo,

bedankt voor het gezellige welkom.
    Er werd me gevraagd hoe de zwangerschap verloopt.
    Nou een kort verhaaltje dan maar over een zwangerschap die niet helemaal over rozen verloopt.

Ik ben diabeet, (suikerziekte), al vanaf 1990. Dus dat geeft vaak een wat gecompliceerde zwangerschap.
    Bij mijn zoontje was ik tot 20 weken misselijk. Heb twee opnames gehad en misselijkheidspillen. Een ingeleide bevalling met 38 weken.

Nu ben ik ondertussen 25 weken zwanger. Weer twee opnames gehad wegens veel te veel spugen. Het vervelende daaraan is dat de diabetes instelling ook meteen in de soep liep.
    Eerste opname viel mee. 3 nachtjes in ziekenhuis met een infuusje vocht er in pompen. Dit was met 9 weken.
    De tweede opname was met 12 weken. Toen stond er een ziekenauto voor de deur en kon ik mee. Infuus, afgezonderd in een kamer alleen om uit te zoeken waarom ik zo misselijk ben. Vanaf de 9e week emesafene gehad voor de misselijkheid en met 20 weken gestopt.
    Sindsdien gaat het redelijk. Mag alleen niet werken van de internist en de gyno. maar ik ben nu al weer 2 weken aan het integreren voor twee uurtjes per week. Stelt dus niets voor maar ja geeft wel een goed gevoel.
    Eind volgende week zomervakantie en meteen daarna verlof.
    Dus dat is fijn.
    Voel me nu redelijk goed. Veel moe maar de diabetes helemaal onder controle. Met de baby gaat het super goed. Groeit volgens plan en is niet te groot, dit hoor je vaak bij diabeten moeders. Dan worden het soms suikerbabies genoemd.
    Krijg waarschijnlijk weer een ingeleide bevalling rond de 38e week tenzij de bevalling spontaan gebeurd is. Lijkt me sterk overigens.
    Zo het verhaaltje werd toch lang maar jullie weten nu alles van mij.
    Oja, ik draag een verrassingsei. Weet niet wat het wordt.
    En ik ben overigens leerkracht basisonderwijs en ambulant begeleidster voor op basisscholen.

Vragen? Stel ze gerust.....
    Zo en nu tijd voor leukere onderwerpen.

groeten Diana

14. @Diaan: Welkom hier! Zeker een gecompliceerde zwangerschap, maar fijn dat het nu voorspoedig gaat.

Oh gelukkig zijn jullie ook een beetje bang alleen 's nachts, hihi. Vond mezelf al zo kinderachtig.

15. NiCa

NiCa Bekend lid

ook namens mij van harte welkom diaan!

liefs nica

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Diaan: welkom hier en ik hoop dat je het nog allemaal kan volgen. Het gaat hier soms zo snel!

Jaaa, uitslapen doe ik elke dag. Kom pas om 11 uur van m'n bedje af. Zalig gewoon.

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Agenda

Appeltje -> 29 juni Gyn nacontrole
    Misoh -> 29 Juni Gyn
    Jotim -> 29 Juni VK
    Sofieke -> 30 Juni VK

Divanaatje -> 2 Juli VK
    Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur)
    Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur)
    Appeltje -> 3 Juli Pretecho
    Bolletje -> 5 Jullie VK (10.00 uur)
    Nynke -> 6 Juli VK
    Marize -> 6 Juli Pretecho
    Doris -> 9 Juli VK
    Xenas81 -> 10 juli Pretecho (10.15 uur)
    Maartje06 -> 11 Juli VK
    Xenas81 -> 17 Juli VK
    Floortje -> 17 juli VK (8.40 uur)
    Nijnie -> 23 Juli VK
    Denisse -> 24 juli VK
    Choco -> 25 juli VK
    Andrea -> 26 juli VK

Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo
    Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur)
    Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Uitslapen?! Hoe ging dat ook alweer?! :rolleyes: Zou het mijn voorbereiding zijn op het krijgen van een kind?! Ik ben veranderd van een beer in winterslaap naar een nachtdier dat om 7.00 uur klaar wakker is!

@Murizzz; fijn dat alles goed met je gaat meid! Houden zo!

@Nynke; ik heb mijn beeb gisterenavond plechtig belooft dat ik me geen zorgen meer zal maken, maar hij blijft me 'straffen'! ;)

@Nijnie; Joepie! geniet lekker meid!

@Jotim; Whahahahahaa :) Wat leuk! Ik neem het mijn ouders nog steeds kwalijk dat ik nooit naar de show ben toegeweest. Ik was echt een groot fan. Ik ken alle liedjes uit mijn hoofd en heb er ook nog een langspeelplaat van. Wanneer zal de eerste dvd uitkomen?! :D

@Diana; Jeetje meid, wat een herkenbaar verhaal. Ik heb geen suiker, maar ben wel ook al vanaf week 6 doodziek. Ook opgenomen geweest en emesafene gebruikt. Inmiddels door de acupunctuur iets minder misselijk, maar nog steeds is eten niet mijn hobby en ben ik doodmoe. Ik werk 2x2 uur per week en meer zal het ook niet meer worden (op aandringen van de bedrijfsarts). Mijn conditie is hard achteruit gehold. Dat zit me nog het meest dwars!
    Gelukkig heb je bijna 'verlof'!

@Missyess; kinderachtig?! Tuurlijk niet!

@Choco; ooohhhhhh, ik ben jaloers!

Ik ga vandaag bij mijn schoonmoeder op visite. Morgen is de geboortedag van mijn schoonvader (is anderhalf jaar geleden overleden) en ze is zelf van de week ook jarig. Verder geen plannen, want dit is alweer vermoeiend genoeg vrees ik.
    Fijn weekend allemaal! Maartje

19. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen meiden allemaal veel plezier met wat jullie gaan doen
    en geniet van het lekkere weer het zonnetje schijnt hier maar voor hoelang?

liefs nica

20. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Wij gaan vandaag vloer leggen en morgen de meubels halen voor de babykamer.
    Heb er echt zin in.

Leuk he maartje en ja ze hebben ook al dvd's ervan hoor. Eve op google kijken. Ik neem het mij moeder nog steeds kwalijk dat ik vroeger neit bij de film van ome willem ben geweest. Dat wou ik heel graag. Op die website staan trouwens heel veel oude filmpjes. Sommige kennen dat echt niet meer. Woensdagmiddag keek ik altijd poppenkraam. En Q&Q

Nica hier schijnt ook de zon heerlijk.

Daantje ik hoop dat je de rest van de zwangerschap wat beter verloopt

Deel Deze Pagina