Goedemorgen allemaal, Wij gaan vandaag eens helemaal niets doen. Kan me niet herinneren wanneer wij voor het laatst helemaal niets meer gedaan hebben. Hubbie moet eerst tot 12 uur werken en dan lekker nietsen, kan ik zo een hobby van maken. Heerlijk. Verder is hier alles goed. Van de week voor de eerste keer naar de puffclub geweest, was erg leuk. Kwam er wel achter dat ik al best last van mijn bekken heb. Plat op je rug op zo'n dun matje. Niet lekker. Maarja, alles voor het goede doel. Nog een paar weken werken en dat lekker vrij tot 2 januari. Kan er nu al naar uitzien. Groetjes Floortje
Uitslapen ben ik nog nooit een ster in geweest. Meestal is 8 uur mn max en dan ga ik er ook uit. Maar vanmorgen heb ik toch tot een uur of 10 liggen dommelen in bed en dat was best lekker . Welkom Diaan trouwens, had ik volgens mij nog niet gezegd.
hoi meiden, uitslapen lukt mij ook niet echt meer sinds ik wat langer zwanger ben. Hoewel ik wel vaak om een uur of 2 even weer een 'dutje' doe, dat lukt dan weer wel. Vandaag ga ik poetsen...niet echt mn favoriete hobby, maar tis hier een bende en morgen krijgen we visite, dus ik moet wel. nou, ik zal mezelf achter de computer wegslepen..kom straks wel weer even spieken als ik pauze van mezelf mag nemen O ja: welkom Diaan!
Agenda Appeltje -> 29 juni Gyn nacontrole Misoh -> 29 Juni Gyn Jotim -> 29 Juni VK Sofieke -> 30 Juni VK Divanaatje -> 2 Juli VK Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Bolletje -> 5 Jullie VK (10.00 uur) Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Xenas81 -> 10 juli Pretecho (10.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 juli VK (11.00 uur) Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 juli VK (8.40 uur) Nijnie -> 23 Juli VK Denisse -> 24 juli VK Choco -> 25 juli VK Andrea -> 26 juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken) Heb me er even tussen gezet, wist zelf niet eens wanneer ik heen moest. Laatste keer om de 4 weken, hierna om de 3 weken naar de vk!
ik moet 19 juli om 9.30 weer naar de VK toe ik moet dus al om de 3 weken heen tjonge jonge wat gaat dat snel zeg liefs nica
hey meiden ik heb een foto van me buikie in me album geplaatst alleen ben nu inmiddels 25 weken zwanger en op de foto 23 wkn en 1 dag liefs nica
Uitslapen? Wat is dat? Ik kan al 4,5 jaar niet uitslapen. Maar dat geeft niets hoor ik heb het er voor over. @Diaantje: geen leuk begin van je zwangerschap ik hoop dat het nu stabiel blijft. @Nica: mooi buik meid. Hier geen bijzonderheden. Lekker een luie dag gehad en morgen ook. Nu nog even forum uitpluizen en dan weer optijd naar bed. Tot morgen meiden!
Zo, daar ben ik weer na een vermoeid dagje. Ben wel meteen geslaagd voor stof voor de hemel van onze familiewieg! Super! @NiCa; zon?! Waar?! Ik heb geen zon gezien helaas. Lekker buikie hoor! @Jotim; ik vind die oude programma's echt fantastisch! De poppenkraam! Dat was ik al bijna vergeten! En de familie Knots natuurlijk! Q&Q, fantastisch. Ome Willem wordt tegenwoordig herhaalt he. De kids van nu vinden het ook helemaal leuk. Die ouwe willem staat zelfs weer in het theater! @Floortje; lekker 'hang' dagje gehad?! @choco; wauw! Wat heerlijk! @Liedel; hou je je wel een beetje kalm?! Ik word al moe als ik het lees! Ik dacht lekker een avondje voor de buis te gaan hangen, maar er is echt helemaal niks zeg! Alleen een paar flauwe films! Bah! Zal wel een vroegertje worden vanavond (is eigenlijk ook wel verstandig). Tot morgen! Maartje
Hee meiden, Hier even een wat mindere dag en daarom even geen reactie op iedereen, vergeef me Gister een feestje gehad en had expres al rustig aan gedaan, veel zitten enzo. Maar helaas moest ik het vannacht en vandaag toch bezuren Veel pijn aan mn bekken en rug, zo frustrerend want verder voel ik me helemaal toppie en wil ik heel veel doen, maar kan dus even weinig beginnen Vanmiddag maar wat rotzooi utgezocht op de toekomstige babykamer. Dit kon ik al zittend doen en moet toch ook gebeuren Vanavond nog een verjaardag, maar dat wordt geen latertje! Allemaal een fijne avond! Groetjes Doris
Heey dame's Jeetje wat beppen jullie veel zeg! Heb het tot nu toe redelijk druk gehad en kan dus niet iedereen bijhouden. Heb het allemaal wel gelezen! @ Nica, mooi buikje hoor! We komen net terug uit Friesland, daar zijn we gister en vandaag geweest. Gezellig bij mijn ouders op visite Moet zeggen dat ik het er nu echt moeilijk mee krijg dat ze zover weg wonen Maar ach... 1.45 uur doen we erover dus het steld ook niet zo heel veel voor... Maar toch het idee dat je niet "ff" langs kan wippen... Ach moet er ook over ophouden, praat mezelf alleen maar verdrietig Verder gaat het hier prima, merk wel dat mijn buik nu hard groeit! Jeetje mina, ik heb soms echt spierpijn in mn buik lijkt het wel. Ach heurt dr allemaal bie
Heey hallo meiden! Weer een paar dagen niet gepost hier. Maar heb wel alles mee gelezen hoor! Maar soms heb ik ff geen tijd. Om het allemaal te lezen kost me al genoeg tijd, haha.. zoveel dat er iedere keer bijgekomen is! Ik heb nu ook niet echt iets te vertellen. Alleen dat mijn buik op knappen staat, tenminste zo voelt het. Zijn dat ´harde buiken´? Lijkt wel alsof me buik gaat scheuren en voelt ook echt hard aan. En doet echt wel pijn! Maar ja, maar even afwachten.. Allemaal een fijn weekend! Veel liefs kiss
tjonge jonge wat een geklets hier zeg Heb alles wel gelezen, ga morgen maar eens een uitgebreide reactie schrijven.. 26 weken alweer, time fly's!
Hoi allen, Allesinds aan iedereeen een dikke proficiat aan alle mama's en papa's ook naturlijk..... M'n dochtertje is voorzien op 30 oktober '07 ik weet het maar een 3 tal dagen,een enorme verassing! Normaal kan ik niet op een natuurlijke manier kinderen krijgen, Ik voelde wel dingen veranderen,maar m'n huisarts zei dat ik een buikgriep en een blaasonstekking had.....! Me kleine spruit is nu een 20tal cm en weegt 473gr... Kben appetrots,serieuze klappen int begin qua verschot allesinds
Gefeliciteerd, ik had je verhaal gelezen een paar dagen terug, dat je een echo zou krijgen enzo, wat een verrassing zal dat geweest zijn zeg! Voelde je haar schoppen? Leuk dat het ook een meisje is en welkom hier....
Hoi meiden! Ik heb wel gelezen maar heb het te druk gehad om op iedereen te reageren, sorry daarvoor... Hier alles z'n gangetje....Heb een nieuwe foto als profiel in Hyves(zie album), had er even ééntje gemaakt gister toen ik met een vriendin in canada op de msn zat en die wilde mn buik ff zien...Ik sta nooit goed op foto's maar dit is beter dan dat noodhoofd, hihi.... Kusjes en fijne zondag!
lekker buikkie heb je meis mag je trots op zijn!hihi volgens mij ben ik net zo ver als jijh mariekebalm liefs nica
Goedemorgen meiden (oeps, bijna middag), Zo, ik ben ook eens even lekker lang in mijn bedje blijven hangen. Niet dat ik geslapen heb, maar wel lekker liggen lezen en tv kijken. We hebben gisteren een tas met 9 pakjes gekregen van mijn schoonmoeder. De laatste negen weken mogen we elke zondag een pakje open maken. Echt superlief van haar. Ik moet alleen nog wel 6 weken wachten voordat ik mag beginnen En dat terwijl ik ongeveer de meest nieuwsgierige persoon van deze aardbol ben! Of zal ik gewoon doen alsof ik in week 34 al beval?! @Doris; rust lekker uit meid! @Astrid; ik kan je gevoel helemaal voorstellen. Ik heb zelf vier jaar lang aan de andere kant van het land gewoond en dat was geen succes. Vervolgens ging ik een half jaar naar Nieuw Zeeland en toen dacht ik: Waar zeur ik over! Daar moeten ze 3 uur rijden om naar school te kunnen (en wonen daarom vaak door de weeks in een internaat). Ik nam mezelf voor om er niet moeilijk meer om te doen, maar zo werkt het niet. Nederland zit gewoon anders in elkaar en hier is een afstand van 2 uur gewoon heel veel. @Trienegirl; jeetje meid, dat moet schrikken geweest zijn! Heel hartelijk gefeliciteerd hoor! Je hebt een echt wondertje in je buik! @Marieke; leuke foto hoor! Je hebt ook al een aardig buikje zeg!
@mariekebalm : ik voel wel beweging en af en toe eens m'n buik die serieus hard komt te staan.....zeer aangenaam om dit te voelen! @maartje06 :dit was zeker en vast schrikken (ik die nooit op een natuurlijke manier zwanger kon geraken)dan weten dat je zwanger bent en dan nog eens 22weken ver zitten......ik weet het pas en moet al bijna bevallen,bijwijze van spreken..... ik heb haar hartgeklop op m'n gsm staan,ik kan die bijna niet meer van m'n oor wegkrijgen !