Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Trienegirl: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat bijzonder zeg!
    Dat wordt vanaf nu dan dubbel genieten tot oktober ;)
    Leuk dat je hier komt meekletsen!
    Ik zet je ook op de oktober-mama's-lijst :D

Groetjes Doris

2. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje
    2. Floortje (27) -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. – Meisje
    4. Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    5. Doris (25) -> 2 Oktober – 1ste – Jongen
    6. Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - Meisje
    7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober – 2de - Verrassing
    8. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje
    9. Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste – Verrassing
    10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober – 1ste -Geheim
    11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing
    12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - Jongen
    13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. – Geheim
    14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    15.Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    17. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. – Jongen
    18. Misoh (30) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    19. Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - Jongen
    20. Diaan (33) -> 11 Oktober – 2de - Verrassing
    21. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    22. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    23. NiCa (31) -> 13 Oktober – 2de - Jongen
    24. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - ..
    25. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    26. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    27. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de – Jongen
    28. Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - Meisje
    29. Lolli (..) -> 14 Oktober – 1ste - Verrassing
    30. Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste – Meisje
    31. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen
    32. Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    33. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje
    34. Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - Jongen
    35. Kissflower (19) -> 20 Oktober – 1ste - Jongen
    36. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    37. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje
    38. Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - Jongen
    39. Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    40. Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - Meisje
    41. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de – Verrassing
    42. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing
    43. Maris (30) -> 24 Oktober – 1ste - Meisje
    44. Irene (..) -> 24 Oktober - .. – Meisje
    45. Nienke07 (39) -> 24 Oktober – 3de - Verrassing
    46. Sylvia (24) -> 25 Oktober – 1ste - Meisje
    47. Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    48. Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    49. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    50. Astrid85 (22) -> 30 Oktober – 1ste – Jongen
    51. Trienegirl (25) -> 30 Oktober – 1ste - Meisje
    52. Choco (28 ) -> 31 Oktober – 1ste - Meisje

15 Meisjes
    12 Jongens
    15 "Verrassingen"
    3 Geheim

3. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    sorry dat ik zo weinig reageer mar ben ook zo moe ik les wel alles mee maar veel fut heb ik niet meer
    gaat de tijd bij jullie ook zo snel?
    niet te geloven nog even en we zijn mama's

hier mijn buikje bij25 weken nog maar drie kilo bij dus vraag me af wat er nog allemaal in mijn buik zit
    xxx

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeetje wat een mooie buik zeg!
    Ik heb ook maar weet wat buikfoto's geplaatst. Wat een ini minie buikje heb ik dan zeg :( :(
    Vanaf wanneer gaat je navel eigelijk naar buiten?
    Ik heb het idee dat het bij mij nog wel ff duurt....

5. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    mijn navel is al van week 16 na buiten denk dat dit te maken heeft omdat ik nog geen jaar gelden ook bevallen ben mss doordat de zwangerschappen snel op elkaar zijn dat mijn navel zo is
    bij mijn eertse yana* kwam die pas in week 20 na buiten

groetjes

6. NiCa

NiCa Bekend lid

als ik mijn piericng uit heb dan is mijn navel ook al uitgepuild maar moest er een zwangerschapspiericng in doen en volgens mij heb ik die wat te kort af geknipt :(

liefs nica

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @trienegirl; meid, geniet er lekker van! Je hebt veel korter om aan het idee te wennen dan wij!

@Doris; de meiden lopen weer uit op de jongens he! Moet ook haast wel, want hier worden op dit moment alleen maar jongens geboren, dus moeten er dringend weer wat meiden bij! ;)

@Kirsten; Wauw! Wat een geweldige buik! Ben blij te horen dat het wel goed met je gaat!

@Astrid; JE hebt toch een hartstikke mooi buikie! Niet iedereens navel komt naar buiten hoor. Die van mij is wel wijder, maar komt niet naar buiten hoor.

@NiCa; een zwangerschapspiercing?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!

8. NiCa

NiCa Bekend lid

maartje een zwangerschapspiercing is een peircing die je in je zwangerschap kan dragen en die flexiebel dus een soort plasiek staafje ipv van metaal alleen de mijne heb ik te kort afgeknipt....lekkere muts ben ik he hahaha

liefs nica

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @NiCa; aha, weer wat geleerd! Dank je wel! Het is dus eigenlijk een beetje een meegroeipiercing (als je hem niet te kort maakt ;) ).

10. NiCa

NiCa Bekend lid

hahaha ja idd maartje tja soms ben ik zo'n muts en doe ik vanalles verkeerd...zal wel aan de hormonen liggen...soms hoeft er iemand maar boe te zeggen bijwijze van en dan ben ik al in tranen...stomme rot hormonen :(

liefs nica

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames,

Ik lees wel altijd met jullie mee, maar ik red het helaas niet om ook altijd even wat te tikken.
    Echt leuk dat de oktobermama's zich maar uit blijven breiden.
    Ik heb nu een erg drukke week achter de rug en dat zal deze week eerst ook nog wel even zo zijn. Donderdag trouwen we, dus nog een hoop geregel hier, vooral omdat we daarna naar Schevingen gaan, naar de bruidssuite van het Kurhaus. Dus ik moet jullie helaas missen van donderdag tot en met zaterdag.
    Mijn buikje groeit hard en de kleine voel ik meestal de hele dag door. Echt een druk baasje. Laatst stak er al een voetje uit die je weg kon duwen. Jeroen natuurlijk helemaal trots toen hij het ook voelde.
    Naast het trouwen werk ik ook aan het babykamertje. Werken gaat helaas nog steeds niet. Als ik een half uur echt iets doe dan ben ik al weer flink moe, zelfs als ik een half uurtje auto rijd. Gelukkig maakt de kleine het prima volgens de VK en bleek dat door mijn super dieet van de diëtiste zelfs mijn ijzergehalte weer gestegen was! Dus ik hoef gelukkig niet aan de staalpillen.
    Verder heb ik ook wel last van zwangerschapskwaaltjes zoals bekkenklachten, maar gelukkig heb ik een goede fysio en een lieve man die me daar af en toe even masseert.

Ik red het niet om op jullie allemaal te reageren, maar geniet allemaal maar goed van jullie kleintje en jullie mooie buikjes.
    Fijne avond allemaal nog en spreek jullie snel weer!

Liefs Laura

12. NiCa

NiCa Bekend lid

laura wat een eer hihi jullie trouwen op mijn verjaardag ik hoop dat jullie de mooiste dag van jullie leven hebben en geniet van elkaar!

heel veel liefs nica

13. @Trienegirl: Gefeliciteerd! Wat een bijzonder verhaal. Geniet er maar van
    @Kirsten: Mooie buik zeg! Dan is die van mij nog maar heel ienieminie hoor.
    @Laura: Veel plezier donderdag! Hartstikke leuk! geniet van je vakantie.

Hier verder geen bijzonderheden. Ik vind alleen dat ik het zo druk heb de laatste tijd. Of ten minste, nu ik zwanger ben is alles veel zwaarder. De hele week gewerkt, dinsdag die bruiloft gehad, gisteren naar Tarzan geweest. Allemaal leuke dingen, maar het voelt alemaal veel zwaarder aan, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
    Tarzan was hartstikke leuk! Echt een hele mooie show. Het was daar alleen bloedheet en een lange zit natuurlijk, dus was ik ook wel weer blij dat het afgelopen was, hihi.
    Nog 2 weekjes en dan ga ik op vakantie. Ik kijk er echt naar uit. Lekker rustig aan doen. Ik ga vragen op mijn werk of ik na de vakantie maar 3 dagen hoef te werken. Ik vind het gewoon belangrjik dat ik wat meer rust neem..

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo dames

Jullie weten alllemaal wat we dit weekend gingen doen.
    Niet ? ik ga net zitten om dit egoberichtje te tikken. Maar laminaat ligt en alles meubeltjes staan op de babykamer. Vanmorgen in eindhoven nog gehopt bij de babydump badje luieremmer en hemeltje.
    Nu nog de aankleding.
    Morgen zal ik foto's maken maar ik ga net zitten. Dus lange dagen hoofdpijn en moe nu.
    Ben wel trots.

Trienegirl welkom in deze gezellige groep

Maartje je mag wel voelen hoor aan de kadootjes. Leuk he zo'n mand. Maak er voor mijn dochter 1 voor de kraamweek. Mag ze elke dag een kadootje uitpakken. Want alle aandacht gaat dan toch na de baby.

Kristen wat een mooie buik zeg.

Weltruste allemaal

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Morgen kom ik even bijlezen en op iedereen reageren, want dan ben ik weer alleen thuis. Kan ik er even de tijd voor nemen.

Nacontrole bij de gynaecoloog vrijdag was goed. Ontsluiting was stabiel gebleven en de baarmoedermond is aan de binnenzijde nog dicht. Ze heeft een inwendige echo gedaan om de baarmoedermond op te meten. Maar die is mooi dik dus nog... :D Je zag ook steeds het hoofd van die kleine voorbij komen in het scherm. Die zit al met zijn koppie naar beneden. Echt grappig om te zien was dat.
    Dinsdagavond heb ik pretecho! daar kijk ik erg naar uit.

Harde buiken waren stukken minder vandaag, maar daarom wel iets teveel gedaan. Nu moet ik boeten. Ga maar gauw onder de wol, dan kan mijn buik weer wat ontspannen.

Tot morgen!

16. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Heb er echt een lui weekend van gemaakt. Heerlijk, zaterdag niets gedaan, alleen 's avonds naar de verjaardag van mijn oma. Zondag tot 11 uur uitgeslapen. Na de F1 race nog even een uur geslapen. Kan ik er de hele week weer tegen.

@Trienegirl, wat een verrassing zal dat zijn geweest. Vanuit hier ook gefeliciteerd.

Floortje

17. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Haai,

@maartje: Ik had bij de geboorte van mijn zoontje twee kraampakketten gekregen. Tien dagen lang een kadootje open maken. Na twee dagen hadden we alles uitgepakt. We konden niet wachten en waren zo nieuwsgierig, (vooral ik).
    Mijn conditie is ook zo achteruit gegaan door al dat gedoe die eerste weken. Ben ook snel moe en doe weinig. Als ik boven aan de trap sta moet ik zowat uitrusten dus niet echt prettig.

@Astrid: bij mijn vorige zwangerschap ging mijn navel niet naar buiten staan en nu ook weer niet. Ik weet ook niet hoe dat ontstaat maar je hoeft het dus niet altijd te krijgen.

@laura: wat spannend donderdag trouwen. Pakken jullie het groots aan of doen jullie het lekker bescheiden? In ieder geval heel veel plezier nog met de voorbereidingen en geniet er lekker van.

@Jotim: Wat een leuk idee van die kraammand voor je dochter. Hoe oud is ze? Het lijkt mij ook wel een leuk idee voor mijn zoontje van 2,5 jaar. Wat stop je er eigenlijk allemaal in?

Hier is verder alles ok. Donderdag moet ik naar de gyno voor controle. Ivm met mijn diabetes moet ik iedere 3 weken. Het voordeel daaraan is dat ik wel iedere keer een echo krijg dus ik heb die kleine al vaak gezien.
    Maar wat het wordt? Geen idee ik zie niets. De gyno meet dan de hoofdomvang en de buikomvang om te kijken of de kleine niet te hard groeit, wat wel eens gebeurt bij diabeten. Bij mij is de kleine super gemiddeld. Hij zweeft al weken op het middelste lijntje van de groeicurve.

Fijne dag allemaal, en de vraag is wanneer stopt die regen nou eens een keer?
    Groeten Diana

18. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    hallo allemaal,

Het regent hier ook de hele tijd al :(

Ik heb sinds een paar dagen last van dikke onderbenen en enkels, oftewel ik houd vocht vast. Meer mensen met dit probleem?
    Ook heb ik 's nachts soms wat kramp in mijn kuiten.
    Verder gaat alles goed hier!

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

@NiCa; meid, ik herken het helemaal. Ik was gisteren al van slag toen ik hoorde dat mijn vrienden ineens niet naar de kermis gingen, terwijl ze altijd gaan. *Zucht* Waar je al niet mee kan zitten!
    Ohja, kreeg een foto niet goed in een fotolijstje.....ging er bijna mee gooien dus heb mijn man het maar op laten lossen.

@Laura; meid wat fijn dat het wat beter met je gaat!Zeker met het oog op je bruiloft! Richt je aandacht en energie maar lekker op jezelf en je bruiloft. Wij blijven evengoed wel kletsen en meeleven! ;)

@Missyess; ik herken jouw geveoel helemaal hoor meid! Goed idee om even met je werkgever te overleggen.

@jotim; ik heb de tas snel ver weg gezet. Als ik er aan ga voelen, dan zijn ze ineens allemaal open! 8) :oops: Ik ben benieuwd naar je kamertje!

@Appeltje; wat een positief nieuws allemaal! Fijn hoor meid! Hou je maar lekker rustig.

@Floortje; dat klinkt als een fantastisch weekend!

@Diaan; Super he, die pakketten. En ik heb er dus nu al een voor tijdens mijn zwangerschap! Top toch! De dochter van Jotim is ook zwanger, vandaar dat ze daar een kraampakket voor maakt. Maar evengoed een leuk idee om ook voor jonge kinderen te doen! Het is vaak toch al lastig om ineens alle aandacht naar een nieuw broertje of zusje te zien gaan! Ik zou er kleine cadeautjes in doen (niet te duur) en eventueel een aantal dingen die hij kan 'delen' met de baby (zwitsal voor in badje ofzo).
    Tis hier trouwens droog. Wel bewolkt, maar gelukkig geen regen.

@Pol; Ik heb daar gelukkig nog geen last van. Volgens mij Xenas wel (toch?!).

Ik ben dus gisteren nog even naar de kermis geweest. Het was erg gezellig (al blijft het raar om daar nuchter rond te lopen). Ik heb weer een aantal mensen gesproken die ik normaal nooit tegen kom, dus dat is altijd wel gezellig. Helaas was na 2 uurtjes de energie weer helemaal op en heb ik nu enorme last van mijn rug/ bekken. Maargoed, je moet er wat voor over hebben! Ik mag straks naar de fysio, dus dan voel ik me vast weer wat beter.

Liefs, Maartje

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Doris: ben je weer wat opgeknapt?

@Kissflower: mss heeft de beeb een groeispurt en is je buik zo hard?

@Martine: de tijd gaat super snel. Moet soms echt even stilstaan bij de zwangerschap.

@Trienegirl: van harte gefeliciteerd. Jullie meisje is een klein wondertje. Geniet ervan en welkom hier.

@Marieke: leuke foto hoor.

@Maartje: lief gebaar van je schoonmoeder. Ik zou ook niet kunnen wachten. Maar om daarvoor nou te vroeg te bevallen, nee doe dat maar niet. :)

@Astrid: wij zijn een 9 maanden geleden net verhuisd en ik mis vooral de vrienden heel erg, niet even snel bij iemand naar binnen lopen. Gelukkig spreek ik ze veel maar dat is toch anders.

@Kirstenyana: mooie buik hoor. De tijd gaat zeker snel.

@Laura: ik snap dat je druk bent. Heel heel veel plezier donderdag en alvast gefeliciteerd!

@Missyess: gek word ik van die moeheid. Na het boodschappen doen moet ik eerst bijkomen, traplopen is boven aan staan hijgen alsof ik een maraton heb gelopen. Maar het hoort erbij zullen we maar zeggen. :(

@Jotim: jullie hebben hard gewerkt! Ben benieuwd naar de foto's.

@Diaan: hier is het best mooi weer hoor. De zon schijnt zelfs.

@Pol: je bent niet de enigste met vocht. Ook zo'n kwaaltje wat ze mogen houden.

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Bekken nog steeds stabiel dus ik ben erg blij. De toekomstige babykamer is geschilderd en nu zijn we druk met de zolder. Er komt schot in gelukkig.
    Verder is beeb erg druk en ligt hij het liefst rechtonder in mijn buik te duwen. :( De oudste heeft hem nu ook voelen schoppen, ze vond het erg raar. Verder gaan bijzonderheden hier. Fijne dag en tot later.

Deel Deze Pagina