@Maartje: de dochter van Jotim zwanger? Je bedoeld de dochter van lievebeesje. Jotim maakt een pakketje voor haar jongste dochtertje, omdat die ook aandacht verdiend en de meeste aandacht naar de beeb gaat. Of heb ik iets gemist?
Pffffffffffffffffff , ik moet ook eerst wakker worden voordat ik ga typen! Sorry meiden! Ik neem mijn woorden terug (zal mijn bericht niet editen want dan snapt niemand er meer iets van). Ik blijf het wel een goed idee vinden! Ik ga maar even douchen. Wie weet word ik daar wakker van!
Goedemorgen allemaal! Iedereen weer een beetje uitgeslapen? Ik nog niet echt, werd errug vroeg wakker omdat ik echt heel nodig moest plassen! Daarna niet echt vast meer geslapen helaas! Nou ja, op tijd mijn mandje in vanavond! Lekker druk weekend gehad. Zaterdagavond eerst gegourmet bij mijn broer, die vierde zijn verjaardag. Daarna door naar de bios met onze buurtjes. Daarna nog ff een drankje gedaan in onze stamkroeg... uiteindelijk gingen we om half 3 daar weg! Was niet helemaal de bedoeling, maar 't was zoooo gezellig! Doe het voorlopig alleen niet meer, want ik werd me een partij aangekoekeloerd door de meeste mensen... Ze zeiden nog net niet letterlijk: Je bent zwanger, wat doe jij hier op zaterdagnacht... Op zich heb ik er "lak" aan hoor, maar hou niet zo van dat gestaar van mensen... Op een gegeven moment ging ik naar het toilet en kwam ik een paar jongens tegen die zeiden: Hé, jij bent zwanger! Dus ik keek ze aan, keek naar mijn buik, keek hen weer aan en zei: Verrek, je hebt gelijk... jeetje, was me nog helemaal niet opgevallen! Hadden ze niet helemaal verwacht geloof ik want ze zaten me echt zo dom aan te kijken... Gisteren heerlijk geluierd, nog een stukje gewandeld en een ijsje gegeten tussendoor! Echt genieten! Nog een grappig verhaaltje trouwens (wordt wel een beetje een lang verhaaltje van mij, sorry)... Zaterdag wees mijn jongste neefje (2 jaar) naar mijn buik, dus ik zei: Ja, Chris heeft een dikke buik he! Dat komt omdat er iets in zit, weet jij nog wat er in Chris haar buik zit? Hij knikte drift ja, maar durfde het niet te zeggen... Dus zijn broer (5 jaar) zei: Een baby! Die kleinste kijkt me aan en zegt: Ja, even baby kijken? Oh, zo schattig... Ik mocht gelijk ff uitleggen hoe het precies zat, dat 'ie de baby nu nog niet kon zien, maar over een paar maandjes wel... Hij "leek" het te begrijpen, haha Marieke, Nica en Kirsten, wat een prachtige buikjes! Mooi hoor! Ben dol op buikfoto's, haha! Pol, ik krijg ook last van vocht in de benen! Heb ook het gevoel dat mijn aderen gaan opzetten. Hoop dus maar dat het geen spataderen worden! Laura, als ik je niet weer spreek: Heel veel plezier donderdag! Dat het een hele mooie dag voor jullie mag worden met MOOI weer! Ik ga nu gauw ff weer bijlezen, had nog niet alles gelezen! Tot gauw! Liefs Chris
Goedemorgen. Vanacht goed geslapen dat is wel heel lekker. Het zonnetje begint hier door te komen mag van mij wel blijven. Kom er vanmorgen achter dat ik geen jas meer heb die me past. Ja wel past maar kan niet meer dicht. mmmhhh waar blijft het mooie weer. Foto's zo in mijn album. @ appeltje doe je wel rustig aan. @ floortje ik viel al bijna in slaap tijdens de race. MClaren was ook niet heel sterk dit keer. Op na engeland. @ Diaan mijn dochter is als ik beval 5 jaar. Denk gewoon kleine dingen. Spelletjesboek, kleurtjes, popje, knuffel. Gewoon dat ze ook lekker de aandacht krijgt. ga ook een soesjes toren maken met haar om uit te delen op school. slagroomsoesjes met glazuur en muisjes en deze stapelen tot een toren. @ pol ooh die krampen heb ik ook. Kussentje onder je matras bij het voeteneind. @ maartje, goed van je dat de tas hebt weg gezet. en mijn dohter is niet zwanger hoor. Ze is pas 4. Nog niet helemaal wakker ? haha ook zoveel meiden hier en dan moet je ze ook nog uitelkaar houden. @nynke ook lekker bezig geweest. En je hebt niets gemist. Denk dat maartje nog niet helemaal wakker was. hihihihihihi
goede morgen dames. ik heb een schoonmaakweekend gehad, zaterdag bij mij thuis en gister bij mijn zwager zijn nieuwe huis meegeholpen met soppen.. kon 's avonds niet meer op mijn voeten staan, mijn hielen leken eraf te vallen, haha! vanmorgen alweer vroeg wakker geworden (lees zes uur) en half zeven toch maar opgestaan.. was best nog actief! even nog gestofzuigd en van die kast moest ook weer eens het papierwerk uitgezocht worden ?!? hebben jullie hier ook weleens last van? dat irriteert me dan he..
Volgens mij heb je gewoon last van nesteldrang. Ik heb dat totaal niet. Help...ik krijg bijna mijn veters niet gestrikt, het begint echt een strijd te worden. En die maagzuur..verschrikkelijk zeg. Wordt er gewoon misselijk van.
@Jotim30 De race in frankrijk is altijd saai. Alleen Albers he? Dat was weer lachen. Hij wel weer. Ben zelf voor Hamilton, vind het erg knap van hem en natuurlijk Doornbos. Die speelt nog wel wat klaar in de Champcar, heerlijk dat harde rijden.
meiden ... wat hebben jullie gedaan dit weekend.. Ik moet bijna 10 pagina's lezen.. ONGELOFELIJK! Nou ben straks weer terug.. eerst maar eens lezen... pffff.. haha
Hoi ik heb dit vorige week moeten doen! Ik hou ook echt niet van prikken.. MAar het is me allemaal meegevallen! Klein vingerprikje! En dan wachten op de waarde.. Ik moet zelf dinsdag (morgen) naar de dietist.. omdat de waarde ochtends wat te hoog was!
Hé, wat leuk dat er nog meer vrouwelijke autorace fans zijn zeg! Wij hebben gisteren ook weer fanatiek meegeleeft! En Doornbos doet het echt super in de Champcar! We willen 2 september eigenlijk wel heen naar de races op Assen! Chris
hey meiden een hele goede middag! @maartje erg is dat he als je zo emotioneel bent wordt soms gek van me zelf,maar ja we moeten maar zo denken na de vealling gaat het wel over hihi liefs nica
zooo lekker gelezen! @ pol.. heb ik idd ook.. mijn enkels was een tijdje geleden heel erg toen het zo warm was.. nu heb ik er geen last meer van.. alleen mijn handen doen heel erg zeer! daar heb ik wel dat ik vocht vasthoud... Verder alles goed.. De kleine is mega druk.. vannacht heeft hij me tot half 1 wakker gehouden.. en vanmorgen om 6 uur begon hij weer.. Hopen dat het straks niet zo is haha! Dit weekend.. leuke dingen gedaan.. Vrijdag wezen wokken..Altijd lekker zaterdag naar intratuin geweest... zondag verjaardag en smiddags gebalkonnierd! dus balkonnetje ziet er weer gezellig uit! Zal vanavond even foto's plaatsen.. want heb nog tips en ideeen nodig voor 1 kant! Vanavond is het zover.. Ik ga met mijn zwangere vriendin Yoga-en! heb er helemaal zin in! Morgen moet ik naar de dietist! Ben benieuwd! wat voor adviezen ik krijg!
@maartje das wel toeval bij ons was ook kermis...duiste kermis wel te verstaan en ik woon in omg groningen ben ff met zoonlief geweest vond er zelf geen klap aan! liefs nica
@chrisje79, dat willen wij ook wel, maar de meeste plaatsen zijn al verkocht. Dan zit je de hele dag in het gras aan de zijkant van de baan. Lijkt mij persoonlijk niet meer zo prettig. Ik moet dan nog 4 weken. Gaan we volgend jaar gewoon.
Floortje, je hebt groot gelijk! Zou ik dan ook niet zo snel meer doen nee! Ik moet nog tot 23 oktober, dus dat scheelt alweer 3 weken! We sponsoren hier op 't werk bovendien een raceteam in de Renault Clio Cup en via via kan ik misschien nog aan zitplaatsen komen voor de Champcar... dus dat zou wel super zijn... Assen is hier niet zover vandaan, dus ik ben ook zo weer thuis dan! Blijft trekken hoor, de autosport! Echt super! Chris
Zo, nou ik ben wakker hoor! Net weer even flink onder handen genomen door de fysio en vanmorgen bezig geweest met het opruimen van de administratie. Best nuttig allemaal! @Chrisje; wat een hilarische reactie vna je op die jongens. Die ga ik onthouden! @Jotim; soms heb ik het idee dat mijn hersentjes een beetje door elkaar zitten. Nogmaals sorry! @Denisse; heel herkenbaar. Ik loop daarbij alleen ook heel erg tegen mijn grenzen op. @Choco; schoenen vast maken gaat makkelijker met een voet op een stoel ipv naar beneden bukken! @Xenas; haha, speciaal om jou te pesten hebben we heel veel gekletst! Het autoracen gaat een beetje aan mij voorbij. Ik kijk er nooit naar en heb er niks mee. Dus helaas.....ik kan niet met jullie meekletsen. @NiCa; vreselijk! Ik herken mezelf gewoon niet meer! Kermis in Noord Holland is denk ik echt een fenomeen dat je alleen begrijpt als je er woont. Net als carnaval in NB of limburg. Daar zal je mij nooooooit tegen komen. Ik ga de administratie nog even afmaken, dan heb ik weer wat meer ruimte op de kinderkamer (daar staat nu nog alles wat uitgezocht moet worden).
Auto racen, nee daar heb ik ook niets mee. Ik kijk liever naar Wimbledon, (tennis), vooral omdat die van kraijcek mee doet in de vierde ronde. Nu is het wachten wanneer ze gaat tennissen want het regent daar ook weer. Vandaag druk geweest met het kamertje. Tja niet met de babykamer. Die is nog zo mooi. Die maken we alleen goed schoon en we halen de spullen van mijn zoontje eruit. Hij krijgt een nieuwe kamer. Een grote niet normaal. De grootste kamer in het huis is van mijn man en mij maar wij slapen er met z'n tweeen in. Mijn zoontje krijgt een kamer met allemaal happers, treckers etc. Ze zijn bij ons in de wijk al een jaar de straten aan het openbreken ivm de riolering dus moet iedere dag naar de happers kijken. Vandaar een happer kamer. Hij is bijna klaar. Mijn man nog even naar de ikea gestuurd voor de laatste assecoires en dan is ie af. Schoonmama maakt waarschijnlijk de gordijnen morgen af. Dan gaat Rowin erin slapen als we terug zijn van vakantie. Ben benieuwd of ie dat wil. hij zegt nu iedere dag ff nieuwe kamer kijken. Zo nu even zoontje uit bed halen en boodschappen doen. Tot later. groeten Diana
Chris, wij wonen ook niet ver van Assen. Ongeveer 20 minuten rijden. Is wel leuk, zo ook met de uittocht van de TT. Kun je bij ons op het viaduct staan. Je wordt er op zaterdagmorgen haast door gewekt. Al die motoren.