heb ook niks met auto's en tennis.. Meer met voetbal.. maar ja.. das voor iedereen anders he! Maartje...... jaaaa dat dacht ik al! dat jullie dat gedaan hebben alleen om mij te pesten! En bedankt he.. toch maar eens een wraakactie bedenken hahahahha!
@Diaan... klinkt als een hele stoere jongenskamer! @ Maartje... voor mij is dat racen ook een beetje abacadabra. Voel je je beter door het bezoek aan de fysio? @ Xenas ... veel plezier met je eerste yogales. Althans... stel je de eerste les nog maar niet in op zware fysieke inspanning, want dat is - als het gaat zoals bij mij - alleen maar kletsen en voorstellen. @ Choco .. irritant is dat hè om je veters te strikken. (of teennagels knippen, of benen scheren) Mijn buik zit ook al zo in de weg. Heb wel ballerinainstapschoenen gekocht mét klittenband. Zo kan ik makkelijk mijn schoenen in en heb nog extra ruinte mochten mijn voeten vocht gaan vasthouden. @ Denisse ... dat klinkt al als serieuze nesteldrang! @ Jotim ... leuk dat kamertje! @ Chrisje... strakke opmerking had je hoor! Lig hier in een deuk! @ Nynke .. gelukkig dat je bekken stabiel is gebleven. Hoop dat je het zo even houdt. Al wordt het gewicht van je buik in deze fase snel zwaarder. @ Missyess... nog even meid en dan heerlijk vrij! Daarna hoef je nog maar even te werken. En die 3 dagen lijkt me heel reeel hoor. Ik ken bijna niemand die tot de start van haar verlof fulltime is blijven werken. @ Laura ... alavst gefeliciteerd met je trouwerij. Ik hoop dat het weer wat bijtrekt. @Kirstenyana... mooie buik hoor! @ Astrid ... jij ook hoor. Bij mij begon het na de 23e week explosief te groeien, dus wie weet hoe mooi groot jouw buik straks wel niet is. @ Trienegirl... welkom! wat een onverwacht mooi cadeau! @ Mariekebalm .. jouw buik gaat ook zo zo mooi. En wat gaaf die nieuwe 3D foto. Ik krijg morgen ook een pretecho. Kan niet wachten! @ Kissflower... dat zijn inderdaad harde buiken. Naar gevoel is dat hè?! Ik heb zo ook nog veel, maar ze zijn niet altijd even heftig. Pffff... ik heb nog steeds niet iedereen geloof ik, maar dat moet je me maar vergeven! Fulltime thuis begint nu wel een beetje te vervelen. Zeker omdat ik ook niets in de babykamer kan doen, maar ja... ik moet ook mijn rust houden. Verderop deze maand zullen we wel een start gaan maken. Word onrustig als ik iedereen al zo bezig zie! Nou, ik ga even mijn verplichte uurtje op de bank, samen met dr Phil hihihi... Groetjes!
Haha, ik heb eigenlijk met alle 3 wel wat! Tennis, autosport en voetbal! Ook de motoGP vind ik super! Wauw floortje, lijkt me echt een super gezicht, al die motoren die dan langskomen! Misschien kan ik Kraijcek nog wel zien tennissen zometeen! Dat meiske doet het echt fantastisch! Tja Maartje, als je al die blikken al hebt doorstaan de hele avond (zelfs in de bios, al dat jonge grut *zegt opoe*) word je vanzelf creatief, haha! Liefs Chris
geef mij nu ook maar een dagje verplicht thuis. ik vermaak me wel! het is hier zoooooo rustig, ik denk dat ik van de acht werkuren er een half uur vervult heb met werk. ik word hier langzaamaan gek!
Haha, ik heb eigenlijk met alle 3 wel wat! Tennis, autosport en voetbal! Ook de motoGP vind ik super! Wauw floortje, lijkt me echt een super gezicht, al die motoren die dan langskomen! Misschien kan ik Kraijcek nog wel zien tennissen zometeen! Dat meiske doet het echt fantastisch! Tja Maartje, als je al die blikken al hebt doorstaan de hele avond (zelfs in de bios, al dat jonge grut *zegt opoe*) word je vanzelf creatief, haha! Liefs Chris
yes, ik kom thuis van boodschappen doen, zet meteen de tv aan en ja hoor kraijeck is aan het inslaan. Dus wat een timing. Nu wil mijn zoontje alleen sesamstraat zien dus tja wie moet ik nu zijn zin geven. Meneertje sesamstraat of zwangere tennismiep. Nou ja mijn kind dan maar, om tien voor 6 is dat toch af. @appeltje: is een echte jongenskamer en inderdaad super stoer. probeer er wel even een foto van te maken en te plaatsen. Maar ik heb dat al geprobeerd maar er stond aldoor dat mijn foto's te groot waren ook na het verklein programma wat bij deze site hoort. Wat doe ik fout? Morgen laatste keer werken en dan zomervakantie en lekker verlof. Snel hoor, Na de zomervakantie moet ik officieel nog 3 dagen weken maar mijn baas schenkt ze me. Tja ik sta nog steeds ziek gemeld maar mijn baas zei dat ik die 6 weken mag compenseren na mijn verlof, dus dat is niet 16 weken maar dat worden er 22 of misschien wel 23. Wat een vooruitzicht. Tja dat heb je als je in het onderwijs zit. Wil wel weer wat meer werken maar de school is eind van de week 6 weken dicht, zo rot hihi. Zo nu stop ik, sperziebonen afhalen, aardappels schillen en tennis kijken. See you
Ik ga zo ff bijlezen......maar wilde eerst even wat babykamerfoto's in mijn album zetten. Er moet nog wel wat gebeuren, ik ga wat dingen doen met foto's van mij en mijn man als baby en er moeten nog wat plankjes opgehangen worden. en aan de andere kant, waar nu geen foto van is komt nog een hangstoel maar daar staat het nu helemaal vol met babyspullen in dozen..........................blablabla.......
@Diaan; lekker bezig geweest meid! Dat schiet al op! Je zoontje vindt het vast prachtig. @Xenas; ik wacht met spanning af @Appeltje; ik ben het ook zooooooooooooo zat! Meid hou je taai, dan doe ik het ook! @Denisse; op je werk zitten terwijl er niks te doen is, is nog erger dan niet werken! @Diaan; gelukkig gaan de meeste tenniswedstrijden niet zo snel. @Marize; wat een leuk kamertje! En echt superbehang! Helemaal leuk! Ik ga eten. Eet smakelijk allemaal!
lees ik nu er over heen of hebben jullie mijn kamertjes over het hoofd gezien Marize mooi kamertje en ik heb van jou hobby mijn werk gemaakt. Smakelijke eten maartje xena een wraakaktie ? Ga me dochter in bed leggen
marize leuk die crea's van jou ik kan best goed met psp overweg maar wat jij kan lukt me echt niet helemaal toppie! liefs nica
hallo, ik ben patricia en ben 4 okt uitgerekend van ons tweede wonder we hebben al een dochter romy van 19 maanden en we verwachten nu een zoon, ik heb me al een hele tijd geleden aan gemeld op deze site maar ik las alleen wat en zette nooit wat neer en ik denk dat ik nog bij sept baby sta omdat mijn uitgerekende datum eerst in sept was maar die is dus een weekje verplaatst ..
ik zeg ook niet altijd wat maar lees wel alles je moet niet te lang wachten anders lees/typ jij je eigen 3 slagen in de rondte want het gaat hier zo onwijs snel hihihi liefs nica