Jeetje wat een gebep weer zeg @Patricia, welkom! Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan, wel allemaal officieel zeg Maar erg leuk en spannend.... Nog iets maar dan 2 weken en dan zijn wij ook getrouwd! @lvdwerf, maar er een hele mooie dag van donderdag! En ik hoop dat het een beetje mooi weer is. Wij hebben helemaal niets met voetbal, tennis of auto's. Erg saai eigelijk! We kijken liever naar AMNTM of beaty en de nerd. Erg IQloos maar soms zooooo grappig Hebben meer mensen trouwens dat zwpagina de laatste tijd veel vastloopt? Vooral op afbeeldingen. Ik heb mijn cookies al verwijderd maar het helpt niet Erg frusterend... Ow en we hebben vanavond een bijeenkomst bijgewoond. Er wordt hier een TBS kliniek gebouwd voor jong volwassenen. Erg fijn..... :x Niemand zit hier natuurlijk op te wachten, maar zoals gewoonlijk wordt het je door de strot gedouwd. Ach we zien wel weer hoe het afloopt. Zijn we net af van die tokkies hierachter, begint het volgende gezeik. GRrrrrrrrr Ik ga lekker tv kijken, nog even van onze vakantie genieten
Hoi meiden, Ik kan niet meer slapen, kleine zit de hele tijd te schoppen, en ik ben stiekem een beetje nerveus voor donderdag denk ik. (Echo om de groei te checken + nog een hartfilmpje van de baby). Pfff., ik lig de hele tijd maar te 'malen', kben van ellende maar uit bed te gaan, anders hou ik mn mannetje ook nog wakker met mn gewoel. @Pol: die dikke enkels herken ik heel erg, de afgelopen dagen krijg ik geen schoenen meer aan, kvben blij dat het zomer is en ik slippers aankan..Ook mn vingers zijn net worstjes..hihi..ziet er wel heel grappig uit. @Jotim: Mooi kamertje hoor! @ Marize: idem! Leuk idee om iets met baby-foto's van jou en je man te doen...daar krijg ik inspiratie van. @Patricia:Welkom. @Choco & Patricia: ik ben in 'Ljouwert' geboren en heb als baby/peuter in Britsem gewoond. Kennen jullie dat? een heel klein gehucht. Daarna ben ik naar Joure verhuisd, maar nu al weer een jaar in het verre zuid-limburg. Ik vind Leeuwarden wel een leuke stad trouwens. Misschien ga ik ooit wel weer eens die kant op..eerst mn vriend nog 'overhalen' @Laura: ik zal voor je duimen voor mooi weer donderdag! @Astrid: Leuk, dus jouw 'grote dag' komt ook al dicht bij! Grappig, al die 'trouwlustigen'...ik ben jaloers, ik wil ook! Nou, mn kopje lavendel-thee is op, en ik ga nog maar even proberen een uurtje te slapen...Ik kom later op de dag wel weer ff spieken. Liefs, lianne
Ja, bij mij is Britsem bekend. Ben geen echte Leeuwarder hoor, kom uit Wolvega van oorsprong (onder Heerenveen).
Marize en Jotim, leuke kamertjes zeg! Marize, waar heb je dat aankleedkussen vandaan? Of is het een hoes? En die leuke opbergdozen? Ben zelf helemaal into roze, vandaar! Verder alles prima hier. Moet morgen naar de VK voor controle, vind ik altijd wel weer even leuk. Alles goed met iedereen? Irene
Goedemorgen allemaal, Weer een kort nachtje vandaag. Ik heb vreselijke spierpijn in mijn benen en rug en daardoor slecht geslapen. Vanmiddag dus maar een extra middagdutje doen! @Patricia; wat grappig al die meiden! Wij hebben juist alleen maar jongens in onze omgeving. Heel veel neven en ook mijn vriendinnen hebben bijna alleen maar zoons. Wij weten niet wat we krijgen, maar als je naar de statistieken kijkt dan moet het haast wel een meid worden! @Appeltje; wat een grap die paraplus! Echt een leuk idee! @Jotim; hahaha open huis....nou ik kom wel hoor! @Diaan; ja ik! Ik ben geboren in Uitgeest, maar woon nu ook lekker aan de kust! @Annn; ik heb het nog niet vaak, maar af en toe voel ik het al wel. Tis inderdaad het oefenen van je baarmoeder. @Astrid; ik ben ook dol op hersenloze programma's hoor! Hoe simpeler hoe grappiger meestal. De Gouden Kooi gaat me alleen net ff te ver. Zeker voor het tijdstip dat het uitgezonden wordt! @Liedel; En?! Nog een beetje geslapen?! Tijd om te douchen, want ik ga zo mijn weekelijkse kopje thee drinken op mijn werk! Fijne dag allemaal! Maartje
Goedemorgen allemaal! Zit ik net ff een poging te doen om bij te lezen waar ik gisteren gestopt ben, zie ik dat mijn banner allemaal rare dingen aan het doen is... Wat voor raars daar nou weer onder staat... Ga eerst dat gekke ding maar ff aanpassen en dan naar de VK en dan kom ik weer bijlezen! Tot zometeen meiden! Liefs Chris
Hee Meiden! Fijn dat het met iedereen (redelijk) goed gaat! Met mij ook alles bijna goed, alleen mn bekken laat het vreselijk afweten... zo frustrerend want verder gaat het zo goed! Maar ja, doen we even niks aan, zo weer naar therapie, kijken wat ze zegt. Heb het er ook al op mn werk over gehad, ik heb degene die voor mij invalt al ingewerkt en die zou in principe nu ook al kunnen beginnen. Dus wil nu even overleggen met mn therapeut en vk wat verstandig is om te doen... Ik hoef in principe nog maar 5 weken, maar moet zeggen dat ik dat nu wel lang vind lijken Verder ga ik even niet op iedereen reageren, daar kletsen jullie me even teveel voor @ Appeltje Veel plezier met je pretecho vandaag! Groetjes Doris
Haha... die Maartje, die paraplu's is een idee van Laura (lvdwerf), niet van mij! Ben je weer in de war?
Agenda Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Kissflower -> 3 Juli VK (13.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Liedel -> 5 Juli Echo Bolletje -> 5 Juli VK (10.00 uur) Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Doris -> 9 Juli VK Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Nijnie -> 23 Juli VK Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)
1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen 6. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - Meisje 7. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 8. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje 9. Mamapatricia (21) -> 4 Oktober 2de - Jongen 10. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 11. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste -Geheim 12. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 13. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 14. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 15. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 16.Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 17. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing 18. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 19. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing 20. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen 21. Diaan (33) -> 11 Oktober 2de - Verrassing 22. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 23. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 24. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de - Jongen 25. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 26. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 27. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje 28. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen 29. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 30. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 31. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 32. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 33. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing 34. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje 35. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen 36. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen 37. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 38. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 39. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen 40. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 41. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 42. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 43. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing 44. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 45. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 46. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 47. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje 48. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 49. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 50. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim 51. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen 52. Trienegirl (25) -> 30 Oktober 1ste - Meisje 53. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - Meisje 15 Meisjes 13 Jongens 15 "Verrassingen" 3 Geheim
hihi! Gaat wel goed, of niet Maartje? Bij mij beginnen de zenuwen langzamerhand blijkbaar een beetje toe te slaan. Ik ben continu in de weer en krijg het bijna niet voor mekaar om ff rustig op mijn kont te gaan zitten. Zou wel handig zijn, want ik ben bang dat ik op deze manier bekaf donderdag, maar ja... Fijne dag allemaal! Liefs Laura
goede morgen dames. gisteravond voor mij ook best laat geworden. ik was met vrienlief nog even aan het babbelen.. hij maakt zich nu al druk om de bevalling! echt grappig! hij vroeg waar ik wil bevallen. toen ik zei dat ik lekker thuis wil bevallen, zei hij: je gaat maar naar het ziekenhuis, want dan kunnen ze voor mij een bed ernaast zetten. ik ga vast en zeker flauwvallen! echt te grappig.. hij heeft volgens mij het idee dat het een grote bloedmassa is ofzo?
Dames, er moet nu toch echt wat gebeuren hier, dit kan zo niet langer. Ik ben een halve dag niet online en moet 5 pagina's bijlezen. Ik stel voor dat we niet meer als een bericht per 24 uur schrijven en dat het bericht niet langer mag zijn als 15 regels. Voor diegene die zich vervelen, zoek een hobby, ga schoonmaken, borduren, breien weet ik veel maar schrijf niet zoveel! Zo dat is er ook weer uit. @Chrisje: alsof je als zwangere de hele zwangerschap maar in huis moet blijven. Wel een leuke opmerking tegen die jongens, die komen bij mij altijd op als het al te laat is. Lief he, die kleintjes. Mijn jongste geeft seeds kusjes an de beeb. @Jotim: wat een super kamertje, echt voor een jongen! En waar en wanneer worden we verwacht voor het open huis? Je hebt een pb. @Denisse: nesteldrang! Geen ander woord voor je schoonmaak woede. . Nu kan het nog dus lekker doen meid. Gaat verder alles goed? @Choco: ik krijg ook steeds meer moeite met mijn schoenen, moet toch maar opzoek naar instappers. @Xenas: erg he hoeveel er geschreven word? Het is soms werkelijk niet bij te houden. Hoe was het bij de dieetiste?En hoe was je eerste yogales? @Diaan: je zoon zal blij zijn net zo'n echte jongens kamer. Geniet van je verlof. Fijn dat je baas zo mee werkt. @Appeltje: niet onrustig worden hoor. Je hebt nog tijd zat om alles in orde te krijgen. Hoe gaat het met je harde buiken, houden ze zich rustig? Veel plezier met je pretecho. @Marize: wat een schitterend kamertje en wat een mooie fotobewerkingen. @Paricia: welkom hier. Leuk dat je ook mee doe, maar pas op het is werkelijk verslavend en soms niet bij te houden. @Laura: nog twee daagjes meid. Ik heb een kaarsje aangestoken voor mooi weer. Nogmaals een heel fijne dag donderdag. @Annn: heel herkenbaar hoor. En ze kunnen geen kwaad, zolang er maar geen regelmaat in zit en ze maar niet pijn doen. @Astrid: gefeliciteerd met je ondertrouw. @Liedel: lastig dat je zo slecht kon slapen. Ik hoop dat je zo nog even kan slapen. Snap best dat je zenuwachtig bent. Hoelaat moet je morgen? @Maartje: wat doen die hormonen allemaal met jou hersenen? Veel plezier op je werk. @Doris: hoe je zelf goed in de gaten hoor en luister naar je lijf. Ik hoop dat de therapeut je wat verlichting brengt. Maar ik snap je frustratie, ik heb hetzelfde, op mijn bekkenklachten na voel ik me prima. Hier alles zijn gangetje. Ik voel me prima en de kleine ook. De zolder schiet al erg op en de vakantie komt ook al erg dicht bij. Over drie weken zitten we heerlijk in ? Allemaal een fijne dag en tot later maar weer.
@Diaan ik woon in velsen noord, dat is redelijk in de buurt, heb tot een week geleden 4 jaar in alkmaar op school gezeten (INHOLLAND) leuke stad hoor om te shoppen ook! @ann: ja heb ik ook wel eens gehad, s ochtend bij wakker worden. Mischien heb ik het trouwens wel vaker, want ik voel er dus helemaal niks van...merkte het toen omdat ik voelde dat mn buik opeens een puntige vorm had, en hard aan voelde, maar verder voel ik dus zelf niks.... Marize en Jotim: Leuke kamertjes! @patricia: welkom!
Goedemorgen dames, Zo ben wel weer bezig geweest. Ik heb de oktoberlijst bijgewerkt en er is iets nieuws bijgekomen. Jullie kunnen je allemaal inschrijven voor de nieuwsbrief Ik zal hem vanavond versturen maar hij is al geschreven. Hierin heb ik ook een stukje verwerkt over paint shop pro. Jullie izjn nieuwsgierig dus ik verwacht genoeg mama's die zich inschijven. Gewoon via de link in mijn handtekening @ maartje je klinkt toch nog niet wakker. hihihih @ nynke heb een hobby gevonden nieuwsbrief schrijven pb ontvangen Ga even gordijnen bestellen voor de babykamer. Heb trouwens gisteren nog bij het kruidvat een leuk boxkleed gehaald en kleertjes. Van winnie de pooh. Bedankt iedereen voor jullie complimenten. Ik ben ook erg nieuwsgierig na jullie kamers.
Hoooooi! Daar ben ik weer! Alles was helemaal in orde bij de VK! Ik ging liggen en ze zegt: Zooooo, jij groeit ook lekker! Nou Ik werd er verlegen van... toch maar ff gevraagd of ze me te dik vond voor een eerste beebje... Gelukkig stelde ze me gerust, dat ik mooi naar voren droeg! Ze zei ook nog: Zoals ik 'm voel, is het in ieder geval geen kleintje... Dat kan ze nu toch nog niet voelen Of wel? Verder ook het hartje weer gehoord, heerlijk! En weer zo lekker beweeglijk! Verdorie, moet me nog steeds opgeven voor iets van yoga of zo... ben alleen bang dat ik te laat ben... In dat opzicht werkt het niet echt, 40 uur werken en zwanger zijn... Teveel dingetjes die langs me heen glippen... Zo toch nog maar even een poging wagen... Patricia, vanuit hier ook nog een hartelijk welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Het is idd errug druk hier met die kwebbeltantes Maar wel supergezellig! Jotim, ga me gelijk aanmelden voor de nieuwsbrief! Fijne dag allemaal! Liefs Chris
@Chrisje: fijn dat alles goed was. Volgens mij kan de vk nu nog niet voelen of het een grote of kleine beeb word. En dan nog zitten ze er vaak naast.
Nou Nynke, dat dacht ik dus ook... Is eigenlijk ook niet zo belangrijk, maar als de verloskundige dat dan zo zegt, ga je toch ff twijfelen... Liefs Chris