Bij de dierenarts kan je ook druppeltjes halen tegen de geur Misschien een idee zonde van de fatboy. Trouwens beterschap met de poes
@Doris: een lastig maar wel verstandig besluit. Het word hier steeds drukker als alle oktober mama's thuis komen te zitten. @Marieke: is er weinig werk in Frankrijk voor jou dan s'winters? @Maartje: sterkte met de kat. Dethol wil ook nog wel eens helpen. @Jotim: leuk de nieuws brief. Ik zal een stukje schrijven en dit naar je opsturen ok? Ik heb je gemaild over het kaartje, ben erg benieuwd.
@Xenas en lievebeestje: Wat leuk dat jullie ook in oktober jarig zijn. Misschien krijgen we wel een mooi verjaardagscadeautje dit jaar! Ik ben zelf van 9 oktober. @Maartje: Ik kan ook niks onthouden hoor! Ik open gewoon 2 keer de site, dan lees ik op de ene en reageer ik op de andere! hihi Ik heb in ee dierenwinkel gewerkt en daar verkochten we ook een spulletje ervoor. Dat schijnt heel goed te helpen. @Andrea: Fijn dat het zo snel kan! Veel sterkte morgen! @Jotim: zojuist aangemeld! @Nynke: Hier is het nu ook verschrikkelijk losgebarsten. Leuk begin van de zomer dit jaar! Ik hoop dat het snel beter weer wordt en dat we dan een hele mooie zomer krijgen. @Marieke: Een fatboy is een heel leuk hip dieren kussen. Ook voor mensen te verkrijgen trouwens
Hoi inderdaad veel gekletst, maar wel gezellie. Iemand vroeg wat een luiertaart is, weet niet meer wie maar zal het ff uitleggen. Je maakt van een luier een rolletje met een elastiekje erom heen. Dat doe je met ongeveer 72 luiers. Je doet er dan 3 bij elkaar als een zetje. dan heb je een blokje luiers. Dan doe je 10 van die blokjes, (dus 30 luiers) in een cirkel met een lint er omheen. Daar boven op een cirkel van 8 blokjes, (dus 24 luiers), ook een lintje er omheen. Daar boven op een blok van 6, (dus 18 luiers). Zo maak je dus een taart. Je maakt ze aan elkaat vast door er lange sate prikkers voorzichtig tussen te steken, niet door de luiers want dan gaan ze lek. Je versiert de toren, (dus drie lagen hoog), met allerlei assecoires. Zoals knuffels, rompertjes, sokjes, slabben, spuugdoekjes, tandborstel, rammelaar etc. Alles een beetje in 1 kleur. Heb vorige jaar tijdens de voetbal een oranje gemaakt, voor mijn vriendin een lime groene ivm haar lime groene kamer. Bovenop zet je een knuffel. Je kunt hem zo vol maken als je wilt. Is het een beetje duidelijk? Reageer verder maar niet op iedereen. Ben erg moe en heb de hele dag al extreem last van wisselende bloedsuikers en voel me beroerd. Dus tot morgen en slaap lekker alvast. groet Diana
Ok, die fatboy kennen ze hier niet Nynke: Nee, ik kan dus haast niks vinden 's winters (mijn zin liep denk ik een beetje raar) werk dus vooral 's zomers..Maar ja, uitkering de hele winter iedere keer levert ook niet veel op, gelukkig werk ik vaak wel lang genoeg om die te krijgen. Na de geboorte van mijn dochtertje is dat echter afgelopen, kan maar twee maandjes werken deze zomer en moet er minstens zes hebben gewerkt om recht te hebben op uitkering...Naja, we hebben daarvoor gespaard, we redden ons wel...Loop mn neus wel achterna en kom zo wel op mijn pootjes terecht, hihi SUPER DIE NIEUWSBRIEF! Leuk initiatief!
@Missyess; weet je wat nog het ergste is. Het is een gewone fatboy! Voor ons dus. Hij is alleen al meteen geclaimd door de poezen @jotim; het klopt toch dat ik nog geen nieuwsbrief heb ontvangen?! Alleen een bevestiging? Ik ga morgen maar eens verder kijken naar de fatboy. Nu lekker slapen want ik ben erg moe. Weltrusten en tot morgen allemaal! Maartje
mmmh lekker ijs, Nieuwe smaken van hertog zijn geweldig. @ maartje hij is al verstuurd. Maar zal een link online zetten. leuk voor degene die hem hebben gemist @missyes ook gemist maar zoals hierboven @ marike thanks @ nynke morgen komt er weer mail ben opzoek naar het lettertype @ allemaal weltrusten
@ Maartje: Beterschap voor je poes, heb helaas geen tips voor je om de geur uit de fatboy te krijgen... @ Jotim: Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar als ik de link in de bevestigingsmail aanklik gaat er iets niet goed, hij zegt dan dat hij die pagina niet kan openen Enig idee wat ik hieraan kan doen want ik wil de nieuwsbrief natuurlijk niet missen 8) @ Diaan: Klinkt echt super zo'n taart! Helaas ben ik nooit zo creatief Groetjes Doris
Even ego hoor.. ik heb de pretecho net achter de rug. Het was zooooooooo leuk! Kindje had alleen de hele tijd zijn handjes gekruist voor zijn gezicht. Ik heb op mijn zij gelegen en zitten porren in mijn zij en dan zag je hem schrikken en zijn handjes weghalen. En dan snel klik foto. De fotos waren soms een beetje vaag, omdat hij met zijn hoofd naar beneden lag en af en toe heel diep in mijn bekken zat. Maar toch vind ik dat er hele leuke afdrukjes bij. De film is ook leuk je zag hem ook uitrekken, drinken, gapen, met zijn handjes spelen. Hij is precies zoals ik had verwacht . De neus en mond van zijn vader, zijn ronde koppie en kinnetje van zijn moeder. Ik ben verliehiefd! :thumbup: Heb hier ook even een foto gekopieerd, de rest zet ik in mijn album. Lachje?
Wat een mooie echo appeltje! Extra leuk om te zien voor mij omdat we gelijk op gaan, kan ik weer even spieken Groetjes Doris
@ appeltje wat een mooi plaatje, wat zul je trots geweest zijn. Vandaag redelijk gewerkt, maar nu kan de vlag uit. Mijn verlof is begonnen. Genieten dus tot het nieuwe jaar. Donderdag ochtend naar de gyno, ben benieuwd of hij tevreden is. @Jotim, ik meld me nu ook ff aan.
Dacht...laat ik me ook maar aanmelden voor de nieuwsbrief. Mag graag op de hoogte blijven. @ appeltje: WAUW! Wat mooi!
Echt leuke plaatjes appeltje! Bijzonder toch hoe het mogelijk is om zulke afbeeldingen te maken! Maartje, wat vervelend dat je poes ziek is! Tegen plasgeur heb ik zelf al van alles geprobeerd maar zonder veel succes helaas. Azijn neutraliseert de geur maar stinkt zelf ook weer redelijk... Wat heftig dat er al meiden met verlof gaan trouwens. Hebben jullie veel klachten, of zwaar werk? Groetjes Maris
Ik ga pas 17 september met verlof, dat duurt nog wel even voordat het zover is. Maar goed, ik ben ook de laatste in het rijtje zeg maar
Hallo allemaal... Ok.. even snel.. Want het is al laat.. was niet helemaal de bedoeling, maar aangezien ik weeeeeeeeer 3 pagina's moest lezen haha.. moest dus naar de verloskundige vanmiddag. Bloeddruk 110/70 prima dus.. Toen ging ze mijn buik voelen.. Weer dezelfde reactie als tot nu toe iedere keer. Dat ik een hele grote baarmoeder heb. Ze vertrouwde het niet helemaal. Ze riep er dus een collega bij. Ook zij vond dat het erg groot was voor 24 weken. Ze ging het opmeten met een meetlatje. Kwam uit dat ik een baarmoeder van 28 weken heb. en ook vond ze dat mijn ventje erg goed kon voelen en dus aan de grote kant was. Nu moet ik deze week nog een extra echo... Voor aankomende vrijdag, om te kijken hoe groot meneertje is. En dan moet ik over een aantal weken weer voor een echo. Pff het was wel ff schrikken, maar toch ook had ik het wel verwacht. Al vanaf de eerste keer bij de vk vond ze mijn baarmoeder erg groot. Maar wel raar dat er bij de echo's niets was te zien. Ja ok, de 20 weken echo bleek hij ook al wel iets aan de grote kant.. Nu moet ik vrijdag in het ziekenhuis een echo laten maken in plaats van bij een echo bureau. Vind het wel spannend.. maar stiekem ook wel leuk om mijn kleintje weer te mogen zien. Maar meot er toch ff niet aan denken om over 12 weken al te bevallen! We hebben de babykamer nog lang niet klaar (nog niet eens begonnen!) ik schiet echt in de stress nu. Mocht ik volgens de vk niet, haha.. Ze zei maak je nou maar niet zo druk.. Eerst de echo maar afwachten! Ja nou, dat is dan wel weer makkelijker gezegt dan gedaan Nu dus gewooooon afwachten .... Ow trouwens Jotim! Wat geweldig leuk heb je dat gedaan zeg die nieuwsbrief! Morgen ga ik eens ff kijken naar die psp, ben benieuwd of ik daar beetje verstand van kan hebben. Maar echt super vind ik die neiuwsbrief! Echt ! haha.. Nou slaaplekker allemaal.. ga nu ook snel naar bed, me mannetje roept al waar ik blijf haha.. Veel liefs, Kiss
Agenda Chrisje -> 3 Juli VK (9.30 uur) Appeltje -> 3 Juli Pretecho Liedel -> 5 Juli Echo Bolletje -> 5 Juli VK (10.00 uur) Nynke -> 6 Juli VK Marize -> 6 Juli Pretecho Kissflower -> 6 Juli extra Echo (09.00 uur) Doris -> 9 Juli VK Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -> 24 Juli Vk (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken) Heb mijzelf er ff tussen gezet.. Moet nu om de 3 weken naar de vk. Liefs kiss
Ow ja.. Wij hebben trouwens EINDELIJK! een keus kunnen maken. We zagen het geboortekaartje en we keken elkaar aan en knikten allebij.. Dit wordt hem zeiden we Gelukkig hebben mijn vriend en ik allebij dezelfde smaak! Wauwwww echt een super mooie kaart. Maar nu nog een mooie tekst bedenken. Volgende week krijgen we het voorbeeldje in huis! Maar het is een kaartje met foto, dus hoe het er uiteindelijk uit komt te zien is voor ons ook nog een verassing.. Ligt helemaal aan ons zoontje natuurlijk! Offie een beetje fotogeniek is, haha! maar ben echt blij, vind het echt een heeeeeele mooie kaart! Hoeveel kaartjes versturen jullie eigenlijk.. We zitten nu al op de 150, vind het zelf behoorlijk veel en zit er over te denken om misschien toch mensen te scrappen van de lijst. En hoeveel kaartjes doen jullie extra? Voor de zekerheid? 10 ofzo? Nu ga ik ECHT slapen, haha! Maar moest dit ff kwijt, ben namelijk heel blij haha.. Liefs kiss