Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    @Jotim.....echt leuk die nieuwsbrief. Ik wact nu de tweede al af!
    @Diaan....heel leuk idee zo een luiertaart, eigenlijk zonde om hem uitelkaar te halen voor gebruik......(beetje slagroom erbij! :) :) )
    @Appeltje.......wat een leuke echo foto's. Ik ga zelf vrijdag voor een pretecho......ik heb zo een zin om m'n meisje te zien.
    @Diaan......oooh heerlijk nu al verlof..........ik ben jaloers....al zit ik ook al 2,5 week thuis......zucht
    @Maartje...ik begrijp dat je poes ziek is.......ik heb geen verstand van poezen, ik heb een hond...maar hoop dat ie snel weer beter is.
    @Kissflower....ik kreeg de vorige keer ook te horen dat mijn BM groot was voor de duur van de zwngerschap. Maandag moet ik weer naar de VK, ik ben benieuwd of het nu anders is. Jeetje 150 kaartjes al, ik heb ze eigenlijk nog niet geteld.......hmmmm zal ik eens gaan doen.
    @Appeltje en Kissflower.........hebben jullie ook veel last van harde buiken......mijn BM is dus ook groter......en ik heb er overmatig veel last van, vandaar dat ik nu nog thuis zit.
    @Nijnie....succes met schilderen
    @Ann...ik smeer mijn buik eigenlijk al in vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben met massageolie. Ik had gelezen dat al die duren creme's geen verschil geven. Als je het maar lekker soepel houd, nu smeer ik met Zwitsal babymassage olie...........heerlijk......nog geen striem te bekennen....maar dat wil niets zeggen hoor.......
    @De rest.....ik moet nu hangen.....moet zo naar de fysio...sorry aan de meiden die ik niet heb gesproken.............

:oops:

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik kan echt geen leuk gedichtje vinden voor een geboortekaartje.. :( Heb al heel veel sites gezien.. maar ja.. Misschien heeft iemand van jullie een id?

En Marize, ik heb vooral harde buiken als ik veel aan het lopen ben en sochtends als ik uit bed stap... vind het echt een naar gevoel!

Veel liefs kiss

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Denisse; ik vind hem erg leuk, maar helaas was mijn neef me al voor :(

@Chrisje; dat hoop ik ook. Als de dermatoloog het niet weet dan moeten we haar waarschijnlijk laten inslapen. Ze heeft de hele dag jeuk en dat nu al maanden achter elkaar. Haar hele ruggetje ligt open van het krabben :cry:

@Jotim; ik ben echt niet creatief, dus zelf iets maken wordt niks. De trouw en verhuisberichten hebben we overigens van een site met relatiegeschenken. Misschien moet ik daar nog eens gaan kijken. Een kaart met retroprint in de kleuren van de kamer (oranje/rood) lijkt me ook wel wat. Ik kan het alleen net niet vinden.

@Kissflower; ik ben zelf helemaal niet van de gedichten, dus ik kan je helaas niet helpen. Succes met zoeken!

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    By the way.......hier schijnt de zon al de hele ochtend!

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Zon? Wat is dat? Het is hier zwaar bewolkt en af en toe regent het.

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maartje: Hier begint ie ook net te schijnen!

Ik kom de winter wel door hoor! Rommelig dagje op werk gehad...Computer was gisteravond blijkbaar gecrashed, wilde niet meer opstarten. Stekker van de nood-stroomvoorziening lag eruit...Kreeg ik toch een beetje de schuld ervan omdat ik eergister gedweild had! Maar heb niet aan de comp gezeten en voordat je die stekker uit het stopcontact trekt, moet je toch wel heel heftig dweilen...Pffff..Ik heb voet bij stuk gehouden en weet zelf zeker dat het niet mijn schuld is dus ga er ook niet mee zitten hoor...Verder alleen maar klanten met rare vragen en dan met zn drieen tegelijk...AAHHH...Had wel buikpijn net en mijn lieve kleine meid lag en ligt nog steeds te trappelen van jewelste...Maar even rustig aan doen, ga zo wel even slapen denk ik, anders kom ik de middag niet door, die belooft zeer druk te worden nml...Moet ook om 14h naar de kapper, ben mn lange haar zat, denk dat ik er een flink stuk afhaal, ik maak wel een foto vanavond ;)

Hebben jullie ook dat jullie steeds minder/kleinere porties kunnen eten? Ik zit zo snel vol (wel zin in snoepen hoor, hihi)

Kusjes maar weer,

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Kissflower: heb je deze site al eens bekeken? http://www.gedachten-gedichten.nl/ Er staan eg veel leuke gedichtjes op.

@Maartje: misschien kan Jotim je helpen met je retro kaartje?
    Hier geen zon hoor wel erg veel regen.

@Marieke: ik kan ook steeds minder eten. Met het resultaat dat ik na een uur wel weer honger heb en dan ga snoepen. Nu probeer ik fruit te nemen of kwark.

Ik ga bijna shoppen, regen of niet IK GA! (lol)

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ja die site ken ik al.. maar vind er niet echt 1tje uitspringen :cry:

liefs kiss

p.s. hier regent het ineens vet hard!
    Ga zo ff ikea´en :D

9. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @kissflower: bij mijn vorgige zwangerschap liep mijn dikte van mijn buik ook 3 a 4 weken voor, nu een week. Zou me niet te druk maken. Als ze het controleren weet je het zeker. Dus toch even afwachten maar.

Wij hadden vorige keer 20 kaartje extra genomen, veel te veel dus want heb er nog veel over. We hebben nu ongeveer 85 kaartjes nodig. Let je er op dat sommige kaartjes vanaf het aantal van 101 geodkoper zijn dan onder de 100. Kan best veel schelen!

@Doris: slapen is ook mijn grootste hobby vooral nu. Maar ja soms dan heb ik een peuter die om 7 uur roept dat hij klaar is. Hij slaapt 's middags gelukkig nog anderhalf uur en dan ga ik ook altijd even plat, of in bed of ff lezen of zappen op de bank. Mijn zoontje slaapt soms ook ineens tot 9 uur door de volgende ochtend dus dat is lekker.

@lievebeestje: wat een droom zeg, ik droom ook wel maar niet zo heftig als jij. Lijkt bijna wel een nachtmerrie

@maartje: echt origineel die kaartjes voor verhuizen en trouwen, grappig.

@chrisje: hier is het lekker weer, een zwak zonnetje en een lekker temperatuurtje. Ik heb de afgelopen dagen inderdaad ook wel genoeg regen gezien.

@Marize: een tip als je een luiertaart maakt. Doe het van maat 3 dan hoeft hij niet meteen stuk. Ik heb weleens een luiertaart gekregen, zo kwam ik op het idee, maar dat waren new born luiers dus die moest na een week als stuk. Nu maak ik ze zelf en gebruik ik dus maat 3.

@Marieke: ook ik eet momenteel in etappes. Ik heb harstikke trek maar zit na een half bord vol, of voel me eten in mijn keelgat kriebelen. Ik eet nu halve porties en als ik nog een uur later nog trek heb dan warm ik het op. Snoepjes en koekjes gaan er inderdaad wel makkelijk in. Daar lijk ik wel niet vol, van te worden.

@Jotim: leuk je nieuwsbrief, voor het geval je een keer geen tijd had om terug te lezen heb je toch alle belangrijke nieuwtjes binnen handbereik. Ga zo door, hihi.

Vandaag betere dag dan gisteren. Gisteren was ik brak en had ik de hele dag zin om te janken. Heb ik overigens ook meerdere malen gedaan.
    Mijn man noemt het geen histerische zwangerschapshormonen maar noemt ze heel lief actieve moedergevoelens. Klinkt wat liever want bij het woord histerische zangerschapshormonen worden ze volgens mij nog histerischer.

Zo nu ga ik effe lekker liggen en tennis kijken.
    spreek jullie later weer.

Diana

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames!

Sorry maar even alleen een egoberichtje van mij. Ik red het niet vandaag om me bij te lezen. Ik ben te druk met de voorbereidingen voor morgen. Ik laat jullie zondag denk ik wel even weten hoe het is gegaan en hoe onze daagjes in Scheveningen waren. Allemaal nog fijne dagen en spreek jullie zondag weer!

Liefs Laura

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Kissflower: wie weet zie ik je lopen. :) Woon achter de Ikea en ga zo even naar de prenatal.
    Jammer dat je geen leuk gedichtje kan vinden. Ik zal vanavond eens mee zoeken.

@Diaan: fijn dat je je weer wat beter voelt. Je hebt een lief mannetje zo te lezen dus.

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Laura, een hele fijne dag morgen en ik hoop dat weer goden mee werken. Tot later en geniet flink van je mooie dag morgen.

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Nynke: ik heb inderdaad een schat van een zoontje. Heeft ook weleens zijn kuren maar ja dat hoort bij de peuterpubertijd. Hij is heel bijdehand maar wel lekker makkelijk en lief. Tja wat wil je nog meer!

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Maartje, ik heb je een pbtje gestuurd ik denk dat er best een leuk kaartje kan komen die het wel helemaal is.

Laura, geniet maar van je dag we zien je wel verschijnen

Diaan, er zijn genoeg leuke reactie's dus ik ga er wel mee door.

Nynke, lekker shoppen en vergeet niet de kruidvat over te slaan van de week nog leuke poohspullen gehaald

Ik ga ook even boodschappen doen het is nu een beetje droog. Ik ben zo moe weer. de laatste dagen. Nu weet ik wel weer waardoor het komt mijn zwangerschapsvitamine zijn op dus even nu potje halen. Voel me echt belabberd en moe.

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ben ook steeds moe hoor niks aan bah nergens fut voor heb ik me huishouden klaar wil ik wel weer slapen helaas kan dat niet want ik heb er nog een rond lopen van 19 maanden gelukkig slaapt ze s,ochtends altijd heerlijk uit en moet ik haar 10 uur wel wakker gaan maken anders slaapt ze zo tot half 12 door :D en smiddags wil ze ook best wel even een uurtje slapen en s,avonds gaat ze gewoon tussen 7 en 8 op bed .

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Meiden, vond dit ook een leuke site voor geboortekaartjes!

http://www.ikkies-geboortekaartjes.nl

Wel prijzig trouwens... hmmm :(

Laura, ik wens jullie een hele mooie dag morgen! Geniet ervan!

Liefs Chris

17. Dames.... de wraakactie staat klaar op hyves!

Succes allemaal!

:)

18. hoi!

jullie hebben weer eens lekker geklets...

zoals je al hebt kunnen zien staat de wraakactie klaar!

Vandaag even een dagje thuis.. heb me vanmorgen ziek gemeld..
    had onwijs slecht geslapen.. maar dit is even lekker!

as dinsdag hebben wij de pretecho ben zooo benieuwd!

ohhh trouwens meiden.. allemaal de vriendin Xlarge kopen.. ik sta erin!

19. @Jotim: Echt leuk die nieuwsbrief! Ik ga zometeen psp downloaden! Heb ik wat leuks te doen straks tijdens mijn verlof. En kan ik eindelijk mijn banner maken, haha.
    @Kissflower: nou spannend hoor! Wij hebben trouwens zo'n 80 kaartjes, maar er komen er steeds meer bij. Ik denk dat ik idd 10 extra kaartjes bestel..
    @Appeltje en kissflower: Een overschot aan vruchtwater kan ook wel een medische reden hebben. Wacht maar eerst de echo af en wat ze erover te zeggen hebben. Maak je nog niet te druk hoor!
    @Annn: Ik heb sinds kort die van zwitsal. Hij smeert wel lekker en is een beetje vettig.
    @Lievebeesje: ja dromen kunnen heel raar zijn! Je droomt zowiezo meer in de zwangerschap. Nou dat merk ik ook echt hoor! Ik lig echt de hele nacht te dromen.
    @marieke: Veel plezier bij de kapper! Ben benieuwd naar het resultaat. Ik ga vrijdag naar de kapper. Er komt weer een kleurtje in en een beetje in model. Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit!
    Ik eet trouwens nog net zo makkelijk. Juist wat meer dan normaal.
    @Diaan: haha, die gekke hormonen ook. Wel lief van je man trouwens. Mijn vriend krijgt soms ook uit het niets een sneer en dan moet ie lachen en zegt ie: 'Ach mijn lieve zwangeraard, je kan er ook niks aan doen'. Dan ben ik ook meteen niet boos meer, haha.
    @Xenas: Nou ga ff je wraakactie bekijken hoor!

Wat een pokkeweer is het zeg! Jeroen had vandaag de auto nodig, dus moest ik op de fiets. En ik zat net echt midden in een enorme stortbui! Ik ben nog nooit zo nat geregend! Ik moest gewoon mijn schoenen leeggooien. Dus heb ik Jeroen een smsje gestuurd dat ie maar beter een Bossche bol van de AH voor me mee neemt om het goed te maken. haha.

20. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Ik smeer ook met Zwitsal, lekker spul. Het ruikt wel naar de baby-versie, maar volgens mijn man heb ik alle recht om naar baby's te ruiken!
    :D

Xenas, wat voor wraakactie heb je opgezet? Ik heb duidelijk wat gemist!

Enne, waarom sta je in de Vriendin?

Maris

Deel Deze Pagina