Bolletje, fijn dat alles weer goed is! Controle bij de vk blijft leuk vind ik! Meiden, ik heb me een last van mijn buikspieren net onder mijn borst... Niet normaal... aan de zijkanten zeg maar bij de ribben! Meer dames die hier last van hebben? Chris
@Nica: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van! @Liedel: Meid, de positieve energie is onderweg.. Veel sterkte.. Of ben ik nu te laat... Weet niet hoelaat je moest.. Laat je nog even weten hoe het was? Verder heb ik niet veel nieuws.. gisteren ff bij ikea geweest, ik hou van die winkel! Maar heb voor de verandering niets gekocht. Vandaag een beetje een mindere dag. Heb ontzettende hoofdpijn de hele dag al.. Ben ook beetje verkouden. Zelfs paracetamolletje helpt niet.. Dus vandaag maar ff rustig aan gedaan. Morgen de echo! Echt zin in.. Ik neem dit keer toch mijn moeder maar mee (en mijn vriend) omdat ze de vorige keer graag mee wilde, maar toen kon ze niet.. Dus ze is helemaal trots dat ze morgen haar kleinzoon weer ziet.. (met de 12 weken echo is ze ook mee geweest) Ik ga nu ff bankhangen.. Veel liefs! Kiss
Hallo meiden, Bedankt allemaal voor de positieve energie! Op zich weten we nu nog niet echt iets..hartslag van de baby was weer wat hoog, maar hoeft niets te betekenen. Volgende week moet ik weer aan de hartslagmeter, en dan hebben ze 3 metingen en kunnen ze wat zinnigs zeggen. Echo was redelijk. Ons meisje ligt 1 week achter qua groei. Dat is op zich niet zo erg, als het de volgende keer maar niet meer is (over 3 weekjes krijg ik weer een echo). Dus eigenlijk is het gewoon afwachten. Ze was wel lekker actief dus dat is een goed teken. Ook kregen we zo'n 3dEcho, echt leuk. We zagen al heel goed dat ze een wipneusje heeft (heb ik ook) en hele lange vingers (heeft mn vriend). Ik vind het nu al het mooiste kindje van de wereld..hihi...grappig is dat he? Ben weer wat gerustgesteld. Je haalt je op het laatst van alles in je hoofd, verschrikkelijk. Mijn bloeddruk blijft aaan de hoge kant, maar lijkt wel iets gezakt door de medicijnen. Nou meiden, nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. kben een beetje moe, dus ik ga bankhangen, morgen zal ik weer even bijlezen. O ja Nica: gefeliciteerd meid! En Xenas: ik heb de vriendin XL gekocht, leuk! Heel veel liefs, liedel
Zo, ik heb even heerlijk geslapen zeg! Mocht ook wel, anders red ik die gym nooit vanavond! @Astrid; wat jammer dat je vakantie verregend is meid! Gelukkig ben je wel lekker uitgerust! @Diaan; weet je wat helemaal frustrerend is?! Ik heb nesteldrang, maar de energie niet om er iets mee te doen! Ben totaal afhankelijk van mijn mannetje. Die wordt waarschijnlijk langzaam gek van me! @missyess; lang leven de bezorgservice (lekker pizza of chinees)?! @Xenas; jij probeert ons gewoon hier weg te houden he! Nou dat lukt je lekker toch niet! \/ @Bolletje; dat klinkt allemaal goed zeg! FIjn meid! @Kissflower; hier nog een Ikea-fan! Ik kan die winkel niet uit komen zonder iets te kopen! En vanaf nu kan ik me ook op de kinderafdeling uitleven! Joepie!
@Liedel; meid wat fijn dat het er in ieder geval allemaal positief uit ziet en dat ze je goed in de gaten houden! Rust maar lekker uit nu.
@Liedel: Fijn dat alles goed was. @Maartje: hahaha, ja das ook wel een goed idee. Ik wilde al een pannenkoekje voor mezelf bakken. Hmm even kijken waar ik meer trek in heb.. Oh ja, heeft iemand zich al gewaagd aan PSP? Wie kan mij uitleggen wat frames, tubes en filters zijn? Ik ben zo'n nerd Maar het lijkt me zo leuk om dat ook mooi te kunnen
missyes ik doe veel met psp maar om je het uit te leggen is best wel moeilijk maar ik ben er niet zo heel fanatiek meer mee bezig gewoon omdat ik nu te moe ben ik maak wel lesjes enzo maar als ik op de bank lig dan dommel ik zo in slaap en wordt vervolgens errug laat wakker liefs nica
@Liedel: fijn dat je toch iets gerustgesteld bent. Opzich wel leuk dat je nog zoveel echo's krijgt toch, kan je nog verliefder worden. @Bolletje: fijn dat alles goed was bij de vk. @Kissflower: veel plezier met je echo morgen. @missyess: Gewoon gaan proberen meid en wacht anders even op Jotim haar lesjes en uitleg. Je snapt het zo. Zorg wel dat je niet de orgine foto gaat gebruikt he, eerst even kopieren. Mocht er wat fout gaan heb je het orgineel nog.
@ liedel: Fijn dat alles goed leek! @ Xenas: Heb net in de supermarkt even in de vriendin xl gespiekt Zag er leuk uit! Groetjes Doris
Ik heb wat lesjes online gevonden. Dus ben ik er al een tijdje mee aan het knoeien. Ik denk dat ik het best ga snappen, hihi.
Nica nog gefeliciteerd! En Liedel fijn dat het er goed uitzag allemaal! Ik ga morgen de meubeltjes maar eens schuren, dan kunnen we ze gaan lakken!
Goedemorgen allemaal! Liedel wat fijn dat jullie zo goed onder controle blijven! Heerlijk om te zien dat je meisje dan zo actief is he! Kan me goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent! Heerlijk die echo's! Nica, een fijne verjaardag gehad dus! Was 't gezellig? Nijnie, wel goed ventileren he met schilderen! Missyess, vind je site errug leuk! Had ook al ff een berichtje achtergelaten! Boehoe, ik moest zo hard tegen de wind in trappen vanochtend! Bovendien moet ik een soort van brug/viaduct overfietsen en ik had wind tegen... Dan gaat dat toch niet zo makkelijk meer... Als klap op de vuurpijl begon het vlak bij 't werk ook nog eens lekker te regenen... Goed begin van de dag Ach, alleen vandaag nog en dan een weekje VAKANTIE! Ben helemaal blij! Liefs Chris