goede morgen dames.. chrisje, ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt, of ga je lekker de zon opzoeken? Ik ben blij dat ik morgen effe lekker kan uitslapen.. ben echt moeeee! deze week was erg druk met visite en mijn zwager helpen verhuizen.. zzzzzzzzz..... haha! ik ga vandaag nog wel effe lekker langs de kapper!
Goedemorgen allemaal, Nou, ik heb de eerste gymles gehad hoor! En wat denk je.......Martine en ik zitten in hetzelfde gymgroepje! Toeval bestaat niet, toch?! De gym wordt gegeven in een verzorgingstehuis. In de hal verzamelde steeds meer zwangere dames, maar we hadden geen idee waar we heen moesten. Dus daar stonden we. Ik heb toen maar even een vriendinnetje gebeld die al gym heeft gehad en zij vertelde ons dat we opgehaald zouden worden. De hartjes waren weer gerust! Het uur bestond vooral uit voorstellen, het checken van gegevens en wat theorie over staan, liggen en tillen. Ons groepje bestaat uit 8 meiden (misschien 9, want er was er een niet die wel op de lijst stond) die allemaal zwanger zijn van hun eerste kindje. Leuk toch?! Ik ben geloof ik de enige met een echt lastige zwangerschap dus dat is positief (voor de anderen ). Onze docente gaat op vakantie, dus volgende week krijgen we meteen een andere docente. Ik was doodop toen ik thuis kwam. Gelukkig nog maar twee keer om 20.30 uur en daarna lekker 0m 19.30 uur! @Missyess; en? Wat is het geworden? @nijnie; leuk he, om daar mee bezig te zijn! Veel plezier met schilderen! @Chrisje; wat een weer he! Hier is het ook bar en boos. Ik denk dat ik zo maar met de auto naar de fysio ga! Ik had vanmorgen ook wel medelijden met mijn mannetje. Die moest ook op de fiets naar zijn werk (om 6.00 uur). @Denisse; ohhh lekker! De kapper! Ik heb zo eerst fysio en vanmiddag is het officiele afscheid van mijn leidinggevende, dus daar wil ik ook nog wel even heen. Fijne dag allemaal! Maartje
Nou, daar ben ik ook weer een keertje . Ik merk dat ik de laatste weken nauwelijks meer op het forum kijk, en ook de topics (behalve deze natuurlijk) bij zwanger zijn niet meer zo interessant vindt. Lijkt of elke keer hetzelfde voorbij komt. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige? Moet wel zeggen dat ik voordat ik zwanger raakte ook nooit een forum heb bezocht hoor, dus misschien past het wel gewoon niet zo bij mij. Ik ben tot nu toe 7 kg aangekomen, ik vind het wel prima al wil ik nog 2 weken even oppassen, want moet de 20ste natuurlijk nog wel in mijn trouwjurk passen! De babykamer hier heeft zowaar een beetje vorm, de grote meubels staan erin. Nu de details nog, ik kan me in de vakantie helemaal uitleven op het prulletjes shoppen ! Geboortekaartje hebben wij ook nog niet, ik wil met een vriendin zelf maken waarschijnlijk. Hebben we met trouwkaartje ook gedaan en daar was iedereen erg enthousiast over! @Andrea: Tjonge, vervelend van je man, hopen dat hij snel weer thuis is. En dat is hij 5 pagina's verder. Gelukkig maar @Appeltje: Wat een geweldige Echo! En fijn dat het op het harde buiken front wat rustiger is. @Doris: Goede beslissing hoor, als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat of zo . Ik zit zelf al 4 weken thuis te werken omdat ons gebouw ontzettende waterschade heeft van de regenbui paar weken geleden. Maak ik heerlijk gebruik van door tussen de middag uurtje te gaanl liggen . @Maartje: Goh, vervelend voor je poes . Ik heb het gevoel dat onze kat ook ergens in de kamer heeft geplast, maar mijn vriend zegt dat het gewoon aan mijn sterkere reuk ligt want hij ruikt niets. Maar ik blijf maar fanatiek zoeken LOL. @Jotim: Leuk hoor, de nieuwsbrief, heb me ook aangemeldt. @Kissflower: Spannend hoor, de echo, ik blijf vandaag ff checken om te kijken hoe het ging! @Annn: Ik gebruik gewoon Dove uit zon potje, voor het slapengaan. Is wel vet, maar juist daardoor masseer ik het redelijk lang in en dat schijnt het (beperkte) gunstige effect van het smeren te verklaren. Smeren op zich helpt niet echt. @Smeetje: Ik heb dat tot nu toe een keer gehad toen ik een hele volle blaas had en nieste. Conclusie: Eerst naar de wc en dan pas niesen. @Irene: Lekker he, shoppen . Nog 2 weken werken, dan ga ik los in de vakantie. Wij gaan niet weg, dus dat moet ik op andere manier compenseren. @Liedel: *duimt* waarschijnlijk beetje laat... maar redelijk positieve uitslag dus... afwachten maar. Lastig he! @Nica: NOG gefeliciteerd met je verjaardag! Pfff, nou, ben erdoor hoor, laatste 10 pagina's! Allemaal fijn weekend, ga ik nog ff hyves checken en dan heb ik mijn oktobermama plicht weer gedaan!
Chrisje, als er hier geschilderd wordt gaan de ramen open. Maar ik weet nog niet of ik vandaag zin heb, ben niet zo lekker. Fietsen, ik vind het een hele toer op het moment. Vooral met tegenwind of bruggen enzo op. Net of je echt wel 2 keer zoveel energie nodig hebt ofzo. Of mijn conditie gaat zienderogen achteruit, ik weet t niet... Maartje, gaat jouw gym de hele zomer door? Ik begin maandag en vervolgens hebben we een paar weken niet . Grappig dat Martine en jij in hetzelfde groepje zitten. Ik ga eens even proberen of een glaasje limonade en een koekje gaan helpen om me wat beter te voelen. Misschien wat lage bloedsuiker ofzo... Nijnie
Goeemorgen dames, ik word gek van de nesteldrang. Ik heb de bedden al verschoont, was op gehangen, gezogen en gedweild en boodschappen gedaan. Houd het dan nooit op. Verder geen bijzonderheden hier. Vanmiddag weer naar de vk. Man en kids geen mee deze keer. Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album van buik, en kinderkamers. Meiden als het goed is word het dit weekend beter weer, weinig regen en veel zon. Tot later weer.
Mamamia..............ik ga ff lezen wat jullie allemaal hebben geschreven en wat ik allemaal heb gemist. @Nica ik ben veel te laat met Feliciteren sorry @missyess Psp is echt heel erg leuk en als je het veel doet ondek je steeds nieuwere dingen, ik doe er al een tijd fotobewerking mee met kinderfoto's, kijk maar in mijn album. @Nijnie schuren is toch wel het minst leuke werk maar als je het goed doet heb je wel het mooiste resultaat. Ik heb 1 kast helemaal blank gemaakt, maar toch echt met een vlakschuurmachine en dat was ideaal. @Liedel lekker rustig aan doen en niet te druk maken @Maartje wat leuk zeg dat jullie in dezelde groep zitten, kende jullie elkaar alleen via het forum? @de rest die ik vergeet........................hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed. Ik ga me nu klaar maken voor de registratie van beebje, en voor de pret echo van vanmiddag.....................ik heb er zo een zin in om haar weer te zien......
Hé Denisse, we gaan naar Zeeland... Hoop dus dat het weer idd een beetje opknapt! Zou wel zo leuk zijn, beetje naar het strand en zo.... Maartje, wat leuk dat jullie samen op gym zitten! Het klinkt ook errug gezellig! Nijnie, heel goed! Doe maar lekker rustig aan tot je je weer wat beter voelt! Nynke, ga zo gelijk ff je foto's bekijken (toen ik hier ging typen, zag ik je berichtje pas staan!) Chris
@Ready; Ik herken het heel erg. Alle onderwerpen zijn al tien keer aan bod geweest. Ik reageer ook veel minder dan in het begin. Ik word vooral erg moe van alle onderwerpen over wel of niet eten. Als je daar namelijk eerst even op googled heb je meteen de juiste info ipv een wellus nietus verhaal op het forum! Ik heb weer een kattenbak in huis gezet voor de zieke poes, maar ik ruik dat ding overal! En dat terwijl manlief elke avond schoonmaakt! Het zal dus ook wel een beetje aan ons ruikorgaan liggen vrees ik! @Nijnie; onze gym gaat inderdaad de hele zomer door. We hebben een week geen gym eind juli. WE hebben dus wel twee verschillende docenten om de vakanties op te vangen. Ik hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt! @Nynke; joh, lekker gebruik maken van die nesteldrang, dan heb je straks een lekker schoon huisje! @Marize; we kwamen er vorige week pas achter dat we heel dicht bij elkaar wonen. Toen schoot er nog wel even door mijn hoofd: 'Misschien zie ik haar wel bij de gym', maar dat was ik allang weer vergeten. Verder hadden we elkaar nog nooit ontmoet. Heel veel plezier vandaag! @Chrisje; Dit weekend lijkt het weer in ieder geval de goede kant op te gaan! Mijn fysio zit er weer op. Nu lekker rustig aan de rest van de dag, want ik wil aan het eind van de middag echt graag naar het afscheid van mijn baas.
goedemorgen allemaal, Hier gaat het vandaag een stuk slechter. Kom niet van de harde buiken af. Ben blij dat hij eindelijk een keer zacht is. Vannacht ook slecht geslapen daardoor. Ga straks de VK maar even bellen. Heb vanmiddag al vrij genomen. Ga ik lekker liggen. Jullie horen het nog. Floortje
@ Liedel..jammer dat ze nog niet echt iets zinnigs kunnen zeggen... maar wel weer leuk dat je je kindje weer gezien heb.. ik mag as dinsdag weer! Leuk he die vriendin.. tof dat je hem gekocht hebt! @maartje.. hmmm moet ik weer wat nieuws verzinnen hahah.. puzzel en sturen naar de winkel lukt dus niet haha..Super leuk dat jullie bij elkaar zitten zeg! Wat een toeval! @ missyess ik snap ook niks van psp.. dus tips zijn welkom! ook bij mij! @ doris.. leuk dat je gekeken hebt TOF @chrisje.. jammer van die regen en tegen wind.., balen idd zo'n begin van de dag.. maar jaa...bijna vakantie! @ nynke.. wow mooie kleur.. en lekker buikje begin je al te krijgen! Verder alles goed hier.. werd vanmorgen wel weer wakker met ontzettend pijn in me handen.. Maar wel lekker geslapen.. Heb morgen een bruiloft.. wel erg leuk.. en eerst naar de eerste training van Feyenoord.. spannend.. Verder een rustig weekend!
Rotdag vandaag, sorry, even een ego-berichtje hiervandaan.. Maak toch een stomme fout op het werk, weet ik veel dat ze geen chaletjes verhuren voor één nacht in het hoogseizoen, al is het natuurlijk wel superlogisch, verdomme gezegd dat het ok was (voor 6 chaletjes )en vergeten tel nr van de meneer te noteren....Gelukkig woont ie blijkbaar aan de overkant en komt zijn vrouw vanmiddag langs om het voorschot te betalen...Moet haar maar uitleggen dat ik me vergist heb, nou maar hopen dat ze ook echt langskomt vanmiddag, anders heb ik echt een probleem....Was voor een trouwdag, arme mensen...Kom ik thuis, heeft de hond aan de bank van de eettafel zitten knauwen, heel het hoekje eraf, gvd....Zit nu dus met mn mascara tot op mn kin ongeveer...
Lekker even uithuilen Marieke. Wat een pech zeg. Ik hoop dat die mevrouw begrip heeft voor de situatie. Succes de rest van de middag.
@Floortje; meid wat vervelend zeg! Wel bellen hoor! En lekker uitrusten. Sterkte! @Xenas; haha, zo makkelijk kom je niet van ons af (Alhoewel het vandaag toch wel opvallend rustig is)! Bij de pomp hadden ze de vriendin XL niet en in de supermarkt ben ik nog niet geweest. Veel plezier morgen! @Marieke; he bah, wat een rotverhaal. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit (zeker met die stomme rot hormonen, ohnee actieve moedergevoelens ). Ik kan niet anders zeggen dan; Kop op, iedereen maakt fouten! En die mensen vinden wel weer wat anders.
Ja dat was inderdaad toevallig dat ik maartje tegenkwam op de gym! Gezellig hoor! Vond het overigens wel een beetje een rommelige les, die vrouw die de les gaf, liep steeds maar heen en weer op wat te halen en uiteindelijk hebben we alleen maar wat introductie gehad. Ach volgende keer zal het al wel anders zijn. De groep leek me iedergeval gezellig. Lijkt me echt super en heel apart om over een paar maanden iedreen terug te zien, maar dna zonder buik en met baby! Kan me er nog niet veel bij voorstellen eigenlijk.. Zo ga maar eens even op de bank nu het nog kan want moet zo naar mn werk...helaas... fijne dag allemaal
Hallo allemaal! Even een bericht van mij, zal jullie ff vertellen hoe het bij de extra echo was vandaag.. Voor iedereen die het ff gemist had, mijn baarmoeder vond de vk erg groot en moest dus vandaag een extra echo om nog eens naar de groei van mijn ventje te kijken.. Ik moest hiervoor naar het ziekenhuis, de eerdere echo´s heb ik allemaal bij een echopraktijk gehad. Ik had mijn moeder en vriend mee genomen. Wat geweldig was het weer vandaag zeg! En wat heb ik een mooi kindje zeg! De vrouw was echt super aardig, ze zat de hele tijd alles goed uit te leggen wat wat was.. en ook liet ze ons uitgebreid het kindje zien. Echt een druk ventje, duimpje in de mond, dan weer handje op de buik.. dan weer handje naar zijn hoofd.. dan weer hele hand in de mond.. Dan een TEEN! in de mond.. dan beentjes over elkaar.. dan weer beentjes in de lucht.. toen kreeg ie nog de hik whahaaa! Was echt grappig om te zien.. Maar wauw wat een geweldig ventje heb ik toch in me buik zeg! Na een kwartier kijken zegt die vrouw ineens, ow ja haha, je kwam hier om je kindje nog eens op te meten he.. dus toen heeft ze nog even me kindje opgemeten.. Alles liep een weekje voor,niets om mij ongerust over te maken dus! Vond het in 1 woord weer een geweldige dag! Traantjes liepen over mijn wangen, wat hou ik toch veel van dit kindje! Nog 3 foto´s mee gekregen.. Maar die kan ik nu nog niet inscannen, want mijn vriend heeft ze meegenomen naar zijn werk om ff trots te doen haha, de schat! Als ik nu weer aan de echo´s denk.. wauw.. krijg er kippevel van.. Gewoon super ervaringen.. Ik kan niet wachten om hem in mijn armen te houden! Verder ff heel ander nieuws hoor.. maar las net op nu.nl dat er hier in Enschede een schoonmaker dood is gevonden op een school en de politie gaat uit van een misdrijf.. Bah, ook hier krijg ik kippevel van! zo dicht bij, vreselijk zeg! Nou ik ga weer ff.. Als de foto´s erop staan horen jullie het wel! Veel liefs, Kiss