Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Martine: Ik wist dat ook niet hoor! Maar het is een fotobewerkingsprogramma: Paint shop Pro. En dat is blijkbaar best popi als je het intikt op google krijg je allemaal sites en lessen die mensen hebben gemaakt. Ik probeer nl al heel lang een banner te maken van de site van onze hond. Maar ik snapte nooit hoe dat moest! (nu nog niet echt, maar ik ben lerende, hihi)
    Ja ik heb weleens zo'n docu gezien over mannen in luiers. Of zo'n wedergeboorte cursus, ook zoiets aparts. Dan kruipen ze door een enorm gat en beginnen ze hard te huilen en dan zijn de weder geboren hahaha.
    Ik heb het idee dat het toch voornamelijk mannen zijn met die vreemde interesses, hihi.

@Liedel: Zeker arme teddyberen! Zoiets onschuldigs. Ik keek gewoon met andere ogen naar mijn eigen knuffels, hihi.

@Doris: Ja altijd heel charmant die verbanden. En het ergste is...je doet er in het begin vaak nog 2 over elkaar ook! haha. En wat vind je van die sexy netbroekjes?

@Moon: Onze 20 weken echo was goed. Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Maar probeer er ook van te genieten. Zo bijzonder om je kleintje te zien!

@Kiss: Beterschap!

Hier zijn ze druk in het kamertje bezig om de meubels in elkaar te etten. Het staat al best wel leuk. Maar het is wel heel vol want ons kamertje is echt superklein. maar ja je hebt die spullen toch nodig...
    We hebben ook meteen een badje gekocht, met een ingebouwde thermometer en zeephouders. Echt leuk om al die spulletjes voor de baby te kopen! Het komt zo dichtbij allemaal. Bizar dat er over 3-4 maanden een babytje in ligt!

2. NiCa

NiCa Bekend lid

ik koop me kraampakket zelf wel bij de DA ofzo want mijn verzekeraar vergoed het niet dus denk kan ik het net zo goed zelf kopen

liefs nica

3. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hey meiden,
    Misschien stomme vraag maar moet je dat kraampakket aanvragen bij je zorgverzekeraar?

@Kissflower: wel balen ja, ik heb de foto's ook graag vlak bij me in de buurt, kan ik steeds ff naar mn meisje kijken :) En beterschap!

4. NiCa

NiCa Bekend lid

nee hoor dat doe ik ook niet ik koop het zelf bij de DA ofzo

liefs nica

5. huh je krijgt toch altijd een kraampakket van je verzekering? Zelfs bij de basisverzekering? Ik zal het nog eens nakijken, maar ik ben alleen basis verzekerd en ik krijg gewoon een pakket, dacht ik (hoop ik haha)

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nica, missyess, Liedel, lief van jullie, bedankt! Ik hoop ook dat ik snel weer van die verkoudheid af ben! Word er namelijk gek van..! Heb geen hooikoorts (geloof ik ;) moest er nog eens bijkomen, hoor van jullie dat veele van jullie er last van hebben! ) maar ga er dus vanuit dat deze verkoudheid niet lang zal aanhouden..

Ik ben in Duitsland verzekerd (duits bloed) dus vraag me af of ik zoiets in huis krijg.. Maar zal het vanzelf wel een x binnen krijgen anders..

Liefs kiss

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hoi damesik lees nog alleen even geen puf.
    komt wel weer.

8. NiCa

NiCa Bekend lid

wij hebben interpolis bassis en we moesten zelf betalen helaas dus ik heb er vanaf gezien binnenkort ga ik de mijne gewoon zelf kopen

liefs nica

9. NiCa

NiCa Bekend lid

graag gedaan kiss

liefs nica

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Chrisje: een beetje laat maar een heel fijne vakantie.

@Maartje: mijn huisje is schoon idd maar het was echt wel teveel helaas. Loop al 24 uur met harde buiken. :cry:

@Floortje: rustig aan meid. Ik heb nu ook erg last van harde buiken. Ik hoef maar iets te doen en het is weer mis.

@Xenas: heb de vriendin gelezen. Leuk stukje hoor. Hoe was het vandaag, heb je genoten?

@Kissflower: gaaf hoor zo'n uitgebreide echo en nog fijner dat alles goed was. Lekker genieten van je foto's.

@Smeetje: ik ga deze keer wel weer naar zwangerschaps cesar. Om twee redenen: een om even bezig te zijn met de zwangerschap en hopelijk leuke contacten op te doen. We zijn nl net verhuisd. En ook om mijn bekkenklachten in bedwang te houden. Leuk hoor spullen kopen.

@Appeltje: fijn dat de nacontrole goed was. Wel opletten hoor, nu niet teveel gaan doen. (Zeg zij die het zelf ook doet.) ;)

@Moon: fijn dat alles zo goed gaat meis.

@Marize: het is even spannend maar ik geloof dat men zich nu niet meer zo druk maakt om twee bloedbanen. Komt allemaal goed meis. Knuffel van mij.

@Missyess: en hoe staat het kamertje?

@Doris: idd teveel gedaan helaas. Hoe is het met het kamertje? Zijn jullie wat opgeschoten? Probeer toch te genieten van je vervroegde verlof meis. En je bent straks blij met dat kraamverband dat wil je nu nog niet geloven.

@Diaan: bedankt voor je positieve energie meis.

@Liedel: hoe was je dagje niks doen? Heerlijk, ik ben dol op lijstjes. ;)

@Jotim: meis rustig aan en we zien je later wel weer.

Zo ik ben weer bij. Heb eigenlijk de hele dag weer last gehad van harde buiken. Niet met regelmaat, maar zo gauw ik wat deed begon het weer. ik heb dus erg weinig gedaan. ;) Verder alles prima hier. Eindelijk en droge dag gehad vandaag en morgen weer hoop ik. Meiden een fijne avond en tot later.

Dikke knuffel voor iedereen!

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Martine, ik weet niet of ik het altijd voel. Soms wel dan is het net of ik de kramp erin voel schieten zeg maar. Alleen doet kramp zeer en dit niet ;). Maar ik vraag me ook wel eens af of ik het vaker heb eb het niet door heb dan...

Astrid, dat hebben wij hier ook gehad. Mn lief ging met zn hoofd op mn buik liggen en toen kreeg hij een schop van de kleine :).

Marize, kan me voorstellen dat het toch schrikken is, ookal hoef je je geen zorgen te maken.

Doris, snel weer dichtdoen en achterin de kast zetten ;). Wat een lappen he :eek:.

Nica, ik heb ook zelf een pakket gehaald. Via de verzekeraar was het duurder (want we hebben niet t superuitgebreide verzekeringsding) dan een pakket van de prenatal, dus daar heb ik er een gehaald. Staat netjes dichtgevouwen en gaat straks nog mooi even achterin de kast (maar die moet ik eerst nog lakken). Kreeg trouwens van een net bevallen vriendinnetje ook nog allemaal verbanden enzo mee (ik wil er nog niet aan denken, maar ze zijn in huis in elk geval).
    Wel grappig trouwens, bij de prenatal zeiden ze dat je zo'n pakket ook van je verzekeraar krijgt, maar het blijkt dus wel weer als ik het zo lees dat dat dus lang niet bij iedereen zo is... Wij zitten bij IZZ, basis + aanvullende regeling oid. Maar dus geen pakket.

12. NiCa

NiCa Bekend lid

ik denk dat als je ze zelf koopt net zo goed is als dan dat je ze van de verzekeraar krijgt

ik wacht nog ff maar niet te lang ben immers al 26 zwanger hihi heb ze liever op tijd in huis

liefs nica

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Ik ben vanwege mijn diabetes super uitgebreid verzekerd en krijg het pakket dus gratis. Maar het grootste deel gebruik je niet. Die luchtbedden voor in je broek zitten inderdaad voor geen meter. Ik ging er vorige keer bijna raar van lopen. Maar ja ze zijn echt nodig.

Top dag hier qua weer, zonnetje, lekker temperatuurtje en geen regen!

Vraagje: als jullie uk druk is in jullie buik hoe lang duurt dat dan ongeveer bij jullie. Die van mij was gisterenavond bijna anderhalf uur aan het springen in mijn buik en nu ook al weer een uur en een kwartier. Niet normaal meer , (of is dat wel normaal?)

Nog een vraagje: een aantal blz terug vroeg ik of jullie wisten wat ik fout doe met het foto verklein programmatje in de menu balk hiernaast. Weten jullie het antwoord, ik wil het graag weten?

Ben nu bezig zelf een home page te maken voor de kleine. heb het nog nooit gedaan en dacht dat doe ik wel even. Dus niet. Snap er niets van.Ga gewoon weer verder proberen.

Fijne zondag allemaal meiden

Diana :)

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi; alles nog steeds druk druk druk hier...Fred is op een bruiloft nu (ben kotsend weggegaan na een uur, zaten aan onze tafel sigaar op te steken, blegh! Sigarettenrook is nog houdbaar, maar sigaar!)...Kon er vanmiddag ook al niet bij zijn, heb keihard gewerkt (+33° in m'n bureau), dus is wel jammer...Bruid en bruidegom niet eens kunnen feliciteren, maar doe ik later wel...Hoop dat Fred niet al teveel koppijn heeft morgen, maar ja, ga toch werken...'s middags maar bijslapen aan de rivier of zo...Sorry dat ik weer zeur maar het zit me even niet mee de laatste dagen wat hormonenuitbarstingen betreft...Hebben jullie er ook zo'n last van?

Heb trouwens een supersite in FR ontdekt met betaalbare zwangerschaps en voedings bh's en ook nog in mijn maat, kan niet beter toch?

Welterusten en fijne zondag!

15. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik heb een basisverzekering en ik krijg het kraampakket vergoed maar ik moet het zelf ophalen bij de balie. Gelukkig hoef ik maar 5 minuutjes te fietsen naar het kantoor.

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Choco,kun je ook niet slapen?

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou....ik lig nooit voor 1 uur op bed. Zeker in het weekend lig ik er pas rond 3 uur in bed of later zelfs.

18. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hmmm...voel me een beetje alleen op dit tijdstip. Denk dat ik straks maar naar bed ga. Alvast trusten.

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen Dames,

ik krijg ook het pakket via mijn verzekering idd.

@Diaan: ik verklein via paint of corel psp. Kan je niet helpen helaas. Kijk eens op www.fotoverkleinen.nl is ook een handige verklein site.Mijn uk is soms ook uren achter aan druk. Leuk maar soms ook wel pijnlijk.

@Marieke: meid ik heb ook hormoonuitbarstingen. Lastig soms, maar niks aan te doen. Werkze straks en geniet vanmiddag maar lekker aan de rivier. Heerlijk dat je nu voor goede bh's kan kijken. Ik moet er weer een nieuwe bij. Mijn boobs zijn zo hard gegroeid dat ik er nog maar een pas. :(

20. NiCa

NiCa Bekend lid

goee morgen meiden lekker geslapen allemaal?
    ik werd vanmorgen heerlijk verwend door zoonlief met een broodje en senseo en hij is 8jaar ben echt heel erg trots op hem :)

verder wens ik iedereen een heel fijn en zonnige dag toe

liefs nica

Deel Deze Pagina