Agenda Doris -> 9 Juli VK Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Mamapatricia -> 9 Juli VK Xenas -> Pretecho (11.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Avalon1972 -> 12 Juli Trouwen! Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Ready -> 20 Juli Trouwen! Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -. 24 Juli VK (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sylvia -> 1 Augustus Pretecho Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)
Agenda Doris -> 9 Juli VK Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Mamapatricia -> 9 Juli VK Xenas -> Pretecho (11.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Avalon1972 -> 12 Juli Trouwen! Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Appeltje -> 18 juli vk (8.40 uur) Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Ready -> 20 Juli Trouwen! Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -. 24 Juli VK (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sylvia -> 1 Augustus Pretecho Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)
goede morgen dames.. wat moest ik veel bijlezen.. zeven pagina's in een weekend.. en dat met dat mooie weer! 8) mijn schoonmoeder heeft een tuinhuisje in amsterdam west. daar was ze drie weken niet geweest, dus waren we daar gister naartoe gegaan.. wat een groeispurt hebben die bloemen en het gras gehad zijn we dus de hele middag mee bezig geweest.. heb nu spierpijn in mijn billen, hahaha! en mijn haar zit weer lekker na een bezoekje aan de kapper.. heeerlijk! vandaag ook weer een lekker zonnetje.. jammer dat ik moet werken..
goede morgen meiden ik wil jullie van uit een mooi zonnig appingedam(hopelijk blijft het mooi)een hele fijne week wensen en voor de meiden die op vakantie gaan een hele fijne vakantie gewenst liefs nica
@Anne: snel gaat de tijd he? Ik ben nu druk met lijstjes maken wat ik nog moet hebben en met verven. Geniet er maar van deze laatste weken. @Maartje: meis, ik hoop dat er een oplosing is voor de huid problemen van je poes. @Doris: heel veel plezier en ik zal terug zwaaien hoor! @Nica; jij ook een hele goed morgen meis. Hier gaat alles rustig, Sterre is vrij dus ik hoef me s'ochtends niet meer te haasten heerlijk. De zon schijnt de kids spelen buiten, wat wil een mens nog meer. Ik ga nu even aan de schoonmaak. Tot later!
zoonlief is bij opa en oma en mama kon lekker ff uitslapen en als het goed is is hij vanavond weer lekker thuis tenzij hij belt offie nog een nachie mag hihihi ik ga me eigen ff lekker optutten en dan ff onze hond uit laten en dan ga ik ook ff aan de poets liefs nica
Lieve meiden allemaal, heel erg bedankt voor jullie lieve berichten dat doet me echt wel goed. Voor de meiden die pas getrouwd zijn, van harte gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de vrouw van, te zijn? Ik zeg het nog steeds met trots! @Maartje vreselijk dat berichtje, heel veel sterkte voor haar, en jij met je poes. @mariekebalm, die site is echt goed, mooi spul en betaalbaar. @Xenas81 kunnen we ook nog ergens bewonderen wat je hebt gemaakt met psp? @Astrid, ik heb het eigenlijk andersom. Mijn man is een echte schoonmaak, opruim freak. Niets mis mee hoor en zeker nu ik rust moet hebben, alleen soms ben ik met iets bezig en dan loop ik even weg en dan heeft hij het al opgeruimd.....haha. Hij klaagt echt nooit dat ik iets moet doen, hij doet alles zelf zonder te mokken. @mamalicious, gefeliciteerd. Ik ben de 20ste uitgerekend, maar dat zegt niets, ikgeloof dat 4% op de uitgerekende datum bevalt. @Appeltje, heel mooi die behangtjes, wel even fotootje plaatsen als het klaar is, he! @Xenas zo een pretecho is echt super leuk, je gaat heel erg genieten. @Denisse, als je haar maar goed zit.... Ik probeer al de hele morgen de UWV te bereiken, wat een ramp zeg. Vanmiddag uitslag van 1e infectie onderzoek ben benieuwd. Heb ook nog even een plasje ingeleverd, onderzoekje blaasontstekking, dan ben ik de gyn donderdag vast voor en hoeft hij het niet te doen. Vanmiddag naar de VK. Ik heb trouwens van het weekend de vraag over de navelstrengen aan een onlineVK gesteld en die heeft me ook al aardig gerust gesteld, ik snap nu de werking van die navelstreng ook wat beter. Nou ik ga die UWV nog maar eens bellen...... Liefs Agenda Doris -> 9 Juli VK Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Mamapatricia -> 9 Juli VK Marize -> 9 Juli VK Xenas -> Pretecho (11.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Avalon1972 -> 12 Juli Trouwen! Marize -> 9 Juli Gyn Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Appeltje -> 18 juli vk (8.40 uur) Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Ready -> 20 Juli Trouwen! Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -. 24 Juli VK (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sylvia -> 1 Augustus Pretecho Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken
Oja, ik denk dat we dinsdag een jubileum dag gaan hebben dan gaan we naar de 500 pagina's? Welke dag denk jij?
jaaa op naar de 500 pagina's! @ marize.. heb nog niks gedaan met psp.. maar als het zover is.. dan geef ik een gil.. moet eerst die sites ff doorpluizen haha! @ denisse.. lekker he.. de kapper.. ik knap er ook altijd zo van op! heerlijk!
@Laura, mooie foto, je straaaaaalt! @Astrid, herkenbaar zulke frustraties... Het lijkt soms wel net alsof ze het niet zien ofzo, ik weet het niet. Of het kan ze niet zoveel schelen. Wij hebben hier de taken in huis enigzins verdeeld, maar ik moet manlief er altijd aan helpen herinneren om ze te doen. Voel me soms net een lopende agenda... . Hopelijk gaat hij nu toch wel wat doen met de schuur... En blijf lekker van je af schrijven hoor! @Maartje, wat heftig van je pleegzus. Dat ze er al alleen mee loopt vanaf maart, lijkt me ook moeilijk. Rust goed uit van je weekend, want dat soort dingen maken volgens mij een enorme indruk (bewust of onbewust). Sterkte! @Marieke, dat had ik ook toen ik zag dat mn banner onder de 100 dagen ging. Het gaat hard he! @Sylvia, klinkt als een vermoeiende maar mooie dag! Van harte! @Irene, ik wordt ook zo hebberig als ik al die leuke kleertjes en prulletjes zie liggen in de winkels... Tot nu toe weet ik me nog redelijk in te houden. Van mij ook een bijdrage op weg naar de 500 pagina's ! Gisteren de hele dag op pad geweest, bezoekje hier en bezoekje daar. Moet ook gebeuren eens in de zoveel tijd. Vannacht redelijk geslapen, maar 1 keer wakker geworden om naar de wc te gaan (ipv de 2 a 3 keer gisternacht ). Het is hier stralend weer (nog wel) en ze hadden zoveel regen voorspeld voor vandaag... Ach ja, dat kan altijd nog komen de dag is nog lang . Nijnie
Ik gok trouwens op eind van de woensdag voor de 500e pagina bereikt is (weer een post dichterbij, haha)
Hoi dames, Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik nog even langs ben komen waaien! Maar we hebben ondertussen de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en daar is heel wat kluswerk in dus in onze schaarse vrije dagen zijn we daarmee bezig om alles helemaal baby-proof te krijgen. Maar met ons gaat het helemaal goed, vorige week nog eens helemaal goedgekeurd bij de gynaecoloog! ALleen zo jammer omdat ik de baby zo goed voel vond ze het niet nodig om naar het hartje te luisteren... wel spijtig want had het zo graag nog eens gehoord! Nuja, volgende echo op 32 weken en dat ik nog maar een goede 3 weekjes! Dus dat komt helemaal goed! Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en jullie allemaal volop kunnen genieten! Zal straks eens een poging wagen om terug te lezen! Veel liefs! S.
heey sofieke.. jammer dat je niet naar het hartje mocht luisteren.. nica.. jij bent makkelijk hahha.. das gewoon de hele dag,.. haha zekere voor het onzekere zeker.. hmm.. wat een zin..