heee meiden.. echt heerlijk... zat net terug te rekenen in mijn agenda.. en hoef nog maar 24 dagen te werken.. wow.. echt lekker zge
@Kissflower: Gefeliciteerd met je nieuwe huis! @Diaan: Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, en laat je maar lekker in de watten leggen hoor. @Doris: ik kom ook altijd met allemaal vragen thuis als ik ben wezen shoppen voor de kleine. Zoveel spullen en zoveel keuzes te maken! @Maartje: wat een verhaal zeg, veel sterkte met je pleegzus. En inderdaad: waar koop je struisvogel? @mamavampatricia: rustig aan hoor, beterschap! @Xenas: veel plezier met je echo morgen! @Irene: ik heb ook al best veel kleertjes gekocht, helemaal sinds ik weet dat we een meisje krijgen. Heb nogal een zwak voor roze en tuttige bloemetjes enzo 'gelukkig' zijn er nu veel zomerkleertjes en nog niet veel warme truitjes enzo, hou ik me toch nog een beetje in. @Sylvia: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. En nu maar lekker uitrusten. @Nynke: nee, jammergenoeg nog geen foto's ..tijdens de verhuizing ben ik dat kabeltje waarmee je de camera aan je computer verbind kwijtgeraakt. Gister weer alles af lopen zoeken, maar heb nu besloten morgen maar een nieuw kabeltje te kopen. En dan kan ik eindelijk eens wat foto's gaan maken! Ik denk dat we woensdag de 500 gaan halen meiden. Okt.mama's kunnen wel kletsen zeg! Morgen moet ik weer naar de gyn, ik ben benieuwd. Vandaag op de kindjes van mn schoonzusje gepast. 3 jochies, 1 van 1, 1 van 3 en 1 van 5. Schatten, maar kben nu wel een beetje moe.Kga lekker met een kop thee op de bank zitten. Liefs, Liedel
Het weer is hier gelukkig ook opgeknapt en daardoor hadden we een zeer geslaagde bbq! Ben nu wel helemaal op, dus zit met mijn pootjes omhoog op de bank. Gelukkig heb ik vanmiddag ruim 2 uur geslapen, anders had ik het nooit volgehouden. @Marize;haha, is jouw kruisje niet goed genoeg?! ik hoef gelukkig ook niet thuis te blijven voor ze. Ze bellen wel elke twee maanden, maar gelukkig op mijn mobiel en ik weet ook vooraf wanneer ze bellen. @Kissflower; wow! Wat een gaaf nieuws! Ik ben er van overtuigd dat alles gebeurd met een reden. Geweldig toch!? En dat je nog niet was begonnen met de kinderkamer had dus ook een reden. En wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede! Gefeliciteerd en veel klus en verhuisplezier! @Xenas; grapjas! Wie was hier ook alweer de muppet?! 8) Leuk artikel in de Vriendin trouwens! Ook een hele mooie foto daarbij. Dat lijkt mij ook zo leuk, een professionele fotoshoot! @Nynke; ik heb gelukkig helemaal geen problemen met de uitbetaling van de UWV. Zij keren toch ook gewoon uit aan je baas en je baas aan jou?! Zo werkt het hier gelukkig wel. @Diaan; ik moet de struisvogel eerst vangen in Artis en dan nog fileren ook! Nee, even serieus. De Aldi heeft struisvogel in de vriezer (en gelukkig zonder toegevoegde stoffen, anders was het niet goed geweest) en bij de poelier hebben ze het ook (incidenteel ook in de supermarkt!). Het is trouwens superlekker vlees! In tegenstelling tot wat veel mensen denken is het een soort hele malse zachte biefstuk (geen kipachtige dus). Ik ben er dol op! Helaas mag ik het nu niet, maar straks in oktober....... mmmmmmm Ben blij dat je weer een beetje gerustgesteld bent door de artsen. Volgens mij hoef je je inderdaad nog geen zorgen te maken hoor. Het moet veel hoger zijn voor echte problemen. @NiCa; hier is het na een flinke regenbui weer heel mooi geworden. We mogen dus echt niet klagen! Eind van deze week schijnt het ook weer beter te worden. @Doris; ik hoor ook goede verhalen over avent. Het is alleen ook heel erg per kind verschillend. Voor de dochter van mijn vriendin was de speen van avent veel te breed, zij moest dus andere flessen kopen. Dekentjes en lakentjes heb ik bij de Prenatal gekocht. Waren nog in de aanbieding ook! @Appeltje; Ik denk dat ik de kolf van Medela ga kopen. Deze is het best getest door de consumentenbond. Ervaring heb ik er (nog) niet mee. Ik ga hem sowieso pas kopen als het kindje er is, anders koop ik hem misschien voor niks. De kraamzorg raadt dat ook aan. @Missyess; hoe was het bij je vriendin?! Lief he die kleintjes?! Ik vind het nog wel heel onwerkelijk dat ik dat straks zelf ook heb! @Liedel; zie mijn reactie op diaan . Rust maar lekker uit van je drukke dag. In een keer drie kids, pffff. Das best veel! Zo, dat was mijn bijdragen aan de eerste 500 pagina's weer! Ik ga mijn vader nog even bellen en dan lekker naar bedje denk ik. Tot morgen! Maartje
@Doris: Op mijn werk hebben veel kinderen Avent flessen. Ik vind ze best fijn om mee te werken. Ik heb daar ook 1 difrax fels en die vind ik wat onhandiger. Die loopt nl een beetje schuin, dus kan je heel lastig de schepjes voeding en het water erin gooien. De helft ligt er dan naast! Dus qua gebruikersgemak zou ik voor Avent gaan. @Maartje: Jaaa zoooo schattig! Echt een heel lief klein poppetje. Zo'n verschil al met de baby's op mijn werk, haha. Als je dat zo ziet dan gaat het wel een beetje kriebelen. Over 3 maanden hebben wij ook zo'n kleintje, het blijft idd nog een gek idee. Ik heb foto's van het kamertje in mijn album gezet. Gek hoor om het wiegje zo opgemaakt te zien. Het knuffeltje dat onder de dekens ligt is trouwens mijn knuffel die ik al vanaf mijn geboorte heb. hihi
mooiii! missyess... ziet er geweldig uit! leuk dat knuffeltje.. heb net 2e yoga les gehad.. ben beetje aan het doezelen nu.. er is alleen brand hier in de buurt.. brandweers rijden op en af.. stink nu naar de rook in huis! woon 6 hoog.. dus ja.. dan komt het lekker hier heen he! ramen zitten al dicht! om 11.15 morgen hebben we onze pretecho! jippie! daarna naar huis.. en lekker genieten! smiddags gaan we de meubeltjes schuren enzo! slaap lekker meiden!
hoihoi! kan iemand mij verder helpen? ik ben op zoek (heb me al gek gegoogled) naar een geboortekaartje in de vorm van een boekje. iemand een site hiervan?!?!
Hallo dame's Ik moet mn bijdrage ook maar ff leveren aan die 500 pagina's @ Appeltje, Ik heb ze van Difrax én Avant. Kijken welke het beste is. Ik hoor toch wel hele goede verhalen over Difrax. Vind ze er stiekem ook véél leuker uitzien Maar we gaan ze gewoon allebei proberen en dan zien we wel. Hoeveel flessen koopt iedereen trouwens? Ik heb 2 grote en 1 kleine van Difrax en 2 grote en 2 kleine van Avant. Wel genoeg toch? Wij hebben ook best al veel kleertjes, maar naar mijn idee nog lang niet genoeg! Wil ook niet teveel kopen, omdat we waarschijnlijk ook een hele hoop krijgen. We hebben een buurjongetje van net een jaar, en Rein zn neefje is ook net 1 jaar. Dus veel kleertjes! En ze gaan altijd erg leuk gekleed. Ow en volgende week ga ik trouwen! Jeetje wat gaat dat snel zeg.... Het wordt van het weekend echt super lekker weer (warm!) Zal je natuurlijk altijd net zien als wij weer aan het werk gaan Heel de vakantie sch**t weer gehad.... Maar ja.... Hopen dat het dan volgende week woensdag ook lekker weer is! Kunnen er mooie foto's gemaakt worden. Ik moet nog 38 dagen werken en dan heb ook ik verlof! Pffft wat lijkt dat nog lang zeg. Zal waarschijnlijk zo om zijn.
Missyess gaaf kamertje. Superleuk dat roze. Ben zelf ook helemaal into roze! Zal binnenkort even wat foto's plaatsen van mijn kamertje. Verder alles goed hier. Ben alleen zo chagerijnig de hele tijd ik snap er niets van. Ik heb constant ruzie met mijn mannetje, die begrijpt mij helemaal niet meer. En dat terwijl we normaal gesproken bijna nooit ruzie hebben! Ik wordt er een beetje verdrietig van. Hebben jullie ook last van moodswings enzo?
goede morgen meiden irene misschien komt het door je hormonen die door je lichaam gieren?ik heb het ook wl eens hoor,de ene keer ben ik sjaco en de andere snel boos en de andere keer verdrietig liefs nica
Agenda Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Mamapatricia -> 9 Juli VK Marize -> 9 Juli Gyn Xenas -> 10 Juli Pretecho (11.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Avalon1972 -> 12 Juli Trouwen! Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Appeltje -> 18 Juli VK (8.40 uur) Astrid -> 18 Juli Trouwen! Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Ready -> 20 Juli Trouwen! Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -. 24 Juli VK (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sylvia -> 9 Augustus Pretecho (22.10 uur) Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken)
Agenda Lievebeesje -> 9 Juli Gyn Mamapatricia -> 9 Juli VK Marize -> 9 Juli Gyn Xenas -> 10 Juli Pretecho (11.15 uur) Maartje06 -> 11 Juli VK Smeetje -> 11 Juli VK (11.00 uur) Avalon1972 -> 12 Juli Trouwen! Xenas81 -> 17 Juli VK Floortje -> 17 Juli VK (8.40 uur) Nomen -> 17 Juli VK Appeltje -> 18 Juli VK (8.40 uur) Astrid -> 18 Juli Trouwen! Nica -> 19 Juli VK (9.30 uur) Anne36 -> 19 Juli VK (8.45) Ready -> 20 Juli Trouwen! Nijnie -> 23 Juli VK Kissflower -. 24 Juli VK (14.15 uur) Choco -> 25 Juli VK Andrea -> 26 Juli VK Missyess -> 31 Juli VK Sylvia -> 9 Augustus Pretecho (22.10 uur) Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken) Tjonge wat ben ik blij dat ik niet meer werk, zaterdag feest gehad, Ikea geweest en ik ben gelijk 2 dagen helemaal kapot, vandaag gaat gelukkig weer een beetje. Straks naar de fysio hopen dat hij mijn bekken weer los kan maken, want die is vrijdag ook weer terug geschoten. Na bijna 2 maanden is het nu eindelijk voor elkaar met het UWV, ben nu officieel ziek thuis i.v.m. mijn zwangerschap. Ga ik eindelijk van 70% naar 100%. En hoef waarschijnlijk niet op controle te komen, ze geloven het allemaal wel dat het na mijn bevalling wel over zal gaan.
@ laura Mooi bruidje ben je nogmaals gefeliciteerd @ astrid hahaha moest wel lachen om je berichtje, mannen zien dat soort dingen gewoon niet. alleen als je het echt in de weg legt. @ maartje wat een heftig weekend. @ sylvia ook nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en een fijne vakantie @ sofieke succes met terug lezen. Schiet lekker op in je huisje dus @ kiddflower gefelicteerd met je nieuwe huisje en wel foto's he tijdens het klussen en inrichten @ nynke grote achtertuin heb je prenatal en ikea erin Vind het knap van je dat je dat kan weerstaan. Mijn lukt het alleen als ik geen geld meeneem. @doris mijn ervaring met Advent is super zweer ik bij. Ik haal gewone kruiken ( slim even opschrijven ) belly warmer ken ik wel nooit mee gewerkt. @xenas dus na 24 dagen wordt het hier super druk veel plezier met de echo @missyess wat lief he dat bedje zo. Ik kan er ook elke dag na kijken. Alleen bij mij liggen overal ballonnen zodat de katten weg blijven. @nica mooi buikje hoor. @annn wat voor boekje wil je dan alles is te maken he Zo volgens mij ben ik wel weer aardig bij. Jullie kunnen echt kletsen. Zal echt elk uur terug moeten komen om jullie bij te houden. Heb het afgelopen weekend heel veel gewerkt zodat ik meer tijd kan creeeren voor mezelf. Hoe eerder ik klaar ben hoe eerder met verlof. Verlopig zal ik iets minder aanwezig zijn maar wel meelezen. mijn beeb in de buik laat zich veel voelen vooral in de ochtend als ik zo achter de pc zit te werken. Nog 2 weken en dan heeft mijn mannetje ook bouwvak. Kinderen moeten nu ook nog naar school. Afgelopen weekend is mijn oudste 16 geworden en ik ben 32 en hij scheelt dadelijk met de baby 16 jaar net zoveel als ik met hem scheel. Vond het eigelijk wel grappig. Die 500 pagina's worden gehaald vandaag. Anders zorg ik zelf er wel voor. iedereen fijne dag en laat de zon maar weer komen
joehoeoeoe! vandaa 27 weken. kindje heeft een overlevingskans... toch weer een mijlpaal! wat is de volgende mijlpaal? met hoeveel weken mag je thuis bevallen? iemand een idee over het geboorte-kaartje-boekje?! dat is zo'n boekje van heeeeel dik karton. je weet wel, zo'n kinder-boekje. maar dan klein, en wat dus je geboorte-kaartje is. zo leuk! maar kan nergens vinden waar je die kunt laten maken (en hoe duur die is...) iemand?
Goedemorgen allemaal, Joepie! Ik heb tot 9.15 uur 'uitgeslapen'! Was ook wel nodig, want ik slaap echt superslecht! @Missyess; wat schattig zeg! Ik heb ook mijn geboorteknuffel nog. Ik durf hem alleen niet in de kinderkamer te zetten, want volgens mij woont er een hele kolonie huismijt in 8) @Xenas; is de brandlucht al een beetje weg bij je?! Waarschijnlijk ben je nu opweg naar je echo. Ik ben zo schieuwnierig! @NiCa; mooi buikie hoor! @Annn; wauw ook al zo'n mooi buikie! Ik heb die boekjes laatst ergens gezien. Ik zal ff voor je googlen. http://www.hoeraeenkindje.nl/opmaat/kleinekuin.html Hier staat er een, maar das volgens mij niet een zoals jij die bedoelt. Ik zoek nog even verder! Met 37 weken mag je thuis bevallen naar mijn weten. Is de eerste mijlpaal nu niet je verlof?! @Astrid; ik koop nog geen flessen. Mijn vriendin heeft een paar kleine aventflesjes voor mij (uiteraard koop ik wel even nieuwe spenen) en verder wil ik graag borstvoeding geven, dus haal ik niet teveel in huis. @Irene; ik herken het helemaal! Ik ben soms echt super onredelijk, maar kan er niks aan doen. Gelukkig blijft mijn man altijd rustig en mond het dus vaak niet uit in ruzie, maar tis wel vervelend! Die rothormonen! @Anne; fijn dat het allemaal geregeld is met de UWV! Doe rustig aan! @Jotim; wat leuk zeg, steeds 16 jaar! Hoe vindt hij het dat er een baby bij komt?! Ik ga weer even verder zoeken. Tot zo! Maartje