Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
  2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hoi maartje hij is super trots

Wat een prijzen zeg van de geboortekaartjes.
    heb jij nog erover nagedacht maartje ?
    Heb laatst een retro trouwkaart gemaakt hij is wel gaaf zal straks even foto plaatsen in me album

Ga even naar school op en neer.
    Zit nu alweer te gapen.

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Jotim; wel over nagedacht, maar nog niks besloten. We hebben een aantal ideeen (ook nog iets met strand/ zand ivm ons strandhuisje), maar eigenlijk weten we het echt niet zo goed. Ik zal manlief weer eens achter zijn vodden zitten.

4. Niet meer actief

Hallo allemaal!

weer ff geleden, maar hier dan eindelijk weer een berichtje van mij!

Laura en Sylvia, gefeliciteerd en super dat jullie zon fijne dag hebben gehad!

Voor zover ik terug heb gelezen en alle buikjes heb bekeken, wauw meiden mooie buikjes allemaal! :)

Hier gaat nu alles goed! we zijn druk geweest met op en neer naar het ziekenhuis te gaan, ik ben inmiddels overgestapt naar het WKZ Utrecht, in Amersfoort waar ik mijn zoontje ben verloren worden steeds maar weer fouten gemaakt en ze blijven tegen me liegen over de handelingen omtrend mijn zoontje...we worden steeds vaker met ons neus op de fijten gedrukt nu we bij het wkz komen dat Kylian hier gewoon had kunnen zijn...dus daarom de overstap naar het wkz, voelt niet veilig in amersfoort....daarnaast daalt het hartslagje van onze uk nog steeds en hier houden ze dat veel en veel beter in de gaten, heb afgelopen vrijdag de hele middag en nacht aan de ctg gelegen (thuis, dat is nieuw, je krijgt dan 5 electroden op je buik en een kastje) wel super dat je nu niet meer in het ziekenhuis hoeft te blijven daarvoor...maar goed de uitslag was heel mooi, er was wel een flinke dip inhet hartslagje gezien, maar het herstel was heel goed....gelukkig! ze houden het in de gaten het moet wel minder worden anders komt onze uk straks in de problemen tijdens de weeen van de bevalling, mijn gevoel is goed, dus ik denk dat dat nog wel zal loslopen...verder ben ikzelf doorgestuurd naar de cardioloog ivm hartkloppingen en boezemflutters die ik heb gehad...niemand heeft het tot nu toe onderzocht werd gewoon op de stres na het overlijden van Kyl gegooid, hier vroeg ik er niet eens om, maar ze zagen het staan in mijn docier, en ik word gelijk doorgestuurd! echt een super ziekenhuis, ze sluiten alles uit en dat geeft wel veel rust moet ik zeggen!

Ik voel de kleine echt flink bewegen, dus dat zit welgoed :) morgen gaan we voor de pretecho 3/4 D heb er erg veel zin in....ben zoo benieuw hoe ons meisje eruit ziet en of ze ook op Kyl zal lijken....
    Morgenmiddag plaats ik de foto's wel in mijn album!

Sorrie dat ik niet zo vaak post, ik probeer met jullie mee te blijven lezen en af en toe te posten!

liefs Peet

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Pjetje; wat fijn dat het goed met je gaat! Heerlijk he, om je kleintje te voelen. Het stelt mij ook steeds weer gerust. Ik denk dat het heel goed is dat je overgestapt bent naar een ander ziekenhuis! Het klinkt allemaal erg negatief en laks. Gelukkig houden ze je in Utrecht goed in de gaten. Beter een onderzoek teveel dan te weinig!

@Annn; ik geef het op. :( Misschien moet je even een topic openen onder babyuitzet. Er zal toch wel iemand zijn die het nog weet?!

@Jotim; ik vind de prijzen ook belachelijk hoog. Daarom zijn we ook al afgestapt van iets 3D's.

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Stelletje kletskouzen hier zeg! (wou ik ff zeggen)

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ pjetje

FIjn dat ze het daar wel zo goed in de gate houden.
    Wij werden in amersfoort ook voorgelogen.
    Ik wil daar ook nooit meer heen.
    Zit nu ook in utrecht alleen dan mesos.
    Heel veel plezier met je pret echo!

8. NiCa

NiCa Bekend lid

meiden bedankt ben ook erg trots op me buikie

liefs nica

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ maartje, ja ik probeer ook de prijzen laag te houden maar is niet altijd mogelijk. Je hebtwel hele leuke 3d kaarten zal eens kijken vanmiddag wat die kosten

@ choco en jij bent .............. niet een kletskous ?
    @ pjetje fijn om weer iet van je te horen.
    @ moon fijn dat het goed gaat.

10. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    ja, maartje... is lastig, he!
    al ben ik wel bang dat het heeeeel duur is...
    ik zoek nog ff verder en idd, misschien ff topic plaatsen.

trouwens... mijn mijlpaal voor verlof is eigenlijk al geweest!
    deze week vakantie (zomervakantie, 7 weken... onderwijs he...) en daarna moet ik nog 1 weekje "aanklungelen" op school.
    nieuwe collega inwerken. da's dus niet echt heel pittig.
    dus volgens mij is mijn volgende mijlpaal over 10 weken!

morgen pret echooooooo!

joehoeoeoe!

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Choco; haha die 500 pagina's moeten vandaag nog vol he! ;)

@Jotim; Ik denk dat wij meer dan 150 kaartjes nodig hebben, dus dan is een schappelijke prijs wel nodig!

@Annn; ohja tuurlijk. Jij was al vrij. Nou, dan op naar de 37 weken!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou als ze toch vol moeten, laat ik dan ook nog maar ff kletsen :rolleyes:

Mijn volgende mijlpaal is trouwens 28 weken! Dus nog 4 weekjes te gaan. Dan is de kleine levensvatbaar en ben ik erg blij 8)
    Dan nog 6 weken en heb ik verlof, daarna nog 6 weken en dan ben ik uitgerekend. Hmmm als ik het zo zeg klinkt het echt weinig! :confused:

@ Maartje, ik weet nog niet wat ik ga geven. Ik ga denk ik proberen borst, kijken of dat lukt en anders fles. Heb op 1 of andere manier een heel erg naar gevoel bij borst dus kan niet zeggen dat ik er 100% achter sta....
    En wat heb jij veel kaartjes nodig zeg :) Met 50 zijn wij wel klaar, we zullen ze binnenkort maar eens uitzoeken. Wordt moeilijk want wij hebben allebei een totaal verschillende smaak wat dat betreft :(

Ik moet nog tot half 5 werken en de dagen gaan super snel! Heerlijk!
    Heb met mijn leidinggevende afgesproken dat ik na de zwverlof ma, woe en don ga werken. En dat ik dan doorstroom naar een hogere funtie (coach of allrounder) Ben echt superblij met mijn leidinggevende, echt 1000 x beter dan die muts die we hiervoor hadden :evil:

13. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he astrid, levensvatbaar is toch al met 26/27 weken?

ik las laatst dat met 26 weken de artsen "hun best zouden doen" om het in leven te houden.

mij staat 27 weken bij...

hmmm...

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey! Ik heb net nog een mijlpaal gevonden! Ik ben vandaag precies zes maanden zwanger (uitgerekend op 10-10-2007)! Geinig!

@Astrid; borstvoeding is inderdaad iets waar je wel achter moet staan. Anders is het gedoemd te mislukken. Gewoon dicht bij je gevoel blijven wat dat betreft dus!
    Erg he, al die kaartjes. Maar wij hebben alleen al een hele grote familie, dus dan ontkom je er niet aan.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Annn
    Ow ik dacht vanaf 28 weken! Maar het liefst natuurlijk 40 weken of later.
    Moet zeggen dat ik liever heb dat de kleine 2 weken langer blijft zitten dan 2 weken te vroeg.
    Lijkt me echt super erg als de kleine zo vroeg komt, dat is ook echt mijn angst! Maar dat zal elke aanstaande mama wel hebben.

@ Maartje
    Ja idd, ik moet er wel achter staan. Maar niet geschoten is altijd mis! Dus ik kan het gewoon proberen, we hebben een hele leuke kraamhulp (is bekende van de familie) en die zal me heel goed begeleiden als ik hulp nodig heb.
    Dat wordt echt een duur grapje die kaartjes! Ik vind het al duur. De kaartjes vallen wel mee, naar die drukkerskosten zijn bijna net zo duur als de kaartjes :(

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow nog 7 pagina's :whistle: :whistle: :whistle:

17. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ maartje vergeet niet dat je bij mij de 10% korting krijgt he ( oktoberkorting ) zelfde maand uitgerekend als de ontwerpster. Prijzen staan op de oktobermama pagina. Zal er in de nieuwsbrief ook nog op terug komen.

@ astrid ik ga ook borstvoeding geven maar in combinatie met kolven. Wil me niet weer zo'n melkkoe voelen als een paar jaar geleden.

Als ik kijk bij de calculator het volgende
    Dit is de datum na 23 weken waarbij men (Universitair Ziekenhuis Gent)
    kinderen in leven kan houden echter pas bij 26 weken(14 juli 2007)
    overleeft ruim de helft en bij 30 weken(11 augustus 2007) 90 procent.

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Pjetje: Fijn dat het goed met je gaat, zo te horen hebben jullie er goed aangedaan om over te stappen van ziekenhuis! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Heel veel plezier morgen bij de echo!

Ik heb nog geen idee hoeveel kaartjes we nodig hebben :( Zal vandaag is op zoek gaan naar adressen van familie en vrienden enzo, ff in de computer zetten. Heb ik ook weer een missie :D

Groetjes Doris

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dame's nog even een vraagje:
    Sinds gister ben ik weer aan het werk... En gister kreeg ik halverwege de dag al super veel last van mijn stuitje en onderrug. Daar heb ik de hele avond last van gehad. Opstaan gaat moeizaam (lijk wel 80 ) en zitten is doet echt zeer ( en ik zit op kantoor :S )
    Nu heb ik het vanaf vanochtend 10 uur al en weet niet hoe ik het moet zoeken :( Mijn bureau was al helemaal aangepast, stoel zit goed en ik zit juist.
    Wat moet ik nu doen?Doet echt erg pijn, en ben niet iemand die snel pijn heeft.
    Een paracetamol heb ik al gehad... maar dat helpt ook niet echt :(
    Moet ik de VK bellen? Deze heeft echter alleen tussen 09.00-09.30 spreekuur en dit is niet echt een spoedgeval.....

20. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Lieve Astrid,

Ik heb gister aan mijn VK gevraagd wanneer ik nou op het spoed nummer moet bellen en haar antwoord was; ten allertijde dat je pijn hebt, weeen, of te veel harde buiken, natuurlijk ook als je vliezen zijn gebroken, maar zelfs als je een iets wil vragen waarbij ze je kan gerust stellen.
    Astrid gewoon bellen dus!

Deel Deze Pagina