Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Astrid, ik zou ook even bellen hoor!

Verder ga ik nu even rustig doen, loop al twee dagen te rennen, heb zelfs amper gegeten in de afgelopen twee dagen en ben hélemaal kapot, heb last van mijn buik, rug en alles, dus mooi even op bedde....

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Missyess, leuk hoor dat kamertje!

@Xenas, is de rooklucht alweer een beetje weggetrokken inmiddels?

@Irene, het zijn vast hormonen die die moodswings veroorzaken...
    Ik had voor mn zwangerschap meer last van mn stemming dan de afgelopen maanden eigenlijk. Maar ik merk nu wel dat ik weer sneller emotioneel ben, minder kan hebben ofzo. Toch valt het volgens manlief erg mee, maar die heeft me veel "erger" meegemaakt... (depressief, ben ook wel een beetje bang soms hoe het straks gaat na de bevalling eigenlijk... toch bang dat het weer terugkomt...)

@Annn, nooit gezien of van gehoord, zulke "boekjes".

@Astrid, ik heb niet zoiets van laat die kleine liever maar 2 weken langer zitten, ik ben nu al zo nieuwsgierig... Maar eerder dan 2 weken ervoor hoeft ook weer niet hoor (goh wat een eisen... haha en dan te bedenken dat die kleine toch komt op de tijd dat het hem/haar uitkomt...)
    Wat balen dat je zo last hebt van je rug en stuitje. Wat bij mij erg heeft geholpen was een paar bezoekjes aan de fysiotherapuete en nu trouw mn oefeningen doen! Ik heb nu bijna geen last meer van mn stuitje en voordat ik naar de fysio ging was het elke dag zo ongeveer...
    En anders idd even de VK bellen, die weet misschien ook wel een fysio waar je het beste terecht kan (ik was bij een die heel veel van dit soort klachten behandeld).

Gisteren eerste keer "pufclub", nou er kwam weinig gepuf aan te pas hoor. Rondje voorstellen en wat uitleg over het verloop van de cursus en toen was het alweer tijd. Hihi.

3. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

dames zo reden we de 500 pagina niet natuurlijk er is een hele tijd niks gepost.
    Astrid ondertussen al de vk gesproken ?

ik ga even eten.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tnx voor de lieve reactie's

Ja heb mijn VK gebelt. Die heeft liever niet dat ik nog werk...
    Probleem is dat als ik me nu ziek meld, ik met 2 wachtdagen zit, en die dus niet uitbetaald krijg.
    Dus ik ga het gewoon proberen, en als het echt echt echt niet lukt ga ik naar huis.
    Heb meteen een afspraak bij de fysio gemaakt op aanraden van mijn VK. Die zit in Opheusden.
    Die gaat kijken of ik wel kan werken, als dat niet zo is gaan zij contact opnemen met mijn arbo arts.
    Ze raadde me wel aan om elke 20 min te gaan lopen. Dus die raad maar opvolgen en kijken hoe het loopt.
    Ben benieuwd...

Ik ga nu lekker pizza bestellen, lekker makkelijk :)

Ow en er moet meer gekletst worden want anders redden we die pagina's niet.
    Ik gok toruwens op donderdagmorgen....

Ow en Nijnie leuk die eerste puf cursus, ben benieuwd wanneer ik bericht krijg!

5. NiCa

NiCa Bekend lid

hihi idd er moet meer geklets worden meiden ik zal ook vaker wat posten want anders schiet het ook niet op he?

eet smakelijk

liefs nica

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Heey allemaal!

Wat lekker gekletst allemaal!
    Kom net terug van nieuwe huis, hele dag ff schoongemaakt met me zus.. Heel gezellig, maar ben KAPOT! Me vriend is er nu met 2 vrienden bezig, maar hij vroeg of ik de ladder ff wilde brengen.. Ik gelijk over de zeik, BEN AL ZO MOE! hihi.. Maar goed, hij heeft ookal de hele dag gewerkt, dus hij zal ook wel moe zijn..
    Dus ik ga dr zo maar ff heen.. Maar doe nu nog ff rustig aan hoor.. ga zo wel, hihi..

Verder gaat alles prima hier..
    maar uhh... die 500 pagina's gaan we helaas vandaag denk ik niet meer redden, misschien morgen, als jullie zo door blijven kletsen!

Nou ik ga ff douchen en dan naar manlief :)

Veel liefs, Kiss

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Tjonge, het schiet echt niet op met de 500 pagina's! wat een rustig dagje! Mijn voorspelling klopt in ieder geval niet.

@Astrid; fijn dat je een goede kraamhulp hebt! Ook lekker dat je dat nu al weet. Ik moet maar afwachten wat ik krijg. En als de borstvoeding toch niet bevalt, is er gelukkig hele goede flesvoeding op de markt. Daar zijn hele generaties al groot op geworden tenslotte!

@Jotim; het was ook geen verwijt naar jou toe hoor. Ik vind het gewoon sowieso een duur grapje. Maargoed, we hebben het er wel voor over.

@Doris; ik had gelukkig al een begin door de verhuisberichten van vorig jaar. Ik heb toen alles in de computer gezet. Het is nu dus een kwestie van updaten en aanvullen. De voorlopige tussenstand is 145 stuks :oops:

@Astrid; ik herken je klachten helemaal. Ik loop er ook al weken mee. Vandaag in het bijzonder. Ik kan niet liggen en niet zitten. Echt balen dus. Ik loop er inmiddels ook mee bij de fysio. Niet uitbetaald?! JE baas krijgt niet betaald van het UWV, maar jij toch wel van je baas?! Zo is het bij mij tenminste. WEl goed naar je lijf luisteren hoor!

@marieke; pas je wel een beetje op jezelf!

@Nijnie; ik ben ook depressief geweest en ben ook heel bang om dat weer te worden. Eerst al vanwege het thuiszitten, maar daar heb ik inmiddels mijn weg wel in gevonden. Nu vrees ik vooral voor na de bevalling. IK denk ook dat het verlies van mijn moeder wel eens heel erg op kan spelen. Mijn psycholoog heeft me al aangeraden om rond die tijd af te spreken (de therapie is nu even stop gezet omdat het heel goed met me gaat).

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ maartje zo had ik het ook niet opgevat. Wou even sluipende reclame maken.

zo komen we wel op de 500 pagina's hoor als ik maar blijf posten en om reacties vraag.

9. heeeeey mama's!

vandaag had ik mijn pretecho!

nou kan jullie alvast vertellen.. dat je het woord pret weg kan halen hoor!
    Zal het even uitleggen.. toen wij de 20 weken echo hadden lag ons kereltje helemaal met zijn handen/benen voor zijn geslacht.. waardoor we het echt niet konden zien.. uiteindelijk zagen we dan wat... maar die vrouw kon het niet met zekerheid zeggen.. dus toen hebben we ervoor gekozen om toch een pretecho te doen!

vandaag was het dan zover...

Ik mocht meteen gaan liggen.. en die mevrouw was echt aardig..
    ze legde alles netjes uit..
    en toen zagen we ons knulletje weer..
    En waarvoor we gingen.. weten we nu zeker.. hij liet nu perfect zijn piemeltje zien.. dus Wij helemaal blij.. maar ja.. misschien voelen jullie het al aankomen.. jullie raden misschien al waar hij dit keer zijn handen en armen had..
    precies voor zijn gezicht.. ik heb op mijn zij gelegen.. weer staan springen.. maar niks hielp.. meneer bleef lekker met zijn hoofd helemaal rechts in een hoekje liggen met zijn handen en armen ervoor..
    hmm.. en hierdoor was een 3d echo gewoon niet mogelijk...

nu hadden we een keus.. om het hierbij te laten.. omdat we ook natuurlijk gingen voor het geslacht..
    maar we konden ook andere afspraak maken..
    in week 28 bv..
    en het dan opnieuw te proberen.
    en het koste ons dan niks..

We hebben nu 3 foto's meegekregen.. en een dvd ! super leuk.. en 2 augutus gaan we weer!
    Dus zien we ons ventje weer!
    jippie!
    ik ga proberen om die dvd op de computer te zetten..
    maar dat horen jullie nog wel!

ff geen reacties op jullie.. haha.. want jullie hebben TEveel geklets..
    nee hoor.. geintje.. maar was gewoon ff veel haha!

10. nog 7 pagina's!

jjeeee let's go girls!

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ok ok ik ben ook een beetje een kletskous. Dussss meiden......flink gaan posten hoor!

12. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Mijn gok op dinsdag namiddag is niet uitgekomen. Ok volgende keer beter. Gelukkig hebben we meer geluk bij de staatsloterij.

13. NiCa

NiCa Bekend lid

ja wie weet floortje we doen ook mee hihi we hebben een heel lot en 1/5 die hebben we gratis gehad omdat we een zegelkaartje vol hadden maar ik denk dat we misschien een lot terug gewonnen hebben want dat is ongeveer het hoogste wat we winnen

liefs nica

14. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Wij hebben een straatje 1/5 loten gekocht. Dus altijd prijs. Is wel leuk meespelen.

15. wij doen altijd mee met ons werk.. we hebben 13 loten....
    maar helaas er is nog geen lekkere prijs gevallen..
    mijn gok voor woensdag middag kan nog steeds hahaha!

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maartje, fijn om te lezen dat het nu wel heel goed met je gaat!

Xenas, wat een klein eigenwijs kereltje hebben jullie! Of hij vind het gewoon leuk als jullie vaak komen gluren ;). Die van ons zat ook met de handjes steeds bij het gezichtje, maar deed ze af en toe ook aan de kant ;).
    Hopelijk kunnen jullie de volgende keer in elk geval ook t koppie wat beter zien!

Nijnie

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Xenas: Gefeliciteerd met julie ventje! En ach, een keer extra naar je ventje kijken is natuurlijk nooit erg! (alsie zich dan maar we even laat zien ;) )

Staatloterij, goed dat jullie het zeggen! Wij doen ook altijd mee, zal mn lot is even opspeuren en kijken of we een keer wat meer hebben gewonnen dan het lot terug ;)

Groetjes Doris

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    :whistle: JAAAAAHHHHH, we hebben € 30,- gewonnen! :whistle:

We doen al jaren mee en dit is volgens mij het hoogste bedrag tot nu toe :)
    We zijn er blij mee! ;)

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Héééééé meiden!
    Kom ff heel snel langs tijdens de vakantie! Boehoe, had net al een heel verhaal getypt, maar plots was 't weg...
    Hier alles helemaal lekker! Veel zon (in Zeeland is het dus toch bijna altijd wel beter...) en heb vandaag lekker bij 't zwembad gelegen! Hihi, mijn uitpuilnavel is ietsiepietsie verbrand... En de kleine werd bijna wild in het zonnetje, zo ontzettend beweeglijk....
    Heb een heel klein beetje bijgelezen en volgens mij gaat alles goed met iedereen! Astrid, doe je wel rustig aan en denk je goed aan jezelf?
    Pjetje, fijn om ff weer van je te horen! Helemaal top dat je niet meer naar Amersfoort hoeft! Dikke knuf!
    Xenas, haha, wat een eigenwijs ventje zeg! Hij wil de rest nog ff een verrassing houden waarschijnlijk ;) Hopelijk zien jullie in augustus meer!
    Ik ga er gauw vandoor, nog ff een kleine wandeling maken met vriendlief!
    Tot gauw meiden!

Liefs Chris

20. NiCa

NiCa Bekend lid

wij hebben niet gekeken dus moet zo ff via het internet kijken:D

liefs nica

Deel Deze Pagina