Wij doen niet mee aan de loterij. Wij zijn zelf al een lot uit de loterij Hahaha xenas wij hebben ook zo'n eigenwijsje. Maar wel leuk dat je nog een echo krijgt. Wij hebben dat niet aangeboden gekregen wat ik erg jammer vind. Hoeveel pagina's nog kan wel een heel verhaal type Heeft er iemand nog ideeƩn voor de nieuwe nieuwsbrief
hahaha zeker eigenwijs ventje he! maar goed.. idd extra echo is altijd leuk! ik ga ook ff de loten nakijken!
Ik ben net naar de info avond in het ziekenhuis geweest. Niet echt spectaculair eerlijk gezegd. Er zat een hele vervelende simpele man vlak bij ons, die op elke opmerking commentaar had. Echt heel irritant! Verder niet veel nieuwe dingen gehoord, wel nog even in de verloskamer gekeken. Nu snel naar bedje, want mijn rug en bekken wil echt niet meer en ik ben moe! Morgen naar de VK, fysio en acupunctuur, dus een echt healthdagje Weltrusten allemaal! Maartje
Goedemorgen dame's Alweer een dag! Ik ga het nog maar een keer proberen op mijn werk... Moet zeggen dat ik er bij het opstaan al last van had dus dat belooft. Ze voorspellen echt super lekker weer volgende week zeg! Ben blij dat ik maar 2 dagen hoef te werken en hopen dat het woensdag op onze trouwdag mooi weer is!
even een kort vraagje, waar hebben jullie de lijst vandaan met alle spullen die je moet hebben voor dat bevallen bent. Ik heb de lijst van prenatal. Hoor alleen van heel veel mensen dat je een aantal dingen gewoon niet nodig hebt.
Goedemorgen dames Nou die 5 pagina's krijgen we vandaag wel vol toch. @ maartje, je weet nu in ieder geval hoe de verloskamer eruit ziet. Eigenlijk weet ik het niet meer. Maar hangt er ook een tv ? @ astrid meid als het niet gaat gaat het niet denk aan jezelf @ anne ik heb een uitzet lijst aangepast voor een vriendin die voor de 1ste keer zwanger is er staat op wat je echt nodig hebt en wat niet uit mijn ervaring. Zal deze lijst ook in de nieuwsbrief zetten. en ik ga vandaag werken werken werken, maar kom wel veel hier kijken want ik heb nog niet genoeg wist je dat ...... voor de nieuwsbrief.
Goedemorgen meiden, Potverdikkie, ik begin nu al voor de derde keer met typen! Raak telkens mijn tekst kwijt op een of andere manier! Ik heb vanacht eindelijk weer eens lekker doorgeslapen. Joepie! @Astrid; Pas goed op jezelf meid! @Anne; ik heb nog geen lijst, maar het zou wel handig zijn, want ik ben het overzicht helemaal kwijt. Ik denk trouwens dat wat de een belangrijk vindt, de ander niet hoeft te hebben. De lijst blijft natuurlijk een lijdraad en de winkels/ bedrijven die ze uitgeven willen ook zoveel mogelijk verkopen! @Jotim; Op de verloskamers hingen geen tv's, op de weeenkamers volgens mij wel. Zal dat niet per ziekenhuis verschillen?! WElk ziekenhuis ga jij? Als jullie nu lekker doorkletsen, dan ga ik naar de fysio. Kom ik daarna wel weer reageren (schieten die 500 pagina's tenminste een beetje op! 8) ). Liefs, Maartje
goede morgen dames.. zeker de dag voor fysio, haha! ik had vanmorgen om 7.40 al een afspraak.. mijn schouder en nek zit vast, dus ik kan nu weer een beetje beter bewegen dankzij mijn lieve masseuse zijn jullie de laatste tijd ook wat vermoeider en slechtere conditie? voel me net een oma op m'n fietsie, terwijl ik niet minder fiets ofzo
@ Anne; Ik heb zo'n lijst uitgescheurd uit wij jonge ouders ofzo. Daar staat het behoorlijk compleet op. Maar zoals hydrofiele luiers staan er 12 stuks op, daar heb ik nu al het dubbele van Volgens mij kan je daar niet genoeg van hebben! Wie zijn er trouwens van plan thuis te bevallen ( als dat mogelijk is natuurlijk) en in het ziekenhuis? Ik ga proberen thuis te bevallen en dan zien we wel verder. Dit omdat ik nog nooit in het ziekenhuis heb gelegen en er amper kom. Ik heb veel liever mijn vertrouwde omgeving.
ik wil ook het liefste thuis. het ziekenhuis is 10 minuten van mijn huis af.. dus mocht het echt nodig zijn... lijkt mij gewoon het prettigst. je moet van het ziekenhuis toch ook weer zo snel mogelijk naar je eigen huis terug..
goede morgen meiden ik heb ook lekker geslapen alleen ben al een paar dagen flink verkouden hopelijk gaat het snel over..maar wie word er met dit weer nou niet verkouden? ik ga ook thuis bevallen vind het best wel spannend bij me oudste ben ik in het ziekenhuis bevallen en daar hebben ze volgens mij geen weeenkamer alleen een verloskamer,maar zoals er al gezegt is is het in ieder ziekenhuis anders ik ga zo nog ff lekker aan de miep,moet zeggen dat het allemaal wel wat moeizamer gaat met me buikie en hopelijk word het droog zo moet nog ff met droopy=onze hond er uit oja zal ook gelijk ff een leuke foto plaatsen van onze hond en de oudste liefs nica
wijbevallen in het ziekenhuis en wel op 27 september geplande keizersnede vanwege placenta loslating en doodgeboorte toto gevlg vorige keer xxxx
Zoooo, weer terug en auw wat heeft ze me te pakken gehad zeg! Wel goed hoor, maar ben nu nog even niet blij. Ik mag ook gaan fietsen op de hometrainer bij de fysio. Kan ik tenminste aan mijn lichaamsbeweging komen zonder tegenwind en regen! @Denisse; heeeeel herkenbaar. Voel me een vrouw van 80! @Astrid; Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ten eerste omdat ik een enorme controlefreak ben, ten tweede omdat ik een waterbed heb waar ik niet op mag bevallen, ten derde omdat ik anders in de huiskamer voor het raam moet bevallen (we hebben boven ook geen water en daar zijn ze ook al niet blij mee) en ten vierde omdat ze dan lekker daar de troep hebben 8) . Ik heb overigens nooit nagedacht over thuis bevallen. Ik vind het gewoon heel fijn om in een omgeving te zijn waar alles bij de hand is. Vandaar dus. @NiCa; ik heb inderdaad ook al een snotterneusje. Hopen dat het weer snel opknapt, zodat het niet uitmondt in een serieuze verkoudheid! @Kirstenyana; he meid! Hoe is het met je!? Jij weet dus nu al wanneer je bevalt, wat spannend! Lijkt me ook wel een gek idee of niet?!
@ Maartje: Fijn dat je de hele nacht hebt doorgeslapen, was je wel weer ff aan toe! @ Denisse: Zo, je was er vanochtend al optijd bij Fijn dat de fysio goed helpt! Hier merk dat als ik naar zolder ga dat ik na de laatste tree behoorlijk sta te puffen Misschien iets vaker doen om mn conditie wat op peil te houden @ Astrid: Wij zijn van plan thuis te bevallen! @ Nica: Leuke foto! @ Kirstenyana: Is dat dan met 38 weken? Hier heerlijk uitgeslapen! Kunnen we er weer een dagje tegenaan Groetjes Doris
vandaag voel ik me zozo.. me spiertjes doen allemaal zeer.. hoop niet dat er een griep aan zit te komen! Vanavond is het dan zover.. Sommige weten het misschien wel. maar ik ben ontzettend feyenoord fan.. (en nee.. ons kind krijgt geen feyenoord naam haha) en vanavond hebben ze hun 1e oefenwedstrijd.. in De Lier.. Dus daar gaan we heen! Heb er zin in! Vooral om die leuke Gio (die weer terug is) te zien! Lekker ding is dat joh haha!
raaaar... ik krijg nu pas meldingen van alle hyves reacties.. hmm vaag zeg! Wel leuke actie toch meiden?
Bleh....ik slaap slecht voor mijn doen. Begin toch wat last te krijgen van mijn bekken, voornamelijk 's avonds. Oja, mijn vriend moet mijn onderbenen afdrogen na het douchen, ik kom er heel moeilijk bij Ik begin ook steeds meer te snotteren, bah. @denisse: mijn conditie gaat ook achteruit hoor, ik fiets nog wel elke dag naar mijn werk maar merk dat ik wel meer tijd er voor nodig heb. @Doris: ik liep laatst nog naar 10 hoog (dat zijn heeeeel wat trappen) Maar bij mij is de puf eruit. Had tegen m'n moeder gezegd dat ik niet meer bij haar op visite kom voorlopig ( hou niet van liften, kom er beroerd uit, nee geen claustrofobie). @ Astrid: wij zij ook van plan om thuis te gaaan bevallen. Lekker in je eigen omgeving.
Trouwens..ik zag dat we de septembermama's flink achter ons hebben laten liggen Dat hebben we goed gedaan.