@Nynke; dat hoop ik ook voor het arme joch! Er is ook nog een mannelijke VK in mijn VK-praktijk, dus hij hoeft zich niet helemaal alleen te voelen! @Diaan; veel succes bij de dierenarts. @Xenas; klachtenmail is de deur uit. Niet geschoten....
@ Astrid: Goed dat je naar huis bent gegaan, lekker rustig aan doen en goed op jezelf letten! @ Pjetje: Jammer dat je nu niet zulke mooie beelden had, maar leuk dat je over 4 weken weer een kans krijgt! @ Xenas: Dacht dat ik een verhaal kreeg waarin je ergens midden in de stad in je string kwam te staan ofzo Maar die 20 is ook weer leuk om te besteden @ Marieke: Pas je wel goed op jezelf? @ Maartje: Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Leuk zo'n stagiaire, je zou bijna medelijden met hem krijgen @ Diaan: Succes bij de DA! Hier kreeg ik gister toen ik thuiskwam van de prenatal de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos binnen Ach, weer een goeie reden om weer heen te gaan Verder denk ik dat ik ga voor FV, moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zoveel heb met BV. Dit kan natuurlijk in de loop van de zwangerschap nog wel veranderen, maar dit is zoals ik er nu over denk. Vind het alleen wel lastig omdat ik merk dat BV bijna van je verwacht wordt, mensen willen je nauwelijks de keus laten. Daardoor vind ik het wel extra moeilijk om de beslissing te nemen, ook al weet ik dat het MIJN beslissing is... Maar, gelukkig hebben we nog even de tijd Groetjes Doris
Goedemiddag allemaal, Ik zal ook even een bijdrage leveren om de 500 vandaag te halen. Ik heb vandaag gehoord dat wij volgende week dinsdag een ziekenhuis morgen hebben. Ik moet naar de VK en daarna bloedprikken. Ben je bij ons zo een dik half uur verder. Nu moet mijn hubbie om 10.30 een 24 uurs holter ophebben voor zijn hart. Hij heeft al heel lang hartritmestoornissen, maar deze zijn niet meer onder controle te houden met medicijen. Nu willen ze dinsdag alles registeren. Dan zitten wij met een gat van een uur dat we niets te doen hebben, gaan we de verloskamers eens bekijken. Ach, dan nemen we toch de hele dag vrij, dus 'smiddags gaan we de uitzet kopen. Groetjes Floortje
Nu eindelijk weer alles een beetje op de rit na onze trouwdag en onze daagjes weg. Ik zou nog even verhaal doen van mijn trouwen. Ik heb hier een beknopt verhaaltje, maar ik denk wel genoeg om de 500 pagina's even goed te spekken 's Ochtends kwam Jeroen bij het huis van mijn moeder mij ophalen. Vervolgens maakten we foto's in de omgeving van Hoenderloo. Om 14.00 gingen we naar het Raadhuis in Apeldoorn waar we mekaar een uur later het jawoord gaven. Er stond een hele haag van mensen op ons te wachten toen we aankwamen, dit was echt heel erg mooi te zien. De ambtenaar hield een mooi praatje en als man en vrouw gingen we naar buiten. Na een borrel en een hapje en vele felicitaties later, gingen we nog uit eten. Hier werd door een paar dierbaren wat gezegd tijdens het diner. Na het diner vertrokken we met de limousine naar Scheveningen voor 2 overnachtingen in de bruidssuite van het Kurhaus. Hier hebben we heerlijk genoten van de roomservice en het strand, ondanks de ruige wind. Zaterdagavond kwamen we weer thuis en stond ons nog een verrassing te wachten; de cadeaus die we hadden gekregen. Met veel plezier hebben we deze uitgepakt, en er zaten een hoop leuke dingen bij. Al met al hebben we een fijne dag(en) gehad en hebben we erg genoten. Langzamerhand dringt ons nu door dat we getrouwd zijn, een heerlijk gevoel. Ik heb al wel enkele amateurfoto's die gemaakt zijn op deze dag, helaas moeten we die van de fotograaf nog krijgen. http://www.mijnalbum.nl/Album-WAWUXMDK-Foto's-in-Hoenderloo-Foto's-van-Feesten-Bruiloft.html Liefs Laura
Oja, ik wil trouwens bv proberen te geven. Lijkt mij toch het beste en aangezien ik zelf als kind erg vaak oorontsteking had, lijkt het me zeker het proberen waard, aangezien bv daar tegen zou kunnen helpen. We hebben laatste ook al even zo'n kolfset gehaald en we kregen met het trouwen een fles van Difrax. Jeroen mocht van mij de flesjes uit kiezen en hij wil graag die Difrax flesjes. Hij wil veel te graag de fles geven, dus de keren dat ik kolf laat ik dat dan ook wel aan hem over. Maar ja, wie weet lukt het helemaal niet om bv te geven. We zien wel, ik kan altijd een poging wagen. Xenas: je speelt wel een beetje vals hoor, al mag ik niet te hard klagen nu ik er ook 2 achter elkaar post. Liefs Laura
Komop dames nog 1 pagina! @Laura: het klinkt als een heel geslaagde dag. Mooei foto's hoor. @Doris: blijf jezelf voorhouden dat het jou keuze is en jij daar achter staat. meer hoeft niet. @Floortje: succes met je ziekenhuisdagje morgen. En shop ze.
@Doris; als jullie maar achter je beslissing staan dan is het goed toch?! Laat niemand je iets opdringen wat niet goed voelt! @Floortje; jeetje wat een dag voor de boeg! Succes in het ziekenhuis! Ik heb inderdaad ook al een bloedprikformulier mee voor week 30. @Laura; wat een mooie foto's en wat een geweldige jurk! Leuk hoor! Nogmaals van harte! IK ga nog even snel een tukkie doen. Niet snel ineens twee pagina's vol kletsen he!
@ maartje06. Volgens mij moet ik prikken voor de resusfactorantistollingsprut... of zo iets. En ik moet woensdagavond daarvoor een spuit halen. ieieieieieieie. Moet Jeroen maar mee. Ben bang voor spuiten, nee voor naalden.
sorry meiden hahah!Niet mijn bedoeling om vals te spelen! maar we zijn er bijna! zometeen lekker slecht eten! We gaan naar de MAC.. moet mannetje ophalen.. en dan gaan we door naar De Lier Wat een mooi trouwverhaal.. heb weer helemaal kippevelletjes!
ik heb vandaag me kraam pakket bij de drogist gehaald want dus volgens mij zelfs nog goedkoper het enige wat er niet inzit zijn die net/gaasbroekjes die zijn errug charmant hihi niet dus liefs nica
hahaha tis maar wat je sexy noemt floortje en die super kraamverband zijn ook errug sexy he dan heb ik nog liever zo'n zwangerschaps string van die hema hahaha liefs nica
Veel plezier Xenas. En neem een lekker mc flurry toe. Die solero is erg lekker. Ik heb nooit een netbroekje aan gehad na de bevallingen. Gewoon die megaverbanden in mijn sexy megaonderbroek.
is het bij jullie ook zulks rot weer?hier heeft het bijna de gehele dag geregent hopelijk komt er snel mooi weer aan want hier worden we niet echt vrolijk van liefs nica
Hmm, dat kraamverband, daar ben ik nog niet over uit. Lijkt mij niets. Ik ben een tampongebruiker. Maarja, dat kan in het begin nog niet. Het lijken ook wel verbanden uit de oertijd, zo groot. Had gedacht dat het allemaal wat dunner was. Als je dadelijk rechtop gaat zitten ga je automatisch wiebelen, zo'n pakket. hihi.
@ nynke. door jou opmerking kijken mijn collega's mij aan van: Die is niet wijs. Begint ineens heel hard te lachen.
@Nica: het weer is kl#te hier. Ik word er zelf sjago van. @Floortje; die verbanden worden aan geraden omdat er geen plastic in verwerkt zit en ze dus goed ademen en er geen bacterieen kunnen broeien. Maar het ergste vloeien is maar drie/vier dagen en na een bevalling zitten die verbanden best lekker hoor.