Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hmmm, al dat gepraat over eten maakt hongerig! Mijn mannetje staat thaise curry te bereiden. Heerlijk! Ik zal hem vragen om volgende week een keer gehaktballen te maken (al moet ik daar eigenlijk mijn vader of oma voor hebben. Die zijn kampioen gehaktballendraaiers!).

@Kissflower; Mooie foto's hoor! En wat een buik al! Ik denk dat ik die pas met 39 weken heb ofzo.

@Missyess; ik ben zelf ook net weer wakker na een tukkie :oops: Heerlijk he!

@xenas; Jaaaaaaa, buikfoto! Zien!

@Nijnie; toch jammer! Ik had het dolgraag gezien! ;)

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Zo ben ik nog heel even want krijg zo klanten.
    Ben druk opzoek naar een andere fiets. Mijne is kapot en alles lopen kan niet. heb net op een mama fiets gefietst, maar die meneer vraagt 250 euro 2de hands en nieuw heb ik hem gezien voor 300 wel ander merk maar toch.
    Dus ik heb niet geslapen.

Valt het mij nu op of zijn veel mensen hier met de partner jeroen genaamd.

Kissflower moeie foto

Ooh kanten zwaai

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    hahaha, nou die van mij heet Ronald, dus ik hoor niet bij de Jeroenenclub. Ik heb overigens wel een broer met die naam.

Het is natuurlijk ook wel tijden lang de nummer 1 jongensnaam geweest en met name rond de jaren 1972-1978 volgens mij.

Ik ga gymen. Tot morgen!
    Maartje

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    mijn schatje heet Marco.

5. NiCa

NiCa Bekend lid

meis wij hebben zo'n tosti ijzer met van die ribbeltjes erin als je er een bammetje inlegt krijg je ook die ribbeltjes in je bammetje dus dat werkt volgens mij ook niet maar goed maakt niet uit hihihi

liefs nica

6. NiCa

NiCa Bekend lid

ik heb een mama/moedefiets bij de kruidvat besteld via www.kruidvat.nl die was 280,-(met verzendkosten er overheen 303,-)dus dat viel mee ;)
    ik denk niet dat je nu nog kan bestellen want het is al een paar weken geleden maar je zou het kunnen bekijken op kruidvat.nl?
    ik kan niet zonder meer hoor zo'n fiets fietst echt super!

liefs nica

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Die van mij heet ook Ronald!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Misseyes; ik doe ook aan zwangerschaps zwemmen en vind het ook heeeeerlijk! Maar bij mij zit er nu maar 1 ander vrouwtje en die is al wat ouder en een beetje een revo (sorry als ik mensen ermee beledig). Ik kan dus niet lekker op mijn manier met haar praten, ik zit dus ook maar een beetje voor me uit te turen enzo :)

Ow en hier ook een Harry Potter fan! Zwaar verslaafd zeld :) Ben alleen nog niet naar de nieuwe film geweest :oops: Heb er én geen tijd voor en ik zie mezelf echt niet 2 of 3 uur lang in die stoelen zitten. Pffft heb al moeite met 1 uurtje zitten....

Ben vanmiddag btw naar de fysio geweest en ik heb zwaar overbelaste bekkenbanden :( Ze drukte op sommige plekken en ik dacht echt dat ik door de grond ging! Auauauauauau Dus voorlopig niet werken en andere houdingen etc aannemen.

Ik moet echt trouwens van mn gene gevoel af komen (helemaal met de bevalling inzicht) Ze spreidt mn benen alsof er niets aan de hand is en zit half in mn kontgat te poeren om mijn stuitje te voelen :oops: Lig je daar dan in je onderbroekje :oops: Hihihihi best appart, maar vooruit wat moet dat moet....

Ow en mijn kerel heet Reinout, wat een oerhollandse namen hier zeg! :p

9. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hoi Astrid.

Wat is een Revo?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow zo noemen we hier streng gereformeerden. De zeer strenge dan he...

Trouwens Marize, die schommelstoel vanFisher price hebben wij ook! Ik vind hem zoooo leuk :D Kan niet wachten tot we die kleine erin kunnen doen!

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Ook hier geen Jeroen hoor ;).

Astrid, pas goed op jezelf en je lijf he!

Nijnie

12. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hier ook geen Jeroen maar een Frédéric (Fred ;) ) , wel een nog steeds erg vermoeide Marieke, vandaar dat ik even niet reageer op iedereen, echt sorry meiden!Verder alles ok hoor....

13. @nijnie... ik had gisteren mijn verzekering aan de tel.. en mijn kraampakket komt er ook zo snel mogelijk aan!

De blije doos heb ik geloof ik nog niet.. die is van prenatal toch?
    Heb hem alleen nog van etos!

@maartje.. helaas nog geen buikfoto'... gisteren lekker op de bank blijven liggen !
    Maar hij komt eraan!
    Hoe was je gym?

@ jotim... die van mij heet Rob

@nica.. nee volgens mij werkt dat niet haha!

@ astrid.. gadsie.. wat voor fysio heb jij zeg!
    Maar balen dat het niet goed is zeg!
    Nou doe maar rustig aan.. en denk aan jezelf!

@ marieke.. doe jij ook maar lekker aanjezelf denken meid!

Goedemorgen meiden!
    hier alles goed.. werd zowaar wakker zonder pijn in mijn handen.. al hoewel.. ze deden wel pijn maar kon wel een vuist maken jeeh!

bijna weekend.. ohh heb zo'zin om weer lekker uit te slapen!
    heerlijk!
    we gaan wel ff verder met het kamertje.. beetje verven enzo!
    Zaterdag hebben we een open huis bij een vriendin die van zuid holland naar best is verhuist..
    Maar ik weet nog niet of we gaan..
    best lange reis voor ons.. en veel mensen die we niet kenne.. wil liever gezellig met hun alleen afspreken..

Goh ben al een uur op mijn werk.. en nog geen flikker gedaan!
    beetje hier gelezen en mijn mail gedaan haha!
    wat erg
    de post ligt er ook nog steeds!

Jeeh mijn hema kadobon is binnen YES!

Weten jullie trouwens of jullie na de bevalling wat jullie dan gaan doen..
    condooms.. weer aan de pil? other protection?

14. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Hier wel een Jeroen. Maar van mij een nickname Jurrie.

15. NiCa

NiCa Bekend lid

xenas ik weet het nog niet wat ik na de bevalling ga gebruiken het liefste de pil maar volgens mij kan/mag dat niet als je BV wil geven dus voor de zekerheid ff na vragen

hier gaat alles goed beebje is drukkies en danny is lekker met lego aan het spelen dus ik kan ff snel een berichtje typen.ik ga nu eerst onze hond uitlaten kan hij er ook weer ff tegen

liefs nica

16. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ja! Ik heb een Jeroen! Maar mijne is wel nog een tikje ouder dan de periode waarin die naam blijkbaar populair was, mijne is van 1969, dus hij wordt nog vrij laat papa.

Verder wil ik het liefst weer aan de pil na de bevalling denk ik. De pil beviel mij wel aardig, al moet ik zeggen dat ik toen ik ermee stopte wel me echt een maand hondsberoert heb gevoeld. Maar ik wil zeker niet iets definitievers en ik heb iets te vaak een gescheurd condoom meegemaakt.

Als wij op een gegeven moment zeker weten dat we geen kinderen meer willen dan zou Jeroen volgens mij wel bereidt zijn zich te laten steriliseren, maar voorlopig zeker nog niet, want een tweede met een paar jaar sluiten we voorlopig zeker niet uit.

Iedereen fijne dag!

Ik ben ff koffiedrinken bij mijn ma.

Liefs Laura

17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    haha nou die van mij hete ook ronald!

van de week eindelijk ons kamertje in elkaar gezet, ziet er echt super uit, maar wat denk je...is er een verkeerde plank bij de commode....weer een paar weken wachten nu.....baal baal..

gister weer na gym geweest, nu was het dan ook echt gym, best grappig. Al moest ik wel een beetje lachen bij al dat gepuf en gezucht :) best komisch eigenlijk. Gelijk over bevalling gedroomd vanacht natuurlijk, dat het veel te vroeg was ofzo...ach ja is toch niemand die het voorspellen kan..

vanmiddag weer werken...pff begint me nu toch wel wat op te breken, vanmiddag maar eens de teamleider aan haar jasje trekken..

fijne dag allemaal

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben echt dol op poezen hoor! Ik heb er zelf ook drie, maar vanacht heb ik er toch wel bijna een wat aangedaan. Vanaf 3.00 uur tot 6.00 uur heeft de kat van de buren onophoudelijk zitten jammeren voor de deur. Het arme beest kan er eigenlijk ook niks aan doen, ze laten hem gewoon niet binnen. Maar ik kon hem wel wat aandoen! Ik ben echt gebroken! Pffff.

@NiCa; je haalt volgens mij een tostie ijzer en broodrooster (je weet wel zo'n ouderwets aparaat waar je toast mee maakt ;) ) door elkaar.

@Choco; en die van jou was ook gisterenavond gewoon thuis?! Dan weten we zeker dat het niet dezelfde is ;)

@Astrid; wat kunnen ze je pijn doen he! Die van mij kan er ook wat van! Ik voel me daarna altijd wel beter, dus vooruit dan maar!

@Marieke; meid, geeft toch niks. Denk jij nou maar even om jezelf!

@Xenas; Jammer! Ik wacht in spanning af! De gym was wel oke. WE hebben daadwerkelijk oefeningen gedaan. Pufoefeningen en een soort simpele aerobics (en dat met mijn coordinatie! :rolleyes: ). Ik vond het best zwaar voor mijn rug, maar het ging net. De pufoefeningen lijken mij wel zinvol. Al lijkt het nu nog erg ver weg en moet ik er nog erg over nadenken. We hebben wel een heel leuk groepje vind ik. Dus het was wel gezellig.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt na gedacht wat ik wil na de bevalling. Misschien komt dat ook doordat ik niet zo makkelijk zwanger raak. Ik ben niet dol op de pil, maar dat zal hem toch wel worden denk ik(Ik ga toch echt geen risico lopen! Een jaar niet werken vind ik meer dan voldoende voorlopig!).

Ik kreeg gisteren bericht dat ik de blije doos op mag halen! Joepie! Ik vraag me ook af waar mijn wagen blijft. Die zou vier weken geleden al binnen zijn! :( Nog een geluk dat we ruim op tijd waren met bestellen! Ik ga me zo snel aankleden want ik wil nog even wat lichte schoonmaakwerkzaamheden doen voordat ik naar de suana ga! :D
    Tot later! Maartje

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Martine; oh wat balen! Denk je alles in huis te hebben..... :rolleyes: Ik heb me vanacht druk liggen maken over de inbouwkast die nog steeds gebouwd moet worden (ik had toch alle tijd door die rotkat). Zal de nesteldrang wel zijn ofzo! :oops: Normaal ben ik niet zo'n stresskip.
    Wel grappig he, die gym. Al lijkt het nog steeds alsof we het over iemand anders hebben. Ik kan me er nog weinig bij voorstellen!

20. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen dames.. voor mij ook geen jeroen.
    maar murat.. hahaha! mijn moppie is turks.. nou ja..
    een nederlandse turk :)
    voor onze dochter heb ik dan ook een mooie naam bedacht die door beide culturen uit te spreken is.
    Melike Jasmine..
    en..? wat vinden jullie ervan? mag het ook zeggen als je het niks vind hoor, hihi!

Deel Deze Pagina