Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [quote="missyess@Xenas: Zolang je borstvoeding geeft kun je niet aan de pil. Dus worden het denk ik zolang condooms. Ik wil nog geen spiraal want er komt heus wel binnen 5 jaar een 2e hoop ik. [/quote]

Mijn moeder heeft tussen de zwangerschappen door spiraaltjes gehad.. en er zit tussen ons steeds anderhalf jaar..
    dus ze liet dat ding er steeds uithalen

En wij willen ook nog wel een 2e hoor..
    zelfs wel een 3e haha ik dan!

2. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, ik heb weer wat roerige dagen achter de rug gehad..
    Afgelopen dinsdag ging ik voor een controle bij de gyn, kon ik meteen in het ziekenhuis blijven. Ik werd opgenomen vanwege veel te hoge bloeddruk.was wel ff schrikken..
    Ik heb tot vandaag in het ziekenhuis moeten blijven, en ze hebben mn dosering van de medicijnen verdubbeld. Maar blijkbaar heeft dat wel geholpen, want vandaag was mn bloeddruk netjes en moch ik weer naar huis. Tjemig..wat is dat saai zeg, de hele dag in zo'n ziekenhuis bedje liggen..kben blij dat ik weer thuis ben...

Nou mieden, kben totaal niet bijgelezen, ook geen puf voor, maar kan iemand me de meest spannende dingen van de afgelopen week ff vertellen. Alles goed met jullie en de beebies?
    Ik hoor het wel.
    Liefs,
    Liedel

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ohhhh dus ik ben een Revo........ :confused: :) :) :) grapje
    Ja die stoel is iedeaal. Hij was van mijn schoonzus die heeft hem gebruikt voor haar dochter, de baby vond hem echt geweldig.

4. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Haha geheel onthouding.........borstvoeding en baby troosten......... :) ff serieus, ik denk dat mijn man er een knip in zet, hij heeft al twee jongens en ik wil maar 1 kindje.......... ;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik heb geen problemen met revo's hoor ;) Ik kan er alleen niet op mijn manier mee praten (tenminste met haar en nog een paar andere niet) Bent altijd bang dat ik perongeluk gvd zeggen ofzo :oops: Ik ben nogal een flapuit namelijk ;)

@ Misseyes; ik weet dat de stoelen in Arnhem (ben de naam van de bios ff vergeten) ook wel erg lekker zitten, maar als ik in een goede en lekkere stoel zit heb ik ook al last :(
    Ow en ik kijk zeker uit naar boek nmr 7! Nog een paar weekjes en we hebben de engelse versie al in huis :D Heb al de boeken in het NL en in het Engels en heb ze denk ik allemaal ook al 10 keer gelezen ofzo :)

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik vind het een hele mooie en leuk klinkende naam.... ;)

7. @ Misseyes; ik weet dat de stoelen in Arnhem (ben de naam van de bios ff vergeten) ook wel erg lekker zitten, maar als ik in een goede en lekkere stoel zit heb ik ook al last :(
    Ow en ik kijk zeker uit naar boek nmr 7! Nog een paar weekjes en we hebben de engelse versie al in huis :D Heb al de boeken in het NL en in het Engels en heb ze denk ik allemaal ook al 10 keer gelezen ofzo :)[/quote]

Oh das wel vervelend. Dan maar wachten tot ie op dvd is! Het was echt een leuke film. Goed de duistere sfeer in beeld gebracht. Sommige dingen kloppen niet met het boek, maar goed.
    Ikheb ook alle NL en Engelse boeken in huis. Nog 1 weekje dan komt ie uit, ga je hem gelijk kopen? Ik ben dan in frankrijk, dus ik denk niet dat ik daar de engelse versie kan vinden..

8. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik heb er ook geen probelemen mee hoor.............ik ben zelf helemaal niet gelovig...ja ik geloof in mezelf :) :) mijn schoonouders zijn wel gelovig, alle respect daarvoor, bidden aan tafel naar de kerk enzo maar ik kan me er niet zo goed in verdiepen.

9. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    nog bedankt dat jullie mijn namen voor de kleine goedkeuren :)

ik denk niet dat ik van het weekend hier te vinden ben met de weersvoorspellingen.. ga lekker bakken!

dussss... . fijn weekend allemaal!

10. ohhh meid.. je laat me helemaal schrikken!
    Doe je rustig aan..
    en ben blij dat je weer thuis bent!

11. bak ze denise!

12. NiCa

NiCa Bekend lid

idd ik schrok er ook van doe rustig aan hel veel sterkte

liefs nica

13. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Lieve Liedel.
    Dat is even schrikken, ga je het wel een beetje rustig aan doen??!! Anders komen alle Oktobermamama's je even opzoeken.... ;)

14. trienegirl

28 jun 2007
    18
    0
    0
    brugge
    Ben vandaag met m'n meme en moeder naar de gyn geweest...
    Me meisje meet nu ca 23cm en weegt ca 750 gr,
    exact 14 dagen geleden meete ze 20 cm en woog toen 473gr...
    Me gyn verschoot van de ferme vooruitgang...
    Ze is mega actief en beweegd heel veel,
    Daardoor konden we niet kijken naar een 4d....
    We hebben eventjes haar gezichtje gezien...
    Das toch de max hé,die beelden...
    Heb het op video staan,hihi... :) :) :) :) :)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh das wel vervelend. Dan maar wachten tot ie op dvd is! Het was echt een leuke film. Goed de duistere sfeer in beeld gebracht. Sommige dingen kloppen niet met het boek, maar goed.
    Ikheb ook alle NL en Engelse boeken in huis. Nog 1 weekje dan komt ie uit, ga je hem gelijk kopen? Ik ben dan in frankrijk, dus ik denk niet dat ik daar de engelse versie kan vinden..[/quote]

Hmm ik weet niet of ze hem in Frankrijk in het engels hebben...
    Ik heb hem bij bol.com besteld en heb hem de dag daarna in huis.

Oeh we hebben vanmiddag de nieuwe vloer opgehaald. Rein is nu de oude vloer eruit aan het breken. Ik wil ook meehelpen :( Maar dan zit ik zo weer met de pijn :x

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee meiden,
    Even geen reactie op iedereen, drukdruk in huis (onee, we doen rustig aan ;) )
    Alleen even tegen Liedel zeggen dat ze rustig aan moet doen!!!!

Hier is vooral mannetje druk, ik had bedacht dat ik de muren beneden eigenlijk ook nog even gesausd wilde hebben, wilde het zelf doen maar dat was niet zo'n goed idee :( Dus nu is mn mannetje (de lieverd) druk aan het sausen :D Wordt wel errug mooi!
    Ik ben nu gedegradeerd tot afplakker en verfsputteropruimer ;)
    Wel frustrerend dat je niet ff met het "echte" werk kan helpen..... Dus ik snap je helemaal Astrid 8)

Allemaal fijn weekend en hopelijk worden de voetjes niet te dik... :rolleyes:

Groetjes Doris

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Heyy meiden!

@Jotim, mijn vriend heet Alex, geen Jeroen dus :) (mijn ex-vriend heet wel Jeroen,maar dat telt niet haha)
    Weer een leuke nieuwsbrief!

@Xenas, Ik wil weer aan de pil na de bevalling, maar omdat ik bv wil gaan geven moet ik ff kijken of dat wel mag. Anders ff met condoom tot ik geen bv meer geef....
    Ik zit ook onder de 100 dagen! En mooie foto's hoor!

@Martine, droom de laatste tijd ook heel vaak dat ik aan het bevallen ben en dat me kindje veelste klein is! Helemaal niet leuk :(

@Denisse, Melike spreek je dat gewoon precies zo uit als hoe je het zegt? Vind het wel leuk namelijK! Heb het nog niet eerder gehoord!

@liedel, ook ik schrik van je berichtje! En inderdaad doe je wel rustig aan?

Met ons huisje schiet het al aardig op! We willen er zo snel mogelijk in!
    Vonden jullie het ook zo belachelijk warm ineens? Moet er wel weer aan wennen hoor.. kan helemaal niet goed tegen de hitte, ik ben dan altijjd echt een aanstellerd, haha...

Zijn er bij jullie nog rare dingen gebeurt vandaag op vrijdag de 13e?
    Ik stond met de auto op station te wachten op me vriend die uit zijn werk kwam.. Maar doordat er iemand voor de trein had gesprongen :( had mijn vriend 3 kwartier vertraging.. Ik ben toch blijven wachten met de auto, maar doordat het zo warm was heb ik de airco aangelaten.. Toen ik ff de auto wilde verplaatsen omdat er iemand niet goed in kon parkeren bleek dat mijn auto niet meer wilde starten! Accu leeeg.. GRRRRRRRRRR Toen maar op me vriend gewacht.. En die heeft de auto weer aan de praat gekregen en hij vond me wel een domme muts.. :rolleyes: :)
    ik schaamde mij natuurlijk dood daar!

En ben natuuuuurlijk met mijn nieuwe broek tegen een deur aangelopen in het nieuwe huis, dus die zat onder de verf :oops: .. Ik schreeuwde Sh*t verf op me broek! Zegt me vriend ohh neee he.. kan ik die deur zeker opnieuw verfen :confused: dus ik schreeuwde tegen hem ; Net alsof die deur belangrijker is dan mijn nieuwe broek :x
    Maar hij heeft hem weer schoon gemaakt met terpetine :)

verder niet veel gebeurt.. ga zo slapen, ben best moe..
    word het morgen nou echt zo warm? Geen zin in hoor!

Slaaplekker allemaal!

Liefs kiss

18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Kissflower, tot nu toe geen last gehda van vrijdag de 13e en het is al bijna de 14e ;).
    Ik ga zo mn bedje maar eens in.

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Wow, je bent even twee dagen weg en we zitten al weer dik boven de 500 pagina's. Ga ze straks allemaal wel doorlezen. Nu alleen even Liedel heel veel sterkte wensen en meis rustig aan doen he.

Gister hier weer grote schoonmaak gehouden samen met een oude buurvrouw/vriendin van me. Wel enorm lief ze heeft zoveel gedaan en riep steeds tegen me, nu ga je liggen :):).
    Gister ook de box in de kamer geplaatst, zo kunnen de honden er alvast aan wennen dacht ik niet wetende dat ik er toch ook wel heel erg aan moet wennen hoor. Tis ineens wel heel echt allemaal. Vandaag bedje ophalen en plaatsen en dan zijn we hier klaar voor de komst van de kleine op wat kleine dingentjes na.

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden, daar ben ik nog even! Gisteren helemaal klaargestoomd in de sauna en het was heeeeeeerlijk! Mijn spiertjes vonden het geweldig en ik hield het ook goed vol. Daarna heb ik nog tot na 23.00 uur buiten gezeten in mijn hempje. Wat een warmte! Vervolgens met alle ramen open in bedje. Helaas toch teveel op de tocht gelegen, dus nu een loopneus.
    Tis hier nog strakbewolkt, maar wel al 22 graden dus dat belooft wat! Mijn man is nu boodschappen doen. Als hij terug is gaan we lekker naar het strand.
    Hij heeft gisteren ook nog geregeld dat de vrouw van zijn neef de halve week bij mij logeert met de kinderen (3jaar en 4 weken) als hij de strandzesdaagse loopt. De schat! Hij heeft zelfs het hele huis al omgebouwd zodat alle slaapplekken geregeld zijn. Nu nog een oplossing voor zondag tot woensdag en dan ben ik onder de pannen!

@Xenas; JAAAA, nou zie ik het! Wat een schattige echo!

@Missyess; fijne vakantie! Volgens mij ben je al redelijk op de hoogte als je de nieuwsbrief in de gaten houdt!

@Liedel; Meid, wat een pech weer! Hebben ze geen draadloos netwerk voor de laptop op de afdeling?! Ik heb me destijds ook zooooooo verveeld! Hou je maar lekker rustig enne.....geen dropjes meer ;)

Harry Potter......daar heb ik dus helemaal niks mee. Nog nooit een boek aangeraakt en nog nooit een film gezien.

@Denisse; gelijk heb je! ik doe met je mee!

@Trienegirl; fijn dat het zo goed gaat!

@Doris; frustrerend he, om niks te kunnen. Ik herken het gevoel. Er aan toe geven is het enige dat je kan doen!

@Kissflower; ik ben vier jaar geleden getrouwd op vrijdag de 13e (juni)! Een echt geluksdag dus voor mij! Het meest gekke wat er gisteren is gebeurd, is dat er een dagpauwoog op mijn hoofd zat als een soort haarstrik :) Valt mee toch?!

@Anne; wat fijn dat je buuf je zo helpt!

Zo meiden, vanaf nu ben ik er een paar dagen niet. Ik ga lekker naar mijn strandverblijf. Maandagmiddag fysio, dus daarna zal ik wel weer naar huis terug komen. Geniet lekker van het mooie weer allemaal en niet teveel kletsen he!
    Liefs, Maartje

Deel Deze Pagina